Ik heb bij de IQ-test van BNN een score van 128 gehaald.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
mensen die Monty Python niet snappen en het 'irritant en dom' vinden, hebben vaak een gebrek aan intelligentie
Nu heb je nog steeds geen verstand van humor.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb bij de IQ-test van BNN een score van 128 gehaald.
En nu?
Of misschien vind ik dat genoegzame kijk-ons-nu-ontzettend-grappig-zijn-sfeertje gewoon niet leuk, dat kan ook nogquote:Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nu heb je nog steeds geen verstand van humor.
Woody Allen komt uit Amerika en heeft juist bijzonder pientere humor. Echt een geniale gast, die Woody, waarvan veel van zijn films uitstekend op de lachspieren werkenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef helldeskr het volgende:
" De jeugd van tegenwoordig " is opgevoed met amerikaanse " humor ".
Nou moet ik toegeven dat ik niet de grootste held in Engels en dat ik maar weinig heb met de Engelse taal, zeker wanneer ook nog eens dat vreselijk kinderachtige Britse accent gebruikt wordt. Dat vervolgens dat kinderachtige dan hand-in-hand gaat met slapstick en mannen, verkleed als vrouw, bevestigt voor mij alleen maar het beeld dat Monty Python en veel andere Britse humor niet grappig is.quote:Briste humor is volkomen anders. niet perse slimmer, maar wel heel anders. Als je opgevoed bent met The Fresh Prince snap je helemaal niks van de taalgrapjes in Monty Python.
Engelse humor draait om taalgrapjes, slapstick en mannen verkleedt als vrouw.
quote:
Ehm... nee hoor. Heel veel slapstick en absurditeit ookquote:Op zondag 15 februari 2009 22:33 schreef FloggingMolly het volgende:
Het hele concept drijft juist op die subtiliteit.
"Slapstick is a type of comedy involving exaggerated physical violence or activities which exceed the boundaries of common sense, such as a character being hit in the face with a heavy frying pan or running into a brick wall."quote:Op zondag 15 februari 2009 22:35 schreef bloodymary het volgende:
Absurditeit zeker, maar bij slapstick heb ik toch een heel andere beeld. Dat vind ik meer Benny Hill.
It's a fair cop...quote:DennisMoore, is riding throug the fields!
Ja, maar als je slapstick hebt zonder die subtiliteit kom je wmb een beetje op peppie en kokkie niveau.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm... nee hoor. Heel veel slapstick en absurditeit ook.
Het was ook niet alleen maar onzin natuurlijk, maar we moeten niet doen alsof het alleen maar intelligente taalgrapjes waren, zoals the Argument Sketch.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:39 schreef FloggingMolly het volgende:
Ja, maar als je slapstick hebt zonder die subtiliteit kom je wmb een beetje op peppie en kokkie niveau.
Die kende ik nog niet, bedankt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het was ook niet alleen maar onzin natuurlijk, maar we moeten niet doen alsof het alleen maar intelligente taalgrapjes waren, zoals the Argument Sketch.
Die vind ik grappig.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het was ook niet alleen maar onzin natuurlijk, maar we moeten niet doen alsof het alleen maar intelligente taalgrapjes waren, zoals the Argument Sketch.
je IQ zegt misschien niets over je humor?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb bij de IQ-test van BNN een score van 128 gehaald.
En nu?
En het niet snappen of leuk vinden van Monty Python is een gebrek aan intelligentie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
je IQ zegt misschien niets over je humor?
nee gewoon een verschil van humor.......quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:52 schreef Falco het volgende:
[..]
En het niet snappen of leuk vinden van Monty Python is een gebrek aan intelligentie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |