abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73843845
fijn dat je moeder het even over kan nemen Stiemie Sterkte ermee.

Seb heeft een vlekkerig gezicht terwijl hij dat normaal nooit heeft. Volgen mij sinds zijn boterham van net. Nou zat hij ook helemaal onder de appelstroop en heb ik met een toetenpoetser van zwitsal zijn gezicht schoongemaakt. Misschien is het daarvan
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73843930
Estrys Linde krijgt ook uitslag van die heftig geparfumeerde zwitsal-doekjes. Rode vlekken inderdaad.
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:35:40 #178
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73844072
Jeetje Stiemie wat een botte huisarts zeg. Ik zou ook weggaan bij deze praktijk. Hopelijk helpt de Nutrito.

Oscar
Make love, not war ☮
pi_73844254
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef Estrys het volgende:
fijn dat je moeder het even over kan nemen Stiemie Sterkte ermee.

Seb heeft een vlekkerig gezicht terwijl hij dat normaal nooit heeft. Volgen mij sinds zijn boterham van net. Nou zat hij ook helemaal onder de appelstroop en heb ik met een toetenpoetser van zwitsal zijn gezicht schoongemaakt. Misschien is het daarvan
Mila reageert ook niet zo lekker op die toetenpoetsers.. Denk dat het daar door komt!
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:54:09 #180
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73844738
Stieme wat een gedoe zeg zou er echt plaats vervangend boos om worden
Je zou ook geneigd zijn om de kleine daar eens een dagje te droppen, zodat ze misschien eens doorkrijgen hoe frustrerend het allemaal is, voor jullie kleine, maar ook voor jullie zelf.
Sterkte ermee, en hopelijk krijg je idd woensdag de doorverwijzing naar de ka.

Of als ze idd nog zo ontroostbaar is, gewoon vanavond naar de hap gaan, kijken wat die zeggen en kunnen doen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:13:13 #181
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73845428
Jeeemig Stiemie, wat een knuppel zeg. Groot gelijk dat je daar weg gaat! Hopelijk vinden jullie snel een oplossing.

Wij hebben weer een afspraak gemaakt voor woensdag bij de huisarts. Thomas heeft wel duidelijk minder pijn met de Zantac, maar het is niet helemaal over. Ook gaat hij steeds meer spugen lijkt het wel. Even kijken of daar dus nog wat aan te verbeteren is.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73846928
Stiemie, wat een huisarts zeg... *zucht*. Wel heel fijn dat het CB in elk geval meedenkt.
Ik zou ook op zoek naar een andere huisarts... Grrrr.
Kan me zo voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent, fijn dat je moeder er is. Misschien kan je zelf even een blokje om met Linde ofzo, even weg van het gehuil?

BE, wat fijn!

Estrys, had je die snoetenpoetsers voor het eerst gebruikt?
Fake it till you make it...
pi_73847195
wij mogen morgen ook ff langs de huisarts, iris heeft wat verschil in pupilgrootte, waarschijnlijk niks aan de hand hoor, maar toch ff laten zien. Viel me ineens op van t weekend.
pi_73847423
Stiemie, wat een botte hark die huisarts! Tjemig, als je kleintje zo overstuur is dan wil je toch serieus genomen worden? Inderdaad op zoek naar een andere arts en ik hoop voor je dat ze goed reageert op de nieuwe voeding.
Wij zijn hier heel allert op reflux en spugen. Mijn man heeft als uk namelijk een spasme van de slokdarm gehad. Ze kunnen pas met 6 weken zien of Driekus het ook heeft, maar het is erfelijk en vooral bij jongetjes. Tot nu toe spuugt ie nauwelijks, dus we hopen maar dat dit betekent dat ie het niet heeft. Drinken doet ie nu wel wat meer, maar we komen met moeite aan zes voedingen en meestal ook niet meer dan 1 borst per keer. Ik hoop maar dat ie donderdag genoeg aangekomen is, zijn we daar ook weer vanaf.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73848579
Oh spannend dan he Mefke, ik hoop ook dat Driekus goed is gegroeid!

Stiemie, ben je lekker mee dan, zo'n huisarts!
Kan me voorstellen dat je een ander gaat zoeken...
Al is dat volgens mij ook nog niet de makkelijkste klus tegenwoordig.

BE, wat fijn dat Oscar vooruit gaat! Toppie!

Net een eindje gewandeld met de draagdoek, Lars sliep meteen toen ik hem erin hees!
En vanmiddag lag hij weer zo lekker op mijn buik te slapen, dus ik heb hem maar eens overgelegd op zijn buikje....wat denk je? Hij sliep zo lekker! Meldde zich pas een uur "te laat" voor de fles zelfs!
Meike was ook een buikslapertje....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73848920
Stiemie
Ik zou ook meteen een andere ha zoeken die je wel serieus neemt.
Echt belacheljk gewoon!
pi_73850909
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:54 schreef Nijna het volgende:
Stiemie, wat een huisarts zeg... *zucht*. Wel heel fijn dat het CB in elk geval meedenkt.
Ik zou ook op zoek naar een andere huisarts... Grrrr.
Kan me zo voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent, fijn dat je moeder er is. Misschien kan je zelf even een blokje om met Linde ofzo, even weg van het gehuil?

BE, wat fijn!

Estrys, had je die snoetenpoetsers voor het eerst gebruikt?
Niet voor het eerst nee en het is me nog nooit opgevallen. Nou maar even niet gebruiken en kijken
pi_73853710
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh spannend dan he Mefke, ik hoop ook dat Driekus goed is gegroeid!

Stiemie, ben je lekker mee dan, zo'n huisarts!
Kan me voorstellen dat je een ander gaat zoeken...
Al is dat volgens mij ook nog niet de makkelijkste klus tegenwoordig.

BE, wat fijn dat Oscar vooruit gaat! Toppie!

Net een eindje gewandeld met de draagdoek, Lars sliep meteen toen ik hem erin hees!
En vanmiddag lag hij weer zo lekker op mijn buik te slapen, dus ik heb hem maar eens overgelegd op zijn buikje....wat denk je? Hij sliep zo lekker! Meldde zich pas een uur "te laat" voor de fles zelfs!
Meike was ook een buikslapertje....
Fijn
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:17:48 #189
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73854428
Oh Karin, wat fijn zeg! Buikslapertje... jeetje, hier gaat het koppie steeds de lucht in zodra ze op de buik liggen Dus slapen... haha!j Maar super dat de doek zo goed helpt zeg!

Stiemie, wat erg allemaal, jeetje. Heel fijn dat je hulp van je moeder hebt, want zonder is niet te doen geloof ik. Sterkte hoor!
pi_73855825
Jeetje Stiemie, wat een hork van een arts!
Fijn dat je mams helpt!

Karin, lekker hoor dattie zo lekker slaapt op zijn buik! Tess gooit ook alleen maar haar hoofd omhoog.
BE, fijn dat de fysio tevreden is!

Het in slaap vallen na de laatste fles is weer DRAMA... zal wel met de drukke week te maken hebben maar tis echt niet leuk.
Daarnaast was ze vanmiddag strontchagarijnig. Niks was goed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:19:39 #191
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73856815
Jee Stiemie, wat een hork zeg van een arts... Ik zou ook overstappen hoor! En wat ik ook eerder las, als het vanavond weer pr*t gaat, gewoon naar de HAP gaan!

Hier vanavond weer een manneke met koorts. Hij is ook erg snotterig nog steeds... Gelukkig lijkt hij wel minder last te hebben van zijn oortje, hij zit er af en toe nog aan, maar er komt bijna geen vocht meer uit en het oortje ziet ook niet meer rood. Hij kwam 's middags uit bed (vanmorgen heel lang geslapen) en toen was hij wat huilerig. Temp gemeten, 38.6 graden en avondeten wilde hij niet, yoghurt wel en toen maar naar bed gebracht met een zetpilletje. Was om 18.15 uur en hij is toch wel gelijk gaan slapen. Hopelijk is hij morgen weer beter...
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:37:41 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_73857604
hoi

Jochem meldt zich
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73857655
Jochem en Troel welkom
pi_73857681
welkom Troel en Jochem!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:43:29 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73857837

En wil Jochem dan ook in het lijstje? En zo ja, mag dat dan gewoon met zijn naam?
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:50:44 #196
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73858121
Welkom Troel en Jochem! Join the club!
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:49:40 #197
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73860736
Gefeliciteerd met Jochem Troel en welkom

Stiemie, rare huisarts.. ik zou ook op zoek gaan naar een andere. Prettig dat je moeder er was vandaag. Hopelijk heb je morgen een afspraak met de kinderarts!

Karin, wat fijn dat Lars zo lekker geslapen heeft in de doek (en erna)

BE, heerlijk dat het zo goed gaat nu!

Arme Maarten nog steeds (of alweer) ziek. Hopelijk voelt hij zich morgen weer beter.

Mefke, ik duim voor je dat Driekus genoeg is aangekomen van de week!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 07:02:16 #198
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73869787
Welkom Troel en Jochem

Ik denk dat Maarten dus aan de ene kant alweer ziek is (als in: koorts) en aan de andere kant nog steeds ziek is vanwege de oortjes die misschien nog wel meespelen. Hij was vanmorgen om 6 uur alweer klaar wakker... veel te vroeg Hij heeft nog wat verhoging, 38,1 en met deze temp. mag hij momenteel niet naar het kdv, 'gelukkig' is W. ook ziek thuis, dus er hoeft niets geregeld te worden qua opvang.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73870148
welkom Jochem
pi_73870187
Vannacht supernacht gehad, werd ergens rond half 6 wakker met het idee... heb ik nou gevoed terwijl ik sliep of doet ze het misschien niet meer...
Stiekum aan de deur staan luisteren en daar kwam rustig gezucht uit het kamertje .
Onze kleine uk heeft gewoon tot kwart voor 6 liggen slapen heerlijk zo'n nacht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')