abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73800670
Mooie nagels hier weer allemaal! Ik heb nu vakantie, dus kan ook eens los gaan haha.
Ben begonnen met de etos effect nails 013 waar ik al eerder een foto van geplaatst heb.
Zonder nagellak zien m'n nagels er zo uit (onduidelijke telefoonfoto):
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:01:27 #277
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73800676
Heeft er iemand ervaring met de lakken van Golden Rose? Enchantra verkoopt ze, maar de kleurfoto's zijn nogal bagger en ik kan weinig swatches en ervaringen vinden op internet.
Knoei
pi_73800906
Ik heb een aantal hololakjes van Golden Rose, ze zijn best OK maar ze drogen niet zo snel helaasch.
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Mirjam het volgende:
verzendkosten op ebay zijn nog best aan de prijs trouwens, per lakje verdubbelt het bijna, lijkt me de moeite dan niet.
zat te kijken bij http://stores.shop.ebay.nl/maiandjays-superstore__W0QQ_armrsZ1
Valt opzich mee hoor De verzendkosten die van tevoren worden aangegeven kloppen trouwens van geen kant, geen idee waarom ze dat laten staan als ze er zich niet aan houden. Ze bepalen de verzendkosten op gewicht. Ik betaalde $11.50 voor shipping van 4 potjes de laatste keer. Met 10 potjes is het trouwens gratis
pi_73801295
Sorry voor de Helmond-menschen
Het is niet mijn favoriete place to be..

@ Dieske, ik heb een vriendin in de buurt wonen vandaar dat ik er was

@ Loqi, ze hadden er alleen een paarse staan. Dus ik weet niet of het assortiment ook daadwerkelijk de hele matte collectie gaat bevatten
  zondag 18 oktober 2009 @ 12:32:18 #280
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73801335
Ik heb een stel OPI lakjes maar vind die eigenlijk lang en aan niet zo fijn als de lakjes van China Glaze!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73802708
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Mirjam het volgende:
verzendkosten op ebay zijn nog best aan de prijs trouwens, per lakje verdubbelt het bijna, lijkt me de moeite dan niet.
zat te kijken bij http://stores.shop.ebay.nl/maiandjays-superstore__W0QQ_armrsZ1
Als je ze een bericht stuurt met daarin je lakjes shippen ze sowieso vanaf 9 lakjes dacht ik gratis naar NL

De verzendkosten die ze weergeven is per lakje, maar dat betaal je dus niet per lakje als je meerdere lakjes koopt. Ze hebben vaak ook kortingen, laatst stond er geloof ik op de site dat ze 10% korting gaven als je 8 lakjes kocht (kan wat afwijken, maar ze hebben iig wel leuke acties!)

Van te voren dus een berichtje sturen en dan de invoice/betalingsverzoek afwachten, dan is het bedrag een stuk lager

[ Bericht 12% gewijzigd door Daph_ op 18-10-2009 13:28:24 ]
pi_73803177
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 12:01 schreef L-E-A het volgende:
Mooie nagels hier weer allemaal! Ik heb nu vakantie, dus kan ook eens los gaan haha.
Ben begonnen met de etos effect nails 013 waar ik al eerder een foto van geplaatst heb.
Zonder nagellak zien m'n nagels er zo uit (onduidelijke telefoonfoto):
[ afbeelding ]
Mooi handen! En nagels.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 18 oktober 2009 @ 13:47:14 #283
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73803409
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

waar heb jij ze gekocht?
Hier in Tilburg, in een 'kapperspeciaalzaak' waar ze ook een hoekje voor nagels hebben... Heb je niet zo veel aan denk ik..
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 18 oktober 2009 @ 13:51:02 #284
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73803546
Zo, dance classics is voorbij. De stippen gaan er weer af
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:00:12 #285
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73803850
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
Zo, dance classics is voorbij. De stippen gaan er weer af
En, waren ze iemand opgevallen?
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:01:34 #286
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_73803890
Ik ben denk ik het enige vrouwspersoon in Nederland dat haar nagels alleen knipt, en verder niks
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_73804294
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:01 schreef Saaaaab het volgende:
Ik ben denk ik het enige vrouwspersoon in Nederland dat haar nagels alleen knipt, en verder niks
Ik denk dat er meer vrouwen zijn die alleen knippen dan die er zo mee bezig zijn als de mensen in dit topic.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:35:29 #288
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73805120
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:00 schreef Lindytje het volgende:

[..]

En, waren ze iemand opgevallen?
Ja! Mijn vriendinnen vonden het tof maar die weten allang van mijn nageltik, dus die letten er op
En ik heb ook languit op het stippentapijt in de hal gelegen, dan was ik namelijk in camouflage
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:40:02 #289
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73805298
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:35 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ja! Mijn vriendinnen vonden het tof maar die weten allang van mijn nageltik, dus die letten er op
En ik heb ook languit op het stippentapijt in de hal gelegen, dan was ik namelijk in camouflage
pi_73805340
De batterijen van mijn camera zijn leeg en andere hebben we niet, maar ik heb deze kleurtjes nu in huis:

Cherish

Adore (bij mij is ie meer groen dan blauw in het potje)

Platinum Silver

Breakin

Entourage

Sky-high top

Outta bounds

Turned-up Turquoise

Hot lava love

Zag bij Scrangie een matte topcoat, volgens mij was daar iemand naar op zoek? Matte Magic Matte Topcoat van China Glaze. Plaatje van hoe het eruit ziet:

Eerste zonder topcoat, tweede mét

Doet nailgal bij jullie ook zo raar? Als ik op een afbeelding klik krijg ik iedere keer gussied up green te zien, en dus niet de kleur van het plaatje
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:45:53 #291
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73805510
@Daph_: ik ben jaloers!!

Heeft er trouwens iemand ervaring met Orly topcoat? Droogt ie echt zo snel en goed als ze zeggen?
pi_73806502
@linnie

Ik woon ook niet in helmond ik werk daar. Vandaar dat ik er wel eens in de stad kom...
Ik heb eigenlijk geen idee hoe duur de OPI was bij de DA. Ik zag het toevallig toen ik erlangs kwam. Wat kost een potje OPI op internet dan?
pi_73806634
Outta Bounds heb ik ook. Vond het een beetje een miskoop achteraf. De kleur viel me erg tegen.

Kunnen we hier geen ruilhandel beginnen? Iedereen heeft denk ik wel kleuren die ze achteraf toch tegenvallen en anderen vinden die misschien wel juist weer mooi.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_73806881
Lindytje: ben er erg blij mee! Nu een luxeprobleem; met welke lak ik mijn nagels?
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Outta Bounds heb ik ook. Vond het een beetje een miskoop achteraf. De kleur viel me erg tegen.

Kunnen we hier geen ruilhandel beginnen? Iedereen heeft denk ik wel kleuren die ze achteraf toch tegenvallen en anderen vinden die misschien wel juist weer mooi.
Balen! Ik vind de kleur erg mooi, maar moet toegeven dat ik 'm nog niet op mijn nagels heb zitten.

Die ruilhandel is misschien wel een idee inderdaad! Ik heb er nog niet zoveel, zeker niet waarvan ik zeg "die valt tegen", maar als iemand een lakje heeft wat ze kwijt wil, is ze hier denk ik wel aan het beste adres
pi_73806967
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:

Goed idee

Ik ga zometeen mijn nagels lakken met "my favourite jeans" van H&M, ben benieuwd, ik zal een foto maken en plaatsen straks
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:29:49 #296
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73807059
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:27 schreef MissJ het volgende:

[..]

Goed idee

Ik ga zometeen mijn nagels lakken met "my favourite jeans" van H&M, ben benieuwd, ik zal een foto maken en plaatsen straks
[ afbeelding ]
oh, die heb ik ook gekocht laatst
was in den haag, daar hadden ze allemaal make upjes enzo
wij hebben hier in leiden 3 H&M's, maar niks make up enzo
want ze hebben daar leuke spullies
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73807092
Oooow ik zie net "moonless night" van H&M... dat lijkt wel grijs (ik wil donkergrijze nagellak!!!) ?
Heeft iemand deze al geprobeerd?
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_73807154
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:29 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oh, die heb ik ook gekocht laatst
was in den haag, daar hadden ze allemaal make upjes enzo
wij hebben hier in leiden 3 H&M's, maar niks make up enzo
want ze hebben daar leuke spullies
Ik heb 'm ook in Den Haag gekocht, ja ze hebben leuke dingetjes daar he
ikke blij dat ik in Den Haag woon
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:33:35 #299
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73807203
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:31 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook in Den Haag gekocht, ja ze hebben leuke dingetjes daar he
ikke blij dat ik in Den Haag woon
jaaa, ik was echt verbaasd
ook en liquid eyeliner meegenomen, bronze
daar moet ik nog wel aan wennen, maar leuke shit daar.
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:47:16 #300
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73807623
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 12:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb een aantal hololakjes van Golden Rose, ze zijn best OK maar ze drogen niet zo snel helaasch.
[..]

Valt opzich mee hoor De verzendkosten die van tevoren worden aangegeven kloppen trouwens van geen kant, geen idee waarom ze dat laten staan als ze er zich niet aan houden. Ze bepalen de verzendkosten op gewicht. Ik betaalde $11.50 voor shipping van 4 potjes de laatste keer. Met 10 potjes is het trouwens gratis
ik heb gemaild met de vraag wat 3 potjes me bij elkaar gaan kosten
ik kan in de buurt echt niks vinden, en er zit toch wel wat moois tussen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')