oh, klinkt engquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:45 schreef Empathologica het volgende:
Formaldehyde is een conserveermiddel, het is eigenlijk wel giftig spul en het zal denk ik ook wel je huid goed uitdrogen, vandaar dus de olie om het te beschermen.
ik heb daar een klein vraagje overquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef Oblivion het volgende:
Duidelijke plaatjes, hoe en wat van lakken nagels.
Echt op de voorkant van je nagel, de kopse kant zeg maar. Dan blijft je lak veeeel langer zitten zonder te chippen (en ik persoonlijk vind het ook een stuk mooier als de nagel 1 kleur is en het randje ook ipv nog gewoon wit). Wel uitkijken dat je niet ook de onderkant van je nagel lakt.. bij je vingertop zeg maar..dan krijg je van die niet-drogende klontenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb daar een klein vraagje over
als eerste stap doet ze een klein beetje topcoat op de rand van de nagels.
waarom precies?
en echt op de zijkant op de rand, of een stuk van het randje zeg maar, net zoals een french?
oh, dawissikniequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
Echt op de voorkant van je nagel, de kopse kant zeg maar. Dan blijft je lak veeeel langer zitten zonder te chippen (en ik persoonlijk vind het ook een stuk mooier als de nagel 1 kleur is en het randje ook ipv nog gewoon wit). Wel uitkijken dat je niet ook de onderkant van je nagel lakt.. bij je vingertop zeg maar..dan krijg je van die niet-drogende klonten
Niet op je nagel zoals een french maar echt het randje van je nagel. Op die manier blijft je nagellak langer zitten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb daar een klein vraagje over
als eerste stap doet ze een klein beetje topcoat op de rand van de nagels.
waarom precies?
en echt op de zijkant op de rand, of een stuk van het randje zeg maar, net zoals een french?
nagels op een schoolbord, ohnoes!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet op je nagel zoals een french maar echt het randje van je nagel. Op die manier blijft je nagellak langer zitten.
Eigenlijk moet het met zowel de kleur als de topcoat maar ik doe dat nooit met de topcoat. Ik vind twee laagjes nagellak op het randje van mijn nagel naar, vooral als daar kleine beschadigingen in komen. Als nagels over een schoolbord. *ril*Met alleen kleur werkt het ook en het beschadigd ook minder snel.
Het idee is dat je het kwetsbare randje van de nagellak dat altijd beschadigd bij stoten e.d. waardoor er stukjes nagellak af knappen, verschuift naar onder je nagel waar je niet zo snel stoot en dus ook minder snel chips krijgt. En dat werkt ook echt.
ik zie meer ellende over essence lakquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nou.. ik had dus een hele mooie blauw en zwart gehaald van Essence (etos).
Het smeert voor geen meter, wat een kutspulEn het droogt ook al niet.
Mijn lakjes van de HEMA zijn veel fijner en drogen geweldigAlleen chipt echt elke nagellak binnen de tweede dag bij mij..
Wauuw.. Echt leuk! mooie kleurtjes ook..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb het bij die eurodiscountdinges gekocht die in de OP staat. Kost geen drol.![]()
Ik ben vanavond even aan het spelen geweest en dit is het resultaat!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef Oblivion het volgende:
Ssst, ze moet nu andere hand gaan doen...
Dank je voor de tipquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vitamine B complex (gaat voornamelijk om vitamine H of B8) nemen.
Een grijze creme of meer een metalic look?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dank je voor de tip![]()
Ik ga zo eens ff naar de Kruidvat in mijn lunchpauze![]()
Ladies, ik ben op zoek naar grijze nagellak!
Waar oh waar kan ik die scoren? En dan wel graag een merk wat je in de winkel kan kopen.
Heb al bij Kruidvat gekeken, maar geen van de merken had grijs in het assortiment.
Oeh ja precies die kleur van de foto, creme dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een grijze creme of meer een metalic look?
Creme is moeilijk te vinden in de winkels helaas. Schlecker schijnt er een te hebben maar daar ben ik nog niet geweest want die zit hier niet in de buurt.
-edit- even foto van internet geplukt:
[ afbeelding ]
Die zilvere heb ik! Dus ja, hij is zilver, absoluut niet lichtgrijs helaas.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:11 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wil deze eens in het echt zien...
[ afbeelding ]
Ik zoek nog een lichtgrijze, maar deze neigt naar zilver..
Ja deze kleur wil ik,kan em echt nergens vinden,zelfs niet bij douglas of iciparis ga maar via internet bestellen denk...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een grijze creme of meer een metalic look?
Creme is moeilijk te vinden in de winkels helaas. Schlecker schijnt er een te hebben maar daar ben ik nog niet geweest want die zit hier niet in de buurt.
-edit- even foto van internet geplukt:
[ afbeelding ]
Ik heb een paarse van Koh.. maar ik vind het echt klote spul.. helemaal voor de prijs die je er voor moet betalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:29 schreef MissJ het volgende:
Grijszoekende dames, luistert en huivert!
Ben net op zoektocht gegaan en bij Douglas hebben ze een prachtige grijze van Koh. Kost 14,95 maar nu met 10% korting!
Heb um nog niet gekocht omdat ik nog even verder wilde kijken, maar niks anders grijs gevonden.
En heb volgens mij hier ook gelezen dat de nagellak van Koh nogal tegenvalt...?
dit is um:
[ afbeelding ]
Haha ja joh echt klote?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef progje het volgende:
[..]
Ik heb een paarse van Koh.. maar ik vind het echt klote spul.. helemaal voor de prijs die je er voor moet betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |