abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73716686
Ik heb die holo van Koh.

Het smeert verschrikkelijk, het chipt en krast en deukt al na een dag,Het enige voordeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat het er zo makkelijk afgaat.Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik m zo graag wilde hebben (Voor dat geld had ik heel wat flesjes kunnen kopen!) en hij dekt niet fatsoendelijk. Ik zou het dus niet doen!

(en inmiddels paarse essence colour and go met paarse glitter effect nails van Etos )
Wel heel erg BLING maar dan valt het niet op dat die ene korter is.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:57:56 #155
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73717208
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Het wil wel eens helpen om met je nagels in een badje met steradent te gaan. Gewoon een buisje kruidvat eigen merk kopen en een of twee tabletten in een bakje warm water gooien en dan een kwartiertje weken.
Zo worden je grijze(die ooit wit waren) handdoeken ook weer mooi wit!

Mooie gestreepte nagels heb je gemaakt!
En dat zelf-grijze-nagellak-maken ga ik ook eens proberen. Ik wil ook beige. Druppie bruin erbij? Ik heb alleen maar bruin met glans/parelmoer. Eens kijken of dat ook lukt.

MissJ: Dat is ook een mooie kleur! Ga ik binnenkort eens even naar kijken. Hebben ze meer van dat soort creme kleurtjes. Daar hou ik van
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:59:16 #156
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73717254
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik had een leuk idee.... alleen door de uitvoering is het totaal verpest... morgen weer er af. (kom toch de deur niet uit met mijn zieke harses)
Wel foto maken! Ik ben wel benieuwd naar je idee. Dan zullen we niet zo streng zijn over de uitvoering
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73717653
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb die holo van Koh.

Het smeert verschrikkelijk, het chipt en krast en deukt al na een dag,Het enige voordeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat het er zo makkelijk afgaat.Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik m zo graag wilde hebben (Voor dat geld had ik heel wat flesjes kunnen kopen!) en hij dekt niet fatsoendelijk. Ik zou het dus niet doen!

(en inmiddels paarse essence colour and go met paarse glitter effect nails van Etos )
Wel heel erg BLING maar dan valt het niet op dat die ene korter is.
Sorry maar ik moet het echt zeggen: het is fatsoenlijk, niet fatsoendelijk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_73717705
dus ik me al 2 weken verheugen op de nfu.oh lakjes die ik vandaag zou kunnen kopen
heeft de verkoopster ze niet binnen door financiele problemen (dsb)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73717720
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Tammymara het volgende:

dat dus.. wat een klote spul
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_73717753
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef mmascha het volgende:

[..]

MissJ: Dat is ook een mooie kleur! Ga ik binnenkort eens even naar kijken. Hebben ze meer van dat soort creme kleurtjes. Daar hou ik van
ja ze hadden echt veel van dat soort mooie creme kleuren!
Maar als ik de reacties hier zo lees is Koh dus echt kut gewoon haha.
Misschien dat ik dan toch maar iets van OPI ofzo ga bestellen Wil sowieso toch OPI proberen, dus dat komt nu dan mooi uit. Moet OPI wel grijs hebben natuurlijk hihi
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_73717966
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
dus ik me al 2 weken verheugen op de nfu.oh lakjes die ik vandaag zou kunnen kopen
heeft de verkoopster ze niet binnen door financiele problemen (dsb)
Noooooooooooooooo!

Heb je die webshop gezien die ik pas gaf? Zat ergens in Estland o.i.d. en was omgerekend erg goedkoop met Nfu Oh en betrouwbaar volgens een of ander nagelforum.
pi_73717995
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Noooooooooooooooo!

Heb je die webshop gezien die ik pas gaf? Zat ergens in Estland o.i.d. en was omgerekend erg goedkoop met Nfu Oh en betrouwbaar volgens een of ander nagelforum.
ja
heb zitten twijfelen hoor, maar wil ze sowieso zó graag eerst in het echt zien
pi_73718027
Oef deze is ook mooi, van China Glaze (Ecollection):
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_73718241
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Die is heel mooi écht lichtgrijs.
Ik zal eens kijken of ik vanavond tijd heb om hem te vergelijken met de grijs van Barry M en als ik tijd heb om langs de schlecker te gaan vanmiddag pak ik die er ook bij.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:33:43 #165
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73718508
quote:
Oef deze is ook mooi, van China Glaze (Ecollection)
Nee, ik wil niet! Ik wil niet op internet bestellen! Dan is het hek van de dam
Maarja als daar alleen maar goeie/mooie creme kleurtjes te bestellen zijn

Ik had vandeweek groen/blauw op. Maar dat had heel veel bubbeltjes. Het moest er toch af dus ben ik ook maar eens met tape aan de slag gegaan:

Zelfs mijn man vond het gaaf! Toch maar eens netjes alle nagels doen. Ik vond de kleuren wel mooi bij elkaar passen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73719711
wauw!!!
pi_73720962
Mooie nagels en gaaf idee mmascha! Is dat zilveren lak of glitterlak?

Helaas pakketje duurt nog wel eventjes, trackingnummer doet het wel maar staat nog niks..
pi_73721139
quote:
[ afbeelding ]
Deze heb ik en het is een erg mooie, lichtgrijze kleur! Ik heb ook mijn Essie Matte about you topcoat binnen en ik ben er blij mee.
pi_73722484
Ik heb totaal geen problemen gehad met de Koh lak hoor. Gebruiken jullie misschien een verschrikkelijk nare base coat?
pi_73727435
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb totaal geen problemen gehad met de Koh lak hoor. Gebruiken jullie misschien een verschrikkelijk nare base coat?
nee ik heb het ook wel eens gebruikt zonder base coat.
en zonder top coat

en met beide wel

Maar het bleef drama
pi_73729713
Wat een leuke kleurtjes allemaal ... ik begin nu toch echt wel een beetje verslaafd te raken ... Daarom heb ik op ebay rondgekeken (op de site die eerder werd aangeraden) en ben deze tegenkomen:
OPI Polish "Merry Midnight" A08 Christmas 2009
OPI Polish "Midnight in Moscow" R59 Classic New
OPI Polish OPI Ink Shimmer B61 New
OPI Polish "Privacy Please" Soft Shades NL R30
OPI Polish "Stars in My Eyes" HL707 Christmas 2007 NEW!
OPI Polish "Holiday Glow" A06 Christmas 2009
OPI Polish I'm Wishing for Red mini nail lacquers New
OPI Polish mini Merries 4 pc. mini Set. Christmas 2009!
OPI Polish "Sahara Sapphire" Colorcopia E25 New
OPI Polish "Give Me Moor!?" E43 Espana Collect. New
OPI Polish "OPI INK. Suede" B61 New
Sephora by OPI Polish 212-Sephora SE016 Limited Edition
Sephora by OPI Polish "Mermaid to Order" SE 279 New!
OPI Polish "I'm Fondue of You" F18 France Collection

Ik vroeg me alleen af of iemand een of meerdere kent en of die goed dekken na 1 keer lakken ? (heb er nu 1 van OPI, een lichtroze, en die moet ik 3 keer lakken voor die redelijk dekt ... dat wil ik niet meer)

Ik ga hier nog wel een selectie uit maken, mijn vriend wordt gek als ik ze allemaal bestel vooral de kerst dingen vind ik erg leuk! En ik wil graag een bruine
pi_73730406
Een laagje nagellak is eigenlijk nooit mooi vind ik, twee is wel echt minimaal. Zelfs al een nagellak in een laagje de kleur goed heeft is hij toch mooier en strakker met twee.

Ik ben bij de Schlecker geweest en ze hadden de grijze nagellak maar ik heb hem niet meegenomen. Een euro nogiets mag dan niet veel zijn, voor een potje C merk nagellak van maar 5 ml vond ik het toch overdreven. Maar ik heb hem wel bekeken en hij gaat meer richting de grijs van de Barry M, ietsje lichter misschien maar niet veel.
Ik heb vanavond geen tijd meer om de Barry M en de China Glaze te swatchen maar dat doe ik morgen dan wel.
pi_73730541
Ik heb nog 14 lakjes op mijn lijstje staan die ik wil hebben, maar ik wacht eerst even mijn bestelling van vorige week af Meestal kun je via de zoekfunctie van Nailgal (nailgal.com) de kleurtjes zoeken en vaak staat er ook bij hoeveel laagjes erop zitten..

Iemand nog een truc om een kwastje weer goed te krijgen? Ik maak net mijn potje glitternagellak open, staat er een plukje haartjes horizontaal
pi_73730712
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb nog 14 lakjes op mijn lijstje staan die ik wil hebben, maar ik wacht eerst even mijn bestelling van vorige week af Meestal kun je via de zoekfunctie van Nailgal (nailgal.com) de kleurtjes zoeken en vaak staat er ook bij hoeveel laagjes erop zitten..

Iemand nog een truc om een kwastje weer goed te krijgen? Ik maak net mijn potje glitternagellak open, staat er een plukje haartjes horizontaal
Met een klein schaartje de scheve haren er gewoon uit knippen.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:15:18 #175
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73731354
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef Daph_ het volgende:
Mooie nagels en gaaf idee mmascha! Is dat zilveren lak of glitterlak?
Zilveren glitterlak
Flesje Essence Nail Art Tip Painter 03 Silver Star.
Zou het Kruidvat ons niet eens kunnen sponseren met zoveel reclame?

Ow en ik heb het niet zelf bedacht. PartyHardy(toch?) is ermee begonnen. Top idee en lang leve schilderstape!
Ik vond alleen het randje te hoog toen de tape eraf was. Daarom heb ik er ter camouflage een zilver streepje overheen getrokken.

[ Bericht 16% gewijzigd door mmascha op 15-10-2009 22:23:40 ]
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73732890
Schilderstape is tof spul. Deze had ik een tijdje geleden al gepost. Is ook gedaan met schilderstape maar dan geknipt met zo'n sierschaar:

Ik bedenk me net, je kan tegenwoordig ook van die sjabloontjes kopen. Een stukje tape waar een figuurtje uit gestanst is die je op je nagel plakt, overheen lakken en dan de tape er weer af. Volgens mij kan je die ook best zelf maken met zo'n paper punch en schilderstape. Ga ik morgen ook proberen!
pi_73735332
@ the moment, paars met glittertjes

*wachtend tot het droog is
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:29:45 #178
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73739017
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik bedenk me net, je kan tegenwoordig ook van die sjabloontjes kopen. Een stukje tape waar een figuurtje uit gestanst is die je op je nagel plakt, overheen lakken en dan de tape er weer af. Volgens mij kan je die ook best zelf maken met zo'n paper punch en schilderstape. Ga ik morgen ook proberen!
Ik heb die sjabloontjes kant en klaar gekocht. Drama! De lak was of nog niet droog(dan loopt het onder je sjabloon en kan je er niet nog een nagel mee doen, jaja verkeerde zuinigheid ) of het was al te droog en dan trok ik het figuurtje er met het sjabloontje weer af.

Ik heb ook nog van die paper punchers liggen. Alleen met kerstfiguurtjes volgens mij. Jammer.
Ik ben benieuwd MinderMutsig!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73739063
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Een laagje nagellak is eigenlijk nooit mooi vind ik, twee is wel echt minimaal. Zelfs al een nagellak in een laagje de kleur goed heeft is hij toch mooier en strakker met twee.

Ik ben bij de Schlecker geweest en ze hadden de grijze nagellak maar ik heb hem niet meegenomen. Een euro nogiets mag dan niet veel zijn, voor een potje C merk nagellak van maar 5 ml vond ik het toch overdreven. Maar ik heb hem wel bekeken en hij gaat meer richting de grijs van de Barry M, ietsje lichter misschien maar niet veel.
Ik heb vanavond geen tijd meer om de Barry M en de China Glaze te swatchen maar dat doe ik morgen dan wel.
Dank je. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe vaak 1 keer doe, omdat de kleuren die ik nu heb goed dekken. Maar die roze die dekt heel slecht ... en ik wil juist niet kunnen zien dat er iets onder mijn nagels zit want dan ga ik eraan prutsen, gaan ze scheuren en kan ik weer opnieuw beginnen Dus vandaar

Maar ik kan aan de potjes niet zien of ze zo goed dekken ...
pi_73739104
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik vroeg me alleen af of iemand een of meerdere kent en of die goed dekken na 1 keer lakken ? (heb er nu 1 van OPI, een lichtroze, en die moet ik 3 keer lakken voor die redelijk dekt ... dat wil ik niet meer)
Lichte kleuren hebben sowieso minstens 2 laagjes nodig om goed te dekken Met donkere kleuren is 2 meestal genoeg.
pi_73740015

Niet tevreden, maar ga vandaag een daggie efteling doen!
Geen tijd het te fixen
  Vis een optie? vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:04:21 #182
70532 loveli
N
pi_73740706
Zo nu n dan lurk ik mee (heeft al geresulteerd in 5 nieuwe potjes lak) en ik zie alleen maar foto's langskomen van mooie nagelriemen. Hoe krijgen jullie die zo? En welke remover is goed? Ik gebruik nu de etos acetonvrije remover, maar als ik m'n nagels daarna niet lak, zien ze er lelijk uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 16-10-2009 10:19:26 ]
crap in = crap out
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:53:32 #183
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73742059
Nagelriemen lekker masseren met een cuticle-oil of een fijne handcrème en dan zachtjes terugduwen. Smeren lekker vaak herhalen mooie handjes.

Ik gebruik zelf ook de etos acetonvrije remover. Crèmepje is wederom de truk ff lekker smeren na t removen (ook op je nagels) en je nagels zien er weer prima uit. Wel je handen goed wassen als je ze dan toch wil lakken, vette crème pakt je lak minder goed door.
Knoei
pi_73742172
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Met een klein schaartje de scheve haren er gewoon uit knippen.
Ja maar dan hou ik nog maar een half kwastje over
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:15 schreef mmascha het volgende:

[..]

Zilveren glitterlak
Flesje Essence Nail Art Tip Painter 03 Silver Star.
Zou het Kruidvat ons niet eens kunnen sponseren met zoveel reclame?
Thanks, ik zal eens kijken, vind 'm erg leuk voor lijntjes enzo! Denk dat ie op de hele nagel een beetje too much is
  Vis een optie? vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:38:36 #185
70532 loveli
N
pi_73743467
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:53 schreef Loqi het volgende:
Nagelriemen lekker masseren met een cuticle-oil of een fijne handcrème en dan zachtjes terugduwen. Smeren lekker vaak herhalen mooie handjes.

Ik gebruik zelf ook de etos acetonvrije remover. Crèmepje is wederom de truk ff lekker smeren na t removen (ook op je nagels) en je nagels zien er weer prima uit. Wel je handen goed wassen als je ze dan toch wil lakken, vette crème pakt je lak minder goed door.
Tx. Klussen aan auto en motor draagt niet heel erg bij aan de conditie van m'n handen, net als m'n werk waarbij ik m'n handen ook veel gebruik. Krijg jij je nagels wel goed schoon met de etos remover? Zelfs als ik heel veel gebruik vind ik het niet geweldig. En laatst had ik rode lak die er met ruim remover wel soort van af ging, maar daarna zat het rode pigment aan de onderkant van m'n nagels. Ook niet echt de bedoeling.
crap in = crap out
pi_73743491
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Tx. Klussen aan auto en motor draagt niet heel erg bij aan de conditie van m'n handen, net als m'n werk waarbij ik m'n handen ook veel gebruik. Krijg jij je nagels wel goed schoon met de etos remover? Zelfs als ik heel veel gebruik vind ik het niet geweldig. En laatst had ik rode lak die er met ruim remover wel soort van af ging, maar daarna zat het rode pigment aan de onderkant van m'n nagels. Ook niet echt de bedoeling.
gebruik je wel een basecoat?
dus een basislakje onder je gekleurde nagellak?
dat wil verkleuring wel voorkomen
  Vis een optie? vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:44:50 #187
70532 loveli
N
pi_73743664
Meestal gebruik ik alleen basecoat of een french lakje. Het gaat me niet om verkleuring van de nagels, maar dat de opgeloste nagellak tussen m'n vingertoppen en nagels terecht kwam. In de goede oude aceton tijd ging het er stukken makkelijker af. Inclusief de helft van m'n nagels.
crap in = crap out
pi_73744648
he fuck had ik net van de mooie gelakte nagels..

Mocht ik vanmorgen in het datacenter een server enzo aansluiten *snif*

Maar de nagel lak zit er zowaar nog redelijk goed op ook , die topcoat van Nubar is echt goed
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:45:47 #189
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73745476
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:44 schreef loveli het volgende:
Het gaat me niet om verkleuring van de nagels, maar dat de opgeloste nagellak tussen m'n vingertoppen en nagels terecht kwam. In de goede oude aceton tijd ging het er stukken makkelijker af. Inclusief de helft van m'n nagels.
Ja dat heb ik ook, maar niet alleen met de etos remover, maar met alle acetonvrije als ik fel of sterk gekleurde lak gebruik... bijkomstigheidje denk ik dan maar... liever dan MET aceton.. dan heb ik geen vingers over, laat staan nagelsl
Knoei
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:50:05 #190
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73745623
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:31 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]

Niet tevreden, maar ga vandaag een daggie efteling doen!
Geen tijd het te fixen
Mooi kleurtje,en leuke duimring

@loveli,ik smeer voordat ik ga slapen mijn nagels/nagelriemen goed in met vasaline en dat helpt echt heel goed.Ook gebruik ik regelmatig nagelriemolie en dat werkt ook prima!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73745927
Ik gebruik altijd met aceton, is dat erg?
pi_73747268
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef Tegan het volgende:
Ik gebruik altijd met aceton, is dat erg?
Het droogt behoorlijk uit en dat is niet zo best voor je nagels maar ik begin dus echt niet aan glitternagellak zonder dat ik aceton in huis heb hè!
Ik vond die van de Etos maar rotspul. Gebruik nu die van de Kruidvat en die bevalt een stuk beter.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:42:16 #193
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73747508
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:

[..]
Thanks, ik zal eens kijken, vind 'm erg leuk voor lijntjes enzo! Denk dat ie op de hele nagel een beetje too much is
Die is ook echt alleen voor lijntjes hoor. Niet voor je hele nagel. Het is ook maar een smal flesje met een heel smal puntig kwastje.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:50:04 #194
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73747765
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:59 schreef mmascha het volgende:

[..]

Wel foto maken! Ik ben wel benieuwd naar je idee. Dan zullen we niet zo streng zijn over de uitvoering
Het idee was dus:
Een French, dan een laagje roze eroverheen, zodat de french nog subtiel zichtbaar was, en dan het zwart...
De french ging alleen al niet helemaal zoals het hoorde, de roze was te dik en te dekkend, en het zwart ging ook niet zoals gepland....
Dit is nog de meest fatsoenlijke nagel...

Don't come closer, I might hurt you
pi_73748640
Niet gek maar het roze zou inderdaad wat minder moeten dekken. Ik heb daarvoor een nagellak van de hema met een shimmertje. Zijn er ook in het blauw en groen en allemaal veel te doorzichtig maar wel leuk om over andere nagellak te dragen of voor een funky french.

Kijk dit nou!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:49:10 #196
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73749799
Hahaha!! Baboesjka-nagels! Gaaf!
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:52:00 #197
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73749885
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik krijg het tape niet goed geknipt met zo'n sierschaar. Maar deze is ook wel bot. Met papier doet ie het ook niet goed. Maar hij is te leuk om niet te gebruiken. Ik was ook wat ongeduldig. Toen ik het tape eraf trok ging er lak mee van de basiskleur. Het ziet er niet uit! Zal zo toch een foto maken want het idee was te leuk. Maar dan wens ik niet afgerekend te worden op de uitvoering

Mooi hoor Lindytje!
En ik wil ook Baboesjkanagels!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  Vis een optie? vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:55:50 #198
70532 loveli
N
pi_73752078
Hier een crappy telefoonfoto, neutraal lakje met een subtiele glim. Dan valt het ook niet zo op als het niet goed bijgehouden wordt

crap in = crap out
pi_73752141
Mooie nagels heb je, loveli
pi_73752675
wauw loveli wat heb jij prachtige nagels!
pi_73752783
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:55 schreef loveli het volgende:
Hier een crappy telefoonfoto, neutraal lakje met een subtiele glim. Dan valt het ook niet zo op als het niet goed bijgehouden wordt

[ afbeelding ]
Prachtige nagels!
En echt de perfecte lengte vind ik
  Vis een optie? vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:18:35 #202
70532 loveli
N
pi_73752846
Tnx. Moet wel vermelden dat ze er het grootste deel van de tijd niet zo uitzien. En dat m'n rechterhand een stuk minder netjes gevijld is.
crap in = crap out
pi_73753196
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:50 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Het idee was dus:
Een French, dan een laagje roze eroverheen, zodat de french nog subtiel zichtbaar was, en dan het zwart...
De french ging alleen al niet helemaal zoals het hoorde, de roze was te dik en te dekkend, en het zwart ging ook niet zoals gepland....
Dit is nog de meest fatsoenlijke nagel...

[ afbeelding ]
Je had het laagje wit over de roze kunnen doen, was het mooier geweest.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73753232
Gisteravond heb ik mijn nagels gelakt met een prachtige roze kleur van de Hema.
Eerst basecoat, toen 2 laagjes lak en daarna een topcoat.
Heel goed laten drogen, echt uren zeg maar
En dan gewoon nu al op beide wijsvingers een heel stukje eraf! WTF!
Waarom gaat dat zo snel? Wat doe ik fout?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')