Hmmquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:38 schreef mefke79 het volgende:
Even een egopostje...we komen net terug van het wegen en Driekus is in een week tijd wel 5 hele grammen aangekomen. Dus hij zit nog steeds niet op zijn startgewicht. En het cb gaf wel aan dat het vaker voorkomt bij borstvoedingskindjes, maar het zit me niet lekker. Hij drinkt goed, luiers zijn goed, hij is in de lengte gegroeid, dus allemaal tekenen dat het goed gaat, maar toch. Vorige week ging het groeien nog zo goed. Bah, baal er gewoon stevig van en ik weet wel dat ik er weinig aan kan doen, maar toch.
In principe mag je inbakeren tot ze kunnen rollen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:38 schreef Jula het volgende:
Fijn Vicky!
En op zich prima toch, als je het zo kunt afbouwen. Eerst 's nachts, en dan langzamerhand ook overdag. (is er eigenlijk een max leeftijd tot wanneer je ze mag inbakeren?)
En wow Timo! wat fijn ook voor jullie!
*GIL*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O dat is balen Mefke, maar zolang hij tevreden is is het prima toch? Was vanmorgen nog op visite bij iemand, dat kindje is 3 en halve week nu, en 60 gram boven het geboortegewicht, dus zo gek is het niet.
Timo! Super man!!! Lekker geslapen dan Chan?
Tess lekker geslapen, goedzo!
Ik zal eens kijken of ik het postertje kan opsnorren. Mits mijn levend wekkertje niet afgaat....
Edit: het is een pdf-bestand, ik krijg hem niet ge-upload....
En ik weet niet hoe ik het type bestand kan wijzigen.....
Als iemand het wel weet dan gil eens even....
Wij zijn nu ook aan het rondkijken voor een autostoeltje. Bij sommige kun je van die hoofdverkleiners erbij kopen, is dat nodig eigenlijk??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Wat goed van Tess![]()
Lennon heeft net in een autotstoel gezeten ipv de mc, hij vond het harstikke leuk. Ik hoorde hem steeds geluidjes maken achterin en om zich heen kijken. HIij is vandaag wel een beetje mopperig/snel verveeld. Kwijlt als een gek, allemaal door de tanden denk en hoop ik. Zo is hij anders nooit. Hij heeft vannacht wel weer helemaal doorgeslapen.
Geen idee... ik heb nog een Römer King van Twan, daar zit het niet bij. Ik wil er nog eentje bij hebben omdat we nu 2 auto's hebben en denk er nu over om die van de Hema te kopen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:22 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wij zijn nu ook aan het rondkijken voor een autostoeltje. Bij sommige kun je van die hoofdverkleiners erbij kopen, is dat nodig eigenlijk??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vicky, dat heb ik gister ook geprobeerd. Maar hier was het geen succes...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:41 schreef Vicky het volgende:
seilram, we hebben dat met Tess ook gehad. Wat hielp was om haar in de wipper te zetten en haar naar ons te laten kijken.
Maar waarom de ha bellen danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:48 schreef seilram het volgende:
[..]
Vicky, dat heb ik gister ook geprobeerd. Maar hier was het geen succes...
Ik dacht zelf vanmorgen dat het misschien kwam door de banaan... Hij heeft maandag en dinsdag banaan gehad. De week ervoor peer en nu sinds woensdag weer peer. Gisteren was hij toch scheten aan het laten! Niet normaal meer!! En vanmorgen om 06.45 al een hele broek vol! Ik kijk dadelijk om 11.00 nog even aan hoe die fles gaat, geen verbetering, dan bel ik de ha.
Natuurlijk verwen je Esmee niet teveel! Zoals je zelf al zegt... ze is net 1maandje oud. Das nog echt kleinquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:13 schreef Stiemie het volgende:
Karin wat mooi en bijzonder zeg !![]()
Esmee is de hele dag alweer een beetje aan het rommelen met drinken. Nu heb ik haar maar in de draagdoek gedaan zodat ze toch wat slaapt, maar nu twijfel ik dus steeds of ik haar zo niet teveel verwen. Aan de ene kant weet ik dat het een ontzettend klein wurmpje is dat morgen pas 1 maand oud is, maar door al die adviezen die je van het cb enzo krijgt, ga ik soms toch twijfelen
Wow! Dussss... Ja heel mooi Karin! En natuurlijk super om te bewaren joh, dat heeft niet iedereenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tsja ik ben er ook blij mee! heb nog een hele mooie waar mijn vriend bij op staat, o die foto is me nu al dierbaar!
zo hangen we dus op 6 verloskamers boven het aankleedmeubel, in de gang bij de verloskamers, op de wc... volgens mijn collega vertelde de vk dat ze ons overal tegenkomen haha
Voor de jongens is natuurlijk ook leukquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:39 schreef Kerstsoxx het volgende:
Mikoxx, wat zijn de maten van je jongens? Of wil je liever kadootjes voor jezelf?![]()
Ja apart vind ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:17 schreef oeke het volgende:
Gek is dat he? Dat dan een paar dagen helemaal niets goed is en dat het daarna weer goed is.
Tijgeren vind ik altijd zo gezellig klinken.
Mijn neefje van 9maanden was hier...toen was ik echt bang om mn kleine meiske te verliezen voor een grote, kruipende babyquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:46 schreef oeke het volgende:
soms mis ik dat kleine niets wegende babietje dat alleen maar bij je wil slapen. En hij is nog maar 4 maanden. Het gaat echt zo snel.![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:11 schreef Stiemie het volgende:
Welkom Sorbo en Isabeau!
Karin wat raar he dat die adviezen per cb zo kunnen verschillenZe vroeg zelfs of we niet iemand kenden die goed tegen gehuil kon zodat die hier kon blijven en Esmee kon laten huilen tot de volgende voeding en dat wij dan de deur uit konden...
afgelopen vrijdag was de slokdarm niet rood meer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat zou ik ook denken miss_sly.
Die slokdarm is wrsch zwaar geirriteerd en dat is niet zomaar weg.
Ik zou ook niet zomaar stoppen met de medicijnen maar gewoon morgen bij de ha langs gaan om het te bespreken.
ik bedoelde t niet lullig hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:04 schreef Stiemie het volgende:
Karin de tips die we tot nu toe gekregen hebben, zijn nou niet echt geweldig geweest. We moeten haar maar gewoon laten huilen tot er genoeg tijd tussen de voedingen inzitDat ze dan tegen de tijd dat ze mag drinken doodop is van het huilen en dus amper wat kan drinken is ons probleem... Of we mogen tussendoor water geven. Maar ja dat vult ook dus dan drinkt ze gewoon een fles water en dan krijgt ze weer te weinig voeding binnen...en zo hebben we nog wel meer onbruikbare tips gekregen.
Eigenlijk hoeft dat hele ritme van ons niet zo als ze maar gewoon voldoende binnenkrijgt in een normaal aantal voedingen. Maar het cb blijft zo op dat strakke en precies keurig om de 4 uur een fles drinken hameren dat we er echt onzeker van worden zo![]()
Kleurdoos we hadden echt niet verwacht dat ze keurig om de 4 uur een flesje zou leegdrinken hoor, maar om de 20 tot 45 minuten willen drinken en dan de ene keer 130 drinken en de andere keer 20 ml is wel wat lastig zeg maar. Ze maakt er echt een zooitje van zo. Heb geen idee hoeveel voedingen en hoeveel ml er nou vandaag al in zijn gegaan eigenlijk. Qua voedingen zitten we vanaf vanmorgen 5 uur al op 8 ofzo.
Ok, ik lees nu pas over de krampen en dat die er nu niet meer zijn..quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat zou ik ook denken miss_sly.
Die slokdarm is wrsch zwaar geirriteerd en dat is niet zomaar weg.
Ik zou ook niet zomaar stoppen met de medicijnen maar gewoon morgen bij de ha langs gaan om het te bespreken.
Ik zou bellen, als ze de hele dag aan t spugen is, geen eten binnen kan houden en onbedaarlijk huilt..arm ding, en arme jij.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef Stiemie het volgende:
Nee Karin we hebben niet gebeld, net wel weer een fles gegeven en we hopen dat ie binnen blijft, al blijft Esmee nog steeds huilen, huilen en nog meer huilen... Vind het namelijk ook weer zo overdreven staan om te bellen voor een huilende baby, maar we beginnen hier zo ondertussen toch wat wanhopig te worden. Ze wordt gewoon echt niet meer stil de laatste uren. We lopen nu om de beurt met haar door de huiskamer, maar ze blijft maar huilen. Ook in de draagdoek.
Ik heb as donderdag een afspraak bij de osteopaat voor mezelf.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:17 schreef Stiemie het volgende:
Elin wat goed zeg zonder speen![]()
Het was een heftige nachtUiteindelijk heb ik van half 1 tot kwart over 4 geslapen in onze leunstoel met Esmee in de draagdoek. Inmiddels heb ik voor volgende week woensdag een afspraak bij de ostheopaat staan.
Ik weet trouwens niet meer uit mijn hoofd wie me er op wees, maar we denken nu toch ook in de richting van (verborgen) reflux. We hebben om half 12 weer een afspraak bij de andere huisarts. Hoop zo dat er iets uitkomt...
Van mij mag ze ook wel hoor, ze hoeft hem gewoon niet meerquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Stiemie en Bar, wat een toestanden allemaal zeg... heel veel sterkteIk heb helaas geen tips.
Lennon heeft nog steeds last van de tanden die maar niet doorkomen. Niet zozeer overdag, dan is hij supervrolijk, maar drinkt zn (pap)flessen niet meer goed leeg met als gevolg dat hij 's nachts wakker wordt en dan de fles wil hebben. Dit nu al 4 nachten achter elkaar... op zich niet erg, maar we zijn het niet gewend. Ik geef hem nu 's nacht dan ook gewoon 90/3 en dan slaapt hij weer verder. Elin zonder speen wat goed!! Dat gaat echt niet lukken bij Lennon. Hij gebruikt hem nu ook vooral om op te kauwen. Ach ik vind het ook nog niet erg dat hij nog speent.
Ow dat is inderdaad wel handigquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook wel hoor, ze hoeft hem gewoon niet meerscheelt weer afleren
Ik heb de spenen dus ook al mooi weggestoptquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:14 schreef Estrys het volgende:
juich nou niet te vroeg, ze heeft nog geen tandjes KD![]()
Seb zit de hele tijd zijn tandvlees te masseren met zijn speen
er zitten bobbels en ze heeft nu 3 dagen ontzettend veel en ranzige poepluiers, ook slaapt ze nogal slecht.. zou t dan nu?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:17 schreef Estrys het volgende:
die mot ie nie![]()
De 2de komt nou ook door, waar blijft Elin nou?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
er zitten bobbels en ze heeft nu 3 dagen ontzettend veel en ranzige poepluiers, ook slaapt ze nogal slecht.. zou t dan nu?
Dat duurt bij Lennon nu al 10 dagen en nog geen tand te zien....quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
er zitten bobbels en ze heeft nu 3 dagen ontzettend veel en ranzige poepluiers, ook slaapt ze nogal slecht.. zou t dan nu?
Mila reageert ook niet zo lekker op die toetenpoetsers.. Denk dat het daar door komt!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef Estrys het volgende:
fijn dat je moeder het even over kan nemen StiemieSterkte ermee.
Seb heeft een vlekkerig gezicht terwijl hij dat normaal nooit heeft. Volgen mij sinds zijn boterham van net. Nou zat hij ook helemaal onder de appelstroop en heb ik met een toetenpoetser van zwitsal zijn gezicht schoongemaakt. Misschien is het daarvan
Niet voor het eerst nee en het is me nog nooit opgevallen. Nou maar even niet gebruiken en kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:54 schreef Nijna het volgende:
Stiemie, wat een huisarts zeg... *zucht*. Wel heel fijn dat het CB in elk geval meedenkt.
Ik zou ook op zoek naar een andere huisarts... Grrrr.
Kan me zo voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent, fijn dat je moeder er is. Misschien kan je zelf even een blokje om met Linde ofzo, even weg van het gehuil?
BE, wat fijn!
Estrys, had je die snoetenpoetsers voor het eerst gebruikt?
Fijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh spannend dan he Mefke, ik hoop ook dat Driekus goed is gegroeid!
Stiemie, ben je lekker mee dan, zo'n huisarts!
Kan me voorstellen dat je een ander gaat zoeken...
Al is dat volgens mij ook nog niet de makkelijkste klus tegenwoordig.
BE, wat fijn dat Oscar vooruit gaat! Toppie!
Net een eindje gewandeld met de draagdoek, Lars sliep meteen toen ik hem erin hees!
En vanmiddag lag hij weer zo lekker op mijn buik te slapen, dus ik heb hem maar eens overgelegd op zijn buikje....wat denk je? Hij sliep zo lekker! Meldde zich pas een uur "te laat" voor de fles zelfs!
Meike was ook een buikslapertje....
Voorheen weigerde ze ook niet. We gebruikten ook de Avent flessen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:21 schreef mikoxx het volgende:
Oeh Urla, dat klinkt helemaal niet fijn! Welke fles gebruik je? Misschien dat je daar iets mee kan? Ik heb de tweeling een tijdje om en om borst en fles gegeven, dat was eigenlijk nooit een probleem qua flesweigeren. Wij hadden toen de avent flessen.
Met Rapley ben ik niet bekend, maar vier maanden is volgens mij wel een beetje vroeg om met hapjes te beginnen. Ons cb adviseert 5 maanden en de voedingsraad adviseert zelfs pas met 6 maanden te beginnen.
Bedankt voor de reactie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:59 schreef trui het volgende:
als je te vroeg begint met bijvoeden heeft je dochter meer kans op allergieën. wat er op de potjes staat komt voort uit commerciële belangen hoor. ik zou echt nog even proberen vol te houden. 't is best mogelijk dat ze op een gegeven moment toch overstag gaat. maar wel vervelend zeg als 't zo moeilijk gaat!
Elinquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:40 schreef Kleurdoos het volgende:
Ghe Estrys, vannacht zijn er 3 tandjes doorgekomen
de 2 onder en 1 daarnaast links, dus ribbels maar wel te zien
Schatje, Elin loopt toch al een hele tijdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:16 schreef Estrys het volgende:
Maar Seb loopt al achter een loopwagen en kan al zeker 30 seconden los blijven staannou jij weer
+1 tandquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Schatje, Elin loopt toch al een hele tijd?! of dat nou achter een curverbak of loopwagen is. Maar losstaan doet ze nog niet, dus oke..
Score
elin + 1 tand
Seb losstaan
ik vind het een gelijke strijd
de mijne heeft een piemelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef Kleurdoos het volgende:
mijne heeft een groter hoofd
nu jij weer
miss luchtballon 2009quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef Kleurdoos het volgende:
mijne heeft een groter hoofd
nu jij weer
Poppedein geeft bv, vandaar dat het zo'n crime is om die jbpm te geven. Dat moet je dan gewoon los uit een spuitje aan je kind voeren en het is echt superranzig!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:38 schreef mikoxx het volgende:
Poppedein... en voeding speciaal voor spugende kindjes? Of zit daar dan gewoon jbpm doorheen?
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar BV en Nutriton is echt een bagger combinatie. Uit een spuitje is al nauwelijks te doen omdat dat spul meteen als een soort behangplaksel aankoekt. En als je al iets binnenkrijgt bij de baby dan werkt deze het goedje vaak weer vakkundig naar buiten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Poppedein geeft bv, vandaar dat het zo'n crime is om die jbpm te geven. Dat moet je dan gewoon los uit een spuitje aan je kind voeren en het is echt superranzig!
Ja, ik zat nog te denken om hem Yoggum te noemen op Fokquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
En wil Jochem dan ook in het lijstje? En zo ja, mag dat dan gewoon met zijn naam?
Ik wil zijn echte naam niet op het net, en om nu Repelsteel/Boy Wonder/ M. , zoon van Bod Pa er tusen te zetten is ook zo wat. Maar hij is van 2 december en ik was 16 nov uitgerekend.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom sta je eigenlijk niet in de lijst?
Geen idee waar ze die dingen verkopen. Het is een houten wagentje, hebben mijn ouders op een tweedehands beurs gekocht. Misschien kun je in een winkel met houten speelgoed kijken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:14 schreef Zweefvliegje het volgende:
Welkom Troel en Jochem, wat een leuke combinatie van namen hebben jullie ervan gemaakt!
Estrys en Kleurdoos in "strijd" over wie wat wel en wat niet kan, haha ik heb er wel om moeten lachen![]()
Hopelijk heeft Elin niet teveel last van 3 (!) tandjes in 1 keer, dat zijn er best wat!
Mijn klauterkabouter is vandaag alweer 8 maanden, en nog geen spoor van tandjes.
Wel van kwijlen en tandenpoep, zoals Vicky dat ooit zo mooi omschreef, maar tandjes, ho maar.
Owja Estrys mag ik vragen waar jij dat loopding van Seb hebt gehaald? Ik meende dat je in een post zei dat hij ook zelf wat afremde.. zoiets klinkt wel goed voor hier thuis op de gladde houten vloer!
Ruben zat sneller in een ritme dan Bertquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ruben zat sneller in een ritme dan Bert
Een baby past zich op deze leeftijd nog om de zoveel weken gigantisch aan qua ritme, ik zou me er nu nog niet echt druk over maken.
Vooral erg leuk als oudere kinderen er mee gaan rennenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:00 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hadden deze, die kan je instellen op hoe hard ze ermee kunnen lopen en achteruit kan die niet. Maakt wel irritant geluid, Nijn en Boris gaan op en neer en piepen, dat is best irritant...
Dan zijn ze idd heeeeel irritant, hij staat ergens waar Mirte er niet zo bij komt, want t is heul irritant.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Vooral erg leuk als oudere kinderen er mee gaan rennen
Ik voel me primaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tjonge Troel, net bevallen en nu alweer op en top Fokken? Knap!
Hoe is het met je kleine mannetje en jezelf?
Die hebben wij ook!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:00 schreef Nijna het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hadden deze, die kan je instellen op hoe hard ze ermee kunnen lopen en achteruit kan die niet. Maakt wel irritant geluid, Nijn en Boris gaan op en neer en piepen, dat is best irritant...
Vooralsnog heeft hij geen last van zijn oren volgens mij..Hij wordt wel vaak 's nachts wakker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:55 schreef Troel het volgende:
Hoe staat het met zijn oortjes? Vaak is dat het einde van de avond/nacht dat die opspelen, maar misschien heeft hij er dan last van?
Bij de eerstevolgende controle op het CB even naar de oortjes laten kijkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft hij geen last van zijn oren volgens mij..Hij wordt wel vaak 's nachts wakker.
Wat zou het kunnen zijn dan? Oorontsteking oid?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij de eerstevolgende controle op het CB even naar de oortjes laten kijkenZekere voor het onzekere
Ik heb geen flauw idee. Tandenpijn is vaak het ergste 's nachts, maar goed, je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:52 schreef Svyatagor het volgende:
Beste moeders,
Ik (vader van Ingmar 31-05-09) zoek ook advies (moeders is niet zo van het Fokken). I is een grote vrolijke jongen, alleen heeft hij de laatste dagen last van iets geks; hij krijgt sowieso tanden, wat vrij vroeg is met vijf maanden, maar goed. Er komen nu twee aan de onderkant door en volgens ons daarnaast ook al twee. Hij heeft er tot nu toe eigenlijk geen last van gehad, wel veel poep maar dat schijnt erbij te horen.
Sinds een paar dagen gaat hij echter bij twee voedingen keihard krijsen; om 16u en om 19u. Hij krijgt flesvoeding, al sinds week 2, nutramigen vanwege gevoelige darmen, plus nutriton om het wat zwaarder te maken. De ochtendvoedingen van 08 u en 12 u gaan prima (beide 180 ml), maar zodra je er om 16u een fles in probeert te doen schreeuwt hij moord en brand. Hij lijkt wel echt pijn te hebben, want we hebben'm nu twee keer paracetamol gegeven (zetpil) en dan pakt hij de fles wel. Het gekke is dus dat hij bij de andere voedingen, ook de late (23u), geen last lijkt te hebben. Iemand misschien vergelijkbare ervaringen of tips?
Mila gaat elke dag in bad, tenzij het echt echt echt niet kan (omdat we bijv. ergens op bezoek zijn ofzo). In principe gaat ze iedere dag na het avondeten en voor het laatste pap. Toen ze kleiner was ging ze om de dag ongeveer in bad en deed ik haar iedere morgen met een washandje fris en fruitig makenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:17 schreef Zweefvliegje het volgende:
Doen jullie allemaal je kindjes elke dag in bad?
Ik ga -minimaal- 3 keer per week met Lianne douchen en verder gebruik ik een hydrofiel washandje om haar schoon te vegen na bijvoorbeeld het eten. Maar echt niet elke dag in bad..
hier hetzelfde. Tess heeft net als Amber snel een droog huidje. Daarnaast vind ik het totaal niet nodig om Tess elkequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:47 schreef Nijna het volgende:
Sorbo wat een schrik zeg...
Badderen, ik doe het niet elke dag. Soms om de dag en soms zit er nog een dag extra tussen. Het is maar net hoe het uitkomt.
\zou kunnen maar ze is wel steeds aan het gapen en in haar ogen aan het wrijven en dat is dus voor mij het teken dat ze naar bed moet..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:47 schreef Marie79 het volgende:
Vicky, is het niet zo dat Tess zo'n beetje een ander ritme aan het krijgen krijgt? Dat ze gewoon wat minder slaap nodig gaat krijgen?
Inderdaad BE, dát dus, echt behangplaksel is t, hier inmiddels weinig liefkozend omgedoopt tot GEHANNESbroodpitmeel... T meiske gilt moord en brand als ik t achter in dr keeltje spuit, ze verslikt zich en kokhalst, maar t is de enige manier om t erin te krijgen of vooral te houden.. dan maar direct een toetje tiet erachteraan. Tis t allemaal waard als t helpt en werkt zullen we maar zeggen. Heb in ieder geval besloten t 2 weken aan te zien en dan kijken of t in ieder geval effect heeft, anders ben ik er gewoon gauw klaar mee!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Poppedein geeft bv, vandaar dat het zo'n crime is om die jbpm te geven. Dat moet je dan gewoon los uit een spuitje aan je kind voeren en het is echt superranzig!
Wij voegen er ene klein beetje van toe aan de voeding van Oscar en dat beinvloedt de smaak toch wel wat. Maar goed, wij kunnen het nog mengen, gewoon geven lijkt me echt lastig idd, vieze behangplaksel!![]()
Lente had de eerste twee weken ook wat velletjes. Vooral bij d'r handjes en voetjes. Maar de kraam deed r toch gewoon elke dag in bad. Wel smeerde ik het dagelijks in met een beetje babyolie. Nu is het helemaal over.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:13 schreef mefke79 het volgende:
Oe, sorbo dat is schrikken! Fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan.
Ssserpente, wij doen Driekus hoogstens om de dag in bad. Hij heeft een hele droge huid, al lijkt het nu wat beter te worden. Hij is gewoon al helemaal verveld(of vervelt, ik denk niet heel helder meer). Op advies van zowel de huisarts als de vk mag ie dus niet te vaak in bad. Wel jammer, want hij wordt er en moe en ontspannen van.
Over je ritme, ik voed ook wel op verzoek, maar dan wel net als Miss_Sly ook af en toe op mijn verzoek. Ik wil namelijk wel proberen er een beetje ritme in te krijgen, gewoon voor mijn eigen gemoedsrust.
Ik heb gister besloten dat ik juist ga proberen om me helemaal aan te passen aan haar ritme. Dat werkt voor mij dan weer ontspannender. Als ze slaapt is ze bijvoorbeeld met geen stok wakker te krijgen!quote:Over je ritme, ik voed ook wel op verzoek, maar dan wel net als Miss_Sly ook af en toe op mijn verzoek. Ik wil namelijk wel proberen er een beetje ritme in te krijgen, gewoon voor mijn eigen gemoedsrust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |