abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 februari 2009 @ 21:22:37 #51
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_66098100
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
mensen die Monty Python niet snappen en het 'irritant en dom' vinden, hebben vaak een gebrek aan intelligentie
Ik heb bij de IQ-test van BNN een score van 128 gehaald.

En nu ?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_66098781
'nuff said
Ja doei.
pi_66100560
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:22 schreef Falco het volgende:

[..]

En nu ?
Nu heb je nog steeds geen verstand van humor.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  zondag 15 februari 2009 @ 22:15:46 #54
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_66100732
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Nu heb je nog steeds geen verstand van humor.
Of misschien vind ik dat genoegzame kijk-ons-nu-ontzettend-grappig-zijn-sfeertje gewoon niet leuk, dat kan ook nog .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_66100977
Tja, het is een aparte vorm van humor, die je net moet liggen en moet begrijpen. Ik vind het prachtig maar ik kan ook goed begrijpen dat mensen er niets aan vinden.
pi_66101025
" De jeugd van tegenwoordig " is opgevoed met amerikaanse " humor ".
Briste humor is volkomen anders. niet perse slimmer, maar wel heel anders.
Als je opgevoed bent met The Fresh Prince snap je helemaal niks van de taalgrapjes in Monty Python.
Engelse humor draait om taalgrapjes, slapstick en mannen verkleedt als vrouw.
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  zondag 15 februari 2009 @ 22:28:42 #57
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_66101425
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef helldeskr het volgende:
" De jeugd van tegenwoordig " is opgevoed met amerikaanse " humor ".
Woody Allen komt uit Amerika en heeft juist bijzonder pientere humor. Echt een geniale gast, die Woody, waarvan veel van zijn films uitstekend op de lachspieren werken .
quote:
Briste humor is volkomen anders. niet perse slimmer, maar wel heel anders. Als je opgevoed bent met The Fresh Prince snap je helemaal niks van de taalgrapjes in Monty Python.
Engelse humor draait om taalgrapjes, slapstick en mannen verkleedt als vrouw.
Nou moet ik toegeven dat ik niet de grootste held in Engels en dat ik maar weinig heb met de Engelse taal, zeker wanneer ook nog eens dat vreselijk kinderachtige Britse accent gebruikt wordt. Dat vervolgens dat kinderachtige dan hand-in-hand gaat met slapstick en mannen, verkleed als vrouw, bevestigt voor mij alleen maar het beeld dat Monty Python en veel andere Britse humor niet grappig is.
pi_66101555
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Falco het volgende:
vreselijk kinderachtige Britse accent
BZB - Zeven Sloten
pi_66101597
Tja, ik vind Woody Allen juist weer niet grappig. Dat je het Brits accent kinderachtig noemt kan ik niet geloven. Het is bovendien geen accent, want Engels is Brits.... Ik ben het trouwens niet eens met die stelling over slapstick en mannen verkleed als vrouw. Dat komt wel voor, maar dat is niet de humor er van, dat is meer omdat er alleen mannelijke acteurs in zitten die toch ook vrouwen moeten spelen.
pi_66101687
Als je niet zo goed bent in Engels is het logisch dat je Monty Python niet leuk vindt. Veel van de subtiele taalgrappen zijn niet te vertalen en al helemaal niet in de ondertiteling. Het hele concept drijft juist op die subtiliteit.
pi_66101748
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:33 schreef FloggingMolly het volgende:

Het hele concept drijft juist op die subtiliteit.
Ehm... nee hoor. Heel veel slapstick en absurditeit ook .
pi_66101812
Absurditeit zeker, maar bij slapstick heb ik toch een heel andere beeld. Dat vind ik meer Benny Hill.

DennisMoore, is riding throug the fields!
pi_66101957
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef bloodymary het volgende:

Absurditeit zeker, maar bij slapstick heb ik toch een heel andere beeld. Dat vind ik meer Benny Hill.
"Slapstick is a type of comedy involving exaggerated physical violence or activities which exceed the boundaries of common sense, such as a character being hit in the face with a heavy frying pan or running into a brick wall."

.
quote:
DennisMoore, is riding throug the fields!
It's a fair cop...
pi_66101980
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ehm... nee hoor. Heel veel slapstick en absurditeit ook .
Ja, maar als je slapstick hebt zonder die subtiliteit kom je wmb een beetje op peppie en kokkie niveau.
pi_66102164
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:39 schreef FloggingMolly het volgende:

Ja, maar als je slapstick hebt zonder die subtiliteit kom je wmb een beetje op peppie en kokkie niveau.
Het was ook niet alleen maar onzin natuurlijk, maar we moeten niet doen alsof het alleen maar intelligente taalgrapjes waren, zoals the Argument Sketch.

pi_66111732
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het was ook niet alleen maar onzin natuurlijk, maar we moeten niet doen alsof het alleen maar intelligente taalgrapjes waren, zoals the Argument Sketch.

Die kende ik nog niet, bedankt.
BZB - Zeven Sloten
pi_66112247
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Die vind ik grappig.

Ik heb nog een tegoedbon dus ik ga binnenkort effe kijken of ze bij de winkel iets van Monty Python hebben. Ik wil in ieder geval een van de films.
pi_66116025
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:25 schreef FrankRicard het volgende:

Die kende ik nog niet, bedankt.
En het 'vervolg':

pi_66156845
Life of Brian en And the Holy Grail zijn binnen. Vanavond ga ik Life of Brain kijken (met biertje erbij ). Ben benieuwd.
pi_66157374
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:22 schreef Falco het volgende:

[..]

En nu ?
je IQ zegt misschien niets over je humor?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:52:41 #72
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_66158005
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:37 schreef FANN het volgende:

[..]

je IQ zegt misschien niets over je humor?
En het niet snappen of leuk vinden van Monty Python is een gebrek aan intelligentie?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:20:57 #73
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_66159069
Monty Python was z'n tijd gewoon ver vooruit. Bijna alles van die gasten is simpelweg briljant.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_66160886
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:52 schreef Falco het volgende:

[..]

En het niet snappen of leuk vinden van Monty Python is een gebrek aan intelligentie?
nee gewoon een verschil van humor.......

kan toch?
pi_66169419
Zo net Life of Brian gekeken. Wat een geweldige film. Zulke flauwe humor. Dat gedeelte met die vent die dat kruis van iemand anders gaat dragen en dan zelf wordt gekruisigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')