Uh ok ja.. maar wat bedoel je dan precies?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:32 schreef Oblivion het volgende:
Nagellak wordt hard en je nagel is flexibel.
Mooie kleur idd! Je hoekjes buigen om en dan laat de lak daar los en valt eraf. Dat zijn bij mij ook altijd de eerste plekken die beschadigen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Uh ok ja.. maar wat bedoel je dan precies?
Hier even een foto (kunnen jullie gelijk mijn wijsvinger zien waar dat stukje lak vanaf is), ben verliefd op die kleur![]()
[ afbeelding ]
Je nagel buigt en de lak (omdat die dus hard is) springt eraf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Uh ok ja.. maar wat bedoel je dan precies?
Hier even een foto (kunnen jullie gelijk mijn wijsvinger zien waar dat stukje lak vanaf is), ben verliefd op die kleur![]()
[ afbeelding ]
Youtube er eens op los, nail art, staan zulke leuke dingen op!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:53 schreef -_-mama-S-_- het volgende:
de donkerpaars kan de prullenbak in wat een rot lak was van miss sporty
het was ook maar 1 euro dus het proberen waard maar nee
daarna gelakt met etos effectnails en een foto gemaakt
[ afbeelding ]
maar dit is er ook al weer af ik wil even wat leuks maar kan niks bedenken
Miss Sporty droogt gewoon slecht, maar als je er een topcoat op gooit is het wel zo droog.. Heb ze nu ook gelakt met Miss Sporty Twinkle Shine, drie laagjes en een topcoat en het is weer mooiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:53 schreef -_-mama-S-_- het volgende:
de donkerpaars kan de prullenbak in wat een rot lak was van miss sporty
het was ook maar 1 euro dus het proberen waard maar nee
daarna gelakt met etos effectnails en een foto gemaakt
[ afbeelding ]
maar dit is er ook al weer af ik wil even wat leuks maar kan niks bedenken
oeh nom nom nomquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:28 schreef MinderMutsig het volgende:
De grijze swatches en het schilderstape-experiment komen er vanavond niet meer van denk ik.![]()
Ik heb kaasjes bij de kaasboer gekocht en een lekker broodje en een fles port dus ik heb andere dingen te doen vanavond.
Aaah ok dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je nagel buigt en de lak (omdat die dus hard is) springt eraf.
Lak buigt niet mee, is niet flexibel.
ik doe echt nooit geen ene fuck aan mijn nagelriemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:04 schreef loveli het volgende:
Zo nu n dan lurk ik mee (heeft al geresulteerd in 5 nieuwe potjes lak) en ik zie alleen maar foto's langskomen van mooie nagelriemen. Hoe krijgen jullie die zo? En welke remover is goed? Ik gebruik nu de etos acetonvrije remover, maar als ik m'n nagels daarna niet lak, zien ze er lelijk uit.
Dat was té wit.... ik had al een laagje onder het witte zitten namelijk... en toen had ik daar weer een laagje overheen gedaan, maar dat maakte niks uit... dus toen maar die roze, en toen was het verpest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je had het laagje wit over de roze kunnen doen, was het mooier geweest.
Ik wist niet eens dat het bestond, een Japanese Manicure... ik ga eens even googlenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef mmascha het volgende:
[...]
Lindytje: Jij hebt Japanese Manicure gemaakt! Ik vind het wel netjes. Subtiel met dat zwarte streepje!
Bij nail art kan het gewoon niet te wit zijn..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat was té wit.... ik had al een laagje onder het witte zitten namelijk... en toen had ik daar weer een laagje overheen gedaan, maar dat maakte niks uit... dus toen maar die roze, en toen was het verpest.
Ik heb dat gewoon zelf verzonnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het bestond, een Japanese Manicure... ik ga eens even googlen
Edit: ik zie zo snel alleen maar van die lelijke véél te volgepropte nagels bij 'japanese manicure'![]()
Ja, het is erg!! Hahahaha!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:24 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik heb dat gewoon zelf verzonnenIk wist niet dat het echt wat was.
Ik ga ook even googlen. Is het erg?
Ahum, ja dus. Het was als compliment bedoeld maar het bestaat! En het is 3d. Dat vind ik niet zo mooi geloof ik. Weet ik wel zekerSorry!
Tof idee! Leuk gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
vind het alleen jammer dat mijn nagels zo verkleurd zijn had ze nooit moeten pollijsten
maar dat groeit er wel weer uit
Oh dat is ook een leuk idee voor als je nagels te lang zijn voor die plates voor over je hele nagel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:10 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb een nieuw lakje gekocht bij de kruidvat, hij lag in zo´n rommelbak met koopjes..
Het is van die nagellak met van die ´stukjes´ glitter erin die van kleur veranderen het heet ook 'rainbow''. Denk dat sommige van jullie wel weten wat ik bedoel!
Vond dit trouwens ook erg leuk!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:10 schreef lies1947 het volgende:
voor het eerst dit topic doorgekeken, ik vind de nagels van loveli het mooist!!!!!
die andere zijn belachelijk, vind ik.
man..need I say more?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |