Ohw is dat hetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:23 schreef DaMart het volgende:
Je moet niet vergeten dat Muck niet voor niets CUL-mod is geweest!
Arme jijquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:26 schreef DaMart het volgende:
Maar nu je het zegt, ik heb wel een leuke TT voor de volgende KSC bedacht.
You know what a girl needsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit beter dan?
[ afbeelding ]
goeie TT
Jewel hoorquote:
Ze denken dat je doof bentquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef Fha het volgende:
Godskolere..
Waarom denken mensen dat je ineens wel open doet als ze gewoon een minuut lang de bel ingedrukt houden?! Ik verwacht niemand, ik heb niks besteld en ik heb geen tijd dus nee ik doe niet open. Oprotten
doet me denken aan schoonvaderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef Fha het volgende:
Godskolere..
Waarom denken mensen dat je ineens wel open doet als ze gewoon een minuut lang de bel ingedrukt houden?! Ik verwacht niemand, ik heb niks besteld en ik heb geen tijd dus nee ik doe niet open. Oprotten
Nou je het zegtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
doet me denken aan schoonvaderwij hebben nu een ding dong, alf hij belt is het ding.......................................................................................................................................dong
kuukskequote:
whehehequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
doet me denken aan schoonvaderwij hebben nu een ding dong, alf hij belt is het ding.......................................................................................................................................dong
gewoon raam open doen en zeggen "rot op ik stond onder de douche" wel met een middelvingerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:37 schreef Fha het volgende:
En ze doen gewoon lekker nog een poging. Pffrot op.
* Fha sagerijnig is
maar wij brengen u het licht van jezus christus en nu u toch onder de douche vandaan bent....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gewoon raam open doen en zeggen "rot op ik stond onder de douche" wel met een middelvinger
en dan maar hopen dat het ouders niet zijn
ja maar geen water en shampooquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar wij brengen u het licht van jezus christus en nu u toch onder de douche vandaan bent....
Ze zijn al in het gebouw geloof ik. Maar voor volgende keer staat dat inderdaad op de planningquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gewoon raam open doen en zeggen "rot op ik stond onder de douche" wel met een middelvinger
en dan maar hopen dat het ouders niet zijn
u kunt uw lichaam reinigen maar reinigt u ook uw ziel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:43 schreef john-frusciante het volgende:
![]()
[..]
ja maar geen water en shampoo
neuh als het wc papier op is heb ik nog altijd het kerkblaadjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
u kunt uw lichaam reinigen maar reinigt u ook uw ziel?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef Fha het volgende:
Godskolere..
Die heeft mn schoonmaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze zijn al in het gebouw geloof ik. Maar voor volgende keer staat dat inderdaad op de planning
Over die deurbel, ik kwam laatst bij iemand en die deurbel begon echt een muziekje van 5 minuten af te draaien. Pff daar word je toch ook niet goed van
of zo'n zoemer wat ze in flats hebben, die kun je lekker lang inhoudenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze zijn al in het gebouw geloof ik. Maar voor volgende keer staat dat inderdaad op de planning
Over die deurbel, ik kwam laatst bij iemand en die deurbel begon echt een muziekje van 5 minuten af te draaien. Pff daar word je toch ook niet goed van
Dat heb ik dus.. grrrrrquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
of zo'n zoemer wat ze in flats hebben, die kun je lekker lang inhouden
Oh jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:53 schreef Fha het volgende:
@Fles: Jij weet heul niet waar ik woonEn anders had je heus wel even gebeld met de telefoon dat ik open moet doen
![]()
Dat doe ik altijd. Indouwen tot er opengedaan wordtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
of zo'n zoemer wat ze in flats hebben, die kun je lekker lang inhouden
Fha , we hebben de daderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd. Indouwen tot er opengedaan wordt
hapje van mn twix hebben?quote:
Ik geloof het ook ja! Grrr!quote:
Hm, da's dan meteen weer zo slecht.quote:
een stukje toch nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, da's dan meteen weer zo slecht.
Nee hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, da's dan meteen weer zo slecht.
niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor
alleen moet je er geen 6 eten
Nou, nee.. nouja.quote:
dit:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
ik zoek op "groot stuk twix" in google..
resultaat:
[ afbeelding ]
Ga je nou nog opendoen of watquote:
Raiderquote:
Raider, gij paalhugger.quote:
GMTA. Twix is een kutnaam.quote:
Dat zeg ik!quote:
Iets met mosterd. En mijn patent.quote:
Dat zag ik!quote:
Nee, maar ik wil best wat koffie uit het raam smijten hoorquote:
Ik ook!quote:
Mosterd, honing. Lekkerder.quote:
Koud, met suiker en melk, daar houdt MPG van!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil best wat koffie uit het raam smijten hoor
Doe ik het voorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil best wat koffie uit het raam smijten hoor
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Koud, met suiker en melk, daar houdt MPG van!
Met warme koffie?quote:
quote:
Lees jij je mail nou maarquote:
PM? MijnIJsbergIsMijnKasteel@hotmail.com? Postduif? Post? (oh nee, dat komt nooit aanquote:
Hier niet. Zal wel een deeplinking protectie hebben. En bij jou staat ie in cache, daarom zie jij het welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
Hier doet de afbeelding het gewoon hoor
Een game die je ook echt wil hebben of...?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:38 schreef Fha het volgende:
Yes, ik heb bij bol.com 5 euro korting op een game gewonnen. Nou nog de andere 30 euro die dan nog over blijft![]()
ohquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier niet. Zal wel een deeplinking protectie hebben. En bij jou staat ie in cache, daarom zie jij het wel
Ja die stond wel op de "wil ik nog een keer kopen" lijstquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een game die je ook echt wil hebben of...?
Met of zonder kleren want dat maakt nogal verschil..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben de foto van mij en mn vriendin in haar Ferrari kwijt
2 blonde wijven in een gave autowas leuke pic
zo, ik reageer niet meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef MPG het volgende:
Een ferrari? Das toch een auto voor mannen met een toupet?
Issie er af gewaaid ja?quote:
* Fha thee geeftquote:
Metquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Met of zonder kleren want dat maakt nogal verschil..
Nee man, voor lekkere blonde wijven die van snelle auto's houdenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef MPG het volgende:
Een ferrari? Das toch een auto voor mannen met een toupet?
Whehehehe kruimeltjes van het koekje op mn schermquote:
nog niet, maar ik heb wel haar met karakter, liever uitvallen dan grijs worden.quote:
JF heeft superdik, krullend, gezond en lang haarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog niet, maar ik heb wel haar met karakter, liever uitvallen dan grijs worden.
Mijn beurt voor spetters op schermenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF heeft superdik, krullend, gezond en lang haar
met een kalende slaapplek erin![]()
Al vanaf vanmorgen niet meerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:24 schreef MPG het volgende:
Zeg dames, houden we de boel wel een beetje droog?
jaja ik lees het alweer hoor gelukkig zie ik er niet zo uitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF heeft superdik, krullend, gezond en lang haar
met een kalende slaapplek erin![]()
Wacht maar...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jaja ik lees het alweer hoor gelukkig zie ik er niet zo uit
[ afbeelding ]
Ik wel hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:24 schreef MPG het volgende:
Zeg dames, houden we de boel wel een beetje droog?
nej zeg... je haren aan 1 kant lang om zo te kunnen overkammenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jaja ik lees het alweer hoor gelukkig zie ik er niet zo uit
[ afbeelding ]
MPG.. je kloon is nodigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:34 schreef MaleDuck het volgende:
ik voel me weer even de vergadereend vanmiddag
Tijd voor een beeldschermgoot!quote:
niet overdrijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nej zeg... je haren aan 1 kant lang om zo te kunnen overkammen![]()
Ik dacht aan een oud-leraarquote:
ja, zat al te wachten waar hij bleef...quote:
die is de vergadering voor de dunne mensen club aan het voor bereidenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, zat al te wachten waar hij bleef...
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
iemand met een dikke duim![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig dat jij het fijn vindt...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:40 schreef VergaderEend het volgende:
Het is weer druk, maar wat vind ik het fijn!
whehehe scherp +1quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die is de vergadering voor de dunne mensen club aan het voor bereiden
Ja vind je het gek.. Die loopt te dreigen met Ontploffietaart!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:43 schreef VergaderEend het volgende:
Jij ook! Geef het maar toe! MPG vindt het sla p0wnen ook goddelijk. Thuis heeft Muck de broek aan!
ja, je bent scherp!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die is de vergadering voor de dunne mensen club aan het voor bereiden
Dat is al kei lang geleden mênquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja vind je het gek.. Die loopt te dreigen met Ontploffietaart!
Een taart die baoem doet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja vind je het gek.. Die loopt te dreigen met Ontploffietaart!
Kun je voorstellen hoe eng dat dus is..quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef Fha het volgende:
En beide cliënten nemen nog steeds niet op. Ja.. zo word hun huis dus nooit schoon gemaakt
Edit: Woah! Eerste jaarafschrijfdinges is binnen! Ik krijg maar liefst 2.98 euro terug van het waterbedrijf![]()
Kassa!!!
Teruggave is teruggavequote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef Fha het volgende:
En beide cliënten nemen nog steeds niet op. Ja.. zo word hun huis dus nooit schoon gemaakt
Edit: Woah! Eerste jaarafschrijfdinges is binnen! Ik krijg maar liefst 2.98 euro terug van het waterbedrijf![]()
Kassa!!!
toch wel 6 blikjes zegquote:
Feestquote:
Nog een half uur hierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd om naar huis te gaan
Voor mij nog even een 6-week look ahead maken en dan is het ook tijd om naar huis te gaan...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd om naar huis te gaan
Daar zal het bij mij ook wel op neerkomenquote:
dan moet je eerder beginnenquote:
Gaat/mag nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je eerder beginnen![]()
zo alles afgesloten en uitgelogd. nu deze pc nog
Whehehehe ken hetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:09 schreef Fha het volgende:
Cash4gold.com
Oh myDie reclame is echt heeel fout tellsell achtig.
MPG?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
En wie de fuck lurkt anoniem in mn fobo?
angsthaas
Is die nieuwe foto bij gf gemaakt?quote:
Jah, had jij die nog niet gezien?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is die nieuwe foto bij gf gemaakt?
Nope, maar nu wel hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, had jij die nog niet gezien?
quote:
gelukkigquote:
Ik heb koude voeten dus ik maak me lichtelijk zorgen over hoe ik de winter door ga komenquote:
EIN-DE-LIJK!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
met de architect over m'n huis praten
Nu wel jaquote:
.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb koude voeten dus ik maak me lichtelijk zorgen over hoe ik de winter door ga komenVerder oke
![]()
Hoe is het met jou?
Dag vogelpersoon
Mwoa. Dat zal ik pas zeggen als er volgende week een bouwvergunning komt. En ik niet alleenquote:
Verwarming is geen optiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
Goede sokken zoeken? Verwarming wel aan dit jaar?
Hier wel goed hoor
heb vakantie, dus rusttttttttttttttttttttt
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Verwarming is geen optieMaar ik moet inderdaad maar sokken vragen voor sinterklaas ofzo
Oeh vakantieDat heb ik volgende week weer (genoeg te doen maar het idee is leuk
)
Hm. het zou echt tijd worden inderdaad. Krijg je ondertussen niet al de helft korting wegens idioot lang oponthoud?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. Dat zal ik pas zeggen als er volgende week een bouwvergunning komt. En ik niet alleen
Vorig winter ging het ook primaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]geen optie is eigenlijk geen optie he
Is lekker hoor, zelfs de gedachte al
Het komt wel goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Hm. het zou echt tijd worden inderdaad. Krijg je ondertussen niet al de helft korting wegens idioot lang oponthoud?
Als je maar mijn buurman gaat zijnquote:
ja snel jij!quote:
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Vorig winter ging het ook primaDus dan moet het deze winter ook wel lukken
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je
Maar wel extra sokken dan hoor
Vet mesten dat beest voor de winter danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:12 schreef Fha het volgende:
[..]en een heule dikke kat die op mijn schoot woont zo ongeveer
Nee joh! Dat is zielig.. en dan word hij straks ziek en dan kan ik in de winter ook niet meer eten omdat al het geld naar zijn ziektebed verdwijntquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vet mesten dat beest voor de winter dan
Denk je nu weer aan de poes van fha? perverseling!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zegt maar niet wat ik nu denk, das nogal zielig namelijk voor je kat![]()
Mijn god wat een drama daar zeg! Vet gestoorde wijven!quote:
Ze zijn allemaal gek daar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn god wat een drama daar zeg! Vet gestoorde wijven!
Very good pointquote:
Nouja je huwelijk willen redden vind ik vrij logisch, alleen hadden zij al moeten beginnen voor ze uberhaupt gingen trouwen, nu is gewoon te laatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:27 schreef Pheno het volgende:
Mensen die hun huwelijk willen redden
Werkt het niet meer, dan werkt het niet meer. Sim-pel. Dat krampachtige gezeik.
Dat had ik gisterquote:
dan zal het wel niet zo lekker zijn geweestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat had ik gisterVandaag was het.. iets wat ik nu alweer ben vergeten
Jawel maar ik heb gewoon een geheugen als een vergietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal het wel niet zo lekker zijn geweest
Je chili.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal het wel niet zo lekker zijn geweest
ik denk de sushi's van de meetquote:
Die bestaan nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk de sushi's van de meet
hetzelfde met de chili en de taartquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die bestaan nietMeethazen, je weetz.
Eensquote:
Maaaauuuu zegt bollequote:
Dat is waar, maar het voelt zo nutteloos...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Maaaauuuu zegt bolle![]()
@Vogelpersoon: niks mis mee toch?!
Als hij het maar niet gaat eten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:25 schreef Ladylike het volgende:
Kleine is stil..
langzaam wordt het donker in de kamer...
ineens hoor ik: kijk mam, zandkasteel gemaakt!!
ik klik het licht aan...
zie ik mn zoon naast het dienblad van zijn oma staan, waarop hij de 2 blikken tabak heeft omgekiept en er van eentje een toren heeft gemaakt
Mn eerste reactie:
Tweede:
derde: Randall toch
vierde: oma, kom eens kijken
Vijfde: Nee Randall, nu hoef je ook niet te helpen om het op te ruimen![]()
Whehehehe
kinderen
Dat doet ie gelukkig nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Als hij het maar niet gaat eten.
Lieeeef
Nee die van jou smeert stroop op zn hoofd...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat doet ie gelukkig niet
heeft de stop-alles-in-je-mond-periode ook niet echt gehad
Jah en steekt zn hoofd in de kom met slagroomquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee die van jou smeert stroop op zn hoofd...![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah en steekt zn hoofd in de kom met slagroom
en klaagt dan dat het niet past![]()
True storyquote:
Eigenlijk lijkt hij een beetje op een katquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True story
ik geef um de kom om uit te likken, hij propt zn hoofd meteen erin.. "mam, past niet"
en kijkt je dan ook aan alsof ie zegt: wat flik je me nou, kon die kom niet wat groter?![]()
Jah juistquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt hij een beetje op een katAlleen blijven die dan vastzitten en gaan ze woest met hun kop schudden en kijken ze je daarna pas heel zwaar beledigd aan
Je weet het nogquote:
Ik blijf een koffieverslaafdequote:
Hier, vanuit het vliegtuigquote:
ooooooooooooohquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef OA het volgende:
[..]
Hier, vanuit het vliegtuig![]()
[ afbeelding ]
Lijkt op chocolade taart met poedersuiker!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef OA het volgende:
[..]
Hier, vanuit het vliegtuig![]()
[ afbeelding ]
Het is de Andes boven Chiliquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Lijkt op chocolade taart met poedersuiker!
Ohw nouja... Dat is ook mooiquote:
Kreng.. eerst hoop geven en dan keihard een mes in je rug hehquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:29 schreef DaMart het volgende:
Ok, ik zette de pc weer op zijn plek en spontaan was het beeld weg en met de laptop kom ik er via netwerk ook niet meer op....
Typisch, nu doet hij het weer nadat ik monitorkabel opnieuw heb vastgezet... maar het lijkt me niet dat die kabel er voor zorgt dat de hele pc niet opstart...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Kreng.. eerst hoop geven en dan keihard een mes in je rug hehIk zou hem spontaan uit het raam smijten!
Nieuwe kopenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch, nu doet hij het weer nadat ik monitorkabel opnieuw heb vastgezet... maar het lijkt me niet dat die kabel er voor zorgt dat de hele pc niet opstart...'.
Misschien helpt het als je er heel erg mee gaat dreigen ofzoquote:
Kan. Storingkje/breukje in je videokaart.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch, nu doet hij het weer nadat ik monitorkabel opnieuw heb vastgezet... maar het lijkt me niet dat die kabel er voor zorgt dat de hele pc niet opstart...'.
dat doet me denken aan mijn tomtom, gewoon open maken, alles aan elkaar solderen en daarna overtollig tin verwijderen. hij doet het nog steedsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:21 schreef DaMart het volgende:
PC doet het weer, ik heb alleen geen idee waarom.
Ik heb wel de kast open gemaakt en geheugen en videokaart aangedrukt, maar dat hielp in eerste instantie niet. Toen uitgezet en na een paar seconden weer aan. En toen deed hij het ineens weer... maar daarvoor was er verdacht weinig activiteit van de harde schijven... dus ik vrees dat die wel eens het probleem kunnen zijn... mooi moment voor een backup naar de externe schijf dus.
Heb je de pc speaker niet aangesloten? Vaak komen daar piepjes uit op het moment dat er echt iets aan de hand is. Je videokaart, heeft deze een fan? Draait die ook?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:29 schreef DaMart het volgende:
Ok, ik zette de pc weer op zijn plek en spontaan was het beeld weg en met de laptop kom ik er via netwerk ook niet meer op....
wokjequote:
Dat zou dan betekenen dat er alweer een nieuwe videokaart in moet (dat is dan alweer de 4e in 6 jaar, de 2e in anderhalf a twee jaar)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan. Storingkje/breukje in je videokaart.
Speakers zijn aangesloten, en de computerpiepjes in Windows doen het ook gewoon. Toen ik na 15 minuten met zwart scherm nog geen opstartgeluid hoorde, wist ik dat hij niet opstartte.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je de pc speaker niet aangesloten? Vaak komen daar piepjes uit op het moment dat er echt iets aan de hand is. Je videokaart, heeft deze een fan? Draait die ook?
Het gaat me niet om de speakers, maar om de pc speaker, intern. Het BIOS piept niet op de externe speakersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat er alweer een nieuwe videokaart in moet (dat is dan alweer de 4e in 6 jaar, de 2e in anderhalf a twee jaar).
[..]
Speakers zijn aangesloten, en de computerpiepjes in Windows doen het ook gewoon. Toen ik na 15 minuten met zwart scherm nog geen opstartgeluid hoorde, wist ik dat hij niet opstartte.
Maar geen rare piepjes dus. En ja, de fan van de videokaart draait ook. Dat was het probleem met de vorige 2... daarbij werkte de fan van de videokaart niet meer, waardoor de kaarten doorbrandden.
Nee, en de biospiep die ik altijd hoor bij het opstarten, doet het nu ook gewoon, dus ook de interne speaker werkt en die gaf geen rare piepjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de speakers, maar om de pc speaker, intern. Het BIOS piept niet op de externe speakers
quote:
Dan doe je iets verkeerd. Ik heb ooit 1 x een videokaart kapot gekregen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat er alweer een nieuwe videokaart in moet (dat is dan alweer de 4e in 6 jaar, de 2e in anderhalf a twee jaar).
[..]
.
Zo heb ik mijn Bios ook ingesteld staan. Maar het lijkt alsof hij niet verder komt dan aan gaan, dus stroom krijgen, powerled gaat branden en dan kapt hij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:24 schreef Pheno het volgende:
Als de computer overigens geen videokaart kan vinden kapt de boel, tenminste, dat is de standaard instelling. Omdat ik hiervoor altijd een server had staan zonder monitor heb ik het bios ingesteld dat het op geen enkele fout moet stoppen.
Maar ik zou zeggen, haal al het overbodige uit de kast, dus alleen een moederbord, cpu, geheugen, vga kaart en een drive (cdrom of hdd). Kijk wat het dan doet. Daarna 1 voor 1 weer inbouwen en opstarten steeds.
De eerste was toen 3 jaar oud of zo, de tweede was een tweedehands die ik van een kennis kon overnemen. Maar het bleek dus dat het in de kast ook een beetje warm werd, wat die videokaarten niet leuk vonden. Maar dat probleem is wel opgelost inmiddelsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Ik heb ooit 1 x een videokaart kapot gekregen.
Papiertjequote:
Ik heb 1 videokaart kapot gehad: een Nvidia Riva TNT, doorgebrand, maar die had al geen fan. Mijn Voodoo Banshee doet het nog steedsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
De eerste was toen 3 jaar oud of zo, de tweede was een tweedehands die ik van een kennis kon overnemen. Maar het bleek dus dat het in de kast ook een beetje warm werd, wat die videokaarten niet leuk vonden. Maar dat probleem is wel opgelost inmiddels.
Oh, dan valt het wel mee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
De eerste was toen 3 jaar oud of zo, de tweede was een tweedehands die ik van een kennis kon overnemen. Maar het bleek dus dat het in de kast ook een beetje warm werd, wat die videokaarten niet leuk vonden. Maar dat probleem is wel opgelost inmiddels.
haha, okquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
Laten we het daar maar niet over hebben. Ik heb nu nog een positieve gedachte na al die springende meiden voor de spiegel, die gedachte wil ik graag zo houden.
Welk moederboard heeft tegenwoordig geen videokaart ingebouwd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:32 schreef Pheno het volgende:
Als ze geen videokaart melden zal het wel poep zijn
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
Laten we het daar maar niet over hebben. Ik heb nu nog een positieve gedachte na al die springende meiden voor de spiegel, die gedachte wil ik graag zo houden.
genoeg. Maar ik koop geen desktops sinds uh 6 jaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welk moederboard heeft tegenwoordig geen videokaart ingebouwd.
Ik kom ze bijna alleen nog maar tegen, met onboard videokaart, maar zonder losse grafische kaart. Die is er overigens dan wel los bij te kopen als je dat wilt, volgens mijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welk moederboard heeft tegenwoordig geen videokaart ingebouwd.
Die kant en klare pcs hebben dat wel allemaal ja, maar ik koop altijd alles los. Elke keer als iemand weer vraagt om een pc mee te helpen kopen doe ik dat op die manier. Meer keus, en geheel op behoefte van diegene te configureren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom ze bijna alleen nog maar tegen, met onboard videokaart, maar zonder losse grafische kaart. Die is er overigens dan wel los bij te kopen als je dat wilt, volgens mij.
Vorige keren heb ik ook zelf de pc samengesteld. Maar die kant-en-klare systemen bieden me eigenlijk wel wat ik nodig heb, nou ja, behalve de videokaart dan, en dat lijkt nog wat goedkoper uit te vallen ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kant en klare pcs hebben dat wel allemaal ja, maar ik koop altijd alles los. Elke keer als iemand weer vraagt om een pc mee te helpen kopen doe ik dat op die manier. Meer keus, en geheel op behoefte van diegene te configureren.
Dat kan. Ik kom meestal niet veel hoger uitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorige keren heb ik ook zelf de pc samengesteld. Maar die kant-en-klare systemen bieden me eigenlijk wel wat ik nodig heb, nou ja, behalve de videokaart dan, en dat lijkt nog wat goedkoper uit te vallen ook.
Ik kijk nog even rond. Hopelijk houdt deze PC het nog een paar weken uit. En anders heb ik de laptop nog. Maar ik zie nu bijvoorbeeld een los moederbord waar 8GB geheugen in kan... die zou ik dan ook meteen helemaal volgooien... dus misschien ga ik alsnog zelf samenstellenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Ik kom meestal niet veel hoger uitPricewatch erbij en gaan!
Nou ja, soms is een aanbieding te handig, pak je die en pimp je die weer met goedkopere meuk van een andere goedkopere online winkel
En garantie per onderdeel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kant en klare pcs hebben dat wel allemaal ja, maar ik koop altijd alles los. Elke keer als iemand weer vraagt om een pc mee te helpen kopen doe ik dat op die manier. Meer keus, en geheel op behoefte van diegene te configureren.
Ze staan allemaal op het bonnetje, dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En garantie per onderdeel.
Boekhoudingquote:
quote:
nee ff een koffiequote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
Man moet schade aan hamburgers vergoeden
het belangrijkstequote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, het creatieve boekhouden begint weer
erg genoeg moet ik het zelfsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Mag jij dat wel met het soort zaak dat je hebt
Oh, dan mag het ineens weer welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
erg genoeg moet ik het zelfs
Fijn wel jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
inkomsten is 21 %
en de uitgaven zijn bijna allemaal 6%
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dan mag het ineens weer wel
heb nou een constructie gemaakt dat het al een stuk minder is geworden qua btw betalenquote:
je was me voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ik las iets dat ze het btw percentage willen verlagen voor horeca. Ga jij dat ook merken?
Las het vandaag op een Belgische sitequote:
wij vallen hier in belgie gewoon onder de horeca.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ik las iets dat ze het btw percentage willen verlagen voor horeca. Ga jij dat ook merken?
link ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las het vandaag op een Belgische site
Zou mooi zijn toch hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
heb het net gevonden![]()
wat ik eruit begrijp is dat ik vanaf volgend jaar 12 % btw moet gaan bbetealen over mijn inkomsten![]()
![]()
morgen is even aan mijn boekhouder vragen of dat ook klopt
klopt vond hem juistquote:
is wel de bedoelingquote:
Ja, meestal toch rond deze tijd?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
marc zijn wij de enigste die hier nou nog zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |