Tja, ik heb die Scheringa wel eens ontmoet, als mens wel goed denk ik, doet ook wel heel veel voor goede doelen, zijn bedrijfsvoering is wel wat laakbaar...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Scheringa mag van mij gewoon failliet gaan. Arrogante kwal, nooit gemogen die vent.
Als men nou gewoon naar mij geluisterd had was DSB al 10 jaar geleden failliet gegaan, maar ja... wie neemt nou wat aan van een 12-jarig jochie.
Gelukkig ben jij altijd waakzaam en sta je klaar om onmiddellijk in te grijpen wanneer er een nieuw topic aangemaakt moet wordenquote:
zonder ophelia waren we nergensquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij altijd waakzaam en sta je klaar om onmiddellijk in te grijpen wanneer er een nieuw topic aangemaakt moet worden!
Ja, ben ik klaar voor een half uurtje doorposten is er geen topicquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij altijd waakzaam en sta je klaar om onmiddellijk in te grijpen wanneer er een nieuw topic aangemaakt moet worden!
En hij's van AZquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja, ik heb die Scheringa wel eens ontmoet, als mens wel goed denk ik, doet ook wel heel veel voor goede doelen, zijn bedrijfsvoering is wel wat laakbaar...
Denk alleen niet dat ze hem persoonlijk te pakken kunnen nemen, die kerel blijft gewoon schat hemeltje rijk!
Ik heb een zwart-witte kat (en een rood-witte) bij ons is geen enkele kledingcombo veiligquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:01 schreef Stuurloos het volgende:
Fijn, een zwarte coltrui en witte kattenharen
Snap ik!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb een zwart-witte kat (en een rood-witte) bij ons is geen enkele kledingcombo veilig
Ik kan die vent niet uitstaan, zelfs als hij gepersifleerd wordt bij Koefnoen lopen de rillingen over m'n rug.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja, ik heb die Scheringa wel eens ontmoet, als mens wel goed denk ik, doet ook wel heel veel voor goede doelen, zijn bedrijfsvoering is wel wat laakbaar...
Denk alleen niet dat ze hem persoonlijk te pakken kunnen nemen, die kerel blijft gewoon schat hemeltje rijk!
Er moet sowieso toch onderzoek komen? Om verzekeringsfraude te onderzoeken, dan wordt er toch altijd de reden van de brand onderzocht? Dacht ik tenminste hoor...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:33 schreef SwiffMeister het volgende:
Is er eigenlijk een onderzoek ingesteld naar de brand in de Zino? Ik hoor van verschillende kanten dat het de eigenaar namelijk wel heel goed uit komt dat die tent is afgefikt...
Dat wist ik niet zeker, vandaar mijn vraagquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er moet sowieso toch onderzoek komen? Om verzekeringsfraude te onderzoeken, dan wordt er toch altijd de reden van de brand onderzocht? Dacht ik tenminste hoor...
jah die verhalen heb ik ook gehoord.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:33 schreef SwiffMeister het volgende:
Is er eigenlijk een onderzoek ingesteld naar de brand in de Zino? Ik hoor van verschillende kanten dat het de eigenaar namelijk wel heel goed uit komt dat die tent is afgefikt...
Die verhalen hoor je natuurlijk altijd wel als een dergelijke tent affikt. Of het nou een restaurant, discotheek, club of broodjeszaak isquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah die verhalen heb ik ook gehoord.
ja maar ook verhalen dat hij het wou verkopen enzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die verhalen hoor je natuurlijk altijd wel als een dergelijke tent affikt. Of het nou een restaurant, discotheek, club of broodjeszaak is
Net zoals dat elke tent in Tilburg op de zaken van de Bolle groep en de Clochard na te koop staat!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ook verhalen dat hij het wou verkopen enzo
quote:
Ik heb andere verhalen gehoord, dat het namelijk helemaal niet zo goed ging.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Denk niet dat Hans en Tommy er blij mee zijn! Zino was een tent die flinke omzetten draaide en een trouw en groot publiek had! Wanneer ze goed verzekerd zijn zullen ze er wat dat betreft niet om huilen, maar persoonlijk wel! Ze hebben wel het geluk dat ze nu in de La Salle door kunnen gaan!
Tja, ik ken ze persoonlijk en geloof de verhalen nooit zo...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Ik heb andere verhalen gehoord, dat het namelijk helemaal niet zo goed ging.
Ik heb ook verhalen gehoord dat de meeste apparatuur een weekje voor de brand verhuisd is van de Zino naar de La Salle.... ontzettend veel geluk, of ruikt het hier toch naar verzekeringsfraude?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Ik heb andere verhalen gehoord, dat het namelijk helemaal niet zo goed ging.
ach ja, we zullen maar aan de onderzoekers over latenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb ook verhalen gehoord dat de meeste apparatuur een weekje voor de brand verhuisd is van de Zino naar de La Salle.... ontzettend veel geluk, of ruikt het hier toch naar verzekeringsfraude?
Nee joh, roddelen, speculeren, allemaal aannames maken die op niets gebaseerd zijn, zo hoor je dat te doen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach ja, we zullen maar aan de onderzoekers over laten
Dat is bullshit! Er is juist spul van de La Salle naar de Zino gegaan omdat La Salle in principe gesloten zou worden!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb ook verhalen gehoord dat de meeste apparatuur een weekje voor de brand verhuisd is van de Zino naar de La Salle.... ontzettend veel geluk, of ruikt het hier toch naar verzekeringsfraude?
Vous parlez français? Tres Bienquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Je me n'interesse pas. Hoe is het verder? Ik heb pijn aan mijn ooooogen, van het heel-veel-moeilijk-engels-artikel-aandachtig-lezen/op het pc scherm kijken I guess
. Mmweh.
Oui, je m'appelle hetzusjevan et j'ai 20 ans. J'ai eu six ans français à l'école secondaire mais maintenant.. pfft. Ik kan het echt niet meer. Owja: "je voudrais un kilo de pommes et fifi est un chien et ou est l'syndicat d'initiative?"quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Vous parlez français? Tres Bien
bah aandachtig lezen op een scherm kan ik ook niet langer dan een half uurtje achterelkaar, dan heb ik zeker hoofdpijn...
Kappers zat, maar goedkoop.. Mij kost het 29 euro geloof ik, vind ik zelf niet echt goedkoop.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef Stuurloos het volgende:
Weet er iemand een goedkope kapper in het centrum? Het is namelijk weer erg nodig.
Vorige week nog wat belegde stokbroodjes gehaald bij De Ritz, altijd lekker.quote:
Waar zit die VoreG, in de Nieuwlandstraat? Als dat zo is, dan kan ik namelijk lopendquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef VoreG het volgende:
Ik betaal 18 euro bij Team Kapsalon, altijd erg tevreden over! Tenminste ook leuke kapsters die ook nog eens lekker mee kunnen ouwehoeren!
Ik slik nooit pijnstillers, maar bij hoeveel heb je een overdosis en ga je dood? Vanochtend door m'n rug gegaan en kan echt helemaal niets...
Ik wil graag een kilo aardappels en fifi is een hond en waar is het vvv-kantoor? Haha, dat ik het nog weet zegquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oui, je m'appelle hetzusjevan et j'ai 20 ans. J'ai eu six ans français à l'école secondaire mais maintenant.. pfft. Ik kan het echt niet meer. Owja: "je voudrais un kilo de pommes et fifi est un chien et ou est l'syndicat d'initiative?". Die weet ik nog
. Echt zonde, maarja. Lezen gaat me nog wel redelijk af
.
Yup, tegenover de It's, althans ik geloof dat het de it's is... Iig een elektronicazaakquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:51 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Waar zit die VoreG, in de Nieuwlandstraat? Als dat zo is, dan kan ik namelijk lopend
Hehe, de laatste tijd is het sowieso zeer goed toeven (heerlijk woord) in de stad, wij staan nu al sinds de TIK elke donderdag stampesvol, helemaal top!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef existenz het volgende:
Vrijdag en zaterdagavond waren weer slechte avonden in de stad. Ik heb er nu nog last vanVooral de vrijdag was weer prima
Voor rugpijn werkt voltaren prima! Lees bijsluiter voor dosis, dood ga je niet, maar bij langdurig gebruik kan je maagwand beschadigen (enkele weken elke dag een paar pillen!)quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef VoreG het volgende:
Ik betaal 18 euro bij Team Kapsalon, altijd erg tevreden over! Tenminste ook leuke kapsters die ook nog eens lekker mee kunnen ouwehoeren!
Ik slik nooit pijnstillers, maar bij hoeveel heb je een overdosis en ga je dood? Vanochtend door m'n rug gegaan en kan echt helemaal niets...
Ik heb een huisgenoot vanmiddag maar iets laten halen, hij moest toch naar de winkels. Nu heb ik pijnstillers met paracetamol en coffeïne (namaak koffie oid), na 3 pillen begint het eindelijk te werkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Voor rugpijn werkt voltaren prima! Lees bijsluiter voor dosis, dood ga je niet, maar bij langdurig gebruik kan je maagwand beschadigen (enkele weken elke dag een paar pillen!)
Paracetamol werkt niet (naar eigen ervaring) leuk bij wat hoofdpijn en koorts...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb een huisgenoot vanmiddag maar iets laten halen, hij moest toch naar de winkels. Nu heb ik pijnstillers met paracetamol en coffeïne (namaak koffie oid), na 3 pillen begint het eindelijk te werken.. Waardeloos studeren is dit namelijk. Hele constructie zitten maken om ervoor te zorgen dat m'n boek op ooghoogte kwam te staan waardoor ik niet m'n nek (en dus rug) hoefde te buigen. Eigenlijk ben ik best zielig
.
Voorlopig werkt het, of het is het placebo effect, maar dat is ook een effect!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Paracetamol werkt niet (naar eigen ervaring) leuk bij wat hoofdpijn en koorts...
Als het werkt dan werkt het, maar bij mij heeft het nooit gewerkt... Ben redelijke ervaringsdeskundige helaas...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voorlopig werkt het, of het is het placebo effect, maar dat is ook een effect!
Op het doosje staat iig bij koorts en hoofdpijn, maar ook bij menstruatiepijn en zenuwpijn. En dat laatste is waar ik last van heb, denk ik, ik bloed iig niet.
Oeh waardeloos.. Ik weet dat het bij mij in de familie nogal vaak voorkomt, een zwakke rug.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Als het werkt dan werkt het, maar bij mij heeft het nooit gewerkt... Ben redelijke ervaringsdeskundige helaas...
En elke zaterdag de laatste tijd ook...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hehe, de laatste tijd is het sowieso zeer goed toeven (heerlijk woord) in de stad, wij staan nu al sinds de TIK elke donderdag stampesvol, helemaal top!
Komende tijd moet ik helaas even rustig aan doen vanwege m'n tentamens, dus ook geen werk... A.s. vrijdag even bijschieten en dan kan ik vanaf volgende week donderdag weer.
Klopt ja, moet wel zeggen dat er veel jong volk rondloopt! En dat ze steeds handtastelijker worden, laatst had ik gewoon op een blauwe plek op m'n reet zitten na het glaslopenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef existenz het volgende:
[..]
En elke zaterdag de laatste tijd ook...
Zal er morgen eens even langs gaan, hopelijk niet te druk dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, tegenover de It's, althans ik geloof dat het de it's is... Iig een elektronicazaak...
Leuke meiden en m'n haar zit altijd perfect, maar dat kan ook bijna niet anders.
Het is de meest karig vorm van pijn die je kan hebben... Ben zelf nu 4x geopereerd aan mijn rug...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oeh waardeloos.. Ik weet dat het bij mij in de familie nogal vaak voorkomt, een zwakke rug.
Mijn ma is al tig keer onder het mes geweest voor een behandeling van haar hernia, maar niks helpt. Dan gaat het zo een half jaar goed en dan kan ze weer een paar weken helemaal niets.
Last van je rug is ook een vreemd soort pijn, het is meer alsof je aan een ketting ligt en niet kan bewegen.
Ai... hernia?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is de meest karig vorm van pijn die je kan hebben... Ben zelf nu 4x geopereerd aan mijn rug...
Nee, nog een graadje erger... Ben tussen 2 wervels de complete tussenwervel kwijt... Moet over tijdje (hopelijk paar jaar) 3 of meer wervels laten vastzetten... Tot die tijd zoveel mogelijk sporten en gezond houdenquote:
Oeh erg vervelend, kunnen ze dat niet met allemaal kunstmatige troep flexibel maken? Of wordt het gewoon echt een slot erop?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, nog een graadje erger... Ben tussen 2 wervels de complete tussenwervel kwijt... Moet over tijdje (hopelijk paar jaar) 3 of meer wervels laten vastzetten... Tot die tijd zoveel mogelijk sporten en gezond houden
Nope dat is niet mogelijk, ze hebben het wel geprobeerd, maar dat is ook afgestoten... I feel your pain almost every weekquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oeh erg vervelend, kunnen ze dat niet met allemaal kunstmatige troep flexibel maken? Of wordt het gewoon echt een slot erop?
Maar dan weet je iig hoe ik me voel, al heb ik het natuurlijk wel een paar gradaties erger!
* existenz gaat glas lopenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt ja, moet wel zeggen dat er veel jong volk rondloopt! En dat ze steeds handtastelijker worden, laatst had ik gewoon op een blauwe plek op m'n reet zitten na het glaslopen...
Hoe meer mensen er komen, hoe gelukkig ik word. Jonge meisjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef existenz het volgende:
Maar publiek in de boek wordt laatste tijd idd jonger en er komen veel meer mensen die af en toe komen. Eerst zag je veelal dezelfde mensen
Wij staan telkens op ons horloge te gucken wanneer het eindelijk half 2 is en je fatsoenlijk kan lopen en staanquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hehe, de laatste tijd is het sowieso zeer goed toeven (heerlijk woord) in de stad, wij staan nu al sinds de TIK elke donderdag stampesvol, helemaal top!
Komende tijd moet ik helaas even rustig aan doen vanwege m'n tentamens, dus ook geen werk... A.s. vrijdag even bijschieten en dan kan ik vanaf volgende week donderdag weer.
Zie je, jonkies!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef existenz het volgende:
Maar publiek in de boek wordt laatste tijd idd jonger en er komen veel meer mensen die af en toe komen. Eerst zag je veelal dezelfde mensen
Lang gelden voor mij ook, 7 jaar franse les gehad op de middelbare school. Simpele dingen kan ik nog zeggen, lezen gaat goed... maar een fransman verstaan? Nee dat lukt me ook niet meer...quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oui, je m'appelle hetzusjevan et j'ai 20 ans. J'ai eu six ans français à l'école secondaire mais maintenant.. pfft. Ik kan het echt niet meer. Owja: "je voudrais un kilo de pommes et fifi est un chien et ou est l'syndicat d'initiative?". Die weet ik nog
. Echt zonde, maarja. Lezen gaat me nog wel redelijk af
.
De onverlatenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt ja, moet wel zeggen dat er veel jong volk rondloopt! En dat ze steeds handtastelijker worden, laatst had ik gewoon op een blauwe plek op m'n reet zitten na het glaslopen...
Hmhm, en als mannen handtastelijk zijn dan gillen we aanranding maar dat vrouwen zo hard in mannenkonten knijpen dat mannen er blauwe plekken van krijgen, daar zeggen we niks van. Bewijst maar weer eens dat mannen een stuk makkelijker zijn dan vrouwenquote:
Hehe, je merkt het verschil wel om 01.30, maakt geen reet uit natuurlijk. Ze hebben zich bij ons zat gedronken en gaan dan vervolgens strontvervelend doen in de philip en 2 biertjes extra drinken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wij staan telkens op ons horloge te gucken wanneer het eindelijk half 2 is en je fatsoenlijk kan lopen en staan. Damn, het is echt asociaal druk tegenover vorig jaar
. En al die jonkies
.
Oke ik mag dat niet meer zeggen gezien ik zelf pas 20 benmaar ik ga om met meiden van 24 en ik ben 3ejaars dus, ja. Jonkies.
[..]
Zie je, jonkies!
quote:
Hoiquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef existenz het volgende:
20 jaar 3e jaars?! Tering he,dan ben je vroeg klaar :pquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wij staan telkens op ons horloge te gucken wanneer het eindelijk half 2 is en je fatsoenlijk kan lopen en staan. Damn, het is echt asociaal druk tegenover vorig jaar
. En al die jonkies
.
Oke ik mag dat niet meer zeggen gezien ik zelf pas 20 benmaar ik ga om met meiden van 24 en ik ben 3ejaars dus, ja. Jonkies.
[..]
Zie je, jonkies!
Hetzusjevanhetzusjevanquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef hetzusjevan het volgende:
En naar bed.. morgen half 7 zusje wegbrengen
Ga naar bed toequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hetzusjevanhetzusjevan![]()
(flauw, ik weet het (maar het is dan ook al half twee geweest))
ochtend schatquote:
Liefquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:53 schreef Stuurloos het volgende:
Goede morgen ohne sorgen, en zeker een met 2 zorgen minder:
Mijn vriendin is geslaagd voor theorie-examen auto en mijn kat is na 4 weken weer thuis gekomen. Toen ik mn poes vanmorgen binnen riep om te komen eten kwam hij net voor haar door het kattenluik naar binnen.
[ afbeelding ]
Compliment voor beiden
Je gaat vrijwillig mee naar de manege?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:49 schreef Stuurloos het volgende:
Lief he! Ben nu op manege de Roosberg in Bavel. Mijn vriendin is haar paard nu aan het rijden. Lekker zonnetje hier.
jah was wel mooie fotoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:49 schreef Stuurloos het volgende:
Lief he! Ben nu op manege de Roosberg in Bavel. Mijn vriendin is haar paard nu aan het rijden. Lekker zonnetje hier.
Onder de plakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je gaat vrijwillig mee naar de manege?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:52 schreef VoreG het volgende:
Ik doe nooit wat met Hyves, maar zodra ik echt, maar dan ook echt, moet studeren loop ik heel hyves af te struinen...
SOG-en is oke..
Studenten van tegenwoordigquote:
I know rightquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
20 jaar 3e jaars?! Tering he,dan ben je vroeg klaar :p
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hetzusjevanhetzusjevan![]()
(flauw, ik weet het (maar het is dan ook al half twee geweest))
Gefeliciteerd! Lieve fotoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:53 schreef Stuurloos het volgende:
Goede morgen ohne sorgen, en zeker een met 2 zorgen minder:
Mijn vriendin is geslaagd voor theorie-examen auto en mijn kat is na 4 weken weer thuis gekomen. Toen ik mn poes vanmorgen binnen riep om te komen eten kwam hij net voor haar door het kattenluik naar binnen.
[ afbeelding ]
Compliment voor beiden
Ik probeer aan WOG te doen, maar mijn baas werkt niet mee. Die doet liever aan MOG!quote:
ik heb gewoon bijna 32 uur overwerk staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik probeer aan WOG te doen, maar mijn baas werkt niet mee. Die doet liever aan MOG!
Mja heb geen overuren, maar heb ondanks de 3 weken die ik in november en de 2 weken die ik in december opneem nog 4 weken staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb gewoon bijna 32 uur overwerk staan
en nog 2 weken officiele vakantie dagen .....
hahahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja heb geen overuren, maar heb ondanks de 3 weken die ik in november en de 2 weken die ik in december opneem nog 4 weken staan![]()
Uh mn poes is al eens 2 weken weg geweest, dusja.. gelukkig weten ze waar hun baasje woont.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
I know right.
[..]
[..]
Gefeliciteerd! Lieve foto. Doen katten dat vaker, zomaar ineens 4 weken niet thuiskomen?
Jep, ik heb er geen moeite mee. Zolang ik niks hoef te doen en alleen hoef te kijken is alles prima.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je gaat vrijwillig mee naar de manege?
Uh nee, ik ben niets verplicht.. moest er nog eens bijkomenquote:
Nee, moet zelf nog veel te veelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
dat was weer een aflevering Flashpoint.
Zusje, kun je ook niet voor mij gaan leren ?
Verdullemequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, moet zelf nog veel te veel. Sorry
idd, brrr....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 06:51 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen meese
lekker fris deze morgen
moest krabbenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hoefde nog niet te krabben, maar lag wel flinke laag ijs op het dak!
o jah, welkom terugquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
In dat geval ben ik blij dat ik nog een dag extra vrij ben. Het temperatuursverschil is best groot moet ik zeggen
"normaal" zat ik nu met 24 graden in de morgen op ons dakterras wakker te worden..
in zn koffer kruipenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Welcome back! Ooh lekker KiD, wou dat ik ook nog op vakantie ging.. huisgenootje van me gaat in de herfstvakantie naar curacao, de biatch.
valt er alweer over de Oerlesestraat te fietsen naar de appie toe?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:34 schreef PierreTT het volgende:
Misschien kun je anders in haar koffer kruipen?
Ja, enigzins. Maar ik ga altijd lopen, dus sowieso niet zoveel last vanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
valt er alweer over de Oerlesestraat te fietsen naar de appie toe?
Top, straks maar even boodschappen doen dan. Die Korvelseweg is EN om EN je wordt bijna 3x per minuut dood geredenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, enigzins. Maar ik ga altijd lopen, dus sowieso niet zoveel last van
Das wel waar. Zeker omdat iedereen nu ineens supersnel langs de Korvelseweg wil ofzo, het zal wel hip zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Top, straks maar even boodschappen doen dan. Die Korvelseweg is EN om EN je wordt bijna 3x per minuut dood gereden.
Het is inderdaad vertiefte koud! Vanavond om 1900 tentamen, ik geloof dat ik eerst een uur moet opwarmen voordat dat gaat lukkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Das wel waar. Zeker omdat iedereen nu ineens supersnel langs de Korvelseweg wil ofzo, het zal wel hip zijnIk moet ook zo nog boodschappen doen, maar ik ga het slecht trekken vanwege de kou
Welke kou? Het begint net lekker te worden! Anders: www.albert.nlquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Das wel waar. Zeker omdat iedereen nu ineens supersnel langs de Korvelseweg wil ofzo, het zal wel hip zijnIk moet ook zo nog boodschappen doen, maar ik ga het slecht trekken vanwege de kou
Precies. Teringkou, ik moet daar ook eerst even aan wennen. Als ik eenmaal een weekje gewend ben dan mag het van mij -15 zijn, dan heb ik er iig geen last meer vanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is inderdaad vertiefte koud! Vanavond om 1900 tentamen, ik geloof dat ik eerst een uur moet opwarmen voordat dat gaat lukken.
Lekker?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Welke kou? Het begint net lekker te worden! Anders: www.albert.nl
albert.nl is wel een koningssite ja, maar voor die 200m die ik moet lopen is het toch een beetje overdreven, vind je niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Welke kou? Het begint net lekker te worden! Anders: www.albert.nl
Voor die 600 meter die ik moet fietsen is het eigenlijk net goed, alleen het is zo duur. Zeker omdat ik alleen maar 1 opwarmmaaltijd moet hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
albert.nl is wel een koningssite ja, maar voor die 200m die ik moet lopen is het toch een beetje overdreven, vind je niet?
Winter =quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:44 schreef VoreG het volgende:
Nee dan de winter... Koud, je moet 6 lagen kleding aan, je wordt zeikesnat, want het zal een keer niet regenen. Het is zo koud dat je opeens je amandelen weer hebt terug gekregen en je gaat om de haverklap op je bek, omdat het weer gevroren heeft.
Dat wil ik ook in de zomer, nu wordt het winter, dus dan gewoon lekker koud, goede vorst, geen regen, prima! Beter dan dat kolerige kwakkel weer van 15 graden, te warm voor dikke trui, te koud voor een overhemd...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lekker?
Ik wil zon!
Lekker op het terras zitten, zonnetje in je gezicht, zonnebril op je snufferd. Witbiertje in de hand danwel op tafel. Lekker om je heen kijken om te zien hoe mensen zich zoal kunnen verkleden op een zomerse dag, heerlijk!
Nee dan de winter... Koud, je moet 6 lagen kleding aan, je wordt zeikesnat, want het zal een keer niet regenen. Het is zo koud dat je opeens je amandelen weer hebt terug gekregen en je gaat om de haverklap op je bek, omdat het weer gevroren heeft.
Nee geef mij maar de zomer!
Ga eens koken danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor die 600 meter die ik moet fietsen is het eigenlijk net goed, alleen het is zo duur. Zeker omdat ik alleen maar 1 opwarmmaaltijd moet hebben...
Das wel waar, het jas-uit-of-jas-aan-weer, verschrikkelijk... en je moet altijd wel een jas meenemen, want het kan immers zo ineens gaan regenenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat wil ik ook in de zomer, nu wordt het winter, dus dan gewoon lekker koud, goede vorst, geen regen, prima! Beter dan dat kolerige kwakkel weer van 15 graden, te warm voor dikke trui, te koud voor een overhemd...
Stamppottenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Winter =
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!
Vorst is kut, want dan wordt het spekglad.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat wil ik ook in de zomer, nu wordt het winter, dus dan gewoon lekker koud, goede vorst, geen regen, prima! Beter dan dat kolerige kwakkel weer van 15 graden, te warm voor dikke trui, te koud voor een overhemd...
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga eens koken danWat zit jij trouwens te F5-en hier, nog steeds SOG
Gelul, als het een paar dagen goed vriest dan is het heerlijk! Dan is het vocht weg en dan is het heerlijke temp.!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef VoreG het volgende:Vorst is kut, want dan wordt het spekglad.
AFgelopen winter had het meer dan een paar dagen goed gevroren.. kortom ik kon m'n straat niet uitkomen zonder dat ik meerdere keren op m'n bek ging.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Gelul, als het een paar dagen goed vriest dan is het heerlijk! Dan is het vocht weg en dan is het heerlijke temp.!
Ik was er inderdaad ook niet zo van gecharmeerd toen, die ijslaag was met geen mogelijkheid van de stoep af te bikken...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
AFgelopen winter had het meer dan een paar dagen goed gevroren.. kortom ik kon m'n straat niet uitkomen zonder dat ik meerdere keren op m'n bek ging.
Vrijdag nog en dan volgende week dinsdag en donderdagquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:29 schreef PierreTT het volgende:
VoreG, heb je nog meer tentamens deze week?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
AFgelopen winter had het meer dan een paar dagen goed gevroren.. kortom ik kon m'n straat niet uitkomen zonder dat ik meerdere keren op m'n bek ging.
Groenteboer ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:02 schreef dramatiek het volgende:
Is er in Tilburg een tent waar je blauwe bessen kan kopen. Geen AH ofzo, ook geen smurfbessen. Hoeft ook geen tent te zijn.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kiddow, hoe was de vakantie? Zijn er bruine plekken te ontdekken die er anders niet zijn....?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Winter =
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!
Ik hoop op iets beters, namelijk op een winter mèt elfstedentochtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
hopelijk krijgen we zelfde winter als vorig jaar
haha jah beetje meer waterquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:16 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik hoop op iets beters, namelijk op een winter mèt elfstedentocht![]()
Alleen wel eerst nog een paar flinke buien voor het gaat vriezen, anders kan het bankven hier in Goirle niet dichtvriezen
-10 + sneeuw = Coooolquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:25 schreef theKiD het volgende:
Kou tot -5 kan nog wel.. Alles wat kouder is, is kut.
Voorwaarde voor die kou is wel dat de zon schijnt en er geen regen gaat vallen. Dus compleet droog..
De Pisang in de Nieuwlandstraat kan je denk ik wel helpen met je zoektochtquote:
Thanks...ga ik straks dan eens ff loeren, toch om de hoek.Twee hoeken dan. Niet aan gedachtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
De Pisang in de Nieuwlandstraat kan je denk ik wel helpen met je zoektocht
Elfstedentoch inderdaad! Dit jaar veel geschaatst in de Biesbosch en bij de Bokkerijder! Prima te doen! Het moet gewoon wel kouder worden dan -5, want dan heeft de zon nog te veel invloed! 's Nachts gewoon -15 of kouder en dan overdag lekker rond de -10quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:16 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ik hoop op iets beters, namelijk op een winter mèt elfstedentocht![]()
Alleen wel eerst nog een paar flinke buien voor het gaat vriezen, anders kan het bankven hier in Goirle niet dichtvriezen
De Bokkerijder, daar hebben ze de beste uitsmijters van NLquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Elfstedentoch inderdaad! Dit jaar veel geschaatst in de Biesbosch en bij de Bokkerijder! Prima te doen! Het moet gewoon wel kouder worden dan -5, want dan heeft de zon nog te veel invloed! 's Nachts gewoon -15 of kouder en dan overdag lekker rond de -10heerlijk!
Toen ik in Canada woonde is het koudste wat ik ooit heb meegemaakt -42 graden Celsius geweest!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
De Bokkerijder, daar hebben ze de beste uitsmijters van NL
Het lijkt er alleen wel steeds drukker en drukker te wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
De Bokkerijder, daar hebben ze de beste uitsmijters van NL
ken hem nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
http://www.indenbockenreyder.nl/
weet niet, ik ga nu poging doen met uurtje lerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Foei!
Hoe staat het met de meet trouwens
Dus je komt een uur lang niet posten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet, ik ga nu poging doen met uurtje leren
pogingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus je komt een uur lang niet posten?
Euh, voor ik wegging, was er sprake van een meet in de Boekanier op vrijdag? Of ben ik helemaal abuis?quote:
waar heb jij het nu over ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Euh, voor ik wegging, was er sprake van een meet in de Boekanier op vrijdag? Of ben ik helemaal abuis?![]()
Heb net ook ff snel 2 topics doorgebladerd...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef krioro het volgende:
Nah KiD heeft gelijk, tenminste, ik weet iig dat ik ook zoiets heb gelezen toen ik een Tilburg topic snel doorbladerde.
Details weet ik verder niet. En ik was vrijdag niet in Tilburg. [ afbeelding ]
idd, niet doorgegaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb net ook ff snel 2 topics doorgebladerd...
Tilburg #136, Branden van verlangen naar een meet
Veel meer zin om verder te zoeken had ik niet, maar hier word er wel iets over geroepen. Ging over afgelopen Vrijdag iig. Maar blijkbaar is die niet doorgegaan
ehm denk welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:53 schreef krioro het volgende:
Zou het ooit nog een keer wel doorgaan?
het helpt ook niet echt dat je hier de hele tijd zit te checkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm denk wel
Woei, hoofdstuk 1 les 1 zit in mn kop
nog 11 hoofdstukken en tig lessen te gaan
jah hoef de rest pas voor 5 nov te kennen ofzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:06 schreef Guard het volgende:
[..]
het helpt ook niet echt dat je hier de hele tijd zit te checken
Dat vind ik nu liefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:13 schreef existenz het volgende:
Maar ik zei net: ik ga een meet organiseren!
whehehehequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh ik dacht dat de meet vorige week donderdag was. Ik ben sowieso alleen donderdags in de stad te vinden, als ik er al ben. Vrijdag+zaterdag = Nijmegen, helaasch.
Hihi ik was ook in Nijmegen afgelopen vrijdag.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh ik dacht dat de meet vorige week donderdag was. Ik ben sowieso alleen donderdags in de stad te vinden, als ik er al ben. Vrijdag+zaterdag = Nijmegen, helaasch.
Niet voor de kermis.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Hihi ik was ook in Nijmegen afgelopen vrijdag.
Je vriendin woont er toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Hihi ik was ook in Nijmegen afgelopen vrijdag.
Ehhhhhhhhh welke vriendin?quote:
Hm dan was het iemand anders wiens vriendin in Nijmegen op kamers zatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhh welke vriendin?.
Mijn zus woont er, de band waarin haar vriend speelt had een cd-presentatie.
http://www.ragandbone.nl/quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hm dan was het iemand anders wiens vriendin in Nijmegen op kamers zat. Oh welke band? Of is dat te privé?
ach ....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:43 schreef existenz het volgende:
Goed, ik regel de dag van de meet. crazy de rest!
Het is eeen.....
DONDERDAG
hehequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:45 schreef VoreG het volgende:
Standpunten verdedigen op je tentamens waar je totaal niet achterstaat, maar die je toevallig makkelijker kan uitleggen is oke.
Nu ik je hyves-foto heb gezien kan ik eerlijk zeggen; net als piere heb ik ook jou nog nooit gezien bij de boekanierquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:45 schreef VoreG het volgende:
Standpunten verdedigen op je tentamens waar je totaal niet achterstaat, maar die je toevallig makkelijker kan uitleggen is oke.
ik kijk ook altijd meer naar de vrouwequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Nu ik je hyves-foto heb gezien kan ik eerlijk zeggen; net als piere heb ik ook jou nog nooit gezien bij de boekanierMaar ik let ook niet echt op mannelijk barpersoneel of de aanwezige mannen in het algemeen
Hoe kom je aan mijn hyves... En nooit gezien? Dan let je inderdaad niet echt goed op, ik ben er zo'n ongeveer 24/7quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Nu ik je hyves-foto heb gezien kan ik eerlijk zeggen; net als piere heb ik ook jou nog nooit gezien bij de boekanierMaar ik let ook niet echt op mannelijk barpersoneel of de aanwezige mannen in het algemeen
via onze collector Auto.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mijn hyves... En nooit gezien? Dan let je inderdaad niet echt goed op, ik ben er zo'n ongeveer 24/7.
Vakantie, en nee via pierett en de hyves vd boekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
via onze collector Auto.
Auto ? Waar de fuck is auto eigenlijk ?
o ok.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Vakantie, en nee via pierett en de hyves vd boek
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:57 schreef existenz het volgende:
Auto is zelfs geen vriendjes met vorrie!
nee, voor de rest ken ik hem ook nietquote:
iddquote:
dat was ROC bredaquote:
eeeh, waar moeten wij die van kennen dan haha ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:25 schreef Stuurloos het volgende:
Dan kennen jullie Sebastiaan ook wel denk ik, oud collega van mij (werkten samen destijds voor Onze Zaak). En Jurgen Leijten (van Van Horen Zeggen, mijn oom).![]()
Jurgen is een toffe gast!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:25 schreef Stuurloos het volgende:
Dan kennen jullie Sebastiaan ook wel denk ik, oud collega van mij (werkten samen destijds voor Onze Zaak). En Jurgen Leijten (van Van Horen Zeggen, mijn oom).![]()
haha okquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Soms wel, maar het is niet degene die jij bedoeld.
lijkt op elkaar toch ?quote:
http://www.youtube.com/results?search_query=jurgen+leijten&search_type=&aq=fquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:52 schreef Stuurloos het volgende:
Jurgen Lijten, dat is de zanger, maar das alleen met een lange IJ
Gelukkig is dat niet mn oomquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=jurgen+leijten&search_type=&aq=f
eij dus ook
is alleen niet bekend haha
Noees heb ik haar gemistquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:13 schreef Guard het volgende:
Maxima blijkt vanmiddag in Tilburg te zijn geweest
woeii... bron?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:13 schreef Guard het volgende:
klopt jah, was op het nieuws gister. bij het stadhuis toch.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:13 schreef Guard het volgende:
Goeiendaaaaagquote:
ff je modem uit zetten, 10 sec wachten en weer aanzettenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:24 schreef Guard het volgende:
prutsers van telfort. Vanochtend tot 7.00 onderhoud aan adsl, en sindsdien heb ik geen internet meer
Dat heb ik al 3x gedaan......quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ff je modem uit zetten, 10 sec wachten en weer aanzetten
Of het is uitgelopen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:24 schreef Guard het volgende:
prutsers van telfort. Vanochtend tot 7.00 onderhoud aan adsl, en sindsdien heb ik geen internet meer
misschien DNS record die werd vastgehouden ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef Guard het volgende:
Hmm nu maar eerst pc uitgezet, modem uit........ modem aan, pc aan en nu werkt het weer allemaal...
PC had ik de eerste drie keer aan laten staan...
quote:De dagen van burgemeester Ruud Vreeman van Tilburg lijken geteld. De Tilburgse coalitiepartij SP heeft geen vertrouwen meer in hem. De fractie heeft dat vannacht unaniem besloten over de uitkomsten van een raadsenquête naar de overschrijding van de kosten van het omstreden Midi Theater, verklaarde voorzitter Veerle Slegers vanochtend.
Door de beslissing van de SP verliest de de burgemeester steun van een meerderheid in de Tilburgse raad. De SP neemt het de burgemeester vooral kwalijk dat hij de gemeenteraad en een deel van het college niet heeft geïnformeerd terwijl hij wist dat de verbouwing van het theater tonnen duurder werd. Voor de partij was dat al bekend en in het rapport van de enquêtecommissie zijn geen verzachtende omstandigheden genoemd, legde Slegers uit.
