En dan voor de eerste keer er weer van kunnen genieten bedoel je?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:56 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zou willen dat ik Monty Python uit mijn geheugen kon wissen.
Verrast worden en in de spreekwoordelijke deuk liggenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:57 schreef Patch het volgende:
En dan voor de eerste keer er weer van kunnen genieten bedoel je?
Bedankt voor de tip, dit soort dingen mis ik meestal.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Gevolgd door een docu ("Monty Python: Almost the Truth"), met interviews met de 5 overgebleven Pythons, beetje de historie op chronologische volgorde met clips uit sketches en de films er tussendoor. Niet heel veel nieuws maar wel leuk om te zien, de verschillende karakters van de Pythons worden door elkaar omschreven.
Barbaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:52 schreef crazy987 het volgende:
ik heb het echt nog nooit gezien weetje
moet ik me nu schamen
En natuurlijk, How not to be seenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:11 schreef zeeuwse het volgende:
"are you suggesting that coconuts migrate??" (Scene met de kokosnoten in The Holy Grail)
Die blijft briljantquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:50 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En natuurlijk, How not to be seen![]()
... of een bepaalde conditionering. Tegenwoordig is 'comedy' volledig gedefinieerd en vastgelegd. Er zit een patroon in: Uitspraak, uitspraak, grap (met lach). Uitspraak, uitspraak, grap (met lach).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:52 schreef Falco het volgende:
[..]
En het niet snappen of leuk vinden van Monty Python is een gebrek aan intelligentie?
Het is iig niet hun leukste, al zitten er wel geweldige stukken in.quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:02 schreef Gewas het volgende:
Vanavond komt The Meaning Of Life op tv om 20.30 uur, RTL7.
Ik heb deze nog niet gezien dus ben benieuwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |