abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73757560
Ja, gelukt

Ik vind het erg mooi Karin! En je kijkt zo verliefd
Lotte!
Noah!
pi_73757578
Mooi Karin!!

Hmm volgens mij heeft Tess besloten tussen 14 en 18.15 niet meer te gaan slapen. Vandaag is ze weer wakker gebleven van fles tot fles...
ze is verder nit vervelend ofzo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73757793
Leuke filmpjes!

Karin mooi, je kijkt heel gelukzalig!
pi_73757917
Mooi Karin!

Fijn dat ze niet vervelend is, Vicky.

Ko is echt een beetje van slag, heel hard schaterlachen en heel hard huilen. om de beurt.
Maar nu slaapt hij eindelijk.
En we hebben best een fijne nacht gehad. Om 9 uur naar bed, om 2.30 een voeding en daarna pas weer om 6 uur. Hij was wel een beetje aan het piepen maar een speentje was ook wel goed.

Oja, leuke filmpjes ja. Leuk om jullie stemmen ook te horen, mama's. En Willow kan zielig huilen. En Elin kan gezellig ohohen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73758865
MOOOOOOOOOI Karin!!!!!!
Elins imitatie van Tinky Winky is geweldig.
Ga je zo wel lekker slapen, Tess?
En sterkte met het oor van Maarten. Hoe vond de pappa van Maarten het dat hij hem riep?

(ik vergeet vast de helft, maar tis niet bij te houden al die topics nu )

M heeft nog maar 1 vinger nodig bij het lopen..ben benieuwd wanneer ie echt los gaat. .
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:39:12 #56
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73759193
Oh Karin wat een mooie poster! Ik kreeg gelijk heimwee naar de eerste dagen met Maarten

Wat goed van M. Bodpa!

De pappa van Maarten vind het geweldig en ik trouwens ook hoor! Ook het uhmmmmmmaaaa vind ik zo lief
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73759331
Jaaaah! Uuhmmmmmaa is Maartens speciaal voor jou versie van mamma. Veeeeeeeeeel bijzonderder.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:47:28 #58
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73759532
Papa is ook maar zo gewoon
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73760102
Zwaar overrated
pi_73760227
Mooi Karin!

Willow, je moet jezelf ook niet meppen meid...

Ik heb een tevredener kind (hopen dat t geen toevalstreffer is...), nu alleen nog hopen dat ze gaat inzien dat de dag echt nog niet begint om half 6...
Fake it till you make it...
pi_73761721
Wat een mooie foto's Karin! Ik vind ze heel ontroerend
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73761803
tsja ik ben er ook blij mee! heb nog een hele mooie waar mijn vriend bij op staat, o die foto is me nu al dierbaar!

zo hangen we dus op 6 verloskamers boven het aankleedmeubel, in de gang bij de verloskamers, op de wc... volgens mijn collega vertelde de vk dat ze ons overal tegenkomen haha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:52:35 #63
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73761909
Oeh Karin, mooi! En bijzonder dat die dan in het ziekenhuis hangen!

Verder zie ik hier allemaal heul vlotte kindjes, die al praten en lopen
Mijnes is niet zo vlot hoor
pi_73762065
Ooh mooi zeg Karin!

En Willow, aahww!
En ICQElin
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73762282
Karin wat leuk zeg!

Willow zo sneu haha

Elin
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73762494
Karin wat mooi en bijzonder zeg !

Esmee is de hele dag alweer een beetje aan het rommelen met drinken. Nu heb ik haar maar in de draagdoek gedaan zodat ze toch wat slaapt, maar nu twijfel ik dus steeds of ik haar zo niet teveel verwen. Aan de ene kant weet ik dat het een ontzettend klein wurmpje is dat morgen pas 1 maand oud is, maar door al die adviezen die je van het cb enzo krijgt, ga ik soms toch twijfelen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:15:17 #67
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73762563
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:13 schreef Stiemie het volgende:
Karin wat mooi en bijzonder zeg !

Esmee is de hele dag alweer een beetje aan het rommelen met drinken. Nu heb ik haar maar in de draagdoek gedaan zodat ze toch wat slaapt, maar nu twijfel ik dus steeds of ik haar zo niet teveel verwen. Aan de ene kant weet ik dat het een ontzettend klein wurmpje is dat morgen pas 1 maand oud is, maar door al die adviezen die je van het cb enzo krijgt, ga ik soms toch twijfelen
Natuurlijk verwen je Esmee niet teveel! Zoals je zelf al zegt... ze is net 1maandje oud. Das nog echt klein Doen waar jullie je goed bij voelen en het komt echt vanzelf goed
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:19:59 #68
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73764964
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tsja ik ben er ook blij mee! heb nog een hele mooie waar mijn vriend bij op staat, o die foto is me nu al dierbaar!

zo hangen we dus op 6 verloskamers boven het aankleedmeubel, in de gang bij de verloskamers, op de wc... volgens mijn collega vertelde de vk dat ze ons overal tegenkomen haha
Wow! Dussss... Ja heel mooi Karin! En natuurlijk super om te bewaren joh, dat heeft niet iedereen
pi_73772748
En weer een goede nacht, ze kwam "pas" om 4 uur en daarna om 7 uur!
En ze slaapt sinds gister in een slaapzakje ipv bakerdoek, zomaar ineens lukte het! En misschien is dit ook wel wat warmer, zeker als ze zich onder de deken uitworstelt, dus wellicht helpt dat ook wel om wat beter te slapen. Maar mn belletje naar de lactatiekundige werkt volgens mij ook zeker mee, want ze is gewoon zoveel tevredener.
Fake it till you make it...
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:42:00 #70
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_73773420
Karin wat mooi zeg!! Heel gaaf!

Stiemie, je kan haar echt nog niet verwennen hoor. Lekker in de doek dragen

MeNicole, het ging me erom dat Joep echt hysterisch werd als ie de fles zag. Dat wat minder eet dat kan, daar maak ik me niet zo druk om. Gelukkig ging gister wat beter. Alleen is ie verkouden en dan na het eten moet ie hoesten en flapt er zo weer een hoop uit Arm ventje.

Oeke, zo'n dag had Joep vorige week ook. Eerst helemaal uit zijn plaat en meteen door in heel hard huilen. Ik dacht dat het een soort zenuwen waren ofzo. We waren ook bij iemand op bezoek.
Niet mieten! Door gieten!
pi_73775153
Karin, supermooi goed bewaren zelf!

Fijn Nijna, zo'n goede nacht.

Die filmpjes zijn ook zo schattig

Stiemie, lekker bij je dragen, hoor. Verwennen kan nog niet, en Esmee heeft kennelijk behoefte aan mama

Hier weer een poging om Senna te laten slapen. Ze viel op papa's schaouder hangend vrijwel in slaap, dus dat ze slaap heeft, moge duidelijk wezen. En dan leg je haar in haar wiegje, waar ze 's nachts prima in slaapt, en dan is het huilen. Hard, steeds harder, heel verdrietig en bijna hysterisch Ik kan het niet aanhoren, maar ik doe ook even niet het troostgedeelte, dus gaat schaap iedere 2-3 minuten weer naar haar toe om haar te troosten. Nou ja, als het vandaag niet lukt, proberen we het een andere keer wel weer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:27:46 #72
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73775491
Wat goed Nijna, een heerlijke nacht voor jullie

Stiemie, volgens mij kun je zo;n kleintje nog niet verwennen, die hebben gewoon nog mamahonger. CB was hier gisteren langsgeweest en stak ook zo'n verhaal af van verwennerij en gewenning... Dus ik zat toen echt zo van ... Ik probeer toch gewoon mijn gevoel te blijven volgen

miss_sly, hier lopen we met hetzelfde ... Alexa slaapt prima zodra ze bij iemand ligt, maar in haar wieg, box, wipstoel of waar dan ook wordt ze binnen 5-10 minuten wakker. Even troosten, maar dan gaat het huilen inderdaad richting hysterisch...

Tot nu toe slaapt Alexa dus af en toe in de box en 's nachts met name bij ons. We proberen het nog elke keer, maar we moeten er dan maar vanuit gaan dat ze het vanzelf gaat doen...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_73775746
Mikoxx, wat zijn de maten van je jongens? Of wil je liever kadootjes voor jezelf?
Santa van Mikoxx
pi_73776695
O gut, Secret Santa zet hier ook al de achtervolging in!!!

Lastig he, die kindjes die zo graag mama's als bedje gebruiken. Aan de ene kant o zo knus, maar het fokt zo lastig enzo
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73777419
He Kerstsoxx, hier is het voor babietjes hoor!

Miss, ik hoop dat ze slaapt. Heb je al een gedragen hemdje oid van jou bij haar liggen? Vast wel, maar hier helpt het heel goed, vooral die met verse melkvlekken.

Kobus is zo onrustig, al 3 dagen lang. Huilen huilen, of keihard lachen, wil niet alleen spelen/liggen. Alleen maar vastgehouden worden. Tis vast een fase. Of het 19 weken sprongetje. Afijn, nu slaapt hij lekker.

Stiemie, lekker verwennen hoor, ze zijn nog zo klein. En liefde en warmte kun je niet genoeg geven volgens mij. Speelgoed, snoep en kleren daarintegen.
Bovendien als ze 10 is wil ze vast niet meer in de doek dus kunnen we er nu maar beter van genieten. Ze is ook zo schattig en klein toch?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')