Het verweer van Vreeman was tot dusver dat de stad onbestuurbaar dreigde te worden als de overschrijding meteen bekend werd.
Eerder namen het CDA, de Lijst Smolders Tilburg, Algemeen Belang, D66 en de Verenigde Seniorenpartij al stelling in tegen de burgemeester. Samen met de SP hebben zij 20 van de 39 zetels in de raad.
Een gemeenteraad kan de benoemde burgemeester niet wegsturen en Vreeman liet eerder optekenen dat hij niet vrijwillig vertrekt. De SP bestudeert de komende dagen de mogelijkheden om hem tot een vertrek te dwingen, aldus Slegers.
jah iets over bijna weg enzo haha.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
Crazy jij maakte toch een opm over de burgemeester?
[..]
18quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Whoa, mijn laptop moest gister ff 18 updates van windows installeren :/. En Guard; ik heb ook Telfort, maar vandaag nergens last van gelukkig.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Whoa, mijn laptop moest gister ff 18 updates van windows installeren :/. En Guard; ik heb ook Telfort, maar vandaag nergens last van gelukkig.
quote:ma 12 okt 2009, 14:47
Deze week grootste Windows-update ooit
AMSTERDAM - Deze week geeft softwaregigant Microsoft de grootste update voor Windows vrij die het ooit heeft samengesteld. Met de update worden maar liefst 34 fouten en veiligheidslekken gecorrigeerd.
Ondermeer fouten in programma's als Internet Explorer en enkele elementen van Office worden aangepast. Een van de updates is bedoeld voor Windows 7, dat volgende week uitkomt. Hiermee hoopt Microsoft alvast voor de lancering van het nieuwe besturingssysteem een fout te verwijderen.
In juni van dit jaar vond de op één na grootste update plaats. Toen werden 31 fouten en veiligheidslekken aangepakt met de update.
ok, dat had ik dan nog niet gezien hahaquote:
Ga je mond spoelen !!!quote:
Een in een week is echt sloom haha. Goed dat ik bijna terug ben van vakantie!quote:
jij piept hem er tussen uit !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een in een week is echt sloom haha. Goed dat ik bijna terug ben van vakantie!
Ga eens vakantie vieren dan... hier rondhangen kan ook als je weer terug bentquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een in een week is echt sloom haha. Goed dat ik bijna terug ben van vakantie!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef VoreG het volgende:
Oops, het boek dat ik moet kennen voor morgen loopt 2 drukken achter bij de meest recente versie, kortom de 'nummers' van de paragrafen die ik moet kennen kloppen niet echt.
Ik zit heerlijk op een bankje aan een glas wijn..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ga eens vakantie vieren dan... hier rondhangen kan ook als je weer terug bent
kom je hier nu gezellig doen, of kom je ons kutten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk op een bankje aan een glas wijn..
Mwah het is een beetje zoeken en gokken wat ze willen wetenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
!!
Nouja, dan heb je een tentamen later niks te doen
alcohollistquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
Beide! En nu ga ik het dorp in om wijn te kopen.... Haha
Welke ?quote:
wat denk jij nu zelfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Of je bent doorzichtig aan t klootviolen, of je hebt het geheugen als een goudvis....![]()
Dat is het altijdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah het is een beetje zoeken en gokken wat ze willen weten.
Gokken is goedquote:
Ik heb mezelf voorgenomen braaf thuis te blijven vanwege de tentamensquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog mensen die in de Boekanier te spotten zijn vanavond?
Ik heb juiiiist een kei moeilijk midterm staan as dinsdag maar geen zin om vanavond te blokken, bekijk 't maar -_-'. Morgen weer een dagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen braaf thuis te blijven vanwege de tentamens. Morgenavond ben ik weer aan het werk!
Ik heb dinsdag en donderdag ook tentamens, maar ook morgenmiddag. Anders was ik wel de stad in geweestquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb juiiiist een kei moeilijk midterm staan as dinsdag maar geen zin om vanavond te blokken, bekijk 't maar -_-'. Morgen weer een dag.
Wel morgen denk ik...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog mensen die in de Boekanier te spotten zijn vanavond?
spicegirls - wannabe willen wij zeker weer horen vanavondquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef existenz het volgende:
Ooh morgen dan vorrie spotten (Zo druk is het niet op de vrijdag.) Mooi weer foute nummers aanvragen
Dat is te standaard voor een vrijdag. Ik heb het over zulke foute nummers dat ze NIET op de lijsten staanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
spicegirls - wannabe willen wij zeker weer horen vanavond
Noem er 1.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:06 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat is te standaard voor een vrijdag. Ik heb het over zulke foute nummers dat ze NIET op de lijsten staan
Wat is er mis met de Veulpoepers en Ferry van de Zaande?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:10 schreef existenz het volgende:
Alex Lukien - Linette
De Veulpoepers - D'n egenlantier
Busje komt zo
D's schon woageh
Das van Boessschoten he?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Veulpoepers en Ferry van de Zaande?
Het 1 is gewoon oud en vertrouwd, het ander is een typetje dat je sowieso niet serieus moet nemen
En als je Ferrie al fout mag noemen, vind ik schon woageh nog wel meevallen. Dan moet je "zwart lère sjek etui" eens luisteren->
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |