Natuurlijk verwen je Esmee niet teveel! Zoals je zelf al zegt... ze is net 1maandje oud. Das nog echt kleinquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:13 schreef Stiemie het volgende:
Karin wat mooi en bijzonder zeg !![]()
Esmee is de hele dag alweer een beetje aan het rommelen met drinken. Nu heb ik haar maar in de draagdoek gedaan zodat ze toch wat slaapt, maar nu twijfel ik dus steeds of ik haar zo niet teveel verwen. Aan de ene kant weet ik dat het een ontzettend klein wurmpje is dat morgen pas 1 maand oud is, maar door al die adviezen die je van het cb enzo krijgt, ga ik soms toch twijfelen
Wow! Dussss... Ja heel mooi Karin! En natuurlijk super om te bewaren joh, dat heeft niet iedereenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tsja ik ben er ook blij mee! heb nog een hele mooie waar mijn vriend bij op staat, o die foto is me nu al dierbaar!
zo hangen we dus op 6 verloskamers boven het aankleedmeubel, in de gang bij de verloskamers, op de wc... volgens mijn collega vertelde de vk dat ze ons overal tegenkomen haha
Voor de jongens is natuurlijk ook leukquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:39 schreef Kerstsoxx het volgende:
Mikoxx, wat zijn de maten van je jongens? Of wil je liever kadootjes voor jezelf?![]()
Ja apart vind ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:17 schreef oeke het volgende:
Gek is dat he? Dat dan een paar dagen helemaal niets goed is en dat het daarna weer goed is.
Tijgeren vind ik altijd zo gezellig klinken.
Mijn neefje van 9maanden was hier...toen was ik echt bang om mn kleine meiske te verliezen voor een grote, kruipende babyquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:46 schreef oeke het volgende:
soms mis ik dat kleine niets wegende babietje dat alleen maar bij je wil slapen. En hij is nog maar 4 maanden. Het gaat echt zo snel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |