MPG?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
En wie de fuck lurkt anoniem in mn fobo?
angsthaas
Is die nieuwe foto bij gf gemaakt?quote:
Jah, had jij die nog niet gezien?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is die nieuwe foto bij gf gemaakt?
Nope, maar nu wel hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, had jij die nog niet gezien?
quote:
gelukkigquote:
Ik heb koude voeten dus ik maak me lichtelijk zorgen over hoe ik de winter door ga komenquote:
EIN-DE-LIJK!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
met de architect over m'n huis praten
Nu wel jaquote:
.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb koude voeten dus ik maak me lichtelijk zorgen over hoe ik de winter door ga komenVerder oke
![]()
Hoe is het met jou?
Dag vogelpersoon
Mwoa. Dat zal ik pas zeggen als er volgende week een bouwvergunning komt. En ik niet alleenquote:
Verwarming is geen optiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
Goede sokken zoeken? Verwarming wel aan dit jaar?
Hier wel goed hoor
heb vakantie, dus rusttttttttttttttttttttt
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Verwarming is geen optieMaar ik moet inderdaad maar sokken vragen voor sinterklaas ofzo
Oeh vakantieDat heb ik volgende week weer (genoeg te doen maar het idee is leuk
)
Hm. het zou echt tijd worden inderdaad. Krijg je ondertussen niet al de helft korting wegens idioot lang oponthoud?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. Dat zal ik pas zeggen als er volgende week een bouwvergunning komt. En ik niet alleen
Vorig winter ging het ook primaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]geen optie is eigenlijk geen optie he
Is lekker hoor, zelfs de gedachte al
Het komt wel goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Hm. het zou echt tijd worden inderdaad. Krijg je ondertussen niet al de helft korting wegens idioot lang oponthoud?
Als je maar mijn buurman gaat zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |