quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef Fha het volgende:
Godskolere..
Waarom denken mensen dat je ineens wel open doet als ze gewoon een minuut lang de bel ingedrukt houden?! Ik verwacht niemand, ik heb niks besteld en ik heb geen tijd dus nee ik doe niet open. Oprotten
Die heeft mn schoonmaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze zijn al in het gebouw geloof ik. Maar voor volgende keer staat dat inderdaad op de planning
Over die deurbel, ik kwam laatst bij iemand en die deurbel begon echt een muziekje van 5 minuten af te draaien. Pff daar word je toch ook niet goed van
of zo'n zoemer wat ze in flats hebben, die kun je lekker lang inhoudenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze zijn al in het gebouw geloof ik. Maar voor volgende keer staat dat inderdaad op de planning
Over die deurbel, ik kwam laatst bij iemand en die deurbel begon echt een muziekje van 5 minuten af te draaien. Pff daar word je toch ook niet goed van
Dat heb ik dus.. grrrrrquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
of zo'n zoemer wat ze in flats hebben, die kun je lekker lang inhouden
Oh jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:53 schreef Fha het volgende:
@Fles: Jij weet heul niet waar ik woonEn anders had je heus wel even gebeld met de telefoon dat ik open moet doen
![]()
Dat doe ik altijd. Indouwen tot er opengedaan wordtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
of zo'n zoemer wat ze in flats hebben, die kun je lekker lang inhouden
Fha , we hebben de daderquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd. Indouwen tot er opengedaan wordt
hapje van mn twix hebben?quote:
Ik geloof het ook ja! Grrr!quote:
Hm, da's dan meteen weer zo slecht.quote:
een stukje toch nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, da's dan meteen weer zo slecht.
Nee hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, da's dan meteen weer zo slecht.
niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor
alleen moet je er geen 6 eten
Nou, nee.. nouja.quote:
dit:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
ik zoek op "groot stuk twix" in google..
resultaat:
[ afbeelding ]
Ga je nou nog opendoen of watquote:
Raiderquote:
Raider, gij paalhugger.quote:
GMTA. Twix is een kutnaam.quote:
Dat zeg ik!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |