abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78470223
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 08:48 schreef WRH het volgende:
De deuren worden vandaag geplaatst!
we hopen dat ze het halen vandaag, omdat ze maar tot 15:00 uur hebben (wij hebben afspraken vanmiddag) en anders komen ze nog terug, ze moeten toch nog een plaatje in de keuken een andere keer plaatsen.
de beamer en projectiescherm hangen inmiddels, de audi surround is er (prachtig geluid!) dus ondanks dat de boel nog niet volledig is aangesloten en geconfigureerd hebben we al wel even kunnen genieten van Oblivion the elder scrolls

pics volgen dit weekend!
uhuh!

Ben benieuwd naar de foto.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_78512162
owwwben zo benieuwd naar de deuren!
pi_78514241
Het is echt zo super gaaf geworden allemaal. Natuurlijk nog de puntjes op de i, maar we zijn tussendoor al vol aan het genieten.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:29:59 #229
281941 Implo
Ontploft niet snel
pi_78514553
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:15 schreef Lorne het volgende:
Het is echt zo super gaaf geworden allemaal. Natuurlijk nog de puntjes op de i, maar we zijn tussendoor al vol aan het genieten.
Dat kan ik me voorstellen! Heerlijk die ruimte, lekker strak en netjes gedaan!
pi_78515089
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:15 schreef Lorne het volgende:
En wij willen natuurlijk graag mee genieten via de foto's
pi_78515883
jaaa we want pica's!
pi_78522926
Was er mee bezig
Vandaag zouden ook de nieuwe plantjes bezorgd worden en die wilde ik ook graag nog even op de foto hebben, vandaar dat het eventjes duurde, maar zie onderstaand:

- De glazen deuren worden geinstalleerd, vond het best eng omdat ze zo hoog zijn, dus was als de dood dat ze het nieuwe gladde plafond zouden beschadigen, maar de heren waren echt super netjes, voorzichtig en rustig bezig (kan deze club dus echt aanbevelen)

En zo ziet zo'n 'potje' in de grond er van dichtbij uit;

Na een paar uur was dit het uitzicht:

en zo rond 15:00 uur zag het er zo uit:

Vanuit de hal:

En na boenen (en boenen en boenen en boenen...) krijg je dan vanuit de gang dit uitzicht richting kamer:

Hoekje om:

(je ziet nog dingen als receiver op de grond en allerlei kabels en snoeren, dit zijn we nu aan het wegwerken. De receiver, PS, Wii, etc komt in een ophangsysteem aan de wand, zwarte kabelgoot met zwarte glazen plankjes)

Nieuw plantje dus, vandaag bezorgd:

Uitzicht in de kamer vanuit de eetkamer:

Wel hebben we met de glazen deuren een nieuw probleem en dit is echt geen grap: de kat loopt met barstende koppijn rond.
Misschien door zijn leeftijd, of ik maak de deuren te goed schoon, maar hij ziet het dus niet als een deur dicht op open is en is al een paar keer in volle vaart met zijn kop tegen de deur aangegaan. Blijkbaar vond hij dit zo erg of pijnlijk dat hij gisteravond prompt niet meer door de openstaande deur durfde, hij dacht dat hij dicht was. We hebben 3 rondjes door de deuren moeten lopen om hem te bewijzen dat hij er wél doorheen kon op zoek naar zijn kattebak....

In de keuken zijn we geslaagd voor nieuwe bijpassende lampen, lange zoektocht want we wilden iets lekker industrieels maar niet heel groot (als in 'naar beneden komend) omdat het hier dus niet zo heel erg hoog is.
maar goed, gelukt, eentje van 3 spots en eentje van 2:

En de hangplek is inmiddels geinstalleerd, er ligt nu een mat-zwarte glasplaat op, we twijfelen nog of dit niet glanzend zwart moet worden, zoals de achterwand aan die kant, die komt volgende week, dus dat zullen we dan beter kunnen bekijken:

En het nieuwe plantje voor boven in de studeerkamer. We hebben inmiddels stoeltjes gekocht, wit leer, komen ergens in mei (waarom moeten zulke dingen zo lang duren?!) De nieuwe werktafel moet over 2 weken komen.

Ik maak vanavond nog een paar pics van het scherm / beamer etc, omdat dat gewoon nét iets beter te zien is als het donker is.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 16:43:32 #233
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_78523166
Het doet me allemaal wat klinisch aan als ik eerlijk moet zijn. Wel een erg mooi huis van de buitenkant zeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_78523208
En de nieuwe deurklink + slot in de keuken.

pi_78523253
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:43 schreef popolon het volgende:
Het doet me allemaal wat klinisch aan als ik eerlijk moet zijn.
ja, lekker he! Heerlijk zo geen troep, frutsels, tutteltjes en nog meer van zulks
pi_78523374
Zo zie je maar, ik vind het geweldig. Die glazen deuren, dan heb je wel lef. Ik vind het in ieder geval heel mooi.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 17:02:51 #237
3185 Adelante
To let it go now
pi_78523696
Arme poes Kun je er geen stickers van vogels opplakken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_78523934
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 17:02 schreef Adelante het volgende:
Arme poes Kun je er geen stickers van vogels opplakken
ik dacht al aan gewoon beetje stoffig houden aan de onderkant
maar we hebben eigenlijk, zodra we dat zagen, meteen afgesproken dat 1 deur naar de kamer gewoon altijd open moet staan en altijd dezelfde.
het is maar voor zolang de kat er nog is en hij is inmiddels ruim 17. Gewoon te oud om nog aan al te grote nieuwe dingen te wennen.
dicht vind ik de deuren echt een veel mooier gezicht, maar vind de (geestelijke) gezondheid van poes toch net iets belangrijker.
(het was dan ook echt een heel zielig gezicht, we voelden ons er de hele avond beetje rot over)
pi_78525323
Een opgeruimd en helder huis.

Houwen zo !
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:16:55 #240
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_78525789
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 16:46 schreef WRH het volgende:

[..]

ja, lekker he! Heerlijk zo geen troep, frutsels, tutteltjes en nog meer van zulks
Zo zie je maar, smaken verschillen. En da's maar goed ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 18:23:05 #241
8369 speknek
Another day another slay
pi_78525955
galmt het niet als de tering? .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_78527022
nee, hebben we geen last van.
pi_78528216
Echo of galm ofzo hebben we niet, zou ook niet weten waarom we dat meer of minder zouden moeten hebben dan andere huizen.

En omdat pics kijken in dit soort topics nu eenmaal altijd leuk is, net nog even paar gemaakt met de projectie en lichtjes aan:

Hier even de gang en hal, inbouw verlichting in de gang aan. Iets fellere verlichting omdat het licht is dat alleen aangaat als je de voordeur opendoet.

Verlichting in de gang aan.

Zijn trouwens nu bezig met de paneelgordijnen. Al stapels stofjes en staaltjes bekeken en meegekregen, maar we zijn er nog niet helemaal uit. Willen waarschijnlijk wel zwarte paneelgordijnen, maar met misschien een paar panelen flink transparant en een paar minder transparant, ofzo, geen idee dus nog. Zijn allang blij dat we voor boven al wel wat hebben uitgezocht. (ivoor kleurige lange in-betweens)
pi_78528359
projectiescherm zie je trouwens straks overdag eigenlijk niets van, hij hangt in de schuifpui en de paneelgordijnen komen daar overheen, van plafond tot vloer.
hoewel ik het totaal niet storend vind om die kast te zien verder, de beamer is tenslotte ook gewoon zichtbaar aan het plafond.

zie nu trouwens dat je ook duidelijk kunt zien dat de mat bij de voordeur echt totaal naar de # is, die wordt nog vervangen door iets lichts, hebben nog niet echt iets gevonden dus zolang blijft deze even.
komt ook nog een andere voordeur, maar die zit even niet meer in ons huidige budget dus wacht ook nog even. en last but not least je ziet nu ook de verdeel unit van de verwarming nog open en bloot in de hal en die werken we natuurlijk ook nog weg. (Zodra we weer zin hebben om te klussen, blee, de puf is even behoorlijk weg)
pi_78528364
Mooi! Paneelgordijnen is wel een hele mooie keuze hoor
Ik zou het niet durven alles zwart wit en glas maar vind het bij anderen erg mooi
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_78528574
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:35 schreef Ml-etje het volgende:

Ik zou het niet durven alles zwart wit en glas maar vind het bij anderen erg mooi
thanx! en ehm, het is ook wel een enigszins kind-onvriendelijk en schoonmaak-freak-onvriendelijk huis moet ik eerlijk bekennen
pi_78528882
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef WRH het volgende:

[..]

thanx! en ehm, het is ook wel een enigszins kind-onvriendelijk en schoonmaak-freak-onvriendelijk huis moet ik eerlijk bekennen
Hihi met het glas?
Tsja dat leer je vanzelf af hoor wij hebben overal van die ruitjes en dat is ook een drama op zich.
Jullie deuren zijn dan nog makkelijker te boenen vermoed ik
pi_78529158
ik weet het wel zeker, dat is inderdaad maar 1 groot vlak.
bij jullie gaat het stof lekker in de randjes enzo.
pi_78529656
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:56 schreef WRH het volgende:
ik weet het wel zeker, dat is inderdaad maar 1 groot vlak.
bij jullie gaat het stof lekker in de randjes enzo.
Uhuh en leuk gepriegel met een minitrekkertje
  FOK!fotograaf zaterdag 27 februari 2010 @ 20:11:45 #250
17893 Forno
pi_78529859
Ziet er superstrak uit met die hardglazen panelen, meubels en spotjes. Het is niet mijn smaak, maar de moderne look vind ik zeker mooi uitgewerkt. Misschien heeft iemand het al gevraagd, maar speel je zelf op die vleugel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')