abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73715521
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk een enorme kloof tussen de sociaal wenselijke antwoorden die mensen in een dergelijke kunstmatige situatie geven en de echte dingen waar ze naar op zoek zijn...

Geen enkele vrouw zal aangeven dat ze eigenlijk een enorme klootzak wil, maar toch zie ik genoeg vrouwen achter enorme klootzakken aanlopen.
Tuurlijk, veel klootzakken zijn heerlijk neukmatriaal en omdat de vrouw in zijn algemeenheid nogsteeds geleerd krijgt dat voor vrouwen lust en liefde niet gescheiden kunnen zijn denken ze dat ze verliefd zijn op die klootzak terwijl eigenlijk alleen hun onderbuik zich roert :p
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_73715537
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Leer eerst eens gewoon met mensen om te gaan voordat je voor "the kill" gaat, gewoon lol gaan hebben, lachen, kletsen, ga sporten en ontmoet daar mensen, zoek een hobby buitenshuis en ontmoet daar mensen enz enz enz, dan komt de rest vanzelf wel.

Als je dan een meisje ontmoet en je hebt er lol mee dan is het nieteens zo erg als daar niets uit voortkomt, de kans dat er wel wat uit voortkomt is een iig een stuk groter als je het leuk hebt samen ipv zo bewust op jacht bent.
Nee dat is dus niet zo, maagdelijke mannen kunnen vaak prima converseren in day to day business. die slaan alleen volledig dicht zodra er een potentiele date in hun buurt komt
pi_73715554
quote:

[..]

Leer eerst eens gewoon met mensen om te gaan voordat je voor "the kill" gaat, gewoon lol gaan hebben, lachen, kletsen, ga sporten en ontmoet daar mensen, zoek een hobby buitenshuis en ontmoet daar mensen enz enz enz, dan komt de rest vanzelf wel.

Als je dan een meisje ontmoet en je hebt er lol mee dan is het nieteens zo erg als daar niets uit voortkomt, de kans dat er wel wat uit voortkomt is een iig een stuk groter als je het leuk hebt samen ipv zo bewust op jacht bent.
Dat ligt eraan met welke mentaliteit je op jacht gaat. Als je met de mentaliteit gaat van "Ik moet scoren vanavond!" dan zul je vaker dan niet van een koude kermis thuiskomen. Als je het doet met de mentaliteit: "Ik ga gewoon mijn best doen en ik zie wel wat er gebeurt" dan zul je veel meer succes boeken.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:13:09 #104
167595 mirved
Infobesitas
pi_73715556
quote:

[..]

Hoho! ik gaf enkel voorbeelden, ik zit gelukkig niet in zo'n situatie Ik kan me enkel voorstellen hoe het is voor bepaalde mensen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:13:30 #105
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73715564
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef mirved het volgende:
En wat als je iedere week uitgaat en iedere week wordt je afgewezen/niemand toont interesse in je. Jullie gaan er te makkelijk van uit dat voor iedereen dit even makkelijk is en vanzelf komt aanwaaien.
Je moet als antisociaal type ook niet in je eentje in een kroeg gaan staan en daar meisjes aan gaan staren. Ga eerst een teamsport of een andere sociale hobby doen. Daar heb je sowieso veel meer succes mee dan suffe regeltjes die gewoon compleet tegen je persoon ingaan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:14:41 #106
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73715596
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

Snap je nou dat ik die "medelijden" fase al een beetje voorbij ben en hem gewoon een trieste zeikerd vind?
Er begint iets te dagen in het oosten,

toch blijf ik een beetje medelijden houden als hij het niet wil zien.
pi_73715598
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef TheGame het volgende:

[..]

Dat ligt eraan met welke mentaliteit je op jacht gaat. Als je met de mentaliteit gaat van "Ik moet scoren vanavond!" dan zul je vaker dan niet van een koude kermis thuiskomen. Als je het doet met de mentaliteit: "Ik ga gewoon mijn best doen en ik zie wel wat er gebeurt" dan zul je veel meer succes boeken.
Wat is er mis met " ik ga vanavond plezier hebben"?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_73715673
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:12 schreef solaire het volgende:

[..]

Nee dat is dus niet zo, maagdelijke mannen kunnen vaak prima converseren in day to day business. die slaan alleen volledig dicht zodra er een potentiele date in hun buurt komt
En de meeste van die mannelijke maagden komen dan in dat gewone converseren vanzelf iemand tegen waar wat uit voortbloeit op ten duur.
Als je gewoon met vrouwen kan praten en lol met ze kan maken komt het ook wel goed met het relatie/seks gebeuren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_73715681
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat is er mis met " ik ga vanavond plezier hebben"?
Omdat er iets meer intentie in het woordje jacht zit dan slechts plezier hebben (wat er ook bij komt kijken natuurlijk).
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:17:51 #110
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73715714
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Tuurlijk, veel klootzakken zijn heerlijk neukmatriaal en omdat de vrouw in zijn algemeenheid nogsteeds geleerd krijgt dat voor vrouwen lust en liefde niet gescheiden kunnen zijn denken ze dat ze verliefd zijn op die klootzak terwijl eigenlijk alleen hun onderbuik zich roert :p
Is dit zelfkennis?":P
pi_73715721
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef TheGame het volgende:

[..]

Omdat er iets meer intentie in het woordje jacht zit dan slechts plezier hebben (wat er ook bij komt kijken natuurlijk).
Anders geformuleerd dan: waarom altijd jagen? Waarom niet gewoon plezier hebben?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:19:02 #112
167595 mirved
Infobesitas
pi_73715754
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

Anders geformuleerd dan: waarom altijd jagen? Waarom niet gewoon plezier hebben?
Het zit in ons bloed/dna?
pi_73715803
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:19 schreef mirved het volgende:

[..]

Blijkbaar is er iets mis gegaan in de evolutie dan
pi_73715810
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

Plezier hebben bij het uitgaan heb ik altijd al gehad, maar bij slechts plezier hebben gebeurt er niet veel als je eigenlijk ook op zoek bent naar nieuwe vrouwelijke contacten.
pi_73715821
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:16 schreef erodome het volgende:

[..]

En de meeste van die mannelijke maagden komen dan in dat gewone converseren vanzelf iemand tegen waar wat uit voortbloeit op ten duur.
Als je gewoon met vrouwen kan praten en lol met ze kan maken komt het ook wel goed met het relatie/seks gebeuren.
Tuurlijk 9 van de 10 mensen komt uiteindelijk wel iemand tegen. Maar de meeste 25 jarige maagden (niet gelovigen) vinden dit toch echt gewoon ronduit shit. En die willen niet nog 4 jaar wachten tot ze toevallig iemand tegen het lijf lopen die wel geïnteresseerd in hem is.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:21:09 #116
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73715822
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:19 schreef mirved het volgende:
Achter meiden aanzitten wel. Maar als ik uitga ga ik om een leuke avond te hebben. Als ik een leuke meid leer kennen prima. Als ik bij een leuke meid in bed beland, best. Maar de leukste avonden die ik gehad heb waren gewoon die avonden dat ik met vrienden gewoon een enorm leuke avond had en er geen vrouwen aan te pas kwamen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:21:28 #117
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73715835
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef solaire het volgende:
Tuurlijk 9 van de 10 mensen komt uiteindelijk wel iemand tegen. Maar de meeste 25 jarige maagden (niet gelovigen) vinden dit toch echt gewoon ronduit shit. En die willen niet nog 4 jaar wachten tot ze toevallig iemand tegen het lijf lopen die wel geïnteresseerd in hem is.
Schrijf je dan in op RP ofzo.
pi_73715891
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Oh, ik op fok. Werkte ook
pi_73715901
quote:

[..]

Nee, want dan ben je hopeloos las ik eerder.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_73715913
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef TheGame het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn vind ik het als vrouw zijnde vaak pijnlijk duidelijk waar de man in kwestie op uit is, ook al doet hij zogenaamd zo leuk verder.
Daarmee bedoel ik dan vooral mannen waarvan je weet dat zodra je de hint laat vallen dat niet van plan te zijn op dit moment ze leuk tegen een ander gaan doen, met zo min mogelijk oponthoud.
Veel leuker zijn de mannen waarbij seksuele interresse ook echt wel opspeelt, maar die gewoon lol aan het maken zijn, of gezellig zijn of weet ik veel wat nog meer, die het werkelijk niet zoveel uitmaakt of ze bij je in bed belanden of niet.
pi_73715977
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn vind ik het als vrouw zijnde vaak pijnlijk duidelijk waar de man in kwestie op uit is, ook al doet hij zogenaamd zo leuk verder.
Daarmee bedoel ik dan vooral mannen waarvan je weet dat zodra je de hint laat vallen dat niet van plan te zijn op dit moment ze leuk tegen een ander gaan doen, met zo min mogelijk oponthoud.
Veel leuker zijn de mannen waarbij seksuele interresse ook echt wel opspeelt, maar die gewoon lol aan het maken zijn, of gezellig zijn of weet ik veel wat nog meer, die het werkelijk niet zoveel uitmaakt of ze bij je in bed belanden of niet.
Klopt en die houding die jij als laatste noemt wil je je ook eigen maken.
pi_73715989
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Is dit zelfkennis?":P
Nee, alhoewel ik zo op zijn tijd met graagte zo'n lekkere klootzak laat doen waar hij goed in is, gewoon een nachtje mij plezier bezorgen
pi_73716027
quote:

[..]

Zeg Jean Claude ik ben geen 25 jarige maagd he
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:27:12 #124
167595 mirved
Infobesitas
pi_73716042
Ik heb net even die docu gekeken. Ik vond dat die ene gast er toch wel enorm op vooruit gegaan was in die korte tijd.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:28:01 #125
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73716065
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee, want dan ben je hopeloos las ik eerder.
Ten eerste vind ik niks hopeloos aan dating sites. Ik geloof niet dat ze echt werken, maar hopeloos vind ik ze niet. Ten tweede zijn die mensen kennelijk al hopeloos, dus wat heb je te verliezen? Je regelt in ieder geval een paar dates, leer je ook weer van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')