die is de vergadering voor de dunne mensen club aan het voor bereidenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, zat al te wachten waar hij bleef...
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
iemand met een dikke duim![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig dat jij het fijn vindt...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:40 schreef VergaderEend het volgende:
Het is weer druk, maar wat vind ik het fijn!
whehehe scherp +1quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die is de vergadering voor de dunne mensen club aan het voor bereiden
Ja vind je het gek.. Die loopt te dreigen met Ontploffietaart!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:43 schreef VergaderEend het volgende:
Jij ook! Geef het maar toe! MPG vindt het sla p0wnen ook goddelijk. Thuis heeft Muck de broek aan!
ja, je bent scherp!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die is de vergadering voor de dunne mensen club aan het voor bereiden
Dat is al kei lang geleden mênquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja vind je het gek.. Die loopt te dreigen met Ontploffietaart!
Een taart die baoem doet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja vind je het gek.. Die loopt te dreigen met Ontploffietaart!
Kun je voorstellen hoe eng dat dus is..quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef Fha het volgende:
En beide cliënten nemen nog steeds niet op. Ja.. zo word hun huis dus nooit schoon gemaakt
Edit: Woah! Eerste jaarafschrijfdinges is binnen! Ik krijg maar liefst 2.98 euro terug van het waterbedrijf![]()
Kassa!!!
Teruggave is teruggavequote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:56 schreef Fha het volgende:
En beide cliënten nemen nog steeds niet op. Ja.. zo word hun huis dus nooit schoon gemaakt
Edit: Woah! Eerste jaarafschrijfdinges is binnen! Ik krijg maar liefst 2.98 euro terug van het waterbedrijf![]()
Kassa!!!
toch wel 6 blikjes zegquote:
Feestquote:
Nog een half uur hierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd om naar huis te gaan
Voor mij nog even een 6-week look ahead maken en dan is het ook tijd om naar huis te gaan...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd om naar huis te gaan
Daar zal het bij mij ook wel op neerkomenquote:
dan moet je eerder beginnenquote:
Gaat/mag nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je eerder beginnen![]()
zo alles afgesloten en uitgelogd. nu deze pc nog
Whehehehe ken hetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:09 schreef Fha het volgende:
Cash4gold.com
Oh myDie reclame is echt heeel fout tellsell achtig.
MPG?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
En wie de fuck lurkt anoniem in mn fobo?
angsthaas
Is die nieuwe foto bij gf gemaakt?quote:
Jah, had jij die nog niet gezien?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is die nieuwe foto bij gf gemaakt?
Nope, maar nu wel hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, had jij die nog niet gezien?
quote:
gelukkigquote:
Ik heb koude voeten dus ik maak me lichtelijk zorgen over hoe ik de winter door ga komenquote:
EIN-DE-LIJK!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
met de architect over m'n huis praten
Nu wel jaquote:
.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb koude voeten dus ik maak me lichtelijk zorgen over hoe ik de winter door ga komenVerder oke
![]()
Hoe is het met jou?
Dag vogelpersoon
Mwoa. Dat zal ik pas zeggen als er volgende week een bouwvergunning komt. En ik niet alleenquote:
Verwarming is geen optiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
Goede sokken zoeken? Verwarming wel aan dit jaar?
Hier wel goed hoor
heb vakantie, dus rusttttttttttttttttttttt
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Verwarming is geen optieMaar ik moet inderdaad maar sokken vragen voor sinterklaas ofzo
Oeh vakantieDat heb ik volgende week weer (genoeg te doen maar het idee is leuk
)
Hm. het zou echt tijd worden inderdaad. Krijg je ondertussen niet al de helft korting wegens idioot lang oponthoud?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. Dat zal ik pas zeggen als er volgende week een bouwvergunning komt. En ik niet alleen
Vorig winter ging het ook primaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]geen optie is eigenlijk geen optie he
Is lekker hoor, zelfs de gedachte al
Het komt wel goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Hm. het zou echt tijd worden inderdaad. Krijg je ondertussen niet al de helft korting wegens idioot lang oponthoud?
Als je maar mijn buurman gaat zijnquote:
ja snel jij!quote:
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Vorig winter ging het ook primaDus dan moet het deze winter ook wel lukken
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je
Maar wel extra sokken dan hoor
Vet mesten dat beest voor de winter danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:12 schreef Fha het volgende:
[..]en een heule dikke kat die op mijn schoot woont zo ongeveer
Nee joh! Dat is zielig.. en dan word hij straks ziek en dan kan ik in de winter ook niet meer eten omdat al het geld naar zijn ziektebed verdwijntquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vet mesten dat beest voor de winter dan
Denk je nu weer aan de poes van fha? perverseling!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zegt maar niet wat ik nu denk, das nogal zielig namelijk voor je kat![]()
Mijn god wat een drama daar zeg! Vet gestoorde wijven!quote:
Ze zijn allemaal gek daar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn god wat een drama daar zeg! Vet gestoorde wijven!
Very good pointquote:
Nouja je huwelijk willen redden vind ik vrij logisch, alleen hadden zij al moeten beginnen voor ze uberhaupt gingen trouwen, nu is gewoon te laatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:27 schreef Pheno het volgende:
Mensen die hun huwelijk willen redden
Werkt het niet meer, dan werkt het niet meer. Sim-pel. Dat krampachtige gezeik.
Dat had ik gisterquote:
dan zal het wel niet zo lekker zijn geweestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat had ik gisterVandaag was het.. iets wat ik nu alweer ben vergeten
Jawel maar ik heb gewoon een geheugen als een vergietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal het wel niet zo lekker zijn geweest
Je chili.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal het wel niet zo lekker zijn geweest
ik denk de sushi's van de meetquote:
Die bestaan nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk de sushi's van de meet
hetzelfde met de chili en de taartquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die bestaan nietMeethazen, je weetz.
Eensquote:
Maaaauuuu zegt bollequote:
Dat is waar, maar het voelt zo nutteloos...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Maaaauuuu zegt bolle![]()
@Vogelpersoon: niks mis mee toch?!
Als hij het maar niet gaat eten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:25 schreef Ladylike het volgende:
Kleine is stil..
langzaam wordt het donker in de kamer...
ineens hoor ik: kijk mam, zandkasteel gemaakt!!
ik klik het licht aan...
zie ik mn zoon naast het dienblad van zijn oma staan, waarop hij de 2 blikken tabak heeft omgekiept en er van eentje een toren heeft gemaakt
Mn eerste reactie:
Tweede:
derde: Randall toch
vierde: oma, kom eens kijken
Vijfde: Nee Randall, nu hoef je ook niet te helpen om het op te ruimen![]()
Whehehehe
kinderen
Dat doet ie gelukkig nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Als hij het maar niet gaat eten.
Lieeeef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |