inmiddels weer flink wat gedaan alleen veel dingen die niet of nauwelijks goed op een foto te zien zijn. (die zijn er helaas ook vaak in dit soort topics)
nog eentje dan even bij avond:
![]()
boven heb ik inmiddels alle deuren geverfd met wit hoogglans en alle kozijnen. laatste is vooral vervelend werk maar levert wel een mooi rustig beeld op van mat witte nette kozijnen.
de trap naar de eerste verdieping is inmiddels weer helemaal mat wit geverfd, hij was al wit gemaakt ooit, maar tijdens het klussen en verbouwen flink beschadigd.
nu dus weer netjes. ook de paal en alle metalen onderdelen, dus alles is weer fris en schoon en wit.
maar op een foto levert dit dus nauwelijks verschil op.
Wel zorgt dit ervoor dat nu boven de overloop, onze tv hoek, echt af is.
we kunnen hier nu weer normaal gebruik van maken en hoeven er niet meer echt te wonen en te leven zoals we de laatste maanden deden.
![]()
![]()
en boven hebben we alle plinten en drempels gelegd, dus dat leverde dit soort altijd fijne klusjes op:
![]()
Ander goed nieuws;
de achterwand bij de spoelbak in de keuken is vrijdag geplaatst (zwart glimmend glas) maar heb ik nog niet op de foto gezet en de batterij is leeg, zal ik morgen nog even doen.
vandaag komen als het goed is ook de zwart wit foto's die we in de kamer gaan ophangen, dus zodra dat hangt kunnen we ook de apparatuur ophangen (moet beetje tegen elkaar gemeten worden) en kunnen we beneden alle kabeltjes gaan wegwerken.
pics volgen daarvan hopelijk morgen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.