Yellowbeard heb ik gewoon op dvd gekochtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:24 schreef chansadres het volgende:
Paar weken geleden season 1 en 2 gekocht van de Flying Circus. Dat zijn toch de meest geniale delen. Seizoen 3 was ook nog OK maar seizoen 4 was gewoon niks meer... Daarnaast bijna alle films binnen. Zelf Yellowbeard heb ik op de kop kunnen tikken (op VHS). Alleen Jabberwocky mis ik...
Zat wel bij de box die ik had gekocht samen met Life of Brian en the Holy Grail en is wel van dezelfde regisseur als Holy Grail, Terry Gilliam.quote:
Holygrailquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:57 schreef motorbloempje het volgende:
we proberen nu de Holy Grail te kijken, maar de slaapkamerdvdspeler is kapot![]()
Jabberwocky is de eerste echte film van Terry Gilliam (The Holy Grail deed hij samen met Terry Jones). Brazil is toch ook geen Monty Python film alleen maar omdat Terry Gilliam deel uitmaakte van die groep?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:02 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zat wel bij de box die ik had gekocht samen met Life of Brian en the Holy Grail en is wel van dezelfde regisseur als Holy Grail, Terry Gilliam.
Maar verder geen bijzonder leuke film
ja, maar we konden 'm nu dus niet kijken, dus moet dat morgen maar op de dvdspeler in de woonkamer (de decadentie!quote:
quote:
Michael Palin speelt overigens wel een goede rol in Brazil. Echt een topfilm, overigens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:02 schreef PDOA het volgende:
[..]
Jabberwocky is de eerste echte film van Terry Gilliam (The Holy Grail deed hij samen met Terry Jones). Brazil is toch ook geen Monty Python film alleen maar omdat Terry Gilliam deel uitmaakte van die groep?
Is de kwaliteit van het beeld ook veel beter? Ik vind de kwaliteit van die dvd niet zo super, kan me haast niet voorstellen dat het in HD wél ontzettend scherp is en alles...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:03 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Michael Palin speelt overigens wel een goede rol in Brazil. Echt een topfilm, overigens.
Ik heb vandaag Life of Brian op Blu-Ray binnengekregen. Ik had hem al op dvd, maar in HD gaat er echt een wereld open. Ook de documentaires die erbij zitten zijn erg de moeite waard. De overige extra's (audiocommentaren, trailers, verwijderde scenes) stonden al op de Criterion versie, dus die kende ik al.
Friends staat op plek 2 van meest overschatte / slechtste voortbrengsels.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:02 schreef Pheno het volgende:
Je bent zeker zo'n Friends fanaat. Uitgemolken voorspelbare humor
Monthy Python is geniaal. Maar goed bij hun humor kun je maar twee kanten op: je vindt het vreselijk, of je vindt het geniaal.
Gevolgd door een docu ("Monty Python: Almost the Truth"), met interviews met de 5 overgebleven Pythons, beetje de historie op chronologische volgorde met clips uit sketches en de films er tussendoor. Niet heel veel nieuws maar wel leuk om te zien, de verschillende karakters van de Pythons worden door elkaar omschreven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:30 schreef Gewas het volgende:
Vanavond komt Monty Python And The Holy Grail op tv. Op Canvas om 21:15 uur.
En dan voor de eerste keer er weer van kunnen genieten bedoel je?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zou willen dat ik Monty Python uit mijn geheugen kon wissen.
Verrast worden en in de spreekwoordelijke deuk liggenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:57 schreef Patch het volgende:
En dan voor de eerste keer er weer van kunnen genieten bedoel je?
Bedankt voor de tip, dit soort dingen mis ik meestal.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Gevolgd door een docu ("Monty Python: Almost the Truth"), met interviews met de 5 overgebleven Pythons, beetje de historie op chronologische volgorde met clips uit sketches en de films er tussendoor. Niet heel veel nieuws maar wel leuk om te zien, de verschillende karakters van de Pythons worden door elkaar omschreven.
Barbaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:52 schreef crazy987 het volgende:
ik heb het echt nog nooit gezien weetje
moet ik me nu schamen
En natuurlijk, How not to be seenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef zeeuwse het volgende:
"are you suggesting that coconuts migrate??" (Scene met de kokosnoten in The Holy Grail)
Die blijft briljantquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:50 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En natuurlijk, How not to be seen![]()
... of een bepaalde conditionering. Tegenwoordig is 'comedy' volledig gedefinieerd en vastgelegd. Er zit een patroon in: Uitspraak, uitspraak, grap (met lach). Uitspraak, uitspraak, grap (met lach).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:52 schreef Falco het volgende:
[..]
En het niet snappen of leuk vinden van Monty Python is een gebrek aan intelligentie?
Het is iig niet hun leukste, al zitten er wel geweldige stukken in.quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:02 schreef Gewas het volgende:
Vanavond komt The Meaning Of Life op tv om 20.30 uur, RTL7.
Ik heb deze nog niet gezien dus ben benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |