Vergeet je niet dat je het resultaat uit die test door 1,2 moet delen om een beetje een realistisch beeld te krijgen van je IQ? Volgens die test zijn 8 op de 10 mensen in Nederland hoogbegaafd ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb bij de IQ-test van BNN een score van 128 gehaald.
En nu?
Neemt niet weg dat je IQ niks te maken heeft met je gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat je het resultaat uit die test door 1,2 moet delen om een beetje een realistisch beeld te krijgen van je IQ? Volgens die test zijn 8 op de 10 mensen in Nederland hoogbegaafd ofzo.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:12 schreef Quir het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je IQ niks te maken heeft met je gevoel voor humor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
dat seg ik.....
Ik benadrukte het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Life of Brian, misschien doe ik wel met je meequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:24 schreef Gewas het volgende:
Life of Brian en And the Holy Grail zijn binnen.Vanavond ga ik Life of Brain kijken (met biertje erbij
). Ben benieuwd.
Look, this isn't an argument.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:12 schreef Quir het volgende:
Neemt niet weg dat je IQ niks te maken heeft met je gevoel voor humor.
Jammer dat het einde met die protestant er niet bij zit.quote:
[offtopic]quote:
Yes it is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Look, this isn't an argument.
Jabberwocky is gewoon op bol.com verkrijgbaar. Maar heeft niet de originele cast als de rest van Monthy Python, is meer een soort spin-off.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:24 schreef chansadres het volgende:
Paar weken geleden season 1 en 2 gekocht van de Flying Circus. Dat zijn toch de meest geniale delen. Seizoen 3 was ook nog OK maar seizoen 4 was gewoon niks meer... Daarnaast bijna alle films binnen. Zelf Yellowbeard heb ik op de kop kunnen tikken (op VHS). Alleen Jabberwocky mis ik...
Ja ik dacht echt van huh. De hele film wordt er naartoe gewerkt en dan zo'n einde.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef PDOA het volgende:
Het einde van The Holy Grail is geniaal.
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Woody Allen komt uit Amerika en heeft juist bijzonder pientere humor. Echt een geniale gast, die Woody, waarvan veel van zijn films uitstekend op de lachspieren werken.
[..]
Nou moet ik toegeven dat ik niet de grootste held in Engels en dat ik maar weinig heb met de Engelse taal, zeker wanneer ook nog eens dat vreselijk kinderachtige Britse accent gebruikt wordt. Dat vervolgens dat kinderachtige dan hand-in-hand gaat met slapstick en mannen, verkleed als vrouw, bevestigt voor mij alleen maar het beeld dat Monty Python en veel andere Britse humor niet grappig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |