Zo worden je grijze(die ooit wit waren) handdoeken ook weer mooi wit!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Het wil wel eens helpen om met je nagels in een badje met steradent te gaan. Gewoon een buisje kruidvat eigen merk kopen en een of twee tabletten in een bakje warm water gooien en dan een kwartiertje weken.
Wel foto maken! Ik ben wel benieuwd naar je idee. Dan zullen we niet zo streng zijn over de uitvoeringquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik had een leuk idee.... alleen door de uitvoering is het totaal verpest... morgen weer er af.(kom toch de deur niet uit met mijn zieke harses)
Sorry maar ik moet het echt zeggen: het is fatsoenlijk, niet fatsoendelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb die holo van Koh.
Het smeert verschrikkelijk, het chipt en krast en deukt al na een dag,Het enige voordeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat het er zo makkelijk afgaat.Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik m zo graag wilde hebben (Voor dat geld had ik heel wat flesjes kunnen kopen!) en hij dekt niet fatsoendelijk. Ik zou het dus niet doen!
(en inmiddels paarse essence colour and go met paarse glitter effect nails van Etos)
Wel heel erg BLING maar dan valt het niet op dat die ene korter is.
dat dus.. wat een klote spulquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Tammymara het volgende:
Het smeert verschrikkelijk, het chipt en krast en deukt al na een dag,Het enige voordeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat het er zo makkelijk afgaat.Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik m zo graag wilde hebben (Voor dat geld had ik heel wat flesjes kunnen kopen!) en hij dekt niet fatsoendelijk. Ik zou het dus niet doen!
ja ze hadden echt veel van dat soort mooie creme kleuren!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef mmascha het volgende:
[..]
MissJ: Dat is ook een mooie kleur! Ga ik binnenkort eens even naar kijken. Hebben ze meer van dat soort creme kleurtjes. Daar hou ik van
Noooooooooooooooo!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
dus ik me al 2 weken verheugen op de nfu.oh lakjes die ik vandaag zou kunnen kopen
heeft de verkoopster ze niet binnen door financiele problemen (dsb)
jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Noooooooooooooooo!![]()
Heb je die webshop gezien die ik pas gaf? Zat ergens in Estland o.i.d. en was omgerekend erg goedkoop met Nfu Oh en betrouwbaar volgens een of ander nagelforum.
Die is heel mooi écht lichtgrijs.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef MissJ het volgende:
Oef deze is ook mooi, van China Glaze (Ecollection):
[ afbeelding ]
Nee, ik wil niet! Ik wil niet op internet bestellen! Dan is het hek van de damquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef MissJ het volgende:
Oef deze is ook mooi, van China Glaze (Ecollection)
Deze heb ik en het is een erg mooie, lichtgrijze kleur! Ik heb ook mijn Essie Matte about you topcoat binnen en ik ben er blij mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef MissJ het volgende:
Oef deze is ook mooi, van China Glaze (Ecollection):
[ afbeelding ]
nee ik heb het ook wel eens gebruikt zonder base coat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb totaal geen problemen gehad met de Koh lak hoor. Gebruiken jullie misschien een verschrikkelijk nare base coat?
Met een klein schaartje de scheve haren er gewoon uit knippen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb nog 14 lakjes op mijn lijstje staan die ik wil hebben, maar ik wacht eerst even mijn bestelling van vorige week afMeestal kun je via de zoekfunctie van Nailgal (nailgal.com) de kleurtjes zoeken en vaak staat er ook bij hoeveel laagjes erop zitten..
Iemand nog een truc om een kwastje weer goed te krijgen? Ik maak net mijn potje glitternagellak open, staat er een plukje haartjes horizontaal
Zilveren glitterlakquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef Daph_ het volgende:
Mooie nagels en gaaf idee mmascha! Is dat zilveren lak of glitterlak?
Ik heb die sjabloontjes kant en klaar gekocht. Drama! De lak was of nog niet droog(dan loopt het onder je sjabloon en kan je er niet nog een nagel mee doen, jaja verkeerde zuinigheidquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik bedenk me net, je kan tegenwoordig ook van die sjabloontjes kopen. Een stukje tape waar een figuurtje uit gestanst is die je op je nagel plakt, overheen lakken en dan de tape er weer af. Volgens mij kan je die ook best zelf maken met zo'n paper punch en schilderstape. Ga ik morgen ook proberen!
Dank je. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe vaak 1 keer doe, omdat de kleuren die ik nu heb goed dekken. Maar die roze die dekt heel slecht ... en ik wil juist niet kunnen zien dat er iets onder mijn nagels zit want dan ga ik eraan prutsen, gaan ze scheuren en kan ik weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Een laagje nagellak is eigenlijk nooit mooi vind ik, twee is wel echt minimaal. Zelfs al een nagellak in een laagje de kleur goed heeft is hij toch mooier en strakker met twee.
Ik ben bij de Schlecker geweest en ze hadden de grijze nagellak maar ik heb hem niet meegenomen. Een euro nogiets mag dan niet veel zijn, voor een potje C merk nagellak van maar 5 ml vond ik het toch overdreven. Maar ik heb hem wel bekeken en hij gaat meer richting de grijs van de Barry M, ietsje lichter misschien maar niet veel.
Ik heb vanavond geen tijd meer om de Barry M en de China Glaze te swatchen maar dat doe ik morgen dan wel.
Lichte kleuren hebben sowieso minstens 2 laagjes nodig om goed te dekkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:37 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik vroeg me alleen af of iemand een of meerdere kent en of die goed dekken na 1 keer lakken ? (heb er nu 1 van OPI, een lichtroze, en die moet ik 3 keer lakken voor die redelijk dekt ... dat wil ik niet meer)
Ja maar dan hou ik nog maar een half kwastje overquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Met een klein schaartje de scheve haren er gewoon uit knippen.
Thanks, ik zal eens kijken, vind 'm erg leuk voor lijntjes enzo! Denk dat ie op de hele nagel een beetje too much isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:15 schreef mmascha het volgende:
[..]
Zilveren glitterlak![]()
Flesje Essence Nail Art Tip Painter 03 Silver Star.
Zou het Kruidvat ons niet eens kunnen sponseren met zoveel reclame?
Tx. Klussen aan auto en motor draagt niet heel erg bij aan de conditie van m'n handen, net als m'n werk waarbij ik m'n handen ook veel gebruik. Krijg jij je nagels wel goed schoon met de etos remover? Zelfs als ik heel veel gebruik vind ik het niet geweldig. En laatst had ik rode lak die er met ruim remover wel soort van af ging, maar daarna zat het rode pigment aan de onderkant van m'n nagels. Ook niet echt de bedoeling.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:53 schreef Loqi het volgende:
Nagelriemen lekker masseren met een cuticle-oil of een fijne handcrème en dan zachtjes terugduwen. Smeren lekker vaak herhalenmooie handjes.
Ik gebruik zelf ook de etos acetonvrije remover. Crèmepje is wederom de trukff lekker smeren na t removen (ook op je nagels) en je nagels zien er weer prima uit. Wel je handen goed wassen als je ze dan toch wil lakken, vette crème pakt je lak minder goed door.
gebruik je wel een basecoat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Tx. Klussen aan auto en motor draagt niet heel erg bij aan de conditie van m'n handen, net als m'n werk waarbij ik m'n handen ook veel gebruik. Krijg jij je nagels wel goed schoon met de etos remover? Zelfs als ik heel veel gebruik vind ik het niet geweldig. En laatst had ik rode lak die er met ruim remover wel soort van af ging, maar daarna zat het rode pigment aan de onderkant van m'n nagels. Ook niet echt de bedoeling.
Ja dat heb ik ook, maar niet alleen met de etos remover, maar met alle acetonvrije als ik fel of sterk gekleurde lak gebruik... bijkomstigheidje denk ik dan maar... liever dan MET aceton.. dan heb ik geen vingers over, laat staan nagelslquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:44 schreef loveli het volgende:
Het gaat me niet om verkleuring van de nagels, maar dat de opgeloste nagellak tussen m'n vingertoppen en nagels terecht kwam. In de goede oude aceton tijd ging het er stukken makkelijker af. Inclusief de helft van m'n nagels.
Mooi kleurtje,en leuke duimringquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:31 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Niet tevreden, maar ga vandaag een daggie efteling doen!
Geen tijd het te fixen
Het droogt behoorlijk uit en dat is niet zo best voor je nagels maar ik begin dus echt niet aan glitternagellak zonder dat ik aceton in huis heb hè!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef Tegan het volgende:
Ik gebruik altijd met aceton, is dat erg?
Die is ook echt alleen voor lijntjes hoor. Niet voor je hele nagel. Het is ook maar een smal flesje met een heel smal puntig kwastje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks, ik zal eens kijken, vind 'm erg leuk voor lijntjes enzo! Denk dat ie op de hele nagel een beetje too much is![]()
Het idee was dus:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:59 schreef mmascha het volgende:
[..]
Wel foto maken! Ik ben wel benieuwd naar je idee. Dan zullen we niet zo streng zijn over de uitvoering
Ik krijg het tape niet goed geknipt met zo'n sierschaar. Maar deze is ook wel bot. Met papier doet ie het ook niet goed. Maar hij is te leuk om niet te gebruiken. Ik was ook wat ongeduldig. Toen ik het tape eraf trok ging er lak mee van de basiskleur. Het ziet er niet uit! Zal zo toch een foto maken want het idee was te leuk. Maar dan wens ik niet afgerekend te worden op de uitvoeringquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik bedenk me net, je kan tegenwoordig ook van die sjabloontjes kopen. Een stukje tape waar een figuurtje uit gestanst is die je op je nagel plakt, overheen lakken en dan de tape er weer af. Volgens mij kan je die ook best zelf maken met zo'n paper punch en schilderstape. Ga ik morgen ook proberen!
Prachtige nagels!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:55 schreef loveli het volgende:
Hier een crappy telefoonfoto, neutraal lakje met een subtiele glim. Dan valt het ook niet zo op als het niet goed bijgehouden wordt
[ afbeelding ]
Je had het laagje wit over de roze kunnen doen, was het mooier geweest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het idee was dus:
Een French, dan een laagje roze eroverheen, zodat de french nog subtiel zichtbaar was, en dan het zwart...
De french ging alleen al niet helemaal zoals het hoorde, de roze was te dik en te dekkend, en het zwart ging ook niet zoals gepland....
Dit is nog de meest fatsoenlijke nagel...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |