quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:11 schreef Stiemie het volgende:
Welkom Sorbo en Isabeau!
Karin wat raar he dat die adviezen per cb zo kunnen verschillenZe vroeg zelfs of we niet iemand kenden die goed tegen gehuil kon zodat die hier kon blijven en Esmee kon laten huilen tot de volgende voeding en dat wij dan de deur uit konden...
afgelopen vrijdag was de slokdarm niet rood meer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat zou ik ook denken miss_sly.
Die slokdarm is wrsch zwaar geirriteerd en dat is niet zomaar weg.
Ik zou ook niet zomaar stoppen met de medicijnen maar gewoon morgen bij de ha langs gaan om het te bespreken.
ik bedoelde t niet lullig hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:04 schreef Stiemie het volgende:
Karin de tips die we tot nu toe gekregen hebben, zijn nou niet echt geweldig geweest. We moeten haar maar gewoon laten huilen tot er genoeg tijd tussen de voedingen inzitDat ze dan tegen de tijd dat ze mag drinken doodop is van het huilen en dus amper wat kan drinken is ons probleem... Of we mogen tussendoor water geven. Maar ja dat vult ook dus dan drinkt ze gewoon een fles water en dan krijgt ze weer te weinig voeding binnen...en zo hebben we nog wel meer onbruikbare tips gekregen.
Eigenlijk hoeft dat hele ritme van ons niet zo als ze maar gewoon voldoende binnenkrijgt in een normaal aantal voedingen. Maar het cb blijft zo op dat strakke en precies keurig om de 4 uur een fles drinken hameren dat we er echt onzeker van worden zo![]()
Kleurdoos we hadden echt niet verwacht dat ze keurig om de 4 uur een flesje zou leegdrinken hoor, maar om de 20 tot 45 minuten willen drinken en dan de ene keer 130 drinken en de andere keer 20 ml is wel wat lastig zeg maar. Ze maakt er echt een zooitje van zo. Heb geen idee hoeveel voedingen en hoeveel ml er nou vandaag al in zijn gegaan eigenlijk. Qua voedingen zitten we vanaf vanmorgen 5 uur al op 8 ofzo.
Ok, ik lees nu pas over de krampen en dat die er nu niet meer zijn..quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat zou ik ook denken miss_sly.
Die slokdarm is wrsch zwaar geirriteerd en dat is niet zomaar weg.
Ik zou ook niet zomaar stoppen met de medicijnen maar gewoon morgen bij de ha langs gaan om het te bespreken.
Ik zou bellen, als ze de hele dag aan t spugen is, geen eten binnen kan houden en onbedaarlijk huilt..arm ding, en arme jij.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef Stiemie het volgende:
Nee Karin we hebben niet gebeld, net wel weer een fles gegeven en we hopen dat ie binnen blijft, al blijft Esmee nog steeds huilen, huilen en nog meer huilen... Vind het namelijk ook weer zo overdreven staan om te bellen voor een huilende baby, maar we beginnen hier zo ondertussen toch wat wanhopig te worden. Ze wordt gewoon echt niet meer stil de laatste uren. We lopen nu om de beurt met haar door de huiskamer, maar ze blijft maar huilen. Ook in de draagdoek.
Ik heb as donderdag een afspraak bij de osteopaat voor mezelf.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:17 schreef Stiemie het volgende:
Elin wat goed zeg zonder speen![]()
Het was een heftige nachtUiteindelijk heb ik van half 1 tot kwart over 4 geslapen in onze leunstoel met Esmee in de draagdoek. Inmiddels heb ik voor volgende week woensdag een afspraak bij de ostheopaat staan.
Ik weet trouwens niet meer uit mijn hoofd wie me er op wees, maar we denken nu toch ook in de richting van (verborgen) reflux. We hebben om half 12 weer een afspraak bij de andere huisarts. Hoop zo dat er iets uitkomt...
Van mij mag ze ook wel hoor, ze hoeft hem gewoon niet meerquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Stiemie en Bar, wat een toestanden allemaal zeg... heel veel sterkteIk heb helaas geen tips.
Lennon heeft nog steeds last van de tanden die maar niet doorkomen. Niet zozeer overdag, dan is hij supervrolijk, maar drinkt zn (pap)flessen niet meer goed leeg met als gevolg dat hij 's nachts wakker wordt en dan de fles wil hebben. Dit nu al 4 nachten achter elkaar... op zich niet erg, maar we zijn het niet gewend. Ik geef hem nu 's nacht dan ook gewoon 90/3 en dan slaapt hij weer verder. Elin zonder speen wat goed!! Dat gaat echt niet lukken bij Lennon. Hij gebruikt hem nu ook vooral om op te kauwen. Ach ik vind het ook nog niet erg dat hij nog speent.
Ow dat is inderdaad wel handigquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook wel hoor, ze hoeft hem gewoon niet meerscheelt weer afleren
Ik heb de spenen dus ook al mooi weggestoptquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:14 schreef Estrys het volgende:
juich nou niet te vroeg, ze heeft nog geen tandjes KD![]()
Seb zit de hele tijd zijn tandvlees te masseren met zijn speen
er zitten bobbels en ze heeft nu 3 dagen ontzettend veel en ranzige poepluiers, ook slaapt ze nogal slecht.. zou t dan nu?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:17 schreef Estrys het volgende:
die mot ie nie![]()
De 2de komt nou ook door, waar blijft Elin nou?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
er zitten bobbels en ze heeft nu 3 dagen ontzettend veel en ranzige poepluiers, ook slaapt ze nogal slecht.. zou t dan nu?
Dat duurt bij Lennon nu al 10 dagen en nog geen tand te zien....quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
er zitten bobbels en ze heeft nu 3 dagen ontzettend veel en ranzige poepluiers, ook slaapt ze nogal slecht.. zou t dan nu?
Mila reageert ook niet zo lekker op die toetenpoetsers.. Denk dat het daar door komt!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:29 schreef Estrys het volgende:
fijn dat je moeder het even over kan nemen StiemieSterkte ermee.
Seb heeft een vlekkerig gezicht terwijl hij dat normaal nooit heeft. Volgen mij sinds zijn boterham van net. Nou zat hij ook helemaal onder de appelstroop en heb ik met een toetenpoetser van zwitsal zijn gezicht schoongemaakt. Misschien is het daarvan
Niet voor het eerst nee en het is me nog nooit opgevallen. Nou maar even niet gebruiken en kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:54 schreef Nijna het volgende:
Stiemie, wat een huisarts zeg... *zucht*. Wel heel fijn dat het CB in elk geval meedenkt.
Ik zou ook op zoek naar een andere huisarts... Grrrr.
Kan me zo voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent, fijn dat je moeder er is. Misschien kan je zelf even een blokje om met Linde ofzo, even weg van het gehuil?
BE, wat fijn!
Estrys, had je die snoetenpoetsers voor het eerst gebruikt?
Fijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh spannend dan he Mefke, ik hoop ook dat Driekus goed is gegroeid!
Stiemie, ben je lekker mee dan, zo'n huisarts!
Kan me voorstellen dat je een ander gaat zoeken...
Al is dat volgens mij ook nog niet de makkelijkste klus tegenwoordig.
BE, wat fijn dat Oscar vooruit gaat! Toppie!
Net een eindje gewandeld met de draagdoek, Lars sliep meteen toen ik hem erin hees!
En vanmiddag lag hij weer zo lekker op mijn buik te slapen, dus ik heb hem maar eens overgelegd op zijn buikje....wat denk je? Hij sliep zo lekker! Meldde zich pas een uur "te laat" voor de fles zelfs!
Meike was ook een buikslapertje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |