abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:11:28 #31
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73629014
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik was mijn teenspreiders een keer kwijt en heb toen tampons gebruikt (mijn moeder kwam op dat idee) .
Het werkte wel en zat precies in die ronding.
Maar wel een dure grap! Watjes ertussen gaat ook goed,ik lak mijn teennagels ook altijd,maar lang niet zo veel als mijn handen hoor.
Vorige week kon ik maar niet kiezen welke kleur dus om even te proberen allemaal een andere kleurtje.

Zit zo op mijn nieuwe Konad te wachten!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73630714
Wow, alweer een nieuw topic, gaat echt snel

Ik wil 2 nieuwe lakjes gaan kopen: donkerblauw en grijs.
Hebben jullie tips voor me qua merk enzo, welke is mooi?
Wel graag 1 die ik gewoon bij de Kruidvat / Etos / Hema ofzo kan halen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:42:43 #33
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73630913
Ik wil ook nog wel een mooie grijze
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:44:37 #34
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73631024
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:42 schreef Guess. het volgende:
Ik wil ook nog wel een mooie grijze
Don't come closer, I might hurt you
pi_73631153
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:11 schreef Guess. het volgende:

[..]

Maar wel een dure grap!
Of je houdt gewoon de folie/'t plastic eromheen

Ik moet ook weer eens m'n tenen lakken trouwens, heb al weken My Daddy's the King! erop
pi_73631205
Sowieso, tampons zijn toch niet echt duur...
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:49:02 #37
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73631254
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:47 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Of je houdt gewoon de folie/'t plastic eromheen

Ja maar dan nog vind ik het vies
pi_73631431
Ik heb geen teenspreider of tampons nodig bij mijn tenen Ik kan ze lakken zonder dat ze mekaar onder smeren! Ben ik raar?
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:56:55 #39
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73631626
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb geen teenspreider of tampons nodig bij mijn tenen Ik kan ze lakken zonder dat ze mekaar onder smeren! Ben ik raar?
Ja
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_73631916
quote:
You and me both!

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73631956

Oh btw...ik heb vandaag iedereen mijn poesje laten zien...
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:26:53 #42
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73632944
Fijn Linnie

Ik heb een vinger van m'n vriend als test gebruikt om een nieuwe kleurtje te bekijken omdat ik de mijne net gedaan heb, hij was er niet over te spreken
Knoei
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:42:25 #43
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73633520
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef Linnie20v het volgende:

Oh btw...ik heb vandaag iedereen mijn poesje laten zien...
Don't come closer, I might hurt you
pi_73634327
Verrek, ik sta in de OP.

En meerdere kleurtjes tegelijk kopen is niet goed. Ik wil de rest ķķk ergens opsmeren! (En het liefst m'n eigen nageltjes natuurlijk )

Misschien toch maar beginnen met m'n teennagels ook te gaan lakken. Dat heb ik eigenlijk nooit zo gedaan.
*Heeft iets te doen morgen*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:56:54 #45
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73638254
quote:
Nou, heel normaal is het niet, schijnbaar Ik kan het ook
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_73640294
ik heb mijn nagels ook weer eens paars gelakt...

Een mooie foto maken lukt niet echt

Ik heb uhm veel te dure nagellak gekocht bij de douglas, zit ook in zo'n mooi doosje. Kohl heet het geloof ik.
Maar echt fijne nagel lak is het niet vind ik Dat is dan wel weer jammer.

Ik heb die topcoat gebruikt die iemand hier laatst aanrade, echt fijn spul! (Nubar Nail Polish Top Coat)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_73640822
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:32 schreef progje het volgende:

Ik heb uhm veel te dure nagellak gekocht bij de douglas, zit ook in zo'n mooi doosje. Kohl heet het geloof ik.
Maar echt fijne nagel lak is het niet vind ik Dat is dan wel weer jammer.
Dit kon ik geschreven hebben! Ik heb precies hetzelfde merk gekocht (Koh heet het en zit in zo'n soort lippenstifhouder met spiegeltje, 14.95.) na een tip van iemand van hier.En ik vind het ook niet heel fijn, smeert niet lekker, die goedkope lakjes smeren beter.Maar je moet er goed mee schudden voor je het gebruikt dan gaat het al een stukje beter.Maar had er ook meer van verwacht!

Ik ga nu de foto's uploaden.
pi_73641147
Wat is het onmogelijk om die holo-lak van Koh fatsoendelijk op een foto te krijgen om jullie te laten zien

In de zon lukt het me helemaal niet omdat het dan helemaal niet zichtbaar is en het gewoon lijkt of het een zilveren is .Maar het is enigzins gelukt ze op de foto te krijgen (vraag niet hoe!) en ze zijn ook niet helemaal scherp maar voor het idee dan!

Ik weet dat die nagel nog niet netjes was,Maar ik heb eerst foto's gemaakt voor ie droog was om aan mijn vriendin te sturen,wat zij ervan vond (LOL) voor ik het eraf ging halen en dan een uur had zitten pielen om het netjes bij te werken.Zij vond het mooi dus nu heb ik ze wel netjes schoongemaakt want hij mag even blijven

Heb wel gemerkt dat met een basecoat hij heel raar smeert, dat je hem niet fatsoendelijk erop krijgt, pas toen ik mijn nagels helemaal schoon,droog had en geen verharder of wat dan ook erop had, kon ik het fatsoendelijk uitsmeren.En na twee laagjes was ie op sommige plekken nog niet helemaal dekkend.Maar leuk voor een feestje of zo.Als de zon niet schijnt vind ik er niks aan.

Maar mijn zoontje is nog steeds verliefd op de "regenbogen op mijn vingers"dus dat zit wel goed, tenminste iemand die het mooi vind
pi_73642847
Ohhh jongens ik word gek. Ik heb net mijn nagel gestoten en nu is ie heel erg ingescheurd, ook tot in het vlees. Het doet me toch pijn!
Nu heb ik geen idee wat ik ermee moet doen, vijlen is geen optie, doet veel te zeer. Misschien zo ver mogelijk afknippen? Maar dan zit ik nog steeds met die scheur in het vel. Of pleisters omhouden tot de scheur is uitgegroeid? Of de truc met het theezakje proberen, maar dan blijft mijn nagel 'lang' en stoot ik nog overal tegenaan?

Wat raden jullie aan?
Help

Misschien zo met foto.
pi_73643039
Check je PM, booo...
pi_73643166

Even snel op school gemaakt. Niet zo netjes, en mn nagels zijn ook niet zo maarja.. ;o
pi_73648681
Nou met het "bloempje" op de camera is het toch gelukt!

Ik heb de andere "mislukte" foto's ook maar geupload, ik ben nog steeds trots op m'n konadsterretjes

Etos longlasting nailpolish "006"

Konad!!

Rimmel speed dating

En ja, ik weet dat mijn randjes niet netjes zijn, maar ik heb geen wattenstaafjes meer en met wattenschijfjes lukt het me niet zonder pluisjes aan alle nagels te krijgen
pi_73649077
Ik laat meestal de randjes zitten tot de volgende dag, Als alles echt goed droog is en dan kan ik ze er zo vanaf krabben of met een nagelvijl zonder de rest te beschadigen.Als ik het doe als ik mijn nagels net gelakt heb dan kan ik opnieuw beginnen
pi_73650194
Leuk hoor dames!

Om je randjes weg te halen en je hebt geen wattenstokjes meer kan je een houtje pakken en wat watten er strak omheen draaien.
Beetje remover erop en dan kan je het preciezer schoonmaken.
pi_73650284
Tammymara, oh, gewoon pulken dus eigenlijk?

Oblivion wij hebben nooit watten in huis, dus daar kan ik helaas ook niet zoveel mee.. Maar bedankt voor de tip!
pi_73650650
Bedankt voor de tip! Straks even zoeken naar prikker ofzo, dan kan ik deze schoonmaken:

Fotoskillz zijn niet briljant, in het echie is 'ie veel mooier.

Gejat van iemand met veel betere lak- en fotoskillz dan ikkes.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:23:00 #57
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73651215
Tip van de dag:
Bij de hema verkopen ze heel goedkoop corrector pennen... gewoon een pennetje met nagellak remover. Veel makkelijker dan watjes, of staafjes of stokjes, en kost geen drol. Ze liggen gewoon bij de lakjes en make-up.
Knoei
pi_73651729
Ja, is wel handig zo'n pennetje, maar houtje, watjes en remover heb ik altijd in huis, verdroogt ook niet.
Maar goed, ik heb het eigenlijk nooit nodig.
En als ik er langs ben gegaan met het kwastje, dan doe ik gewoon met mijn andere nagel even erlangs en het is weg.
Ik zag laatst een mooie tutor over het lakken, iemand behoefte aan?
Dan zoek ik 'm...
pi_73651851
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:23 schreef Loqi het volgende:
Tip van de dag:
Bij de hema verkopen ze heel goedkoop corrector pennen... gewoon een pennetje met nagellak remover. Veel makkelijker dan watjes, of staafjes of stokjes, en kost geen drol. Ze liggen gewoon bij de lakjes en make-up.
oooow geniaal!
Die ga ik gelijk kopen morgen

Trouwens, hoe houden jullie je nagelriemen mooi?
die van van mij zijn wat drogig + velletjes die ik er dan vanaf bijt.. ahum
Wil dat niet meer! Heb vandaag een nagelriemcreme van Herome gekocht, ben benieuwd.
Wat gebruiken jullie hiervoor?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:50:45 #60
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73652020
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Oblivion het volgende:
Ja, is wel handig zo'n pennetje, maar houtje, watjes en remover heb ik altijd in huis, verdroogt ook niet.
Maar goed, ik heb het eigenlijk nooit nodig.
Dat pennetje verdroogt ook niet zit gewoon een dopje op. Je krijgt er ook 3 extra stiftpunten bij en hij gaat super lang mee
Knoei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')