Welkom Sorbo & Isabeau en troel & Jochem.
Nijna wat fijn dat ze lekker doorgeslapen heeft.
Hopenlijk is nu het kwartje gevallen.
Stieme wat een toestand zeg met het cb en de artsen.
Hopelijk wordt er een oorzaak gevonden.
Lijkt me nu erg zwaar voor je.
Hier is het op het moment ook een beetje ball...
Gisteren voor het eerst wezen wennen bij de Gastouder. Het gaat opzich wel lekker. Nieuw speelgoed en de andere kinderen vind ze toppie, maar de tijden die ze moet gaan zijn normaal gesproken haar slaapuurtjes en dat is lastig met zoveel moois te zien daar eigenlijk.
Dit resulteerde dus in een beeb die nu dus even haar ritme omgooit. Wel 2 nachtvoedingen gehad.
Maargoed het grootste probleem is eigenlijk dat ze sinds een week ineens de fles met afgekolfde melk weigerd.

. Dus ook op de opvang. Ze begint nu zelfs al te krijsen zodra ze de fles ziet.
Het was best wel sneu toen ik daar binnenstapte. Ze is echt een meisje/meisje en deed best wel zielig en ging meteen over op tiet aanval.
Ook was ze de rest van de dag zowiezo erg clamerig wat dit betreft. Misschien daarom ook dat de nachtvoedingen erbij zaten.
Wat ik bij borstvoeding.com allemaal lees over flesweigeren daar wordt ik ook niet echt vrolijker van.
We gaan nu dus maar oefenen met een cupje/bekertje. Ik denk dat het bij haar echt een controle iets is.
Ze heeft een behoorlijke eigen wil al en weet precies wat ze wilt en voeden via de fles of lepeltje is toch een meer geforceerde vorm van voeden. Bij het live voeden heeft ze zelf de regie in handen.
Nu wilden we toch proberen om bij 4 maanden aan de fruithap te gaan, zodat ze toch voeding binnenkrijgt als ik de ochtend op m'n werk zit, maarja dat gaat natuurlijk doormiddel van een lepeltje en daar heeft ze ook aversie voor en Rapley met 4 maanden lijkt me ook erg vroeg of niet?
Tips anyone?
Het zou ook nog kunnen dat ze nu ook een 12 weken sprongetje heeft en morgen krijgt ze de tweede reeks prikjes. Arm meisje toch.