quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou die indruk krijg ik niet. Je bent haar woorden namelijk erg aan het nuanceren. Copycat zie ik als trol van de hoogste orde trouwens. Overal tegenaan schoppen en tegenin gaan voor de lol. En ergens lees ik dat ze Ali B geweldig vindt. tsja.. Hoe serieus neem je mensen en hun meningen nog op internet?
[..]
Maar je moet toch ergens beginnen. Iedereen stottert en hakelt als ze iets nieuws leren. En volgens mij gaat het niet enkelt om de "pickup-lines" ed. Ik denk dat critici (vooral vrouwen) daar onterecht de nadruk leggen. Bij assertiviteits-training krijg je toch ook kaartjes met opdrachten als "vraag je buuf mee uit naar de bios" enzo? Je kan het ook zien als aanloop naar .. eh..tja een beter begrip?. Dat je gewoon leert om je over angsten heen te zetten door specifieke opdrachten uittevoeren. Is dat zo erg fout?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsof je als sociale nul iets met een RP date aan zou kunnen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik Ali B. gewéldig? Ik vind hem overkomen als een aardige gozer, maar verder?
En voor de umpth time: ga die cursus volgen als je denkt dat je er baat bij hebt. Verwacht echter niet dat vervolgens elke vrouw in katzwijm gaat vallen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het ging niet over muzieksmaak dacht ik. meer wie heeft flair/wie vind je een schatje ofzo.
Dat is dus waar het hiervoor al eens over ging, weet niet meer wie het zei: onbewust onbekwaam --> bewust onbekwaam --> bewust bekwaam --> onbewust bekwaam.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:55 schreef lichtekooi het volgende:
Dat is oefening. Daar gaan jarens overheen denk ik.maar dan heb je in het begin wel handvaten. Als je een taal leert klinkt dat in het begin ook gekunsteld en als een truc. Later wordt dat steeds natuurlijker. Natuurlijk heeft de een meer aanleg dan de ander, maar iedereen kan het leren. Dat denk ik ook echt.
Aanmaken gaat te snel hierquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:05 schreef Goldfoxx het volgende:
Misschien kan de mod één van beide topics verwijderen. Als je deze laat staan, zet dan (4) achter de topictitel
Maar buiten dat zette hij wel een feilloze karakterschets van je neer hè.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef Copycat het volgende:
Ik neem aanstoot aan de suggestie dat ik een Ali-B fan zou zijn.
Ja! Ik ben een troll pur sangquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef Garisson72 het volgende:
Maar buiten dat zette hij wel een feilloze karakterschets van je neer hè.
Dit is helemaal waar, dit heb ik zelf op verschillende manieren al doorgemaakt. Alleen sommige mensen komen niet op het bewustzijnsniveau dat zij daadwerkelijk zichzelf kunnen veranderen als zij zich hiervoor inspannen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is dus waar het hiervoor al eens over ging, weet niet meer wie het zei: onbewust onbekwaam --> bewust onbekwaam --> bewust bekwaam --> onbewust bekwaam.
Die laatste stap wordt vaak niet gemaakt, men heeft wel geleerd hoe het moet en blijft dat té bewust zo doen. Vervolgens wil het nog wel eens gebeuren dat men weer terugglijdt naar onbekwaam.
Maar je hebt gelijk: er is meer mogelijk aan persoonlijke verandering dan je misschien zou denken!!
Ik zat er over te twijfelen, maar het is toch catbert weer hé?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:17 schreef Catbert het volgende:
Wauw, was dat een belangrijke post van me? Cool
De self help methoden geven je hierbij een eerste aanzet, dus zijn ergens toch best nog wel nuttigquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:15 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Dit is helemaal waar, dit heb ik zelf op verschillende manieren al doorgemaakt. Alleen sommige mensen komen niet op het bewustzijnsniveau dat zij daadwerkelijk zichzelf kunnen veranderen als zij zich hiervoor inspannen.
Ik vind het mooi om zelf te kunnen zien dat ik kan verbeteren, en zie hier uitdagingen en mogelijkheden in. Je kan veel meer bereiken als je jezelf pusht om op geestelijk niveau nieuwe dingen aan te leren.
Die Catbert toch!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:19 schreef Goldfoxx het volgende:
Ik zat er over te twijfelen, maar het is toch catbert weer hé?
Google is cool.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:39 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat er sprake is van een sterke emotionele behoefte (beter woord) als je het zo belangrijk vind mooie vrouwen te kunnen scoren dat je bereid bent er grof geld voor neer te leggen (er zijn complete seminairs met betrekking tot dit onderwerp).
Ik denk dat zonder uitzondering bij iedereen een leegte ontstaat en de behoefte om het over een onderwerp te hebben waar je erg mee zit. Dan ben je toch niet zwak ofzo enkelt menselijk en sociaal. En voortplanting en sex ed. zit iedereen hoog omdat dat zit ingebakken. Als je niet makkelijk aan sex kan komen dan gaat je lichaam gewoon te keer. Ik vind het eigenlijk petje af dat zeker 98% van alle gefrustreerde mannen zich toch kunnen indammen en geen rare dingen gaan doen. Dat vergt zo ontzettend veel energie want die behoefte is sterk. Dat zie je bij dieren ook. Welles een kater zichzelf helemaal lam zien botsen tegen de deur naar het balkon omdat ie graag wilt neuken? Ik bedoel maar.quote:En bij sommige mensen ontstaat die behoefte uit een leegte, dat geloof ik. Die vriend van mij die zo zit te patsen, is eigenlijk ontzettend onzeker. Zijn grandiose imago dient ter bescherming van zijn ego.
t is maar waar je trots op bent. maar whatever makes you happyquote:
Mhwoa, hopeloos gaat me te ver.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:19 schreef Goldfoxx het volgende:
Je geeft een waarheid als een koe, al die mensen op bv RP zijn gewoon hopeloos.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:22 schreef Schenkstroop het volgende:
t is maar waar je trots op bent. maar whatever makes you happy
nee aanranding/ verkrachting keuren we nog steeds af, dus ga niet weer die richting in aubquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Google is cool.
[..]
Ik denk dat zonder uitzondering bij iedereen een leegte ontstaat en de behoefte om het over een onderwerp te hebben waar je erg mee zit. Dan ben je toch niet zwak ofzo enkelt menselijk en sociaal. En voortplanting en sex ed. zit iedereen hoog omdat dat zit ingebakken. Als je niet makkelijk aan sex kan komen dan gaat je lichaam gewoon vreselijk te keer. Als man wel. Ik vind het eigenlijk petje af dat zeker 98% van alle gefrustreerde mannen zich toch kunnen inhouden en indammen en geen rare dingen doen. Dat vergt ontzettend energie. Want de behoefte is erg sterk. Dat zie je bij dieren ook. Welles een kater zichzelf helemaal lam zien botsen tegen de deur naar het balkon omdat ie graag wilt neuken? Ik bedoel maar.
Mensen snappen blijkbaar niet dat ze zelf doelen kunnen stellen in het dagelijks leven. Zoveel geld ertegen aansmijten vind ik zonde.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef HgN-ex het volgende:
[..]
De self help methoden geven je hierbij een eerste aanzet, dus zijn ergens toch best nog wel nuttig
Mensen gaan het doen, ze worden gemotiveerd door het beloofde succes om zichzelf te gaan verbeteren.
Wat dat betreft is het inderdaad best nog wel veilig op de wereld dan (A) De meeste mannen hebben ook een vriendin, zijn getrouwd, weet ik het. Vrouwen hebben ook behoefte aan meer dan zichzelf in hun leven. Er zijn nog steeds meer vrouwen dan mannen op de wereld, dus de gefrustreerde mannen hebben zo ook nog ergens hun kansen liggenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Google is cool.
[..]
Ik denk dat zonder uitzondering bij iedereen een leegte ontstaat en de behoefte om het over een onderwerp te hebben waar je erg mee zit. Dan ben je toch niet zwak ofzo enkelt menselijk en sociaal. En voortplanting en sex ed. zit iedereen hoog omdat dat zit ingebakken. Als je niet makkelijk aan sex kan komen dan gaat je lichaam gewoon vreselijk te keer. Als man wel. Ik vind het eigenlijk petje af dat zeker 98% van alle gefrustreerde mannen zich toch kunnen inhouden en indammen en geen rare dingen doen. Dat vergt ontzettend energie. Want de behoefte is erg sterk. Dat zie je bij dieren ook. Welles een kater zichzelf helemaal lam zien botsen tegen de deur naar het balkon omdat ie graag wilt neuken? Ik bedoel maar.
Zie je! Daar ga je al.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:23 schreef solaire het volgende:
[..]
nee aanranding/ verkrachting keuren we nog steeds af, dus ga niet weer die richting in aub
Ze zullen er vanzelf achter komen dat iedereen versieren, en met iedereen het bed in duiken die leegte niet gaat oplossen. Wat die mensen zoeken is een goede relatie met iemand, maar voorgaande is alleen maar doods & leeg. Dat bedoelde HgN-ex ook met zijn opmerking eerder dat her een emotionele leegte geeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Google is cool.
[..]
Ik denk dat zonder uitzondering bij iedereen een leegte ontstaat en de behoefte om het over een onderwerp te hebben waar je erg mee zit. Dan ben je toch niet zwak ofzo enkelt menselijk en sociaal. En voortplanting en sex ed. zit iedereen hoog omdat dat zit ingebakken. Als je niet makkelijk aan sex kan komen dan gaat je lichaam gewoon te keer. Ik vind het eigenlijk petje af dat zeker 98% van alle gefrustreerde mannen zich toch kunnen indammen en geen rare dingen gaan doen. Dat vergt zo ontzettend veel energie want die behoefte is sterk. Dat zie je bij dieren ook. Welles een kater zichzelf helemaal lam zien botsen tegen de deur naar het balkon omdat ie graag wilt neuken? Ik bedoel maar.
Sluier is eraf. Nu langzaam down the drainquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je! Daar ga je al.
Een trollende Ali B. fan ... mijn imago, wat doe je???
Jij bent eng !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je! Daar ga je al.
Je stort nu opeens van je voetstuk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je! Daar ga je al.
Jij bent echt zo'n type die als een vrouw 'em afwijst die persoon dan maar voor 'slet' e.d. uit gaat maken. "Ja maar ik wou je toch al niet!"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Sluier is eraf. Nu langzaam down the drain
Gelukkig was die al niet zo hoog, dus kom ik er met een verstuikte enkel vanaf.quote:
Waar wil je dan erkenning voor? dat je je ondanks je mega frustratie toch netjes gedraagd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]Waar zeg ik dat we aanranding door de vingers moeten zien ofzo? Ik geef alleen aan waar mannen doorheen gaan de emoties ed. daar krijgen gefrustreerde mannen helemaal geen erkenning voor. Nul komma nul.
Slechtste excuus everquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n type die als een vrouw 'em afwijst die persoon dan maar voor 'slet' e.d. uit gaat maken. "Ja maar ik wou je toch al niet!"
Wil je nou een "ik ben een gefrustreerde maagd, en dat zal niet veranderen"-medaille hebben dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:Waar zeg ik dat we aanranding door de vingers moeten zien ofzo? Ik geef alleen aan waar mannen doorheen gaan de emoties ed. daar krijgen gefrustreerde mannen helemaal geen erkenning voor. Nul komma nul.
Euh, ligt het nou aan mij dat ik het doodnormaal vind dat je je normaal opstelt naar een meid die je afwijst? Ik snap echt niet dat mensen dan kwaad gaan reageren. Hoe erg laat je je kennen dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:33 schreef HgN-ex het volgende:
Slechtste excuus ever
Zeg dan zoiets van, he, vervelend.
Heb ik wel eens gedaan, iemand had echt het idee mij af te wijzen, voor mij was het gelukkig niet al te pijnlijk
Reageerde met, he wat vervelend nou. Diegene wist echt niet waar ze moest kijken![]()
Zit ik nu in een soort singles/masterflirt troep te posten? Kut, de geschiedenis herhaalt zich.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig was die al niet zo hoog, dus kom ik er met een verstuikte enkel vanaf.
Hij heeft nog geen 15-jarige meisjes aangerand en daar mag 'ie best trots op zijn!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
Wil je nou een "ik ben een gefrustreerde maagd, en dat zal niet veranderen"-medaille hebben dan?
Ik ben nog nieteens bezig maar ik heb zoiets van Hey een stap tegelijk. Het kan me aan me reet roesten waar ervaringsdeskundigen na het bed gedeeld te hebben met 1200 vrouwen, mee aan komen zetten. Als ik daar ook beland ok en zoniet dan niet. Die eerste stap is al zo'n nare lange weg en kutklus. Ik heb echt zoiets van verveel me niet met "grote mensen zaken". Dat zei ik welleens tegen me moeder toen ik negen was. En zij mij constant probeerde wijs te maken hoe slecht de wereld wel niet was. Ik bedoel wat heeft een kind daaraan. Het heeft mijn wereldbeeld niet veel goeds gedaan. Eerst wil ik die 1200 mooie meisjes neuken daarna praten we verder.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:28 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ze zullen er vanzelf achter komen dat iedereen versieren, en met iedereen het bed in duiken die leegte niet gaat oplossen. Wat die mensen zoeken is een goede relatie met iemand, maar voorgaande is alleen maar doods & leeg. Dat bedoelde HgN-ex ook met zijn opmerking eerder dat her een emotionele leegte geeft.
Masterflirt was idd ook zoiets toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef Pheno het volgende:
Zit ik nu in een soort singles/masterflirt troep te posten? Kut, de geschiedenis herhaalt zich.
dat zijn er wel heel heel heel erg veel he.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben nog nieteens bezig maar ik heb zoiets van Hey een stap tegelijk. Het kan me aan me reet roesten waar ervaringsdeskundigen na het bed gedeeld te hebben met 1200 vrouwen, mee aan komen zetten. Als ik daar ook beland ok en zoniet dan niet. Die eerste stap is al zo'n nare lange weg en kutklus. Ik heb echt zoiets van verveel me niet met "grote mensen zaken". Dat zei ik welleens tegen me moeder toen ik negen was. En zij mij constant probeerde wijs te maken hoe slecht de wereld wel niet was. Ik bedoel wat heeft een kind daaraan. Het heeft mijn wereldbeeld niet veel goeds gedaan. Eerst wil ik die 1200 mooie meisjes neuken daarna praten we verder.
(mijn ego past niet in mijn lichaam ik weet het)
Ja. http://masterflirt.nlquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Masterflirt was idd ook zoiets toch?
Komop zeg, welk ego? Je loopt een beetje te trollen maar tegelijkertijd straal je wanhopigheid uit. Er zijn een hoop mensen op dit forum die zich een hoop zekerder voordoen dan ze zijn, maar die facade van jou is wel heel doorzichtig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Zei hij met trillende gebalde knuistjes. "Njiiiii!!!!"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Eerst wil ik die 1200 mooie meisjes neuken daarna praten we verder.
Je verhaal is lastig te snappen, maar ik doe mn best.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben nog nieteens bezig maar ik heb zoiets van Hey een stap tegelijk. Het kan me aan me reet roesten waar ervaringsdeskundigen na het bed gedeeld te hebben met 1200 vrouwen, mee aan komen zetten. Als ik daar ook beland ok en zoniet dan niet. Die eerste stap is al zo'n nare lange weg en kutklus. Ik heb echt zoiets van verveel me niet met "grote mensen zaken". Dat zei ik welleens tegen me moeder toen ik negen was. En zij mij constant probeerde wijs te maken hoe slecht de wereld wel niet was. Ik bedoel wat heeft een kind daaraan. Het heeft mijn wereldbeeld niet veel goeds gedaan. Eerst wil ik die 1200 mooie meisjes neuken daarna praten we verder.
Overdrijven hoeft ook weer niet. Beeeetje begrip is al voldoende. is dat zo erg moeilijk en veel gevraagd? Ik denk nu zelfs dat het aantal aanrandingen naar beneden kan worden gebracht als er maar iets meer begrip ontstaat. Gewoon een blijk geven van je hoeft het nieteens te menen. (niet vertelen dat je het niet meent uiteraard). Als mensen maar het idee krijgen dat er naar ze geluisterd wordt dat heeft volgens mij al impact.. Maarja dat is rocketscience en hier zijn wij geen raket-geleerden hah..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wil je nou een "ik ben een gefrustreerde maagd, en dat zal niet veranderen"-medaille hebben dan?
Meiden hebben geen zin om naar jankzakken te gaan luisteren als ze in een kroeg staan ofzo. Dat gaat dus echt niet gebeuren. En de voornaamste reden dat er niet meer verkrachtingen gebeuren is omdat mensen die om wat voor redenen hun seksuele ei niet kwijt kunnen gewoon naar de hoeren gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Overdrijven hoeft ook weer niet. Beeeetje begrip is al voldoende. is dat zo erg moeilijk en veel gevraagd? Ik denk nu zelfs dat het aantal aanrandingen naar beneden kan worden gebracht als er maar iets meer begrip ontstaat. Gewoon een blijk geven van je hoeft het nieteens te menen. (niet vertelen dat je het niet meent uiteraard). Als mensen maar het idee krijgen dat er naar ze geluisterd wordt dat heeft volgens mij al impact.. Maarja dat is rocketscience en hier zijn wij geen raket-geleerden hah..
Aanranding is ook aan d'r borsten zitten he. Alleen bij echte seks heet het een verkrachtingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:42 schreef Pheno het volgende:
Aanrandingen? WTF? Doen maagden dat? Die weten toch niet waar dat ding van ze in moet?
Nee zo ben ik absoluut niet. Ik zou het alleen betreuren dat ik niet kan zijn wat de tegenpartij wenst. Wat frustrerend is, maar ik ga niet lopen zeggen dat ik haar toch al niet wilde ofzo wtf. Want ik blijf masturberen en aan 'haar' denken daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n type die als een vrouw 'em afwijst die persoon dan maar voor 'slet' e.d. uit gaat maken. "Ja maar ik wou je toch al niet!"
Is dat op mij bedoeld?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh, ligt het nou aan mij dat ik het doodnormaal vind dat je je normaal opstelt naar een meid die je afwijst? Ik snap echt niet dat mensen dan kwaad gaan reageren. Hoe erg laat je je kennen dan?
Volgens mij hebben we het dan meer over een groep mensen zonder respect dan over mensen die maagd zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aanranding is ook aan d'r borsten zitten he. Alleen bij echte seks heet het een verkrachting
Je zou het moeten betreuren dat de tegenpartij niet zoekt wat jij bent.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zou het alleen betreuren dat ik niet kan zijn wat de tegenpartij wenst.
Je wil iets van een Virgin Awareness Day?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Overdrijven hoeft ook weer niet. Beeeetje begrip is al voldoende. is dat zo erg moeilijk en veel gevraagd? Ik denk nu zelfs dat het aantal aanrandingen naar beneden kan worden gebracht als er maar iets meer begrip ontstaat. Gewoon een blijk geven van je hoeft het nieteens te menen. (niet vertelen dat je het niet meent uiteraard). Als mensen maar het idee krijgen dat er naar ze geluisterd wordt dat heeft volgens mij al impact.. Maarja dat is rocketscience en hier zijn wij geen raket-geleerden hah..
Wie Copycat heeft een ontknaap-service? op zo'n kouwe kikker wil ik niet mijn eerste keer hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Had je niet zo'n ontknaap-service voor de Schenkstroopjes onder ons ?
Bedoel niet dat jij dat doet perse hoor, maar je hoort wel eens dat types zo'n afwijzing niet kunnen hebben. Tja, is jammer maar niet een hand vol maar een land vol zegmaarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:45 schreef HgN-ex het volgende:
Is dat op mij bedoeld?Nadere uitleg, het was dus een grapje, zij had dat droge antwoord totaal niet van mij verwacht
Na wat verder praten hebben we er ook om gelachen
Het was ook niet echt een afwijzing, ik peilde meer of haar geflirt met mij wat inhoud had, en dat was dus niet zo
Yeah right, ik denk dat je je in je handjes zou mogen wrijven als zo'n iemand vrijwillig met je naar bed zou gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Wie Copycat heeft een ontknaap-service? op zo'n kouwe kikker wil ik niet mijn eerste keer hoor
(en al helemaal niet voor betalen jeez.)
Hij moet je wel hebben, Cc.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Wie Copycat heeft een ontknaap-service? op zo'n kouwe kikker wil ik niet mijn eerste keer hoor
(en al helemaal niet voor betalen jeez.)
Ben ik het niet geheel mee eens. Die cursussen leren je zeker wel een hoop nuttige dingen. Niemand gaat jou zeggen wat je fout doet, je mekt alleen dat je iets fout doet en dan kan je zoveel proberen als je wilt in het dagelijks leven verbeteren doe je niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:24 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Mensen snappen blijkbaar niet dat ze zelf doelen kunnen stellen in het dagelijks leven. Zoveel geld ertegen aansmijten vind ik zonde.Je hebt al die cursussen niet nodig, voor dingen die je in het dagelijks leven als vanzelf leert, en de kennis hiervan op straat ligt.
Hij raakt me ook enorm.quote:
Chill, en totally right. Get over it, plenty more to find !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bedoel niet dat jij dat doet perse hoor, maar je hoort wel eens dat types zo'n afwijzing niet kunnen hebben. Tja, is jammer maar niet een hand vol maar een land vol zegmaar
Dus zo'n cursusleider weet precies wat alle vrouwen zoeken in een man?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Ben ik het niet geheel mee eens. Die cursussen leren je zeker wel een hoop nuttige dingen. Niemand gaat jou zeggen wat je fout doet, je mekt alleen dat je iets fout doet en dan kan je zoveel proberen als je wilt in het dagelijks leven verbeteren doe je niet.
Ja, maar dat is meer voor als je al gevorderd bent, maar een plateau hebt bereikt en je zelf niet weet hoe je daar overheen moet komen. Voor beginners zal het toch uit zichzelf moeten komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Ben ik het niet geheel mee eens. Die cursussen leren je zeker wel een hoop nuttige dingen. Niemand gaat jou zeggen wat je fout doet, je mekt alleen dat je iets fout doet en dan kan je zoveel proberen als je wilt in het dagelijks leven verbeteren doe je niet.
Dat doet hij als hobby, maar dat brengt geen geld op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus zo'n cursusleider weet precies wat alle vrouwen zoeken in een man?
Damn, als dat zo was gaf hij geen les, maar neukte hij elke vrouw die hij wilde.
Ben ik met je eens, maar veel van deze informatie ligt gewoon op straat, of is met een heel klein beetje zelf te vinden. Ik lees nog eerder een boek , dan dat ik zo veel geld ga verspillen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik een beetje voorbijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:49 schreef Goldfoxx het volgende:
Verrek, begin ik nou medelijden te krijgen?![]()
Ligt er aan welke vrouwen hij versiert. Er zijn er zat met geldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:54 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat doet hij als hobby, maar dat brengt geen geld op.
Zelfvertrouwen krijg je door gewoon uit te gaan, het gezellig te hebben en met mensen te kletsen. Daar heb je geen boek voor nodig lijkt me.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
Het enige waarom het zou kunnen werken is omdat je meer zelfvertrouwen krijgt door zo'n cursus. Omdat je denkt middelen te hebben. Terwijl het enige middel wat er is, zelfvertrouwen, ook zonder geld uit te geven te kweken is. Zelfs bij mij is dat goed gekomen zonder cursus
Conflicten komen van beide kanten toch? Mensen vinden het leuk om alsmaar op voorspelbare wijze op mensen integaan. Wat volgens mij ook wel hun werkelijke apathische/kinderachte gedachten weerspiegelen irl. maargoed . En ik ga toch weer 'down the same road' om te zien of er toch niet mischien mensen wat meer apathie hebben ontwikkeld in de tussentijd maar tevergeefs. En ik geef het wel op. Wat dat betreft heb je dus helemaal gelijk. Wat doe ik nog bij dit onderwerpquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je wil iets van een Virgin Awareness Day?
Merk jij niet dat de manier waarop jij je uit niet de beoogde reacties bij mensen teweegbrengt? En denk jij daarbij dan dat dat aan al die mensen ligt, of aan jouzelf?
Ik ben in mijn leven nog telbaar (0 disco bv ) uitgegaan, je kunt het ook best in andere dingen zoeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen krijg je door gewoon uit te gaan, het gezellig te hebben en met mensen te kletsen. Daar heb je geen boek voor nodig lijkt me.
Niet altijd en in dit geval zeker niet. Je bent gewoon irritant en let je problemen continue bij anderen in plaats van er gewoon aan te gaan werken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Conflicten komen van beide kanten toch?
Met uitgaan bedoel ik niet perse een disco, ik sta ook vaker in kroegen, maar ik bedoel gewoon dat je je zelf in situaties begeeft waar je nieuwe mensen tegenkomt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:57 schreef Pheno het volgende:
Ik ben in mijn leven nog telbaar (0 disco bv ) uitgegaan, je kunt het ook best in andere dingen zoeken.
Ah, dat heb ik op fok, vandaar dat ik met een fokster getrouwd benquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met uitgaan bedoel ik niet perse een disco, ik sta ook vaker in kroegen, maar ik bedoel gewoon dat je je zelf in situaties begeeft waar je nieuwe mensen tegenkomt.
Een cursus kan goed helpen om je uit je comfort zone te jagen, niet te ver zodat je terugschrikt, maar presies ver genoeg, zodat je bent waar geleerd kan worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar veel van deze informatie ligt gewoon op straat, of is met een heel klein beetje zelf te vinden. Ik lees nog eerder een boek , dan dat ik zo veel geld ga verspillen.
Een assertiviteitstraining werkt alleen maar omdat iemand achter je broek aanzit, niet omdat je opeens verborgen wijsheden krijgt toegespeeld. (bij sommige dingen is een cursus idd wel handig)
Het zou toch niet waar zijn he. Shit! Maak jezelf van kant voordat het te laat is! Save yourself!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:49 schreef Goldfoxx het volgende:
Volgens mij loopt iemand het topic te kapen, en word het meer een "heb medelijden met schenkstroop want hij komt nooit buiten de deur" topic.
Schenkstroop, ik raad je aan om je eens in het sociale leven te begeven. Want ondanks dat je nu wat achterloopt zoals je eerder aangaf, kan je door doelen te stellen gewoon een normaal sociaal persoon worden.
Verrek, begin ik nou medelijden te krijgen?![]()
Nee maar er zijn wel zaken waar vrijwel iedere vrouw NIET naar zoekt en die dingen leren ze je dan af. Onzeker in een hoekje staan, foute gespreksonderwerpen, te overdreven gedrag etc.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus zo'n cursusleider weet precies wat alle vrouwen zoeken in een man?
Damn, als dat zo was gaf hij geen les, maar neukte hij elke vrouw die hij wilde.
Het enige waarom het zou kunnen werken is omdat je meer zelfvertrouwen krijgt door zo'n cursus. Omdat je denkt middelen te hebben. Terwijl het enige middel wat er is, zelfvertrouwen, ook zonder geld uit te geven te kweken is. Zelfs bij mij is dat goed gekomen zonder cursus
Ze zullen wel moeten willen ze hun zaad ooit ergens anders dan in een doekje deponeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook zeker niet het doorzettingsvermogen om zo iets alleen te doen en hebben echt iemand nodig die achter ze aan loopt en ze als het ware dwingt die stappen te nemen.
En wat als je iedere week uitgaat en iedere week wordt je afgewezen/niemand toont interesse in je. Jullie gaan er te makkelijk van uit dat voor iedereen dit even makkelijk is en vanzelf komt aanwaaien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen krijg je door gewoon uit te gaan, het gezellig te hebben en met mensen te kletsen. Daar heb je geen boek voor nodig lijkt me.
Je zal ongetwijfeld sympathie bedoelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Conflicten komen van beide kanten toch? Mensen vinden het leuk om alsmaar op voorspelbare wijze op mensen integaan. Wat volgens mij ook wel hun werkelijke apathische/kinderachte gedachten weerspiegelen irl. maargoed . En ik ga toch weer 'down the same road' om te zien of er toch niet mischien mensen wat meer apathie hebben ontwikkeld in de tussentijd maar tevergeefs. En ik geef het wel op. Wat dat betreft heb je dus helemaal gelijk. Wat doe ik nog bij dit onderwerp
Gozer, dat wat in het midden staat meen ik genuinly, wat betreft dat andere is dat om te laten blijken dat ik de humor er van inzie. En dat medelijden heb ik wat betreft dat je jaren niet sociaal bezig kon zijn, maar dat houd op op het punt dat jij nu daar niets aan gaat doen, zeker na dit topic zou jij moeten weten dat er wat aan te doen valt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het zou toch niet waar zijn he. SHIT. Maak jezelf van kant voordat het te laat is! Save yourself!
Blijkbaar nemen zulke mensen dan liever een cursus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten willen ze hun zaad ooit ergens anders dan in een doekje deponeren.
Cc, ik zou dat doekje van garisson met argusogen aannemen hoor!
Er zit natuurlijk een enorme kloof tussen de sociaal wenselijke antwoorden die mensen in een dergelijke kunstmatige situatie geven en de echte dingen waar ze naar op zoek zijn...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Een vrouw werd gevraagd welke 5 eigenschappen dat ze zocht in een man.
He, story of my life. Cc kan dat beamenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef mirved het volgende:
[..]
En wat als je iedere week uitgaat en iedere week wordt je afgewezen/niemand toont interesse in je. Jullie gaan er te makkelijk van uit dat voor iedereen dit even makkelijk is en vanzelf komt aanwaaien.
Snap je nou dat ik die "medelijden" fase al een beetje voorbij ben en hem gewoon een trieste zeikerd vind?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Goldfoxx het volgende:
Gozer, dat wat in het midden staat meen ik genuinly, wat betreft dat andere is dat om te laten blijken dat ik de humor er van inzie. En dat medelijden heb ik wat betreft dat je jaren niet sociaal bezig kon zijn, maar dat houd op op het punt dat jij nu daar niets aan gaat doen, zeker na dit topic zou jij moeten weten dat er wat aan te doen valt.
Nee ze loopt al in de 40 ofzo dat heeft toch geen strakke reet meer. En daar zijn zoveel Ali-B's overheen gegaan daar heb ik als man echt geen respect meer voor sorry. Net zo goed dat zij als vrouw geen greintje respect kan opbrengen vanuit dr gevoel, dat nerds zichzelf proberen te verbeteren. Heb ik daar ook geen oog voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yeah right, ik denk dat je je in je handjes zou mogen wrijven als zo'n iemand vrijwillig met je naar bed zou gaan.
Maar het probleem met dat soort mensen is dat ze gedurende de cursus over hun grenzen heengaan, ook aangeven dat ze er veel aan gehad hebben, maar vervolgens na een paar weken weer in hun eigen patronen terugvallen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook zeker niet het doorzettingsvermogen om zo iets alleen te doen en hebben echt iemand nodig die achter ze aan loopt en ze als het ware dwingt die stappen te nemen.
Ze moeten het zelf weten, het is mijn geld niet. Maar dat kun je beter besteden aan andere dingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef mirved het volgende:
[..]
Blijkbaar nemen zulke mensen dan liever een cursus.
Het is geen doekje met argusogen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
Cc, ik zou dat doekje van garisson met argusogen aannemen hoor!
Leer eerst eens gewoon met mensen om te gaan voordat je voor "the kill" gaat, gewoon lol gaan hebben, lachen, kletsen, ga sporten en ontmoet daar mensen, zoek een hobby buitenshuis en ontmoet daar mensen enz enz enz, dan komt de rest vanzelf wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef mirved het volgende:
[..]
En wat als je iedere week uitgaat en iedere week wordt je afgewezen/niemand toont interesse in je. Jullie gaan er te makkelijk van uit dat voor iedereen dit even makkelijk is en vanzelf komt aanwaaien.
Wat is het alternatief? Thuis in je eentje voor de bank gaan zitten kniezen bij Popstars? Nee, dat helpt...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef mirved het volgende:
[..]
"empathie" bedoelde ik sorry. beetje medeleven enzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je zal ongetwijfeld sympathie bedoelen.
Het is die slachteroffer-toon van je waar niemand écht iets mee kan. Je maakt de indruk dat De Mensheid maar moet veranderen, omdat dat jou beter zou uitkomen. Niet alleen moet je doorhebben dat dat gewoon niet gaat gebeuren, je moet ook gaan inzien dat dat niet de manier is om jouw probleem op te lossen.
Dit is al veel vaker door veel meer mensen gezegd, overigens. En het wil maar niet postvatten bij je. Je wentelt liever in je angst-doordrenkte denkwereld, want die ken je tenminste. Om de link met het topic weer even te maken: je moet uit je comfort zone om veranderingen teweeg te brengen, dus hou op met dat sneue zielige tranentrekkende slachtoffertje spelen. Dáár begint het voor jou.
Beggars can't be choosers.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee ze loopt al in de 40 ofzo dat heeft toch geen strakke reet meer. En daar zijn zoveel Ali-B's overheen gegaan daar heb ik als man echt geen respect meer voor sorry. Net zo goed dat zij als vrouw geen greintje respect kan opbrengen vanuit dr gevoel, dat nerds zichzelf proberen te verbeteren. Heb ik daar ook geen oog voor.
Ja sorry ik was even vergeten dat je je meisjes liever wat jonger hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee ze loopt al in de 40 ofzo dat heeft toch geen strakke reet meer.
Dat was idd hetgeen je uit die post moest halen ja. Prima.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:11 schreef Schenkstroop het volgende:
"empathie" bedoelde ik sorry. beetje medeleven enzo.
Tuurlijk, veel klootzakken zijn heerlijk neukmatriaal en omdat de vrouw in zijn algemeenheid nogsteeds geleerd krijgt dat voor vrouwen lust en liefde niet gescheiden kunnen zijn denken ze dat ze verliefd zijn op die klootzak terwijl eigenlijk alleen hun onderbuik zich roertquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een enorme kloof tussen de sociaal wenselijke antwoorden die mensen in een dergelijke kunstmatige situatie geven en de echte dingen waar ze naar op zoek zijn...
Geen enkele vrouw zal aangeven dat ze eigenlijk een enorme klootzak wil, maar toch zie ik genoeg vrouwen achter enorme klootzakken aanlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |