Nee die van jou smeert stroop op zn hoofd...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat doet ie gelukkig niet
heeft de stop-alles-in-je-mond-periode ook niet echt gehad
Jah en steekt zn hoofd in de kom met slagroomquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee die van jou smeert stroop op zn hoofd...![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah en steekt zn hoofd in de kom met slagroom
en klaagt dan dat het niet past![]()
True storyquote:
Eigenlijk lijkt hij een beetje op een katquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True story
ik geef um de kom om uit te likken, hij propt zn hoofd meteen erin.. "mam, past niet"
en kijkt je dan ook aan alsof ie zegt: wat flik je me nou, kon die kom niet wat groter?![]()
Jah juistquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt hij een beetje op een katAlleen blijven die dan vastzitten en gaan ze woest met hun kop schudden en kijken ze je daarna pas heel zwaar beledigd aan
Je weet het nogquote:
Ik blijf een koffieverslaafdequote:
Hier, vanuit het vliegtuigquote:
ooooooooooooohquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef OA het volgende:
[..]
Hier, vanuit het vliegtuig![]()
[ afbeelding ]
Lijkt op chocolade taart met poedersuiker!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef OA het volgende:
[..]
Hier, vanuit het vliegtuig![]()
[ afbeelding ]
Het is de Andes boven Chiliquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Lijkt op chocolade taart met poedersuiker!
Ohw nouja... Dat is ook mooiquote:
Kreng.. eerst hoop geven en dan keihard een mes in je rug hehquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:29 schreef DaMart het volgende:
Ok, ik zette de pc weer op zijn plek en spontaan was het beeld weg en met de laptop kom ik er via netwerk ook niet meer op....
Typisch, nu doet hij het weer nadat ik monitorkabel opnieuw heb vastgezet... maar het lijkt me niet dat die kabel er voor zorgt dat de hele pc niet opstart...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Kreng.. eerst hoop geven en dan keihard een mes in je rug hehIk zou hem spontaan uit het raam smijten!
Nieuwe kopenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch, nu doet hij het weer nadat ik monitorkabel opnieuw heb vastgezet... maar het lijkt me niet dat die kabel er voor zorgt dat de hele pc niet opstart...'.
Misschien helpt het als je er heel erg mee gaat dreigen ofzoquote:
Kan. Storingkje/breukje in je videokaart.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch, nu doet hij het weer nadat ik monitorkabel opnieuw heb vastgezet... maar het lijkt me niet dat die kabel er voor zorgt dat de hele pc niet opstart...'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |