quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:09 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Poppedein geeft bv, vandaar dat het zo'n crime is om die jbpm te geven. Dat moet je dan gewoon los uit een spuitje aan je kind voeren en het is echt superranzig!

Wij voegen er ene klein beetje van toe aan de voeding van Oscar en dat beinvloedt de smaak toch wel wat. Maar goed, wij kunnen het nog mengen, gewoon geven lijkt me echt lastig idd, vieze behangplaksel!
Inderdaad BE, dát dus, echt behangplaksel is t, hier inmiddels weinig liefkozend omgedoopt tot GEHANNESbroodpitmeel... T meiske gilt moord en brand als ik t achter in dr keeltje spuit, ze verslikt zich en kokhalst, maar t is de enige manier om t erin te krijgen of vooral te houden.. dan maar direct een toetje tiet erachteraan. Tis t allemaal waard als t helpt en werkt zullen we maar zeggen. Heb in ieder geval besloten t 2 weken aan te zien en dan kijken of t in ieder geval effect heeft, anders ben ik er gewoon gauw klaar mee!
Huups, Super dat de fysio zo tevreden is joh.. ze lag ook heerlijk tevreden in de wagen vorige week, voor mij niets geen voorkeurskant te ontdekken! Wel goed om vast te weten van zo'n mogelijke terugval, dan schrik je er in ieder geval niet zo van als t gebeurt!
Karin, goed hoor, dat je je moeder een nachtje voor Lars hebt laten zorgen, zal misschien best even een lastige keus geweest zijn, maar hij heeft veel meer aan je als jij een heldere mama blijft! Ik hoop dat je even lekker bijgetankt hebt en niet hebt liggen woelen vannacht!
Sorbootje, welkom hier! wat zullen jullie geschrokken zijn van de week zeg, en dan zo'n hele ziekenhuisafdeling in opperste staat van alertheid omdat t misschienw el een heel besmettelijke bacterie is...en dat gaat dan allemaal over jullie, over jouw eigen meiske...bah! Gelukkig bleek t mee te vallen, hopelijk geneest t ook weer snel en mooi!
Troel, het-is-mij en Martine net zo welkom hier! Gezellig!!