dankje.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef Forno het volgende:
Ziet er superstrak uit met die hardglazen panelen, meubels en spotjes. Het is niet mijn smaak, maar de moderne look vind ik zeker mooi uitgewerkt. Misschien heeft iemand het al gevraagd, maar speel je zelf op die vleugel?
De deuren komen bij Glass Inside vandaan. Mocht je meer willen weten: pmquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef Beijtje het volgende:
Vind de deuren echt geweldig! Waar heb je die vandaan?
Thanks.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:27 schreef Oblivion het volgende:
Ik vind het prachtig!![]()
(Jaja, ik die van frustels houd!)
Zolang een stijl maar goed is doorgevoerd, ben ik er weg van.
En dat heeft dit huis absoluut!
Doe je zo je best om het hele topic te laten zien dat je smaak hebt, verpest je het alsnog met één zinnetje...quote:Op zondag 28 februari 2010 11:50 schreef WRH het volgende:
gaan trouwens vanmiddag na het plinten leggen even ons fantasy films kistje ophalen zodat we vanavond wel aan de Lord of the Rings marathon kunnen beginnen
Je doet je bijnaam eer aanquote:Op zondag 28 februari 2010 12:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe je zo je best om het hele topic te laten zien dat je smaak hebt, verpest je het alsnog met één zinnetje...
lol, jaja, het kan verkeren.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe je zo je best om het hele topic te laten zien dat je smaak hebt, verpest je het alsnog met één zinnetje...
kwestie van keuze; we hebben nogal een budget in het huis gepompt inmiddels en dan moet je gewoon wat dingen tegen elkaar afwegen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:24 schreef BertusG het volgende:
Wat ik niet snap dat je beneden zulke dure materialen gebruikt en boven zo'n goedkoop (ogend) laminaatje neerplempt. Voor een paar euro meer is er ook nog wel wat mooier laminaat te koop.
lief staat nu te stralenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:53 schreef Kwameisje het volgende:
Gaat er nou niemand iets zeggen over dat de plintjes NU AL GELEGD zijn???
De eerste foto is geweldig mooi zeg hoe dat is ingericht.! Top!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:58 schreef WRH het volgende:
inmiddels weer flink wat gedaan alleen veel dingen die niet of nauwelijks goed op een foto te zien zijn. (die zijn er helaas ook vaak in dit soort topics)
nog eentje dan even bij avond:
Goedkoop of niet, ik vind 't erg strak en mooi!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:24 schreef BertusG het volgende:
Wat ik niet snap dat je beneden zulke dure materialen gebruikt en boven zo'n goedkoop (ogend) laminaatje neerplempt. Voor een paar euro meer is er ook nog wel wat mooier laminaat te koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |