Valt opzich mee hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Mirjam het volgende:
verzendkosten op ebay zijn nog best aan de prijs trouwens, per lakje verdubbelt het bijna, lijkt me de moeite dan niet.
zat te kijken bij http://stores.shop.ebay.nl/maiandjays-superstore__W0QQ_armrsZ1
Als je ze een bericht stuurt met daarin je lakjes shippen ze sowieso vanaf 9 lakjes dacht ik gratis naar NLquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Mirjam het volgende:
verzendkosten op ebay zijn nog best aan de prijs trouwens, per lakje verdubbelt het bijna, lijkt me de moeite dan niet.
zat te kijken bij http://stores.shop.ebay.nl/maiandjays-superstore__W0QQ_armrsZ1
Mooi handen! En nagels.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:01 schreef L-E-A het volgende:
Mooie nagels hier weer allemaal! Ik heb nu vakantie, dus kan ook eens los gaan haha.
Ben begonnen met de etos effect nails 013 waar ik al eerder een foto van geplaatst heb.
Zonder nagellak zien m'n nagels er zo uit (onduidelijke telefoonfoto):
[ afbeelding ]
Hier in Tilburg, in een 'kapperspeciaalzaak' waar ze ook een hoekje voor nagels hebben... Heb je niet zo veel aan denk ik..quote:
En, waren ze iemand opgevallen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
Zo, dance classics is voorbij. De stippen gaan er weer af
Ik denk dat er meer vrouwen zijn die alleen knippen dan die er zo mee bezig zijn als de mensen in dit topic.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:01 schreef Saaaaab het volgende:
Ik ben denk ik het enige vrouwspersoon in Nederland dat haar nagels alleen knipt, en verder niks
Ja! Mijn vriendinnen vonden het tofquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja! Mijn vriendinnen vonden het tofmaar die weten allang van mijn nageltik, dus die letten er op
En ik heb ook languit op het stippentapijt in de hal gelegen, dan was ik namelijk in camouflage
Balen! Ik vind de kleur erg mooi, maar moet toegeven dat ik 'm nog niet op mijn nagels heb zitten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Outta Bounds heb ik ook. Vond het een beetje een miskoop achteraf. De kleur viel me erg tegen.![]()
Kunnen we hier geen ruilhandel beginnen? Iedereen heeft denk ik wel kleuren die ze achteraf toch tegenvallen en anderen vinden die misschien wel juist weer mooi.
Goed ideequote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Kunnen we hier geen ruilhandel beginnen? Iedereen heeft denk ik wel kleuren die ze achteraf toch tegenvallen en anderen vinden die misschien wel juist weer mooi.
oh, die heb ik ook gekocht laatstquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Ik ga zometeen mijn nagels lakken met "my favourite jeans" van H&M, ben benieuwd, ik zal een foto maken en plaatsen straks![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 'm ook in Den Haag gekocht, ja ze hebben leuke dingetjes daar hequote:Op zondag 18 oktober 2009 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, die heb ik ook gekocht laatst
was in den haag, daar hadden ze allemaal make upjes enzo![]()
wij hebben hier in leiden 3 H&M's, maar niks make up enzo
want ze hebben daar leuke spullies
jaaa, ik was echt verbaasdquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook in Den Haag gekocht, ja ze hebben leuke dingetjes daar he![]()
ikke blij dat ik in Den Haag woon
ik heb gemaild met de vraag wat 3 potjes me bij elkaar gaan kostenquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb een aantal hololakjes van Golden Rose, ze zijn best OK maar ze drogen niet zo snel helaasch.
[..]
Valt opzich mee hoorDe verzendkosten die van tevoren worden aangegeven kloppen trouwens van geen kant, geen idee waarom ze dat laten staan als ze er zich niet aan houden. Ze bepalen de verzendkosten op gewicht. Ik betaalde $11.50 voor shipping van 4 potjes de laatste keer. Met 10 potjes is het trouwens gratis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |