abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73757560
Ja, gelukt

Ik vind het erg mooi Karin! En je kijkt zo verliefd
Lotte!
Noah!
pi_73757578
Mooi Karin!!

Hmm volgens mij heeft Tess besloten tussen 14 en 18.15 niet meer te gaan slapen. Vandaag is ze weer wakker gebleven van fles tot fles...
ze is verder nit vervelend ofzo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73757793
Leuke filmpjes!

Karin mooi, je kijkt heel gelukzalig!
pi_73757917
Mooi Karin!

Fijn dat ze niet vervelend is, Vicky.

Ko is echt een beetje van slag, heel hard schaterlachen en heel hard huilen. om de beurt.
Maar nu slaapt hij eindelijk.
En we hebben best een fijne nacht gehad. Om 9 uur naar bed, om 2.30 een voeding en daarna pas weer om 6 uur. Hij was wel een beetje aan het piepen maar een speentje was ook wel goed.

Oja, leuke filmpjes ja. Leuk om jullie stemmen ook te horen, mama's. En Willow kan zielig huilen. En Elin kan gezellig ohohen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73758865
MOOOOOOOOOI Karin!!!!!!
Elins imitatie van Tinky Winky is geweldig.
Ga je zo wel lekker slapen, Tess?
En sterkte met het oor van Maarten. Hoe vond de pappa van Maarten het dat hij hem riep?

(ik vergeet vast de helft, maar tis niet bij te houden al die topics nu )

M heeft nog maar 1 vinger nodig bij het lopen..ben benieuwd wanneer ie echt los gaat. .
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:39:12 #56
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73759193
Oh Karin wat een mooie poster! Ik kreeg gelijk heimwee naar de eerste dagen met Maarten

Wat goed van M. Bodpa!

De pappa van Maarten vind het geweldig en ik trouwens ook hoor! Ook het uhmmmmmmaaaa vind ik zo lief
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73759331
Jaaaah! Uuhmmmmmaa is Maartens speciaal voor jou versie van mamma. Veeeeeeeeeel bijzonderder.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:47:28 #58
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73759532
Papa is ook maar zo gewoon
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73760102
Zwaar overrated
pi_73760227
Mooi Karin!

Willow, je moet jezelf ook niet meppen meid...

Ik heb een tevredener kind (hopen dat t geen toevalstreffer is...), nu alleen nog hopen dat ze gaat inzien dat de dag echt nog niet begint om half 6...
Fake it till you make it...
pi_73761721
Wat een mooie foto's Karin! Ik vind ze heel ontroerend
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73761803
tsja ik ben er ook blij mee! heb nog een hele mooie waar mijn vriend bij op staat, o die foto is me nu al dierbaar!

zo hangen we dus op 6 verloskamers boven het aankleedmeubel, in de gang bij de verloskamers, op de wc... volgens mijn collega vertelde de vk dat ze ons overal tegenkomen haha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:52:35 #63
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73761909
Oeh Karin, mooi! En bijzonder dat die dan in het ziekenhuis hangen!

Verder zie ik hier allemaal heul vlotte kindjes, die al praten en lopen
Mijnes is niet zo vlot hoor
pi_73762065
Ooh mooi zeg Karin!

En Willow, aahww!
En ICQElin
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73762282
Karin wat leuk zeg!

Willow zo sneu haha

Elin
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73762494
Karin wat mooi en bijzonder zeg !

Esmee is de hele dag alweer een beetje aan het rommelen met drinken. Nu heb ik haar maar in de draagdoek gedaan zodat ze toch wat slaapt, maar nu twijfel ik dus steeds of ik haar zo niet teveel verwen. Aan de ene kant weet ik dat het een ontzettend klein wurmpje is dat morgen pas 1 maand oud is, maar door al die adviezen die je van het cb enzo krijgt, ga ik soms toch twijfelen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:15:17 #67
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73762563
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:13 schreef Stiemie het volgende:
Karin wat mooi en bijzonder zeg !

Esmee is de hele dag alweer een beetje aan het rommelen met drinken. Nu heb ik haar maar in de draagdoek gedaan zodat ze toch wat slaapt, maar nu twijfel ik dus steeds of ik haar zo niet teveel verwen. Aan de ene kant weet ik dat het een ontzettend klein wurmpje is dat morgen pas 1 maand oud is, maar door al die adviezen die je van het cb enzo krijgt, ga ik soms toch twijfelen
Natuurlijk verwen je Esmee niet teveel! Zoals je zelf al zegt... ze is net 1maandje oud. Das nog echt klein Doen waar jullie je goed bij voelen en het komt echt vanzelf goed
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:19:59 #68
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73764964
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tsja ik ben er ook blij mee! heb nog een hele mooie waar mijn vriend bij op staat, o die foto is me nu al dierbaar!

zo hangen we dus op 6 verloskamers boven het aankleedmeubel, in de gang bij de verloskamers, op de wc... volgens mijn collega vertelde de vk dat ze ons overal tegenkomen haha
Wow! Dussss... Ja heel mooi Karin! En natuurlijk super om te bewaren joh, dat heeft niet iedereen
pi_73772748
En weer een goede nacht, ze kwam "pas" om 4 uur en daarna om 7 uur!
En ze slaapt sinds gister in een slaapzakje ipv bakerdoek, zomaar ineens lukte het! En misschien is dit ook wel wat warmer, zeker als ze zich onder de deken uitworstelt, dus wellicht helpt dat ook wel om wat beter te slapen. Maar mn belletje naar de lactatiekundige werkt volgens mij ook zeker mee, want ze is gewoon zoveel tevredener.
Fake it till you make it...
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:42:00 #70
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_73773420
Karin wat mooi zeg!! Heel gaaf!

Stiemie, je kan haar echt nog niet verwennen hoor. Lekker in de doek dragen

MeNicole, het ging me erom dat Joep echt hysterisch werd als ie de fles zag. Dat wat minder eet dat kan, daar maak ik me niet zo druk om. Gelukkig ging gister wat beter. Alleen is ie verkouden en dan na het eten moet ie hoesten en flapt er zo weer een hoop uit Arm ventje.

Oeke, zo'n dag had Joep vorige week ook. Eerst helemaal uit zijn plaat en meteen door in heel hard huilen. Ik dacht dat het een soort zenuwen waren ofzo. We waren ook bij iemand op bezoek.
Niet mieten! Door gieten!
pi_73775153
Karin, supermooi goed bewaren zelf!

Fijn Nijna, zo'n goede nacht.

Die filmpjes zijn ook zo schattig

Stiemie, lekker bij je dragen, hoor. Verwennen kan nog niet, en Esmee heeft kennelijk behoefte aan mama

Hier weer een poging om Senna te laten slapen. Ze viel op papa's schaouder hangend vrijwel in slaap, dus dat ze slaap heeft, moge duidelijk wezen. En dan leg je haar in haar wiegje, waar ze 's nachts prima in slaapt, en dan is het huilen. Hard, steeds harder, heel verdrietig en bijna hysterisch Ik kan het niet aanhoren, maar ik doe ook even niet het troostgedeelte, dus gaat schaap iedere 2-3 minuten weer naar haar toe om haar te troosten. Nou ja, als het vandaag niet lukt, proberen we het een andere keer wel weer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:27:46 #72
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73775491
Wat goed Nijna, een heerlijke nacht voor jullie

Stiemie, volgens mij kun je zo;n kleintje nog niet verwennen, die hebben gewoon nog mamahonger. CB was hier gisteren langsgeweest en stak ook zo'n verhaal af van verwennerij en gewenning... Dus ik zat toen echt zo van ... Ik probeer toch gewoon mijn gevoel te blijven volgen

miss_sly, hier lopen we met hetzelfde ... Alexa slaapt prima zodra ze bij iemand ligt, maar in haar wieg, box, wipstoel of waar dan ook wordt ze binnen 5-10 minuten wakker. Even troosten, maar dan gaat het huilen inderdaad richting hysterisch...

Tot nu toe slaapt Alexa dus af en toe in de box en 's nachts met name bij ons. We proberen het nog elke keer, maar we moeten er dan maar vanuit gaan dat ze het vanzelf gaat doen...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_73775746
Mikoxx, wat zijn de maten van je jongens? Of wil je liever kadootjes voor jezelf?
Santa van Mikoxx
pi_73776695
O gut, Secret Santa zet hier ook al de achtervolging in!!!

Lastig he, die kindjes die zo graag mama's als bedje gebruiken. Aan de ene kant o zo knus, maar het fokt zo lastig enzo
pi_73777419
He Kerstsoxx, hier is het voor babietjes hoor!

Miss, ik hoop dat ze slaapt. Heb je al een gedragen hemdje oid van jou bij haar liggen? Vast wel, maar hier helpt het heel goed, vooral die met verse melkvlekken.

Kobus is zo onrustig, al 3 dagen lang. Huilen huilen, of keihard lachen, wil niet alleen spelen/liggen. Alleen maar vastgehouden worden. Tis vast een fase. Of het 19 weken sprongetje. Afijn, nu slaapt hij lekker.

Stiemie, lekker verwennen hoor, ze zijn nog zo klein. En liefde en warmte kun je niet genoeg geven volgens mij. Speelgoed, snoep en kleren daarintegen.
Bovendien als ze 10 is wil ze vast niet meer in de doek dus kunnen we er nu maar beter van genieten. Ze is ook zo schattig en klein toch?
pi_73777703
Vast een sprongetje Oeke!

Tyler was een paar dagen van slag. Weinig drinken en eten, veel huilen en slapen. Niks was goed. En nu is het weer "normaal". Drinkt de flessen weer goed en eet goed. (nouja, zoals hij al deed dan)
En sjeest nu de kamer rond. Hij kan goed tijgeren, kruipen wil hij graag, maar lukt nog niet.
pi_73778127
Gek is dat he? Dat dan een paar dagen helemaal niets goed is en dat het daarna weer goed is.

Tijgeren vind ik altijd zo gezellig klinken.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:02:34 #78
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73779240
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:39 schreef Kerstsoxx het volgende:
Mikoxx, wat zijn de maten van je jongens? Of wil je liever kadootjes voor jezelf?

Voor de jongens is natuurlijk ook leuk . Ze hebben nu 62/68. je maakt het wel spannend zo in de achtervolging kerstsoxx!!
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:04:56 #79
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73779298
Hier verkouden babietjes, zielig
Vannacht ook hier een goede nacht Zou het dan....??? ik zeg niks
pi_73787882
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:17 schreef oeke het volgende:
Gek is dat he? Dat dan een paar dagen helemaal niets goed is en dat het daarna weer goed is.

Tijgeren vind ik altijd zo gezellig klinken.
Ja apart vind ik.
Maar de stomme fokwet is hier weer ingetreden.
pi_73789024
Die ellendige fokwet ook Ingrid

Oeke dat klinkt inderdaad als een sprongetje. Hopelijk is Kobus er snel doorheen!

Stom he ik vind zelf ook dat je zo'n ukkie echt niet kan verwennen, maar daar denken mensen in mijn omgeving anders over en dat laten ze graag en vaak horen Dan ga ik na een tijdje dus toch weer twijfelen... Wat mij betreft is de draagdoek ook oke hoor. heb ik lekker mijn handen een beetje vrij en dan slaapt ons meisje toch nog redelijk zodat ze niet nog huileriger wordt omdat ze zo moe is.

Oh en vannacht ben ik zo geschrokken. Ik gaf Esmee de fles en na die tijd wilde ik haar in de bakerdoek doen. Dus ik lag haar neer op het aankleedkussen op de doek en begon haar in te bakeren. En ineens kwam er een megagolf melk uit. Zoveel dat het zelfs uit haar neusje kwam. Van schrik tilde ik haar snel op en legde haar tegen mijn schouder. Maar ze begon helemaal niet te ademen. Pas toen ik haar weer anders neerlag, hoorde ik haar weer. Waarschijnlijk was het gewoon eens chrikreactie van haar, maar pff ik zat helemaal te trillen op de bank

PS: Karin gelukkig heb ik de laptop van mijn werk tijdens mijn verlof meegekregen dus dan gaat fokken nog redelijk als Esmee bij me slaapt
pi_73789197
God wat eng Stiemie Zou ik ook van schrikken! Heeft ze dat vaker dat ze zo veel spuugt?

En hier zeggen vooral de oudere generaties het...de overgrootouders dus. Dat ik dr verwen omdat ze bij mij slaapt enzo... naja, ene oor in, andere oor uit. Ik ga d'r nu niet laten huilen als het niet nodig is, daarvoor is ze te klein. En af en toe ben ik dr zat ja... maar als ze dan ineens 3u in de box slaapt, mis ik dat warme lijfje ook wel weer heel erg
Lotte!
Noah!
pi_73789437
Ze spuugt anders echt bijna nooit. Denk dat het kwam doordat er toch nog een boer(tje) dwars zat die ze nog nodig kwijt moest.

En herkenbaar hoor wat je schrijft over dat missen. Ik had de hele middag met haar op schoot gezeten en toen sliep ze ineens van 5 tot 8 uur en toen was het toch wel erg kaal en stil zo...
pi_73789469
Mijn hemel, wat eng!

Ik vind dat zo westers, dat idee dat je een baby kan verwennen door hem/haar aandacht te geven. Het is toch positieve aandacht?
Zolang je voor jezelf duidelijk hebt wat je wil en dat ook gebeurt kan er toch niets mis gaan. Het meisje heeft 9 maanden in je buik gezeten en is al die tijd met je samen geweest. Het onthechtingsproces mag best met wat rust en liefde gepaard gaan, hoor.
Laat ze maar in hun sop gaar koken.

Mijn schoonmoeder zegt steeds, nou ze worden toch wel 16 hoor, of je nou zo of zo doet. Ja, dat is vast wel zo, maar ik wil graag een gelukkige en goed in zijn vel zittende 16 jarige. En dat gaat heus niet helemaal vanzelf.
pi_73789575
Wat ik wel frappant vind, weet niet of dat bij anderen ook zo gaat...overdag slaapt ze zelden ergens anders (iig zo weinig dat er hier nog steeds gedaan wordt als ze ergens anders slaapt als bij mij) maar 's nachts na de voeding leg ik dr neer (wel in mijn bed, maar niet tegen me aan) en dan is ze meteen weg... terwijl ze overdag na een voeding ook wel in slaap valt.. hoe komt het dat het dan 's nachts wel kan, slapen zonder mamawarmte?
Lotte!
Noah!
pi_73789660
Pfoe wat gaan jullie hard hier zeg, ik kan het niet bijhouden, heb het zo druk en nog een week en dan moet ik ook weer aan het werk

Stiemie wat eng is dat he.. Timo doet dat regelmatig nadat hij zich heeft verslikt en ik schrik me ook elke keer kapot..
pi_73789737
Volgens mij omdat ze 's nachts heel diep slaapt. En overdag minder diep.
Maar echt waar komt goed!
Kobus, slaapt nu overdag altijd in zijn bedje, of in de doek als ik weg wil.
En 's nachts slaapt hij vaak van 6 tot 8.30 bij mij. Daar geniet ik echt van. Hij is alleen al zo groot.

soms mis ik dat kleine niets wegende babietje dat alleen maar bij je wil slapen. En hij is nog maar 4 maanden. Het gaat echt zo snel.
pi_73789742
he bah Stiemie, kan me voorstellen dat je dan schrikt ja!

Laptoppen met kind op de arm is een kunst, en ik word er steeds beter in haha

Ik zat me ook al af te vragen hoor, in hoeverre je een kind verwent in een draagdoek.
Maandag komt Mrien hier om me eens even wat draagdoek-knooples te geven.
Het lijkt mij vooral handig in die uurtjes dat Lars onrustig is, want die timing is vaak zo rot, net als Meike in bad moet enzo. Dan kan ik hem in de doek doen en heb ik mijn handen vrij voor andere dingen.
Maar ze slapen meestal zo weg in een draagdoek he? Want ik heb wel het liefst dat Lars in bed slaapt (of nu nog in de kinderwagen) Als hij een keer in de doek in slaap valt, oke, maar het moet geen standaard iets worden. Zo sliep Meike het liefst op de arm of in de hangmat, en daar hebben we wel lastige tijden mee gehad toen ze in haar bedje moest, dat wil ik nu voorkomen
pi_73789831
Karin, misschien kan je het combineren. Dat doe ik altijd. 's ochtends in zijn bedje en 's middags in de doek. En nu kan het ook gewoon andersom. Maar het zijn allebei plekken waar hij goed kan slapen.
pi_73789910
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 21:46 schreef oeke het volgende:
soms mis ik dat kleine niets wegende babietje dat alleen maar bij je wil slapen. En hij is nog maar 4 maanden. Het gaat echt zo snel.
Mijn neefje van 9maanden was hier...toen was ik echt bang om mn kleine meiske te verliezen voor een grote, kruipende baby
Lotte!
Noah!
pi_73790014
Ons eigenwijze meisje bleef dus stil toen schaap na de troostsessie tijdens welke ik postte vanmiddag terugkwam. Dat duurde maar een half uurtje, maar goed. Toen hebben we haar maar in de doek gehesen en zijn we lekker gaan wandelen. Daar geniet ze steeds meer van. Rode wangetjes, rood neusje in de wind
Ach, ze zal het echt wel leren, en daar nemen we dan maar gewoon wat meer tijd voor. Wat jij ook zegt, oeke, ik wil ook graag nu een goede basis leggen voor een gelukkige 16-jarige die zich veilig voelt bij ons.

Stiemie, wat eng! gelukkig dat ze snel weer doorademde.

Chan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73790765
Miss dat is het allerallerbelangrijkste ja, een veilig thuis

Chan werkse meis, en sterkte. Bah, ik moet ook binnenkort weer. Heb helemaal geen zin

Stiemie wat eng!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73791680
Stiemie wat eng! Ik weet nog dat ik hier in het begin s'nachts af en toe als ik wakker was echt ging luisteren of Jair nog ademde. Ik moest echt vlak boven zijn gezicht hangen om hem te horen ademen.

Chan veel succes, hopelijk vind je het ook leuk weer te gaan werken.

Ik had laatst ook zo'n kleintje van drie weken oud op de arm. Nou het leek alsof ze niets woog, terwijl het toch 4 kg was maar dat voelde ik echt niet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73791809
Oh en ik ben nog vergeten te zeggen, dat ik het echt vindt dat mijn kleintje niet meer in de doek slaapt. Hij vindt de doek wel leuk maar meer om te kijken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73791953
Oh, dat je baby verliezen herken ik zo! Ik was vandaag op kraamvisite bij mijn nichtje en die is nog zó pieppieppiepklein, daar is Lieuwe echt een reus bij. En toch wilde ik veel liever Lieuwe mee naar huis dan mijn nichtje
Toen Lieuwe net geboren was kwamen mijn broer met mijn neefje van toen 10 maanden langs, die was wat hangerig. Ik had Lieuwe op schoot en mijn schoonzus had haar zoon op schoot liggen en ik heb toen echt even gedacht dat ik dat niet wilde, zo'n enorme baby. En toen was ik bang dat ik Lieuwe niet meer lief zou vinden als hij groter zou zijn
Maar ik vind 'm nog elke dag liever en leuker worden
pi_73792011
Zo dacht ik eerder: ik kan echt niet aan kinderen beginnen, want ooit worden ze ook 8...
Maar ook dat zal vast leuk zijn.
pi_73800156
Tess heeft het door... ze kan rollen van rug naar buik!

Hoppaaaaa
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 18 oktober 2009 @ 11:49:49 #98
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73800443
Hey, vicky... ik dacht dat ze dat al eerder kon??? heb ik dat mis?

Karin, wij hebben de draagdoek ook gebruikt voor de lastige uurtjes, maar wel naar bed zodra we in de gaten hadden dat het geen krampjes waren, maar aandacht. Hier sliepen onze jongens tot een week of 5 in de kinderwagen, daarna alleen nog in bed. Maar als ze nu ergens anders moeten slapen gaat dat ook heel goed in het deryan tentje. Ideaal ding trouwens!

Vannacht weer een doorslaapnacht! Jihaaa!
  zondag 18 oktober 2009 @ 13:43:45 #99
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73803317
Thomas moet steeds ontzettend kokhalzen van de Zantac (en ik spuit het echt niet achter in zijn keel ofzo hoor) en probeert het ook uit zijn mond te laten lopen. Vanochtend heb ik het fingerfeeding-puntje op het spuitje geschoven, Thomas aangelegd en toen het spuitje erbij gesneakt. Heel voorzichtig drupje voor drupje gegeven als hij aan het drinken was. Hij keek wel een paar keer verbaasd, maar heeft wel alles binnen gekregen, zonder drama. Nu weet ik in ieder geval dat hij alles binnen heeft gehouden en niet stiekem uitgespuugd. Hij gaat ook ontzettend kwijlen als ik het rechtstreeks in zijn mond geef namelijk.

Oftewel: Jeuj!

En Mikoxx, doorslapen.... oeh ik ben jaloers!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:12:18 #100
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_73804272
Heeft iemand misschien het ritme van Esmee gezien? We zijn het namelijk een beetje kwijt... Het gaat gewoon weer helemaal niet hier We zijn nu sinds gisterenmiddag helemaal over op de nutrilon en daar heeft ze nu toch wat last van lijkt het. Steeds kleine beetjes poep (met heel veel moeite) en maar halve flessen drinken (met nog veel meer moeite) Ze heeft net voor het eerst een uurtje geslapen sinds vanmorgen 5 uur

En woensdag moet ik weer naar het cb en daar zie ik nu gewoon al tegenop. Weer allemaal van die adviezen waar ik stiekem erg weinig aan heb...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')