quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:10 schreef lies1947 het volgende:
voor het eerst dit topic doorgekeken, ik vind de nagels van loveli het mooist!!!!!
die andere zijn belachelijk, vind ik.
man..need I say more?quote:
mwa, iets subtieler mag wel heurquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:10 schreef lies1947 het volgende:
voor het eerst dit topic doorgekeken, ik vind de nagels van loveli het mooist!!!!!
die andere zijn belachelijk, vind ik.
Weet het niet, was aan het zoeken bij google afbeeldingen en deze stond ertussenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat is ook een leuk idee voor als je nagels te lang zijn voor die plates voor over je hele nagel.![]()
Waar komt die foto vandaan?
Ga maar eens gauw zoeken dan, ik vind ze echt briljant!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:12 schreef Mirjam het volgende:
nu wil ik ook china glaze lakjes
geen idee waar dat te krijgen is hier
Ohoh.... ik zie dat ze hier in de buurt ook een PourVous hebben...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef Linnie20v het volgende:
EN ik was gister even in Helmond () en daar liep ik de PourVous parfumerie in, en wat hadden ze daar? OPI , yay, ook een paarse matte gevonden maar kon niet kiezen *fail *
Ook subtiel....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef Linnie20v het volgende:
EN ik was gister even in Helmond ()
Goed dat ik weet dat ze hier dus ook die matte hebben nu, die wil ik heel graagquote:en daar liep ik de PourVous parfumerie in, en wat hadden ze daar? OPI , yay, ook een paarse matte gevonden maar kon niet kiezen *fail *
*zoekt, maar kan niet vinden*quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga maar eens gauw zoeken dan, ik vind ze echt briljant!![]()
--------------------
*note to self* Nagels zijn geen tandenstokers...
Er was nog een duidelijkere volgens mij:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:42 schreef Mirjam het volgende:
er kwam ergens een site langs waar je kon kijken hoe lakjes stonden op de nagel
ik ben beniuewd naar china glaze, kan iemand me aan een dergelijk iets helpen?
en wat zijn de must-haves w.b. china glaze?
ah, die zocht ik, thanksquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:52 schreef mmascha het volgende:
[..]
Er was nog een duidelijkere volgens mij:
http://www.nailgal.com
waar heb jij ze gekocht?quote:Op zondag 18 oktober 2009 09:07 schreef Lindytje het volgende:
China Glaze kun je dan net zo goed in NL kopen... die van mij waren 6.95 per potje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |