Maar wel een dure grap! Watjes ertussen gaat ook goed,ik lak mijn teennagels ook altijd,maar lang niet zo veel als mijn handen hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was mijn teenspreiders een keer kwijt en heb toen tampons gebruikt (mijn moeder kwam op dat idee)![]()
.
Het werkte wel en zat precies in die ronding.
Of je houdt gewoon de folie/'t plastic eromheenquote:
Ja maar dan nog vind ik het viesquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon de folie/'t plastic eromheen
Jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb geen teenspreider of tampons nodig bij mijn tenenIk kan ze lakken zonder dat ze mekaar onder smeren! Ben ik raar?
You and me both!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb geen teenspreider of tampons nodig bij mijn tenenIk kan ze lakken zonder dat ze mekaar onder smeren! Ben ik raar?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef Linnie20v het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh btw...ik heb vandaag iedereen mijn poesje laten zien...![]()
Nou, heel normaal is het niet, schijnbaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef Linnie20v het volgende:
Dit kon ik geschreven hebben! Ik heb precies hetzelfde merk gekocht (Koh heet het en zit in zo'n soort lippenstifhouder met spiegeltje, 14.95.) na een tip van iemand van hier.En ik vind het ook niet heel fijn, smeert niet lekker, die goedkope lakjes smeren beter.Maar je moet er goed mee schudden voor je het gebruikt dan gaat het al een stukje beter.Maar had er ook meer van verwacht!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:32 schreef progje het volgende:
Ik heb uhm veel te dure nagellak gekocht bij de douglas, zit ook in zo'n mooi doosje. Kohl heet het geloof ik.
Maar echt fijne nagel lak is het niet vind ik Dat is dan wel weer jammer.
oooow geniaal!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:23 schreef Loqi het volgende:
Tip van de dag:![]()
Bij de hema verkopen ze heel goedkoop corrector pennen... gewoon een pennetje met nagellak remover. Veel makkelijker dan watjes, of staafjes of stokjes, en kost geen drol. Ze liggen gewoon bij de lakjes en make-up.
Dat pennetje verdroogt ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:43 schreef Oblivion het volgende:
Ja, is wel handig zo'n pennetje, maar houtje, watjes en remover heb ik altijd in huis, verdroogt ook niet.![]()
Maar goed, ik heb het eigenlijk nooit nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |