Mila reageert ook niet zo lekker op die toetenpoetsers.. Denk dat het daar door komt!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef Estrys het volgende:
fijn dat je moeder het even over kan nemen StiemieSterkte ermee.
Seb heeft een vlekkerig gezicht terwijl hij dat normaal nooit heeft. Volgen mij sinds zijn boterham van net. Nou zat hij ook helemaal onder de appelstroop en heb ik met een toetenpoetser van zwitsal zijn gezicht schoongemaakt. Misschien is het daarvan
Niet voor het eerst nee en het is me nog nooit opgevallen. Nou maar even niet gebruiken en kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:54 schreef Nijna het volgende:
Stiemie, wat een huisarts zeg... *zucht*. Wel heel fijn dat het CB in elk geval meedenkt.
Ik zou ook op zoek naar een andere huisarts... Grrrr.
Kan me zo voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent, fijn dat je moeder er is. Misschien kan je zelf even een blokje om met Linde ofzo, even weg van het gehuil?
BE, wat fijn!
Estrys, had je die snoetenpoetsers voor het eerst gebruikt?
Fijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh spannend dan he Mefke, ik hoop ook dat Driekus goed is gegroeid!
Stiemie, ben je lekker mee dan, zo'n huisarts!
Kan me voorstellen dat je een ander gaat zoeken...
Al is dat volgens mij ook nog niet de makkelijkste klus tegenwoordig.
BE, wat fijn dat Oscar vooruit gaat! Toppie!
Net een eindje gewandeld met de draagdoek, Lars sliep meteen toen ik hem erin hees!
En vanmiddag lag hij weer zo lekker op mijn buik te slapen, dus ik heb hem maar eens overgelegd op zijn buikje....wat denk je? Hij sliep zo lekker! Meldde zich pas een uur "te laat" voor de fles zelfs!
Meike was ook een buikslapertje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |