Tuurlijk, veel klootzakken zijn heerlijk neukmatriaal en omdat de vrouw in zijn algemeenheid nogsteeds geleerd krijgt dat voor vrouwen lust en liefde niet gescheiden kunnen zijn denken ze dat ze verliefd zijn op die klootzak terwijl eigenlijk alleen hun onderbuik zich roertquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een enorme kloof tussen de sociaal wenselijke antwoorden die mensen in een dergelijke kunstmatige situatie geven en de echte dingen waar ze naar op zoek zijn...
Geen enkele vrouw zal aangeven dat ze eigenlijk een enorme klootzak wil, maar toch zie ik genoeg vrouwen achter enorme klootzakken aanlopen.
Nee dat is dus niet zo, maagdelijke mannen kunnen vaak prima converseren in day to day business. die slaan alleen volledig dicht zodra er een potentiele date in hun buurt komtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Leer eerst eens gewoon met mensen om te gaan voordat je voor "the kill" gaat, gewoon lol gaan hebben, lachen, kletsen, ga sporten en ontmoet daar mensen, zoek een hobby buitenshuis en ontmoet daar mensen enz enz enz, dan komt de rest vanzelf wel.
Als je dan een meisje ontmoet en je hebt er lol mee dan is het nieteens zo erg als daar niets uit voortkomt, de kans dat er wel wat uit voortkomt is een iig een stuk groter als je het leuk hebt samen ipv zo bewust op jacht bent.
Dat ligt eraan met welke mentaliteit je op jacht gaat. Als je met de mentaliteit gaat van "Ik moet scoren vanavond!" dan zul je vaker dan niet van een koude kermis thuiskomen. Als je het doet met de mentaliteit: "Ik ga gewoon mijn best doen en ik zie wel wat er gebeurt" dan zul je veel meer succes boeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Leer eerst eens gewoon met mensen om te gaan voordat je voor "the kill" gaat, gewoon lol gaan hebben, lachen, kletsen, ga sporten en ontmoet daar mensen, zoek een hobby buitenshuis en ontmoet daar mensen enz enz enz, dan komt de rest vanzelf wel.
Als je dan een meisje ontmoet en je hebt er lol mee dan is het nieteens zo erg als daar niets uit voortkomt, de kans dat er wel wat uit voortkomt is een iig een stuk groter als je het leuk hebt samen ipv zo bewust op jacht bent.
Hoho! ik gaf enkel voorbeelden, ik zit gelukkig niet in zo'n situatiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Je moet als antisociaal type ook niet in je eentje in een kroeg gaan staan en daar meisjes aan gaan staren. Ga eerst een teamsport of een andere sociale hobby doen. Daar heb je sowieso veel meer succes mee dan suffe regeltjes die gewoon compleet tegen je persoon ingaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef mirved het volgende:
En wat als je iedere week uitgaat en iedere week wordt je afgewezen/niemand toont interesse in je. Jullie gaan er te makkelijk van uit dat voor iedereen dit even makkelijk is en vanzelf komt aanwaaien.
Er begint iets te dagen in het oosten,quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Snap je nou dat ik die "medelijden" fase al een beetje voorbij ben en hem gewoon een trieste zeikerd vind?
Wat is er mis met " ik ga vanavond plezier hebben"?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat ligt eraan met welke mentaliteit je op jacht gaat. Als je met de mentaliteit gaat van "Ik moet scoren vanavond!" dan zul je vaker dan niet van een koude kermis thuiskomen. Als je het doet met de mentaliteit: "Ik ga gewoon mijn best doen en ik zie wel wat er gebeurt" dan zul je veel meer succes boeken.
En de meeste van die mannelijke maagden komen dan in dat gewone converseren vanzelf iemand tegen waar wat uit voortbloeit op ten duur.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:12 schreef solaire het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet zo, maagdelijke mannen kunnen vaak prima converseren in day to day business. die slaan alleen volledig dicht zodra er een potentiele date in hun buurt komt
Omdat er iets meer intentie in het woordje jacht zit dan slechts plezier hebben (wat er ook bij komt kijken natuurlijk).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis met " ik ga vanavond plezier hebben"?
Is dit zelfkennis?":Pquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk, veel klootzakken zijn heerlijk neukmatriaal en omdat de vrouw in zijn algemeenheid nogsteeds geleerd krijgt dat voor vrouwen lust en liefde niet gescheiden kunnen zijn denken ze dat ze verliefd zijn op die klootzak terwijl eigenlijk alleen hun onderbuik zich roert:p
Anders geformuleerd dan: waarom altijd jagen? Waarom niet gewoon plezier hebben?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef TheGame het volgende:
[..]
Omdat er iets meer intentie in het woordje jacht zit dan slechts plezier hebben (wat er ook bij komt kijken natuurlijk).
Het zit in ons bloed/dna?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders geformuleerd dan: waarom altijd jagen? Waarom niet gewoon plezier hebben?
Blijkbaar is er iets mis gegaan in de evolutie danquote:
Plezier hebben bij het uitgaan heb ik altijd al gehad, maar bij slechts plezier hebben gebeurt er niet veel als je eigenlijk ook op zoek bent naar nieuwe vrouwelijke contacten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders geformuleerd dan: waarom altijd jagen? Waarom niet gewoon plezier hebben?
Tuurlijk 9 van de 10 mensen komt uiteindelijk wel iemand tegen. Maar de meeste 25 jarige maagden (niet gelovigen) vinden dit toch echt gewoon ronduit shit. En die willen niet nog 4 jaar wachten tot ze toevallig iemand tegen het lijf lopen die wel geïnteresseerd in hem is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:16 schreef erodome het volgende:
[..]
En de meeste van die mannelijke maagden komen dan in dat gewone converseren vanzelf iemand tegen waar wat uit voortbloeit op ten duur.
Als je gewoon met vrouwen kan praten en lol met ze kan maken komt het ook wel goed met het relatie/seks gebeuren.
Achter meiden aanzitten wel. Maar als ik uitga ga ik om een leuke avond te hebben. Als ik een leuke meid leer kennen prima. Als ik bij een leuke meid in bed beland, best. Maar de leukste avonden die ik gehad heb waren gewoon die avonden dat ik met vrienden gewoon een enorm leuke avond had en er geen vrouwen aan te pas kwamen.quote:
Schrijf je dan in op RP ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:21 schreef solaire het volgende:
Tuurlijk 9 van de 10 mensen komt uiteindelijk wel iemand tegen. Maar de meeste 25 jarige maagden (niet gelovigen) vinden dit toch echt gewoon ronduit shit. En die willen niet nog 4 jaar wachten tot ze toevallig iemand tegen het lijf lopen die wel geïnteresseerd in hem is.
Oh, ik op fok. Werkte ookquote:
Om eerlijk te zijn vind ik het als vrouw zijnde vaak pijnlijk duidelijk waar de man in kwestie op uit is, ook al doet hij zogenaamd zo leuk verder.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:13 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat ligt eraan met welke mentaliteit je op jacht gaat. Als je met de mentaliteit gaat van "Ik moet scoren vanavond!" dan zul je vaker dan niet van een koude kermis thuiskomen. Als je het doet met de mentaliteit: "Ik ga gewoon mijn best doen en ik zie wel wat er gebeurt" dan zul je veel meer succes boeken.
Klopt en die houding die jij als laatste noemt wil je je ook eigen maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het als vrouw zijnde vaak pijnlijk duidelijk waar de man in kwestie op uit is, ook al doet hij zogenaamd zo leuk verder.
Daarmee bedoel ik dan vooral mannen waarvan je weet dat zodra je de hint laat vallen dat niet van plan te zijn op dit moment ze leuk tegen een ander gaan doen, met zo min mogelijk oponthoud.
Veel leuker zijn de mannen waarbij seksuele interresse ook echt wel opspeelt, maar die gewoon lol aan het maken zijn, of gezellig zijn of weet ik veel wat nog meer, die het werkelijk niet zoveel uitmaakt of ze bij je in bed belanden of niet.
Nee, alhoewel ik zo op zijn tijd met graagte zo'n lekkere klootzak laat doen waar hij goed in is, gewoon een nachtje mij plezier bezorgenquote:
Ten eerste vind ik niks hopeloos aan dating sites. Ik geloof niet dat ze echt werken, maar hopeloos vind ik ze niet. Ten tweede zijn die mensen kennelijk al hopeloos, dus wat heb je te verliezen? Je regelt in ieder geval een paar dates, leer je ook weer vanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee, want dan ben je hopeloos las ik eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |