Voorheen weigerde ze ook niet. We gebruikten ook de Avent flessen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:21 schreef mikoxx het volgende:
Oeh Urla, dat klinkt helemaal niet fijn! Welke fles gebruik je? Misschien dat je daar iets mee kan? Ik heb de tweeling een tijdje om en om borst en fles gegeven, dat was eigenlijk nooit een probleem qua flesweigeren. Wij hadden toen de avent flessen.
Met Rapley ben ik niet bekend, maar vier maanden is volgens mij wel een beetje vroeg om met hapjes te beginnen. Ons cb adviseert 5 maanden en de voedingsraad adviseert zelfs pas met 6 maanden te beginnen.
Bedankt voor de reactie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:59 schreef trui het volgende:
als je te vroeg begint met bijvoeden heeft je dochter meer kans op allergieën. wat er op de potjes staat komt voort uit commerciële belangen hoor. ik zou echt nog even proberen vol te houden. 't is best mogelijk dat ze op een gegeven moment toch overstag gaat. maar wel vervelend zeg als 't zo moeilijk gaat!
Elinquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:40 schreef Kleurdoos het volgende:
Ghe Estrys, vannacht zijn er 3 tandjes doorgekomen
de 2 onder en 1 daarnaast links, dus ribbels maar wel te zien
Schatje, Elin loopt toch al een hele tijdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:16 schreef Estrys het volgende:
Maar Seb loopt al achter een loopwagen en kan al zeker 30 seconden los blijven staannou jij weer
+1 tandquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Schatje, Elin loopt toch al een hele tijd?! of dat nou achter een curverbak of loopwagen is. Maar losstaan doet ze nog niet, dus oke..
Score
elin + 1 tand
Seb losstaan
ik vind het een gelijke strijd
de mijne heeft een piemelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef Kleurdoos het volgende:
mijne heeft een groter hoofd
nu jij weer
miss luchtballon 2009quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef Kleurdoos het volgende:
mijne heeft een groter hoofd
nu jij weer
Poppedein geeft bv, vandaar dat het zo'n crime is om die jbpm te geven. Dat moet je dan gewoon los uit een spuitje aan je kind voeren en het is echt superranzig!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:38 schreef mikoxx het volgende:
Poppedein... en voeding speciaal voor spugende kindjes? Of zit daar dan gewoon jbpm doorheen?
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar BV en Nutriton is echt een bagger combinatie. Uit een spuitje is al nauwelijks te doen omdat dat spul meteen als een soort behangplaksel aankoekt. En als je al iets binnenkrijgt bij de baby dan werkt deze het goedje vaak weer vakkundig naar buiten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Poppedein geeft bv, vandaar dat het zo'n crime is om die jbpm te geven. Dat moet je dan gewoon los uit een spuitje aan je kind voeren en het is echt superranzig!
Ja, ik zat nog te denken om hem Yoggum te noemen op Fokquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
En wil Jochem dan ook in het lijstje? En zo ja, mag dat dan gewoon met zijn naam?
Ik wil zijn echte naam niet op het net, en om nu Repelsteel/Boy Wonder/ M. , zoon van Bod Pa er tusen te zetten is ook zo wat. Maar hij is van 2 december en ik was 16 nov uitgerekend.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom sta je eigenlijk niet in de lijst?
Geen idee waar ze die dingen verkopen. Het is een houten wagentje, hebben mijn ouders op een tweedehands beurs gekocht. Misschien kun je in een winkel met houten speelgoed kijken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:14 schreef Zweefvliegje het volgende:
Welkom Troel en Jochem, wat een leuke combinatie van namen hebben jullie ervan gemaakt!
Estrys en Kleurdoos in "strijd" over wie wat wel en wat niet kan, haha ik heb er wel om moeten lachen![]()
Hopelijk heeft Elin niet teveel last van 3 (!) tandjes in 1 keer, dat zijn er best wat!
Mijn klauterkabouter is vandaag alweer 8 maanden, en nog geen spoor van tandjes.
Wel van kwijlen en tandenpoep, zoals Vicky dat ooit zo mooi omschreef, maar tandjes, ho maar.
Owja Estrys mag ik vragen waar jij dat loopding van Seb hebt gehaald? Ik meende dat je in een post zei dat hij ook zelf wat afremde.. zoiets klinkt wel goed voor hier thuis op de gladde houten vloer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |