Stiemie, wat naar dat je zo onzeker wordt en zo twijfelt aan wat goed is voor je meisje
Ik kan je helaas niet helpen met tips ofzo, van flesvoeding en alles wat daarbij komt kijken heb ik geen verstand, maar ik hoop dat je je gauw wat zekerder en fijner gaat voelen.
En laat dat CB toch: gewoon ene oor in ander weer uit als ze met rare adviezen komen. Vetrouw wat meer op jezelf en je moederinstinct, met Linde is het toch ook goed gekomen?
Karin, ik had de poster toch nog gezien. Mooi
Geirriteerd raken, onzeker worden, de strijd aangaan of gewoonweg accepteren en er in mee gaan?
Ik heb voor het laatste gekozen, dat geeft zoveel rust!
En dat betekent dat Toby 's nachts bij ons in bed ligt en overdag op schoot, in de draagdoek of soms in de wagen of op ons bed slaapt (dat ruikt voor hem lekker en vetrouwd denk ik dan maar). En wat drinken betreft.... vanaf 12 uur vannacht zitten we al op 8 voedingen waarvan 3x tussen 12 en 6. Dorstig mannetje hebben we
Hij heeft het nodig om dichtbij mij te zijn en te kunnen drinken wanneer en zoveel als hij wil. En het is niet altijd even handig, maar als ik een praktisch leven gewild had dan had ik niet aan kinderen moeten beginnen
Toby's hele leven draait nu om mij (bron van voeding, verzorging en liefde) en hij speelt momenteel de hoofdrol in dat van mij. Dat ik ergens eind november weer aan het werk moet en er dus niet meer 24/7 voor hem kan zijn (waar schoonmama mij constant op meent te moeten wijzen

) vergeten we maar even, zolang het nog kan
.... met gevoel voor drama....