quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef Linnie20v het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh btw...ik heb vandaag iedereen mijn poesje laten zien...![]()
Nou, heel normaal is het niet, schijnbaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb geen teenspreider of tampons nodig bij mijn tenenIk kan ze lakken zonder dat ze mekaar onder smeren! Ben ik raar?
Dit kon ik geschreven hebben! Ik heb precies hetzelfde merk gekocht (Koh heet het en zit in zo'n soort lippenstifhouder met spiegeltje, 14.95.) na een tip van iemand van hier.En ik vind het ook niet heel fijn, smeert niet lekker, die goedkope lakjes smeren beter.Maar je moet er goed mee schudden voor je het gebruikt dan gaat het al een stukje beter.Maar had er ook meer van verwacht!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:32 schreef progje het volgende:
Ik heb uhm veel te dure nagellak gekocht bij de douglas, zit ook in zo'n mooi doosje. Kohl heet het geloof ik.
Maar echt fijne nagel lak is het niet vind ik Dat is dan wel weer jammer.
oooow geniaal!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:23 schreef Loqi het volgende:
Tip van de dag:![]()
Bij de hema verkopen ze heel goedkoop corrector pennen... gewoon een pennetje met nagellak remover. Veel makkelijker dan watjes, of staafjes of stokjes, en kost geen drol. Ze liggen gewoon bij de lakjes en make-up.
Dat pennetje verdroogt ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Oblivion het volgende:
Ja, is wel handig zo'n pennetje, maar houtje, watjes en remover heb ik altijd in huis, verdroogt ook niet.![]()
Maar goed, ik heb het eigenlijk nooit nodig.
Trind nagelriembalsem (Etos), nagelriemolie van de Essence met die bloemetjes erinquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooow geniaal!
Die ga ik gelijk kopen morgen![]()
Trouwens, hoe houden jullie je nagelriemen mooi?
die van van mij zijn wat drogig + velletjes die ik er dan vanaf bijt.. ahum![]()
Wil dat niet meer! Heb vandaag een nagelriemcreme van Herome gekocht, ben benieuwd.
Wat gebruiken jullie hiervoor?
Als je een flinke laag topcoat gebruikt voor je gaat konadden kan je met een klein beetje nagellakremover op een wattenschijfje snel en zonder de drukken op de nagel de mislukte konad verwijderen zonder je nagellak te beschadigen. Scheelt weer wat tijd, lakwerk en frustratie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb GVD mijn nagels al voor de 4e keer opnieuw gedaanHet Konadden lukt niet, en voor mijn duim is de plate te klein
Aparte kleur groen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Trind nagelriembalsem (Etos), nagelriemolie van de Essence met die bloemetjes erin, nagelriemverzorgingsstift, nagelriemcrème, handcrème, lippenbalsem, gezichtscrème, atrix, vaseline of iets anders wat ik op dat moment bij de hand heb wat vettig is.
![]()
Ik smeer mijn handen heel vaak in en ik let daarbij eigenlijk altijd op dat ik ook mijn nagelriemen goed insmeer.
Voor de winter heb ik vaseline lip therapy met aloe vera gekocht die ik zowel voor mijn lippen als mijn nagelriemen ga gebruiken. Handig klein potje dus kan zo in je tas.
Mijn nagels vandaag:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Don't Teal My Heart Away met Konad plate m62.
Heel graag! Volgens mij is de truck je kwastje goed plat drukken maar wat extra tips zijn zeker welkom!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Oblivion het volgende:
Ik zag laatst een mooie tutor over het lakken, iemand behoefte aan?
Dan zoek ik 'm...
Nja, die mix wist ik. Maar ik vind het meer richting een zeeblauwig kleurtje gaan dan groen.quote:
Vellentangetje:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:45 schreef mmascha het volgende:
[..]
Heel graag! Volgens mij is de truck je kwastje goed plat drukken maar wat extra tips zijn zeker welkom!
Vertel ook eens over dat vellentangetje. Ik maak weer velletjes bij het verwijderen van de lak op mijn nagelriemen heb ik gemerkt. Ondanks het goed invetten en onder de douche weken.
Daar twijfelde ik nog aan om te gaan doen jah (topcoat) het patroon kan niet dubbel stampen het loopt niet lekker door. Ik heb het geprobeerd maar kreeg echt een hele lelijke scheidingslijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je een flinke laag topcoat gebruikt voor je gaat konadden kan je met een klein beetje nagellakremover op een wattenschijfje snel en zonder de drukken op de nagel de mislukte konad verwijderen zonder je nagellak te beschadigen. Scheelt weer wat tijd, lakwerk en frustratie.
Is het patroon dat je wilt gebruiken te double stampen? Bij sommige plates laat ik het maar zo dat het aan beide kanten niet tot de zijkant komt maar bij anderen kan je eventueel een randje bij stempelen. Ik moet mijn duimen dan vaak in de breedte en in de lengte extra stempelen.
Zo doe ik het ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vellentangetje:
[ afbeelding ]
Duidelijke plaatjes, hoe en wat van lakken nagels.
Bedankt voor de tipsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Trind nagelriembalsem (Etos), nagelriemolie van de Essence met die bloemetjes erin, nagelriemverzorgingsstift, nagelriemcrème, handcrème, lippenbalsem, gezichtscrème, atrix, vaseline of iets anders wat ik op dat moment bij de hand heb wat vettig is.
![]()
Ik smeer mijn handen heel vaak in en ik let daarbij eigenlijk altijd op dat ik ook mijn nagelriemen goed insmeer.
Voor de winter heb ik vaseline lip therapy met aloe vera gekocht die ik zowel voor mijn lippen als mijn nagelriemen ga gebruiken. Handig klein potje dus kan zo in je tas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |