Dan is het goed fout jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:06 schreef WRH het volgende:
thanx, maar die inrichting...
Als je dan bedenkt dat lief en ik van glas, rvs en minimalistisch houden
jep, die ging er binnen 2 dagen aan!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
Dan heb je nog genoeg te doen idd. Vooral die bakstenen muur binnen
.
Maar ziet eruit als iets wat ik wil volgen, derhalve een tvp.
nop, die houdt me nu al uit mijn slaap.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef error_404 het volgende:
Dat dambord in de woonkamer, blijft dat zo...?
Blauwe handen? Hoe doe je dat dan toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:55 schreef WRH het volgende:
-knip-
ps 3 de bank is velours en wordt volgend jaar vervangen![]()
ok, eerst wat foto's van vandaag;
Oh, dat zie je dan weer niet op foto's hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:55 schreef WRH het volgende:
ps 2 eh, de goede reden om de vloer eruit te halen is dat we hem echt heel heel lelijk vondente oranje, de smalle stroken, te veel verschillende breedtes stroken (6 welgeteld) en slecht gelegd (opbollend)
ik zal eens even zoeken, heb er wel veel van de tuin op zich, maar dat is echt het project van NA het huis, dus nu is dat een enorme onkruid bende!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:57 schreef Pien85 het volgende:
Heb je meer foto's van je tuin? Ik vind 'm mooi, zo op dat ene fotootje![]()
Schiet trouwens erg lekker op, zo te zien. Voor liggen op schema, lijkt me heerlijk!
Ik denk dat je beter eerst kan zorgen dat die muizen echt weg zijn ipv met gif aan de gang te gaan. Stel nu dat er nog eentje een weg weet te vinden die kant op en komt boven je plafond terrecht. Het gif rekent dan wel af met dat beest, maar daarmee blijft het beest dus wel op je plafond liggen en gaat daar liggen rotten, wat weerr ander ongedierte aantrekt om nog maar te zwijgen van de stank-overlast.quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:48 schreef WRH het volgende:
Wat we trouwens ook heel gezellig tegen kwamen:
we hebben geheel conform verwachting het hoofdkwartier van onze muizeninvasie gevonden.
[ afbeelding ]
Dit zat er tussen, halve isolatiemateriaal hebben ze gebruikt, let ook op de voedselvoorraad; een en al nootjes, leeg vooral.
[ afbeelding ]
Dit viel er dus op de vloer toen we het plafond er eenmaal uit hadden.
Dit is een verlaagd plafond boven de erker. wij willen dat plafond straks mee laten stuccen maar het was van hout, dus er moet iets anders in. nu gaan we er eerst maar even wat nieuw isolatiemateriaal tussen doen, dan een hele grote lading gif en dan pas opnieuw dichtschroeven.
We horen ze nu in de slaapkamer trouwens, duideiljk pissed over het vernielen van hun woonruimte...
heb jaren gedroomd over verhuizen naar almere, ja ik weet nu ongeveer waar je woond ongeveer,( broer en zus wonen er) is prachtig daar, maar wat een huis en wat een inrichting, ben je niet gestresst van dit alles??quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef WRH het volgende:
Huis staat in een buiten-buiten-buiten wijk van Almere, ongeveer 15 autominuten vanaf Almere.
houten vloer eruit is niet zonde, tenzij je het mooi vindt en laten wij dat nou niet vinden![]()
muizen en gif maak ik mij niet zo veel zorgen over, muizengif droogt gestorven muizen uit zodat het niet gaat stinken of rotten of ongedierte aantrekt. en een vrijstaand huis in de polder volledig muizenvrij maken en houden?! as if!
we zetten ze telkens weer buiten uit na het vangen in diervriendelijke muizenvallen en af en toe een aangeknaagde kerstbal hoort er gewoon bij als je buiten woont.
en dat met katten (nu nog maar 1 sinds kort), hadden er 3 maar die keken er zelfs niet naar
ik weet het, ik vind het erg leuk om te zien hoe veel verschillende smaken fokkers hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh, wat een klus![]()
Hoewel ik niet van deze woon stijl hou (ben meer jaren 30 achtig) ben ik wel benieuwd hoe het gaat worden
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:23 schreef Oblivion het volgende:
Nou, je bent al ver op weg!![]()
Enne gaatjes gewoon weer dichtmaken, met iets van Knauf...euhm euhm...renoband! hadden de dames het in mijn topic over.
En daar kan gewoon overheen gestucked worden, mits je het insmeert met stucprimer.
Vergis je niet een nieuwe cv ketel plaatsen ter vervanging van een oudere ketel is meestal nog een heel werk hoor. Meestal past de rookgasafvoer niet en zitten de zaken niet precies op de juiste plek en moeten er de nodige leidingen omgelegd wordenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:55 schreef WRH het volgende:
hoop dat zoiets lukt.
het is wel iets meer dan gaatjes hoor, er zijn echt hele stukken van de bovenste laag van de gipsplaten af, dus het karton ligt echt boven.
zat al te overwegen om nóg meer af te stomen zodat echt het gips naar boven komt, maar vraag me tegelijk af of dat wel heel verstandig is.
willen volgende week de stucadoor laten komen om even te komen kijken.
cv gister was trouwens een beste klus, installateur eerst spullen gehaald, begon om 9 uur en ging pas 8 uur in de avond weg en nog niet helemaal klaar, hij gaat zometeen nog even verder.
maar het wordt wel mooi!
(definieer mooi natuurlijk, bedoel, het is een cv ketel...)
ja daar stond ik inderdaad van te kijken, die arme man!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Vergis je niet een nieuwe cv ketel plaatsen ter vervanging van een oudere ketel is meestal nog een heel werk hoor. Meestal past de rookgasafvoer niet en zitten de zaken niet precies op de juiste plek en moeten er de nodige leidingen omgelegd worden
nee toch, ben ik gelukkig toch niet de enige die dit echt heel heel erg vindquote:Op maandag 2 november 2009 14:08 schreef Oblivion het volgende:
Wat een heerlijke ruime tuin! Sneeuw...
En euh, kuch, ook zo'n behangetje komt een woonboerderij niet in hoor...
quote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef WRH het volgende:
[..]
nee toch, ben ik gelukkig toch niet de enige die dit echt heel heel erg vind
Nee! Doe eens..quote:
(en had ik al gezegd dat ik jullie dakkapel echt geweldig vind?)
thanx!quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 12:54 schreef WRH het volgende:
ehm, geen glazen deur in het toilet natuurlijk...
nah, dan nog, ik zou zelf niet echt op mijn gemak gaan zitten!quote:
Ik kan even niet vinden welke regioquote:Op donderdag 12 november 2009 15:34 schreef WRH het volgende:
\
btw mocht iemand nog een leuke stucadoor in deze regio kunnen tippen; be my guest, die van gister is gewoon niet op komen dagen...
Flevo of Gooi- Eemlandenquote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik kan even niet vinden welke regio
Ow nee dan pas ik even met het stucadoor aanbevelen, zij werken meer D-H/ R'dam en omstreken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:45 schreef WRH het volgende:
[..]
Flevo of Gooi- Eemlanden![]()
We wonen zeg maar tussen Almere en Laren in.
stapels!quote:Op maandag 16 november 2009 22:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het proces bij het installeren en uitslijpen van vloerverwarming in de bestaande betonnen vloer ! Heb je daar ook foto's van ?
mja, zoiets heb ik volgens mij ook even vluchtig genoemd bij liefquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:19 schreef Rallydame het volgende:
Mooie vloer.![]()
Het blijft toch apart dat je met een waterpas een wand recht kunt hebben en dat met een laser toch niet zo blijkt te zijn.
Zolang je het maar kunt aanpassen voor je glazenwand is het prima. Succes met schaven
jaaah, lekker hequote:Op dinsdag 24 november 2009 09:57 schreef Munchkin het volgende:
Zo steriel allemaal.
Ik had het al verdrongenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:57 schreef WRH het volgende:
..... of dat het zoiets als die deur / muur boven in de kleedkamer een gevalletje van 'leuk bedacht maar in de praktijk werkt het niet'
kan je niet wat straalkachels neerzetten tijdelijk?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:33 schreef Lorne het volgende:
[..]
Ik had het al verdrongen![]()
Ben er van overtuigd dat het helemaal goed komt met de inrichting. Nog eerst 'even' wat dingen afmaken. Met name het plafond wordt nog een flinke klus (of zou dat komen omdat we het zelf gaan doen)
Morgen worden de laatste dingen van de vloer afgemaakt. Nog een paar plinten bij de nieuwe deuren. En het toilet wordt ook afgemaakt.
Wat vervelender is, is dat de binnentemperatuur op de benedenverdieping langzaam verder daalt (ondertussen ongeveer 13 graden). Ik kan niet wachten totdat we mogen starten met het aanzetten van de vloerverwarming....
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef k_man het volgende:
Ah, ja - daar dacht ik in eerste instantie aan, maar ik miste het chroom rond de voorruit.
ja lullig is dat he, kost ontzettend veel tijd, echt van dat priegel werk, heel vervelend om te doen en je ziet er straks (als het goed is) niets meer van, vraag me werkelijk af of het anderen op gaat vallen, denk het niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef Dulk het volgende:
allemaal koofjes boven de kozijnen maken is herkenbaar, ik heb het hier ook op vier plekken gedaan om een mooi (gestuuct) geheel te krijgen. Het is veel werk en er zijn maar weinig mensen die het zien.
maar goed bezig!
Oh I know the feeling!quote:
jaa! dat was exact de point, rustiger voor de ogen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:50 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
zoveel logischer die nieuwe plattegrond! Dan wordt de flow (ja ok, vies makelaarwoord) in je huis echt een stuk beter van.
niet verder dan pagina 1 kunnen komen he?quote:
WOW ziet erg goed uit!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:03 schreef WRH het volgende:
Voor de beeldvorming, dit is ons huis aan de achterkant.
Let niet op de tuin, we hebben geen groene vingers en de tuin is het volgende project, over een jaar ofzo.
[ afbeelding ]
We zijn altijd blij met enthousiaste meelezende fokkersquote:Op maandag 18 januari 2010 13:46 schreef Tamaartje het volgende:
TVP heb het hele topic gelezen en ben benieuwd naar meer
Dat is wat we ook tegen onszelf en vooral elkaar zeggen. Het vervelende alleen is dat we er nu middenin zitten met het vooruitzicht van nog deze en volgende week in de enorme puinhoop. We zullen er doorheen moeten.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:59 schreef AnneX het volgende:
even volhouden ... het wordt hartstikke mooi !
later hé, later is het een mooi verhaal en weet je dat je dit kunt doorstaan.
* denkt aan tent cities in Haļti om te relativeren.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef WRH het volgende:
Ohja en vandaag een nieuwe deurbel aangeschaft, met MP3 speler
Wij zelf ook !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:34 schreef CAP. het volgende:
ben heeeel benieuwd naar het eindresultaat
oei! dat is wel kut inderdaad!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:15 schreef WRH het volgende:
thanx!
we staan nu voor het volgende probleem: we waren net alle openingen voor de inbouwverlichting aan het open snijden, althans, na het gipsen van het plafond komt er ook wat terecht in de opening dat we er nu uitsnijden en we komen vervolgens tot de ontdekking dat de stucadoors bij 1 daarvan de draden veel te ver naar binnen heeft geduwd.
Oftewel, we kunnen er niet meer bij.
De stucadoor net gebeld, die mag het komen oplossen. Hij gaat het donderdag proberen en hoopt dan ook het plafond te kunnen witten.
Mocht hij er ook niet bij kunnen met wat voor ding dan ook, dan kan het plafond dus weer open daar, kan het ook weer opnieuw gestuct worden en dan loopt dus ook de planning weer in de war mbt het glas.
Wordt hier zo moe van...
Is wel een trucje voor. Bij Conrad verkopen ze een goedkope USB endoscoop EUR 30. Dan kun je boven op het plafnd kijken en met een grijpertje je kabel pakken. Goedkoper en minder werk dan alles openbrekenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:15 schreef WRH het volgende:
we staan nu voor het volgende probleem: we waren net alle openingen voor de inbouwverlichting aan het open snijden, althans, na het gipsen van het plafond komt er ook wat terecht in de opening dat we er nu uitsnijden en we komen vervolgens tot de ontdekking dat de stucadoors bij 1 daarvan de draden veel te ver naar binnen heeft geduwd.
Oftewel, we kunnen er niet meer bij.
De stucadoor net gebeld, die mag het komen oplossen. Hij gaat het donderdag proberen en hoopt dan ook het plafond te kunnen witten.
cool!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Is wel een trucje voor. Bij Conrad verkopen ze een goedkope USB endoscoop EUR 30. Dan kun je boven op het plafnd kijken en met een grijpertje je kabel pakken. Goedkoper en minder werk dan alles openbreken
Succes !
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef WRH het volgende:
de glazen deuren komen van Glass Inside (regio Rotterdam).
Na het inmeten hebben ze voor hen een levertijd van circa 2 į 3 weken, dan zijn ze dus bij de zaak, daarna komen ze op afspraak onze kant uit.
We hadden eerder een afspraak met een zaak uit onze regio maar dat bleef allemaal veel te vrijblijvend en vaag, als we bv vroegen of er nog iets af kon van de offerte kregen we als antwoord; 'ja hoor, dat komt wel goed en bekijken we wel als de deuren er in zitten'. sure..
De zaak waar we ze nu vandaan hebben komt bij ons veel beter over, zijn erg dienstverlenend, konden ook bellen met de service afdeling toen ze de vloer gingen leggen (ivm de 'putjes' die open gehakt moesten worden in de dekvloer voor het draaimechanisme), de dachten meteen mee en houden goed contact.
als je interesse hebt in prijzen etc kan ik je wel pm-en met de info die wij hebben.
Komt wel goedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:15 schreef WRH het volgende:
-knip-
lijkt me wel wat om bv uit Life of Brian een fragmentje erop te zetten; de moeder die keihard BRIAN krijst ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een deurbel met mp3-speler? Hihi grappig.
Ik had ook al een gezellig blaffende hond in gedachten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:50 schreef WRH het volgende:
[..]
lijkt me wel wat om bv uit Life of Brian een fragmentje erop te zetten; de moeder die keihard BRIAN krijst ofzo
amulinimum?? looks like geborsteld rvs...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:16 schreef WRH het volgende:
Enige dat daar nog ontbreekt is een barkruk, iemand nog suggesties?
ja barkrukken punt nl had ik natuurlijk al gevonden maar het probleem is dat we een barkruk willen met mat metaal, omdat alles in de keuken ook mat is, dus geen glanzend edelmetaal, dat is dus vrijwel nergens te vinden, althans, niet zo even online.
Moet er mat metaal in, of mag geheel kunststof ook?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:16 schreef WRH het volgende:
Enige dat daar nog ontbreekt is een barkruk, iemand nog suggesties?
ja barkrukken punt nl had ik natuurlijk al gevonden maar het probleem is dat we een barkruk willen met mat metaal, omdat alles in de keuken ook mat is, dus geen glanzend edelmetaal, dat is dus vrijwel nergens te vinden, althans, niet zo even online.
philipe strak gok ik zoquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:44 schreef Beijtje het volgende:
He die witte is mooi! Waar is die van?
vergeet ik te antwoorden op de airbrush.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:33 schreef GogoB het volgende:
Hoi ik heb jullie forum bijgehouden. Goed gedaan
ik heb wel een aantal vragen ivm onze verbouwing in Baarn
hoe hebben jullie de vaklui uitgekozen en zij jullie tevreden?
En de plafonds airbrushen is dat veel strakker?
Ps jullie smaak valt ook bij mijn vriend goed in de smaak thanks hahaha
Gr. Go
uhuh!quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:48 schreef WRH het volgende:
De deuren worden vandaag geplaatst!![]()
we hopen dat ze het halen vandaag, omdat ze maar tot 15:00 uur hebben (wij hebben afspraken vanmiddag) en anders komen ze nog terug, ze moeten toch nog een plaatje in de keuken een andere keer plaatsen.
de beamer en projectiescherm hangen inmiddels, de audi surround is er (prachtig geluid!) dus ondanks dat de boel nog niet volledig is aangesloten en geconfigureerd hebben we al wel even kunnen genieten van Oblivion the elder scrolls![]()
pics volgen dit weekend!
Dat kan ik me voorstellen! Heerlijk die ruimte, lekker strak en netjes gedaan!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:15 schreef Lorne het volgende:
Het is echt zo super gaaf geworden allemaal. Natuurlijk nog de puntjes op de i, maar we zijn tussendoor al vol aan het genieten.
En wij willen natuurlijk graag mee genieten via de foto'squote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:15 schreef Lorne het volgende:
Het is echt zo super gaaf geworden allemaal. Natuurlijk nog de puntjes op de i, maar we zijn tussendoor al vol aan het genieten.
ja, lekker he! Heerlijk zo geen troep, frutsels, tutteltjes en nog meer van zulksquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:43 schreef popolon het volgende:
Het doet me allemaal wat klinisch aan als ik eerlijk moet zijn.
ik dacht al aan gewoon beetje stoffig houden aan de onderkantquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:02 schreef Adelante het volgende:
Arme poesKun je er geen stickers van vogels opplakken
Zo zie je maar, smaken verschillen. En da's maar goed ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:46 schreef WRH het volgende:
[..]
ja, lekker he! Heerlijk zo geen troep, frutsels, tutteltjes en nog meer van zulks
thanx! en ehm, het is ook wel een enigszins kind-onvriendelijk en schoonmaak-freak-onvriendelijk huis moet ik eerlijk bekennenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zou het niet durven alles zwart wit en glas maar vind het bij anderen erg mooi
Hihi met het glas?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef WRH het volgende:
[..]
thanx! en ehm, het is ook wel een enigszins kind-onvriendelijk en schoonmaak-freak-onvriendelijk huis moet ik eerlijk bekennen
Uhuhquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:56 schreef WRH het volgende:
ik weet het wel zeker, dat is inderdaad maar 1 groot vlak.
bij jullie gaat het stof lekker in de randjes enzo.
dankje.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef Forno het volgende:
Ziet er superstrak uit met die hardglazen panelen, meubels en spotjes. Het is niet mijn smaak, maar de moderne look vind ik zeker mooi uitgewerkt. Misschien heeft iemand het al gevraagd, maar speel je zelf op die vleugel?
De deuren komen bij Glass Inside vandaan. Mocht je meer willen weten: pmquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef Beijtje het volgende:
Vind de deuren echt geweldig! Waar heb je die vandaan?
Thanks.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:27 schreef Oblivion het volgende:
Ik vind het prachtig!![]()
(Jaja, ik die van frustels houd!)
Zolang een stijl maar goed is doorgevoerd, ben ik er weg van.
En dat heeft dit huis absoluut!
Doe je zo je best om het hele topic te laten zien dat je smaak hebt, verpest je het alsnog met één zinnetje...quote:Op zondag 28 februari 2010 11:50 schreef WRH het volgende:
gaan trouwens vanmiddag na het plinten leggen even ons fantasy films kistje ophalen zodat we vanavond wel aan de Lord of the Rings marathon kunnen beginnen
Je doet je bijnaam eer aanquote:Op zondag 28 februari 2010 12:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe je zo je best om het hele topic te laten zien dat je smaak hebt, verpest je het alsnog met één zinnetje...
lol, jaja, het kan verkeren.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe je zo je best om het hele topic te laten zien dat je smaak hebt, verpest je het alsnog met één zinnetje...
kwestie van keuze; we hebben nogal een budget in het huis gepompt inmiddels en dan moet je gewoon wat dingen tegen elkaar afwegen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:24 schreef BertusG het volgende:
Wat ik niet snap dat je beneden zulke dure materialen gebruikt en boven zo'n goedkoop (ogend) laminaatje neerplempt. Voor een paar euro meer is er ook nog wel wat mooier laminaat te koop.
lief staat nu te stralenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:53 schreef Kwameisje het volgende:
Gaat er nou niemand iets zeggen over dat de plintjes NU AL GELEGD zijn???
De eerste foto is geweldig mooi zeg hoe dat is ingericht.! Top!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:58 schreef WRH het volgende:
inmiddels weer flink wat gedaan alleen veel dingen die niet of nauwelijks goed op een foto te zien zijn. (die zijn er helaas ook vaak in dit soort topics)
nog eentje dan even bij avond:
Goedkoop of niet, ik vind 't erg strak en mooi!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:24 schreef BertusG het volgende:
Wat ik niet snap dat je beneden zulke dure materialen gebruikt en boven zo'n goedkoop (ogend) laminaatje neerplempt. Voor een paar euro meer is er ook nog wel wat mooier laminaat te koop.
ja aan gedacht, heb jaren geleden heel lang schilderijen van de kunstuitleen gehad.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:54 schreef Leonidas82 het volgende:
De schilderijen vind ik ook minder, wel eens aan het kunstuitleen centrum gedacht? Kun je prachtige kunstwerken lenen/hurenZo kun je nog eens afwisselen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:53 schreef Kwameisje het volgende:
Gaat er nou niemand iets zeggen over dat de plintjes NU AL GELEGD zijn???
(terwijl ze bij veel van ons na jaren nog steeds ergens - um - tja, waar liggen ze eigenlijk ook weer?)
Mijn complimenten!
En voor de rest ook - heel mooi en consequent (van) hoge kwaliteit - een inspiratie, echt!
gaaf een mp3 deurbel, waar heb je die vandaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:06 schreef WRH het volgende:
[..]
lol, jaja, het kan verkeren.
maar we hebben als mp3 deurbel het fluitje van Kill Bill, zo weer goed ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
Als je, zoals WHR zegt, boven een oppervlakte van 120m2 hebt, is die 10 euro al snel 1200 euro...... EXTRA. En dan heb je nog steeds een laminaatvloer. Wil je echt hout, gooi er dan nog een paar tientjes per m2 bovenop. Dus ik snap dat budgettechnisch wel. Bovendien is een vloer vervangen vaak makkelijker dan de wnaden opnieuw stucen qua puinzooi-overlast.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:54 schreef Leonidas82 het volgende:
Schitterend huis!
Strak en minimaal, ook deels mijn smaakJammer idd van dat beuken vloertje op de 1e verdieping. Voor 10 euro meer per strekkende meter kun je prachtig laminaat regelen, maarja keuzes.
Dat vind ik zo flauw altijd....quote:Op maandag 8 maart 2010 01:43 schreef klusfoobje het volgende:
Hoe kan iemand nu in vredesnaam laminaat boven hout verkiezen????![]()
die pui vind ik ook echt heel moeilijk, omdat het zo'n groot vlak is, erg eng vind ik dat om iets voor uit te zoeken. wel hebben we bedacht dat we voor iets willen gaan dat transparant is en het verduisteren met een rolluik aan de buitenkant gaan doen, leek ons beste alternatief.quote:Op maandag 8 maart 2010 07:04 schreef lezzer het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het resultaat met die pui, wij moeten zelf ook nog iets van raambekleding over 13m glazen pui.
quote:Op maandag 8 maart 2010 06:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat vind ik zo flauw altijd....
Ik heb in bijna heel mijn huis een eiken vloer liggen van 2cm dik en in een nieuw stuk heb ik laminaat. Daar ben ik heel tevreden mee en het poetst een stuk gemakkelijker. Bovendien liggen die planken elke keer los, gaat er een hoop vuil in zitten etc etc.
Het laminaat zal heus nog wel een keer vervangen worden voor hout, maar ik had het gewoon even niet liggen die 6K.
In de tussentijd ben ik superblij met dat laminaat, ik erger me geen seconde, en met twee katten is het eigenlijk nog veel praktischer ook.
Dat "hout beter is" is gewoon aangepraat.
Een suggestie? Ik zou niet durven... en ik kan me niet voorstellen dat jullie ergens "niet aan gedacht hebben", maar misschien toch:quote:Op maandag 8 maart 2010 06:55 schreef WRH het volgende:
- paneelgordijnen zijn we mee bezig [...] verwacht dat het een zwarte streep wordt, zwart met transparant.
(maar als iemand een suggestie heeft waar we nog niet aan gedacht hebben...?)
ik snapje helemaal hoor! het kost bergen met geld die wel eerst ff verdiend moeten worden. Dat bedoelde ik ook niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat vind ik zo flauw altijd....
Ik heb in bijna heel mijn huis een eiken vloer liggen van 2cm dik en in een nieuw stuk heb ik laminaat. Daar ben ik heel tevreden mee en het poetst een stuk gemakkelijker. Bovendien liggen die planken elke keer los, gaat er een hoop vuil in zitten etc etc.
Het laminaat zal heus nog wel een keer vervangen worden voor hout, maar ik had het gewoon even niet liggen die 6K.
In de tussentijd ben ik superblij met dat laminaat, ik erger me geen seconde, en met twee katten is het eigenlijk nog veel praktischer ook.
Dat "hout beter is" is gewoon aangepraat.
Het is, ongeacht wat de smaak van een ander is, echt ENORM verbeterd! Zeker als je de voro en na pics naast elkaar zet.quote:
Nee natuurlijk niet, en dat komt door de oer-kasteelvloer!quote:galm etc hebben we absoluut niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |