abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:26:45 #176
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73718256
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef Goldfoxx het volgende:
Kan jij aangeven waar dat niet het geval zou zijn?
Je kunt denk ik niet één-op-één zeggen dat iemand die veel sex heeft met verschillende mensen, dan dús ook moeite heeft met relaties.
Er zijn ook mensen die in een bepaalde levensfase zitten waar het beter bij past om een beetje rond te neuken (mensen die steeds voor een paar maanden op een andere plek op de wereld zitten, ik noem maar wat). Die zouden misschien best een relatie kunnen opbouwen en onderhouden, maar het past even niet in de levensstijl, en als ze een keer in rustiger vaarwater komen is een relatie meer een optie voor ze.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:29:44 #177
94676 Garisson72
pi_73718356
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef Catbert het volgende:
Als je een lollie geeft aan een klein kind is dat kind er blij mee. Je schiet er dan ook niks meer mee op dan dat je dat kind blij ziet zijn. Het is niet de enige reden, maar ik doe het niet voor het schouderklopje.
Ik snap je argument niet.
Je bent blij om dat kind blij te zien met die lollie. Netto resultaat voor jezelf is dus: jij bent blij, en ik geloof echt dat dát de uiteindelijke incentive is.
We dwalen wel wat af van het topic, maar dat mag in deel 4 zeker wel?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:32:04 #178
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73718441
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:26 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je kunt denk ik niet één-op-één zeggen dat iemand die veel sex heeft met verschillende mensen, dan dús ook moeite heeft met relaties.
Er zijn ook mensen die in een bepaalde levensfase zitten waar het beter bij past om een beetje rond te neuken (mensen die steeds voor een paar maanden op een andere plek op de wereld zitten, ik noem maar wat). Die zouden misschien best een relatie kunnen opbouwen en onderhouden, maar het past even niet in de levensstijl, en als ze een keer in rustiger vaarwater komen is een relatie meer een optie voor ze.
Ik had het over het probleem van mensen als in de documentaire. Die mensen hebben een heel ander probleem, die voelen zich klote omdat ze geen sociaal leven hebben. Die gaan dat niet op lossen door rond te sexen.

Jij hebt het over mensen zonder sociaal probleem, en tsjah, als die lekker willen rondsexen moeten ze dat gewoon zelf weten.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:33:30 #179
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_73718499
Ik hou het allemaal niet bij zo.
Het gaat hier hard
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:38:10 #180
94676 Garisson72
pi_73718686
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:32 schreef Goldfoxx het volgende:
Ik had het over het probleem van mensen als in de documentaire. Die mensen hebben een heel ander probleem, die voelen zich klote omdat ze geen sociaal leven hebben. Die gaan dat niet op lossen door rond te sexen.
Okay, my bad. Daar ben ik het mee eens, dat is een gat vullen met een ander gat.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:42:48 #181
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73718840
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
Ik snap je argument niet.
Je bent blij om dat kind blij te zien met die lollie. Netto resultaat voor jezelf is dus: jij bent blij, en ik geloof echt dat dát de uiteindelijke incentive is.
Op die fiets. Tja, als je dat zo ziet dan bestaat altruisme misschien niet, maar ik heb een iets andere definitie daarvan
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_73721869
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:33 schreef lichtekooi het volgende:
Ik hou het allemaal niet bij zo.
Het gaat hier hard
Dat probleem heb ik ook

Trouwens gisteravond heeft et wel beetje gewerkt 3 nummers en een succesratio van 100%
Alleen weet ik niet zeker of ik wel echt PUmethode heb gebruikt aangezien ik eigenlijk niemand geneggt heb, maar wel kino opgebouwd en set changen enzo
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:20:58 #183
94676 Garisson72
pi_73721950
Oh crap, zijn we nu zo ver in het PUA-onderwerp dat we geacht worden de juiste kretologie te kunnen bezigen? Want ik was nog niet zo ver, terwijl ik toch wel alle delen heb meegepost.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:28:44 #184
167595 mirved
Infobesitas
pi_73722164
neg= speels beledigen Dit wordt gedaan omdat mooie vrouwen dat totaal niet gewend zijn en daardoor onzeker worden als ze merken dat hun uiterlijk niet meetelt.

Kino= Aanraken. Dit om spanning te houden binnen het gesprek zodat het niet uitdraait op de friendszone

Kort samengevat.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_73722172
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:20 schreef Garisson72 het volgende:
Oh crap, zijn we nu zo ver in het PUA-onderwerp dat we geacht worden de juiste kretologie te kunnen bezigen? Want ik was nog niet zo ver, terwijl ik toch wel alle delen heb meegepost.
Bij mij is et juist precies andersom Heb bijna niet hier gepost maar heb wel die afleveringen gezien van Pickup artist dat is echt grappig Ook al geloof je er niet in dan nog is et leuk om te kijken zeg maar.
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:30:37 #186
167595 mirved
Infobesitas
pi_73722214
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]
Bij mij is et juist precies andersom Heb bijna niet hier gepost maar heb wel die afleveringen gezien van Pickup artist dat is echt grappig Ook al geloof je er niet in dan nog is et leuk om te kijken zeg maar.
Het boek The Game is op zichzelf ook gewoon leuk om te lezen.
pi_73722716
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:30 schreef mirved het volgende:

[..]

Het boek The Game is op zichzelf ook gewoon leuk om te lezen.
Mm ik denk dat ik binnekort wel even ga kijken in de bibliotheek. Ben wel even nieuwschierig
Edit: Wie heeft het eigenlijk geschreven dan?
pi_73723182
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:28 schreef mirved het volgende:
neg= speels beledigen Dit wordt gedaan omdat mooie vrouwen dat totaal niet gewend zijn en daardoor onzeker worden als ze merken dat hun uiterlijk niet meetelt.

Kino= Aanraken. Dit om spanning te houden binnen het gesprek zodat het niet uitdraait op de friendszone

Kort samengevat.
Als ik ga graven in mijn geheugen kan ik me niet herinneren dat ik mijn exen tijdens onze eerste ontmoetingen meteen aanraakte en ze speels beledigde. En ik ben echt geen 'natural'.
pi_73723279
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:28 schreef mirved het volgende:

Kort samengevat.
Ik moest echt erg hard lachen. Mijn vrouw kijkt me raar aan
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_73723313
Tvp.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_73723438
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:03 schreef Disorder het volgende:

[..]

Als ik ga graven in mijn geheugen kan ik me niet herinneren dat ik mijn exen tijdens onze eerste ontmoetingen meteen aanraakte en ze speels beledigde. En ik ben echt geen 'natural'.
Beledigen is ook een groot woord. Het is meer een DHV. En een negg is dus ook meer zoiets van: Als je praat dan beweegt je neus een beetje maar et is wel lief hoor.. kijk nu doe je et weer ! Of van ik kwam net een meisje tegen met precies dezelfde kleren die jij ook aan hebt Of dat je zegt er zit nog een beetje lippenstift op je wang en dat je die dan zogenaamd weg haalt (een 2 in 1 aangezien je daarmee ook gelijk een kino zet)
En een kino is ook niet gelijk in de 1e minuut dat je haar ziet een omhelsing geven ofzo Maar beginnen met kleine dingen en dan langzaam opbouwen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:18:17 #192
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_73723713
TVP!

Zijn er al wat theorieën in de praktijk geprobeerd? Dan stel ik voor (desnoods na het weekend) om twee topics naast elkaar te voeren. Dus één voor Field Reports en deze houden we voor algemeen.

O ja, teeeering vierde alweer? Gaat hard.
Je moeder is een hamster
pi_73723746
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Beledigen is ook een groot woord. Het is meer een DHV. En een negg is dus ook meer zoiets van: Als je praat dan beweegt je neus een beetje maar et is wel lief hoor.. kijk nu doe je et weer ! Of van ik kwam net een meisje tegen met precies dezelfde kleren die jij ook aan hebt Of dat je zegt er zit nog een beetje lippenstift op je wang en dat je die dan zogenaamd weg haalt (een 2 in 1 aangezien je daarmee ook gelijk een kino zet)
En een kino is ook niet gelijk in de 1e minuut dat je haar ziet een omhelsing geven ofzo Maar beginnen met kleine dingen en dan langzaam opbouwen
Jij bent een fast learner
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_73723749
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:18 schreef Crutch het volgende:
TVP!

Zijn er al wat theorieën in de praktijk geprobeerd? Dan stel ik voor (desnoods na het weekend) om twee topics naast elkaar te voeren. Dus één voor Field Reports en deze houden we voor algemeen.

O ja, teeeering vierde alweer? Gaat hard.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook

Trouwens gisteravond heeft et wel beetje gewerkt 3 nummers en een succesratio van 100%
Alleen weet ik niet zeker of ik wel echt PUmethode heb gebruikt aangezien ik eigenlijk niemand geneggt heb, maar wel kino opgebouwd en set changen enzo
Een beetje wel dus, maar ook weer niet helemaal omdat ik niet geneggt heb
pi_73723787
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Jij bent een fast learner
Ik ben een natural
Nee maar serieus De meeste dingen zijn toch al van die dingen die je eigenlijk wel weet maar dat er wel bij uitgelegd wordt waarom ze zo goed werken
pi_73723804
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

[..]

Een beetje wel dus, maar ook weer niet helemaal omdat ik niet geneggt heb
Neggen is niet eens nodig. Het is gewoon een extra iets wat je kan gebruiken .
pi_73723852
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Gast, dat leerde ik op het schoolplein al. "Meisjes plagen, kusjes vragen" noemen ze dat bij ons.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:26:05 #198
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_73724007
Neggen is niet noodzakelijk. Niets is noodzakelijk, al doende leer je vanzelf welke technieken je waar moet toepassen.
Anyway, zaterdag ga ik naar een verjaardag waar ook veel mensen komen die ik nog niet ken en zondagavond ga ik pokeren bij praktisch alleen maar vrouwen onder voorwaarde dat ik mijn gitaar meeneem . Dus na het weekend maar een FR?
Je moeder is een hamster
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:26:37 #199
167595 mirved
Infobesitas
pi_73724035
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef Disorder het volgende:

[..]

Gast, dat leerde ik op het schoolplein al. "Meisjes plagen, kusjes vragen" noemen ze dat bij ons.
Dat is het juist. Er zijn dus mensen die nooit met meisjes omgingen vroeger en dit soort dingen niet eens weten.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:27:52 #200
167595 mirved
Infobesitas
pi_73724088
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Mm ik denk dat ik binnekort wel even ga kijken in de bibliotheek. Ben wel even nieuwschierig
Edit: Wie heeft het eigenlijk geschreven dan?
Neil Straus aka Style (ooit uitgeroepen tot beste PUA)
in het nederlands heet het boek "Het spel"
Je kan het engelse e book vast wel ergens van een torrent site plukken alleen is lezen op de laptop niet zo relax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')