I know Obliquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Pssstt....
En nog een keer pssttt...
En leuk ding!
QFTquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:36 schreef Oblivion het volgende:
Neh, tenen worden alleen maar mooier met lak...![]()
Gewoon doen!
Nog een tic, ik heb zelfs dezelfde kleur set lingerie aan...![]()
![]()
NEEN! Geen pics!
Dus bij ieder nieuw kleurtje ook een nieuw setje kopen. Dat is een tic waar ik zelf ook wel aan kan wennen hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:36 schreef Oblivion het volgende:
Gewoon doen!
Nog een tic, ik heb zelfs dezelfde kleur set lingerie aan...![]()
![]()
NEEN! Geen pics!
quote:
Eens!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:36 schreef Oblivion het volgende:
Gewoon doen!
Ik heb er ook altijd moeite mee hoor! Ik heb een Digitale Spiegelreflex en dat is gewoon géén handig klein dingetje om gauw ff een macroshotje van je nagels te makenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb vanmiddag geprobeerd m'n nagels op de foto te zetten, maar ik krijg het niet scherp
Zal het morgen eens proberen! Met dit licht krijg ik sowieso geen goede foto'squote:Op maandag 12 oktober 2009 20:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd moeite mee hoor! Ik heb een Digitale Spiegelreflex en dat is gewoon géén handig klein dingetje om gauw ff een macroshotje van je nagels te maken![]()
Heb je de macrostand geprobeerd op je camera? (zo'n klein bloemetje)
Ik was mijn teenspreiders een keer kwijt en heb toen tampons gebruikt (mijn moeder kwam op dat idee)quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:37 schreef Empathologica het volgende:
M'n teennagels krijg ik nooit fatsoenlijk gelakt, hoe doet iedereen dat nou? Ik heb altijd dat de lak beschadigt omdat ik m'n tenen niet lang gespreid kan houden (zelfs met teenspreiders krijg ik kramp)
M'n nagels lakken vind ik geweldig, maar dat mag helaas niet van het werk dus dan maar mijn tenen hehe.
Ja! Waarom is dat eigenlijk?(Ik weet het antwoord wel. Ik doe een stuk minder met mijn voeten dan met mijn handen) Ik vind vingers lakken ook handiger. Kan je ook makkelijker mee wapperenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:43 schreef Lindytje het volgende:
Ik lak mijn tenen eigenlijk ook altijd wel! Alleen lang niet zo vaak, omdat het heeeeeeeel lang blijft zitten!
Nou zeg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef Puckzzz het volgende:
En als laatste Bob haar Trailertrash Gold
[ afbeelding ]
Maar wel een dure grap! Watjes ertussen gaat ook goed,ik lak mijn teennagels ook altijd,maar lang niet zo veel als mijn handen hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was mijn teenspreiders een keer kwijt en heb toen tampons gebruikt (mijn moeder kwam op dat idee)![]()
.
Het werkte wel en zat precies in die ronding.
Of je houdt gewoon de folie/'t plastic eromheenquote:
Ja maar dan nog vind ik het viesquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon de folie/'t plastic eromheen
Jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb geen teenspreider of tampons nodig bij mijn tenenIk kan ze lakken zonder dat ze mekaar onder smeren! Ben ik raar?
You and me both!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb geen teenspreider of tampons nodig bij mijn tenenIk kan ze lakken zonder dat ze mekaar onder smeren! Ben ik raar?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef Linnie20v het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh btw...ik heb vandaag iedereen mijn poesje laten zien...![]()
Nou, heel normaal is het niet, schijnbaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Linnie20v het volgende:
Dit kon ik geschreven hebben! Ik heb precies hetzelfde merk gekocht (Koh heet het en zit in zo'n soort lippenstifhouder met spiegeltje, 14.95.) na een tip van iemand van hier.En ik vind het ook niet heel fijn, smeert niet lekker, die goedkope lakjes smeren beter.Maar je moet er goed mee schudden voor je het gebruikt dan gaat het al een stukje beter.Maar had er ook meer van verwacht!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:32 schreef progje het volgende:
Ik heb uhm veel te dure nagellak gekocht bij de douglas, zit ook in zo'n mooi doosje. Kohl heet het geloof ik.
Maar echt fijne nagel lak is het niet vind ik Dat is dan wel weer jammer.
oooow geniaal!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:23 schreef Loqi het volgende:
Tip van de dag:![]()
Bij de hema verkopen ze heel goedkoop corrector pennen... gewoon een pennetje met nagellak remover. Veel makkelijker dan watjes, of staafjes of stokjes, en kost geen drol. Ze liggen gewoon bij de lakjes en make-up.
Dat pennetje verdroogt ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Oblivion het volgende:
Ja, is wel handig zo'n pennetje, maar houtje, watjes en remover heb ik altijd in huis, verdroogt ook niet.![]()
Maar goed, ik heb het eigenlijk nooit nodig.
Trind nagelriembalsem (Etos), nagelriemolie van de Essence met die bloemetjes erinquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooow geniaal!
Die ga ik gelijk kopen morgen![]()
Trouwens, hoe houden jullie je nagelriemen mooi?
die van van mij zijn wat drogig + velletjes die ik er dan vanaf bijt.. ahum![]()
Wil dat niet meer! Heb vandaag een nagelriemcreme van Herome gekocht, ben benieuwd.
Wat gebruiken jullie hiervoor?
Als je een flinke laag topcoat gebruikt voor je gaat konadden kan je met een klein beetje nagellakremover op een wattenschijfje snel en zonder de drukken op de nagel de mislukte konad verwijderen zonder je nagellak te beschadigen. Scheelt weer wat tijd, lakwerk en frustratie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb GVD mijn nagels al voor de 4e keer opnieuw gedaanHet Konadden lukt niet, en voor mijn duim is de plate te klein
Aparte kleur groen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Trind nagelriembalsem (Etos), nagelriemolie van de Essence met die bloemetjes erin, nagelriemverzorgingsstift, nagelriemcrème, handcrème, lippenbalsem, gezichtscrème, atrix, vaseline of iets anders wat ik op dat moment bij de hand heb wat vettig is.
![]()
Ik smeer mijn handen heel vaak in en ik let daarbij eigenlijk altijd op dat ik ook mijn nagelriemen goed insmeer.
Voor de winter heb ik vaseline lip therapy met aloe vera gekocht die ik zowel voor mijn lippen als mijn nagelriemen ga gebruiken. Handig klein potje dus kan zo in je tas.
Mijn nagels vandaag:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Don't Teal My Heart Away met Konad plate m62.
Heel graag! Volgens mij is de truck je kwastje goed plat drukken maar wat extra tips zijn zeker welkom!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Oblivion het volgende:
Ik zag laatst een mooie tutor over het lakken, iemand behoefte aan?
Dan zoek ik 'm...
Nja, die mix wist ik. Maar ik vind het meer richting een zeeblauwig kleurtje gaan dan groen.quote:
Vellentangetje:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:45 schreef mmascha het volgende:
[..]
Heel graag! Volgens mij is de truck je kwastje goed plat drukken maar wat extra tips zijn zeker welkom!
Vertel ook eens over dat vellentangetje. Ik maak weer velletjes bij het verwijderen van de lak op mijn nagelriemen heb ik gemerkt. Ondanks het goed invetten en onder de douche weken.
Daar twijfelde ik nog aan om te gaan doen jah (topcoat) het patroon kan niet dubbel stampen het loopt niet lekker door. Ik heb het geprobeerd maar kreeg echt een hele lelijke scheidingslijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je een flinke laag topcoat gebruikt voor je gaat konadden kan je met een klein beetje nagellakremover op een wattenschijfje snel en zonder de drukken op de nagel de mislukte konad verwijderen zonder je nagellak te beschadigen. Scheelt weer wat tijd, lakwerk en frustratie.
Is het patroon dat je wilt gebruiken te double stampen? Bij sommige plates laat ik het maar zo dat het aan beide kanten niet tot de zijkant komt maar bij anderen kan je eventueel een randje bij stempelen. Ik moet mijn duimen dan vaak in de breedte en in de lengte extra stempelen.
Zo doe ik het ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vellentangetje:
[ afbeelding ]
Duidelijke plaatjes, hoe en wat van lakken nagels.
Bedankt voor de tipsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Trind nagelriembalsem (Etos), nagelriemolie van de Essence met die bloemetjes erin, nagelriemverzorgingsstift, nagelriemcrème, handcrème, lippenbalsem, gezichtscrème, atrix, vaseline of iets anders wat ik op dat moment bij de hand heb wat vettig is.
![]()
Ik smeer mijn handen heel vaak in en ik let daarbij eigenlijk altijd op dat ik ook mijn nagelriemen goed insmeer.
Voor de winter heb ik vaseline lip therapy met aloe vera gekocht die ik zowel voor mijn lippen als mijn nagelriemen ga gebruiken. Handig klein potje dus kan zo in je tas.
Die truuk heb ik gisteravond ook geprobeerd. Eerste laagje:overal wat lak. Tweede laagje: netjes dekkend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dan bij het eerste laagje voornamelijk erop letten dat de randjes bij je nagelriemen e.d. mooi zijn en bij het tweede en/of derde laagje pas letten op goede gelijkmatige dekking.
Jij hebt echt prachtige nagels!!! Perfecte lengte ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:16 schreef Sabinee het volgende:
Hallo!
Ik lees al een tijdje met jullie mee en ik wilde mijn nagels ook even komen showen. Het is een crappy webcamfoto, maar meer heb ik op het moment helaas niet tot mijn beschikking..
Ik heb jarenlang nagels gebeten dus wees ajb een beetje lief![]()
[ afbeelding ]
Op het moment heb ik alleen een doorzichtige basecoat erop, heb op Ebay de Gussied Up Green besteld van China Glaze dus die zou binnen een paar dagen binnen moeten zijn. Verder heb ik een donkerblauwe lak van Essence die ik vaak gebruik en een paarse van Catrice die ik toch niet zo mooi vind (te rood).
Ohja, nog even een voorbeeldje van de Gussied Up Green:
[ afbeelding ]
Vitamine B complex (gaat voornamelijk om vitamine H of B8) nemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Jij hebt echt prachtige nagels!!! Perfecte lengte ook.
Ik wil ook zulke mooie nagels, die van mij lijken wel niet meer lang te kunnen worden de laatste paar maanden![]()
Maar goed, ben nu flink in de weer met nagelverharder en olies en cremetjes enzo, hoop dat dat gaat werken.
ja, ikquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef Tegan het volgende:
Wie zei nou dat haar nagels droog werden van nagellakremover. Sinds ik een keer nagelolie erop heb gesmeerd hed ik nergens last van.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:19 schreef Oblivion het volgende:
Vind 'm van KOH zwaar tegenvallen.
Je moet niks te doen hebben, met je handjes in de lucht gaan zitten anders komt het niet goed met deze lak.
Heel zonde...
oh, klinkt engquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:45 schreef Empathologica het volgende:
Formaldehyde is een conserveermiddel, het is eigenlijk wel giftig spul en het zal denk ik ook wel je huid goed uitdrogen, vandaar dus de olie om het te beschermen.
ik heb daar een klein vraagje overquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Oblivion het volgende:
Duidelijke plaatjes, hoe en wat van lakken nagels.
Echt op de voorkant van je nagel, de kopse kant zeg maar. Dan blijft je lak veeeel langer zitten zonder te chippen (en ik persoonlijk vind het ook een stuk mooier als de nagel 1 kleur is en het randje ook ipv nog gewoon wit). Wel uitkijken dat je niet ook de onderkant van je nagel lakt.. bij je vingertop zeg maar..dan krijg je van die niet-drogende klontenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb daar een klein vraagje over
als eerste stap doet ze een klein beetje topcoat op de rand van de nagels.
waarom precies?
en echt op de zijkant op de rand, of een stuk van het randje zeg maar, net zoals een french?
oh, dawissikniequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
Echt op de voorkant van je nagel, de kopse kant zeg maar. Dan blijft je lak veeeel langer zitten zonder te chippen (en ik persoonlijk vind het ook een stuk mooier als de nagel 1 kleur is en het randje ook ipv nog gewoon wit). Wel uitkijken dat je niet ook de onderkant van je nagel lakt.. bij je vingertop zeg maar..dan krijg je van die niet-drogende klonten
Niet op je nagel zoals een french maar echt het randje van je nagel. Op die manier blijft je nagellak langer zitten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb daar een klein vraagje over
als eerste stap doet ze een klein beetje topcoat op de rand van de nagels.
waarom precies?
en echt op de zijkant op de rand, of een stuk van het randje zeg maar, net zoals een french?
nagels op een schoolbord, ohnoes!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet op je nagel zoals een french maar echt het randje van je nagel. Op die manier blijft je nagellak langer zitten.
Eigenlijk moet het met zowel de kleur als de topcoat maar ik doe dat nooit met de topcoat. Ik vind twee laagjes nagellak op het randje van mijn nagel naar, vooral als daar kleine beschadigingen in komen. Als nagels over een schoolbord. *ril*Met alleen kleur werkt het ook en het beschadigd ook minder snel.
Het idee is dat je het kwetsbare randje van de nagellak dat altijd beschadigd bij stoten e.d. waardoor er stukjes nagellak af knappen, verschuift naar onder je nagel waar je niet zo snel stoot en dus ook minder snel chips krijgt. En dat werkt ook echt.
ik zie meer ellende over essence lakquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nou.. ik had dus een hele mooie blauw en zwart gehaald van Essence (etos).
Het smeert voor geen meter, wat een kutspulEn het droogt ook al niet.
Mijn lakjes van de HEMA zijn veel fijner en drogen geweldigAlleen chipt echt elke nagellak binnen de tweede dag bij mij..
Wauuw.. Echt leuk! mooie kleurtjes ook..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb het bij die eurodiscountdinges gekocht die in de OP staat. Kost geen drol.![]()
Ik ben vanavond even aan het spelen geweest en dit is het resultaat!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef Oblivion het volgende:
Ssst, ze moet nu andere hand gaan doen...
Dank je voor de tipquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vitamine B complex (gaat voornamelijk om vitamine H of B8) nemen.
Een grijze creme of meer een metalic look?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dank je voor de tip![]()
Ik ga zo eens ff naar de Kruidvat in mijn lunchpauze![]()
Ladies, ik ben op zoek naar grijze nagellak!
Waar oh waar kan ik die scoren? En dan wel graag een merk wat je in de winkel kan kopen.
Heb al bij Kruidvat gekeken, maar geen van de merken had grijs in het assortiment.
Oeh ja precies die kleur van de foto, creme dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een grijze creme of meer een metalic look?
Creme is moeilijk te vinden in de winkels helaas. Schlecker schijnt er een te hebben maar daar ben ik nog niet geweest want die zit hier niet in de buurt.
-edit- even foto van internet geplukt:
[ afbeelding ]
Die zilvere heb ik! Dus ja, hij is zilver, absoluut niet lichtgrijs helaas.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:11 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wil deze eens in het echt zien...
[ afbeelding ]
Ik zoek nog een lichtgrijze, maar deze neigt naar zilver..
Ja deze kleur wil ik,kan em echt nergens vinden,zelfs niet bij douglas of iciparis ga maar via internet bestellen denk...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een grijze creme of meer een metalic look?
Creme is moeilijk te vinden in de winkels helaas. Schlecker schijnt er een te hebben maar daar ben ik nog niet geweest want die zit hier niet in de buurt.
-edit- even foto van internet geplukt:
[ afbeelding ]
Ik heb een paarse van Koh.. maar ik vind het echt klote spul.. helemaal voor de prijs die je er voor moet betalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:29 schreef MissJ het volgende:
Grijszoekende dames, luistert en huivert!
Ben net op zoektocht gegaan en bij Douglas hebben ze een prachtige grijze van Koh. Kost 14,95 maar nu met 10% korting!
Heb um nog niet gekocht omdat ik nog even verder wilde kijken, maar niks anders grijs gevonden.
En heb volgens mij hier ook gelezen dat de nagellak van Koh nogal tegenvalt...?
dit is um:
[ afbeelding ]
Haha ja joh echt klote?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef progje het volgende:
[..]
Ik heb een paarse van Koh.. maar ik vind het echt klote spul.. helemaal voor de prijs die je er voor moet betalen.
Zo worden je grijze(die ooit wit waren) handdoeken ook weer mooi wit!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Het wil wel eens helpen om met je nagels in een badje met steradent te gaan. Gewoon een buisje kruidvat eigen merk kopen en een of twee tabletten in een bakje warm water gooien en dan een kwartiertje weken.
Wel foto maken! Ik ben wel benieuwd naar je idee. Dan zullen we niet zo streng zijn over de uitvoeringquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik had een leuk idee.... alleen door de uitvoering is het totaal verpest... morgen weer er af.(kom toch de deur niet uit met mijn zieke harses)
Sorry maar ik moet het echt zeggen: het is fatsoenlijk, niet fatsoendelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb die holo van Koh.
Het smeert verschrikkelijk, het chipt en krast en deukt al na een dag,Het enige voordeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat het er zo makkelijk afgaat.Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik m zo graag wilde hebben (Voor dat geld had ik heel wat flesjes kunnen kopen!) en hij dekt niet fatsoendelijk. Ik zou het dus niet doen!
(en inmiddels paarse essence colour and go met paarse glitter effect nails van Etos)
Wel heel erg BLING maar dan valt het niet op dat die ene korter is.
dat dus.. wat een klote spulquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Tammymara het volgende:
Het smeert verschrikkelijk, het chipt en krast en deukt al na een dag,Het enige voordeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat het er zo makkelijk afgaat.Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik m zo graag wilde hebben (Voor dat geld had ik heel wat flesjes kunnen kopen!) en hij dekt niet fatsoendelijk. Ik zou het dus niet doen!
ja ze hadden echt veel van dat soort mooie creme kleuren!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef mmascha het volgende:
[..]
MissJ: Dat is ook een mooie kleur! Ga ik binnenkort eens even naar kijken. Hebben ze meer van dat soort creme kleurtjes. Daar hou ik van
Noooooooooooooooo!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
dus ik me al 2 weken verheugen op de nfu.oh lakjes die ik vandaag zou kunnen kopen
heeft de verkoopster ze niet binnen door financiele problemen (dsb)
jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Noooooooooooooooo!![]()
Heb je die webshop gezien die ik pas gaf? Zat ergens in Estland o.i.d. en was omgerekend erg goedkoop met Nfu Oh en betrouwbaar volgens een of ander nagelforum.
Die is heel mooi écht lichtgrijs.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef MissJ het volgende:
Oef deze is ook mooi, van China Glaze (Ecollection):
[ afbeelding ]
Nee, ik wil niet! Ik wil niet op internet bestellen! Dan is het hek van de damquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef MissJ het volgende:
Oef deze is ook mooi, van China Glaze (Ecollection)
Deze heb ik en het is een erg mooie, lichtgrijze kleur! Ik heb ook mijn Essie Matte about you topcoat binnen en ik ben er blij mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef MissJ het volgende:
Oef deze is ook mooi, van China Glaze (Ecollection):
[ afbeelding ]
nee ik heb het ook wel eens gebruikt zonder base coat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb totaal geen problemen gehad met de Koh lak hoor. Gebruiken jullie misschien een verschrikkelijk nare base coat?
Met een klein schaartje de scheve haren er gewoon uit knippen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb nog 14 lakjes op mijn lijstje staan die ik wil hebben, maar ik wacht eerst even mijn bestelling van vorige week afMeestal kun je via de zoekfunctie van Nailgal (nailgal.com) de kleurtjes zoeken en vaak staat er ook bij hoeveel laagjes erop zitten..
Iemand nog een truc om een kwastje weer goed te krijgen? Ik maak net mijn potje glitternagellak open, staat er een plukje haartjes horizontaal
Zilveren glitterlakquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef Daph_ het volgende:
Mooie nagels en gaaf idee mmascha! Is dat zilveren lak of glitterlak?
Ik heb die sjabloontjes kant en klaar gekocht. Drama! De lak was of nog niet droog(dan loopt het onder je sjabloon en kan je er niet nog een nagel mee doen, jaja verkeerde zuinigheidquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik bedenk me net, je kan tegenwoordig ook van die sjabloontjes kopen. Een stukje tape waar een figuurtje uit gestanst is die je op je nagel plakt, overheen lakken en dan de tape er weer af. Volgens mij kan je die ook best zelf maken met zo'n paper punch en schilderstape. Ga ik morgen ook proberen!
Dank je. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe vaak 1 keer doe, omdat de kleuren die ik nu heb goed dekken. Maar die roze die dekt heel slecht ... en ik wil juist niet kunnen zien dat er iets onder mijn nagels zit want dan ga ik eraan prutsen, gaan ze scheuren en kan ik weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Een laagje nagellak is eigenlijk nooit mooi vind ik, twee is wel echt minimaal. Zelfs al een nagellak in een laagje de kleur goed heeft is hij toch mooier en strakker met twee.
Ik ben bij de Schlecker geweest en ze hadden de grijze nagellak maar ik heb hem niet meegenomen. Een euro nogiets mag dan niet veel zijn, voor een potje C merk nagellak van maar 5 ml vond ik het toch overdreven. Maar ik heb hem wel bekeken en hij gaat meer richting de grijs van de Barry M, ietsje lichter misschien maar niet veel.
Ik heb vanavond geen tijd meer om de Barry M en de China Glaze te swatchen maar dat doe ik morgen dan wel.
Lichte kleuren hebben sowieso minstens 2 laagjes nodig om goed te dekkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik vroeg me alleen af of iemand een of meerdere kent en of die goed dekken na 1 keer lakken ? (heb er nu 1 van OPI, een lichtroze, en die moet ik 3 keer lakken voor die redelijk dekt ... dat wil ik niet meer)
Ja maar dan hou ik nog maar een half kwastje overquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Met een klein schaartje de scheve haren er gewoon uit knippen.
Thanks, ik zal eens kijken, vind 'm erg leuk voor lijntjes enzo! Denk dat ie op de hele nagel een beetje too much isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:15 schreef mmascha het volgende:
[..]
Zilveren glitterlak![]()
Flesje Essence Nail Art Tip Painter 03 Silver Star.
Zou het Kruidvat ons niet eens kunnen sponseren met zoveel reclame?
Tx. Klussen aan auto en motor draagt niet heel erg bij aan de conditie van m'n handen, net als m'n werk waarbij ik m'n handen ook veel gebruik. Krijg jij je nagels wel goed schoon met de etos remover? Zelfs als ik heel veel gebruik vind ik het niet geweldig. En laatst had ik rode lak die er met ruim remover wel soort van af ging, maar daarna zat het rode pigment aan de onderkant van m'n nagels. Ook niet echt de bedoeling.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:53 schreef Loqi het volgende:
Nagelriemen lekker masseren met een cuticle-oil of een fijne handcrème en dan zachtjes terugduwen. Smeren lekker vaak herhalenmooie handjes.
Ik gebruik zelf ook de etos acetonvrije remover. Crèmepje is wederom de trukff lekker smeren na t removen (ook op je nagels) en je nagels zien er weer prima uit. Wel je handen goed wassen als je ze dan toch wil lakken, vette crème pakt je lak minder goed door.
gebruik je wel een basecoat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Tx. Klussen aan auto en motor draagt niet heel erg bij aan de conditie van m'n handen, net als m'n werk waarbij ik m'n handen ook veel gebruik. Krijg jij je nagels wel goed schoon met de etos remover? Zelfs als ik heel veel gebruik vind ik het niet geweldig. En laatst had ik rode lak die er met ruim remover wel soort van af ging, maar daarna zat het rode pigment aan de onderkant van m'n nagels. Ook niet echt de bedoeling.
Ja dat heb ik ook, maar niet alleen met de etos remover, maar met alle acetonvrije als ik fel of sterk gekleurde lak gebruik... bijkomstigheidje denk ik dan maar... liever dan MET aceton.. dan heb ik geen vingers over, laat staan nagelslquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:44 schreef loveli het volgende:
Het gaat me niet om verkleuring van de nagels, maar dat de opgeloste nagellak tussen m'n vingertoppen en nagels terecht kwam. In de goede oude aceton tijd ging het er stukken makkelijker af. Inclusief de helft van m'n nagels.
Mooi kleurtje,en leuke duimringquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:31 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Niet tevreden, maar ga vandaag een daggie efteling doen!
Geen tijd het te fixen
Het droogt behoorlijk uit en dat is niet zo best voor je nagels maar ik begin dus echt niet aan glitternagellak zonder dat ik aceton in huis heb hè!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef Tegan het volgende:
Ik gebruik altijd met aceton, is dat erg?
Die is ook echt alleen voor lijntjes hoor. Niet voor je hele nagel. Het is ook maar een smal flesje met een heel smal puntig kwastje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks, ik zal eens kijken, vind 'm erg leuk voor lijntjes enzo! Denk dat ie op de hele nagel een beetje too much is![]()
Het idee was dus:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:59 schreef mmascha het volgende:
[..]
Wel foto maken! Ik ben wel benieuwd naar je idee. Dan zullen we niet zo streng zijn over de uitvoering
Ik krijg het tape niet goed geknipt met zo'n sierschaar. Maar deze is ook wel bot. Met papier doet ie het ook niet goed. Maar hij is te leuk om niet te gebruiken. Ik was ook wat ongeduldig. Toen ik het tape eraf trok ging er lak mee van de basiskleur. Het ziet er niet uit! Zal zo toch een foto maken want het idee was te leuk. Maar dan wens ik niet afgerekend te worden op de uitvoeringquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik bedenk me net, je kan tegenwoordig ook van die sjabloontjes kopen. Een stukje tape waar een figuurtje uit gestanst is die je op je nagel plakt, overheen lakken en dan de tape er weer af. Volgens mij kan je die ook best zelf maken met zo'n paper punch en schilderstape. Ga ik morgen ook proberen!
Prachtige nagels!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:55 schreef loveli het volgende:
Hier een crappy telefoonfoto, neutraal lakje met een subtiele glim. Dan valt het ook niet zo op als het niet goed bijgehouden wordt
[ afbeelding ]
Je had het laagje wit over de roze kunnen doen, was het mooier geweest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het idee was dus:
Een French, dan een laagje roze eroverheen, zodat de french nog subtiel zichtbaar was, en dan het zwart...
De french ging alleen al niet helemaal zoals het hoorde, de roze was te dik en te dekkend, en het zwart ging ook niet zoals gepland....
Dit is nog de meest fatsoenlijke nagel...![]()
[ afbeelding ]
Uh ok ja.. maar wat bedoel je dan precies?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:32 schreef Oblivion het volgende:
Nagellak wordt hard en je nagel is flexibel.
Mooie kleur idd! Je hoekjes buigen om en dan laat de lak daar los en valt eraf. Dat zijn bij mij ook altijd de eerste plekken die beschadigen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Uh ok ja.. maar wat bedoel je dan precies?
Hier even een foto (kunnen jullie gelijk mijn wijsvinger zien waar dat stukje lak vanaf is), ben verliefd op die kleur![]()
[ afbeelding ]
Je nagel buigt en de lak (omdat die dus hard is) springt eraf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Uh ok ja.. maar wat bedoel je dan precies?
Hier even een foto (kunnen jullie gelijk mijn wijsvinger zien waar dat stukje lak vanaf is), ben verliefd op die kleur![]()
[ afbeelding ]
Youtube er eens op los, nail art, staan zulke leuke dingen op!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:53 schreef -_-mama-S-_- het volgende:
de donkerpaars kan de prullenbak in wat een rot lak was van miss sporty
het was ook maar 1 euro dus het proberen waard maar nee
daarna gelakt met etos effectnails en een foto gemaakt
[ afbeelding ]
maar dit is er ook al weer af ik wil even wat leuks maar kan niks bedenken
Miss Sporty droogt gewoon slecht, maar als je er een topcoat op gooit is het wel zo droog.. Heb ze nu ook gelakt met Miss Sporty Twinkle Shine, drie laagjes en een topcoat en het is weer mooiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:53 schreef -_-mama-S-_- het volgende:
de donkerpaars kan de prullenbak in wat een rot lak was van miss sporty
het was ook maar 1 euro dus het proberen waard maar nee
daarna gelakt met etos effectnails en een foto gemaakt
[ afbeelding ]
maar dit is er ook al weer af ik wil even wat leuks maar kan niks bedenken
oeh nom nom nomquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:28 schreef MinderMutsig het volgende:
De grijze swatches en het schilderstape-experiment komen er vanavond niet meer van denk ik.![]()
Ik heb kaasjes bij de kaasboer gekocht en een lekker broodje en een fles port dus ik heb andere dingen te doen vanavond.
Aaah ok dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je nagel buigt en de lak (omdat die dus hard is) springt eraf.
Lak buigt niet mee, is niet flexibel.
ik doe echt nooit geen ene fuck aan mijn nagelriemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:04 schreef loveli het volgende:
Zo nu n dan lurk ik mee (heeft al geresulteerd in 5 nieuwe potjes lak) en ik zie alleen maar foto's langskomen van mooie nagelriemen. Hoe krijgen jullie die zo? En welke remover is goed? Ik gebruik nu de etos acetonvrije remover, maar als ik m'n nagels daarna niet lak, zien ze er lelijk uit.
Dat was té wit.... ik had al een laagje onder het witte zitten namelijk... en toen had ik daar weer een laagje overheen gedaan, maar dat maakte niks uit... dus toen maar die roze, en toen was het verpest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je had het laagje wit over de roze kunnen doen, was het mooier geweest.
Ik wist niet eens dat het bestond, een Japanese Manicure... ik ga eens even googlenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef mmascha het volgende:
[...]
Lindytje: Jij hebt Japanese Manicure gemaakt! Ik vind het wel netjes. Subtiel met dat zwarte streepje!
Bij nail art kan het gewoon niet te wit zijn..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat was té wit.... ik had al een laagje onder het witte zitten namelijk... en toen had ik daar weer een laagje overheen gedaan, maar dat maakte niks uit... dus toen maar die roze, en toen was het verpest.
Ik heb dat gewoon zelf verzonnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het bestond, een Japanese Manicure... ik ga eens even googlen
Edit: ik zie zo snel alleen maar van die lelijke véél te volgepropte nagels bij 'japanese manicure'![]()
Ja, het is erg!! Hahahaha!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:24 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik heb dat gewoon zelf verzonnenIk wist niet dat het echt wat was.
Ik ga ook even googlen. Is het erg?
Ahum, ja dus. Het was als compliment bedoeld maar het bestaat! En het is 3d. Dat vind ik niet zo mooi geloof ik. Weet ik wel zekerSorry!
Tof idee! Leuk gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
vind het alleen jammer dat mijn nagels zo verkleurd zijn had ze nooit moeten pollijsten
maar dat groeit er wel weer uit
Oh dat is ook een leuk idee voor als je nagels te lang zijn voor die plates voor over je hele nagel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb een nieuw lakje gekocht bij de kruidvat, hij lag in zo´n rommelbak met koopjes..
Het is van die nagellak met van die ´stukjes´ glitter erin die van kleur veranderen het heet ook 'rainbow''. Denk dat sommige van jullie wel weten wat ik bedoel!
Vond dit trouwens ook erg leuk!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:10 schreef lies1947 het volgende:
voor het eerst dit topic doorgekeken, ik vind de nagels van loveli het mooist!!!!!
die andere zijn belachelijk, vind ik.
man..need I say more?quote:
mwa, iets subtieler mag wel heurquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:10 schreef lies1947 het volgende:
voor het eerst dit topic doorgekeken, ik vind de nagels van loveli het mooist!!!!!
die andere zijn belachelijk, vind ik.
Weet het niet, was aan het zoeken bij google afbeeldingen en deze stond ertussenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is ook een leuk idee voor als je nagels te lang zijn voor die plates voor over je hele nagel.![]()
Waar komt die foto vandaan?
Ga maar eens gauw zoeken dan, ik vind ze echt briljant!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:12 schreef Mirjam het volgende:
nu wil ik ook china glaze lakjes
geen idee waar dat te krijgen is hier
Ohoh.... ik zie dat ze hier in de buurt ook een PourVous hebben...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef Linnie20v het volgende:
EN ik was gister even in Helmond () en daar liep ik de PourVous parfumerie in, en wat hadden ze daar? OPI , yay, ook een paarse matte gevonden maar kon niet kiezen *fail *
Ook subtiel....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef Linnie20v het volgende:
EN ik was gister even in Helmond ()
Goed dat ik weet dat ze hier dus ook die matte hebben nu, die wil ik heel graagquote:en daar liep ik de PourVous parfumerie in, en wat hadden ze daar? OPI , yay, ook een paarse matte gevonden maar kon niet kiezen *fail *
*zoekt, maar kan niet vinden*quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga maar eens gauw zoeken dan, ik vind ze echt briljant!![]()
--------------------
*note to self* Nagels zijn geen tandenstokers...
Er was nog een duidelijkere volgens mij:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:42 schreef Mirjam het volgende:
er kwam ergens een site langs waar je kon kijken hoe lakjes stonden op de nagel
ik ben beniuewd naar china glaze, kan iemand me aan een dergelijk iets helpen?
en wat zijn de must-haves w.b. china glaze?
ah, die zocht ik, thanksquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:52 schreef mmascha het volgende:
[..]
Er was nog een duidelijkere volgens mij:
http://www.nailgal.com
waar heb jij ze gekocht?quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:07 schreef Lindytje het volgende:
China Glaze kun je dan net zo goed in NL kopen... die van mij waren 6.95 per potje...
Valt opzich mee hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Mirjam het volgende:
verzendkosten op ebay zijn nog best aan de prijs trouwens, per lakje verdubbelt het bijna, lijkt me de moeite dan niet.
zat te kijken bij http://stores.shop.ebay.nl/maiandjays-superstore__W0QQ_armrsZ1
Als je ze een bericht stuurt met daarin je lakjes shippen ze sowieso vanaf 9 lakjes dacht ik gratis naar NLquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Mirjam het volgende:
verzendkosten op ebay zijn nog best aan de prijs trouwens, per lakje verdubbelt het bijna, lijkt me de moeite dan niet.
zat te kijken bij http://stores.shop.ebay.nl/maiandjays-superstore__W0QQ_armrsZ1
Mooi handen! En nagels.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:01 schreef L-E-A het volgende:
Mooie nagels hier weer allemaal! Ik heb nu vakantie, dus kan ook eens los gaan haha.
Ben begonnen met de etos effect nails 013 waar ik al eerder een foto van geplaatst heb.
Zonder nagellak zien m'n nagels er zo uit (onduidelijke telefoonfoto):
[ afbeelding ]
Hier in Tilburg, in een 'kapperspeciaalzaak' waar ze ook een hoekje voor nagels hebben... Heb je niet zo veel aan denk ik..quote:
En, waren ze iemand opgevallen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
Zo, dance classics is voorbij. De stippen gaan er weer af
Ik denk dat er meer vrouwen zijn die alleen knippen dan die er zo mee bezig zijn als de mensen in dit topic.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:01 schreef Saaaaab het volgende:
Ik ben denk ik het enige vrouwspersoon in Nederland dat haar nagels alleen knipt, en verder niks
Ja! Mijn vriendinnen vonden het tofquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja! Mijn vriendinnen vonden het tofmaar die weten allang van mijn nageltik, dus die letten er op
En ik heb ook languit op het stippentapijt in de hal gelegen, dan was ik namelijk in camouflage
Balen! Ik vind de kleur erg mooi, maar moet toegeven dat ik 'm nog niet op mijn nagels heb zitten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Outta Bounds heb ik ook. Vond het een beetje een miskoop achteraf. De kleur viel me erg tegen.![]()
Kunnen we hier geen ruilhandel beginnen? Iedereen heeft denk ik wel kleuren die ze achteraf toch tegenvallen en anderen vinden die misschien wel juist weer mooi.
Goed ideequote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Kunnen we hier geen ruilhandel beginnen? Iedereen heeft denk ik wel kleuren die ze achteraf toch tegenvallen en anderen vinden die misschien wel juist weer mooi.
oh, die heb ik ook gekocht laatstquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Ik ga zometeen mijn nagels lakken met "my favourite jeans" van H&M, ben benieuwd, ik zal een foto maken en plaatsen straks![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 'm ook in Den Haag gekocht, ja ze hebben leuke dingetjes daar hequote:Op zondag 18 oktober 2009 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, die heb ik ook gekocht laatst
was in den haag, daar hadden ze allemaal make upjes enzo![]()
wij hebben hier in leiden 3 H&M's, maar niks make up enzo
want ze hebben daar leuke spullies
jaaa, ik was echt verbaasdquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook in Den Haag gekocht, ja ze hebben leuke dingetjes daar he![]()
ikke blij dat ik in Den Haag woon
ik heb gemaild met de vraag wat 3 potjes me bij elkaar gaan kostenquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb een aantal hololakjes van Golden Rose, ze zijn best OK maar ze drogen niet zo snel helaasch.
[..]
Valt opzich mee hoorDe verzendkosten die van tevoren worden aangegeven kloppen trouwens van geen kant, geen idee waarom ze dat laten staan als ze er zich niet aan houden. Ze bepalen de verzendkosten op gewicht. Ik betaalde $11.50 voor shipping van 4 potjes de laatste keer. Met 10 potjes is het trouwens gratis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |