afgelopen vrijdag was de slokdarm niet rood meer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat zou ik ook denken miss_sly.
Die slokdarm is wrsch zwaar geirriteerd en dat is niet zomaar weg.
Ik zou ook niet zomaar stoppen met de medicijnen maar gewoon morgen bij de ha langs gaan om het te bespreken.
ik bedoelde t niet lullig hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:04 schreef Stiemie het volgende:
Karin de tips die we tot nu toe gekregen hebben, zijn nou niet echt geweldig geweest. We moeten haar maar gewoon laten huilen tot er genoeg tijd tussen de voedingen inzitDat ze dan tegen de tijd dat ze mag drinken doodop is van het huilen en dus amper wat kan drinken is ons probleem... Of we mogen tussendoor water geven. Maar ja dat vult ook dus dan drinkt ze gewoon een fles water en dan krijgt ze weer te weinig voeding binnen...en zo hebben we nog wel meer onbruikbare tips gekregen.
Eigenlijk hoeft dat hele ritme van ons niet zo als ze maar gewoon voldoende binnenkrijgt in een normaal aantal voedingen. Maar het cb blijft zo op dat strakke en precies keurig om de 4 uur een fles drinken hameren dat we er echt onzeker van worden zo![]()
Kleurdoos we hadden echt niet verwacht dat ze keurig om de 4 uur een flesje zou leegdrinken hoor, maar om de 20 tot 45 minuten willen drinken en dan de ene keer 130 drinken en de andere keer 20 ml is wel wat lastig zeg maar. Ze maakt er echt een zooitje van zo. Heb geen idee hoeveel voedingen en hoeveel ml er nou vandaag al in zijn gegaan eigenlijk. Qua voedingen zitten we vanaf vanmorgen 5 uur al op 8 ofzo.
Ok, ik lees nu pas over de krampen en dat die er nu niet meer zijn..quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat zou ik ook denken miss_sly.
Die slokdarm is wrsch zwaar geirriteerd en dat is niet zomaar weg.
Ik zou ook niet zomaar stoppen met de medicijnen maar gewoon morgen bij de ha langs gaan om het te bespreken.
Ik zou bellen, als ze de hele dag aan t spugen is, geen eten binnen kan houden en onbedaarlijk huilt..arm ding, en arme jij.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef Stiemie het volgende:
Nee Karin we hebben niet gebeld, net wel weer een fles gegeven en we hopen dat ie binnen blijft, al blijft Esmee nog steeds huilen, huilen en nog meer huilen... Vind het namelijk ook weer zo overdreven staan om te bellen voor een huilende baby, maar we beginnen hier zo ondertussen toch wat wanhopig te worden. Ze wordt gewoon echt niet meer stil de laatste uren. We lopen nu om de beurt met haar door de huiskamer, maar ze blijft maar huilen. Ook in de draagdoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |