ga is terug aan de studie jijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Leuke gesprekken hebben jullie, is weer goeie SOG voor me, zo meelurken![]()
.
Wie weet ben ik daar wel goed inquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben niet zo moeilijk te missen haha
Alles kan kapotquote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben niet zo moeilijk te missen haha
Ik vind het ook niet tof, dat ik niet weet hoe het eruitziet vantevorenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dan altijd bang dat ik mensen niet herken enzo![]()
hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wie weet ben ik daar wel goed in
[..]
Alles kan kapot
Juist! Dan spreek ik liever met iemand af op een concrete plek (lees; daar kan dan niemand anders zijn) en ga er dan heenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet tof, dat ik niet weet hoe het eruitziet vantevoren.
foto op fobo, hyvesquote:
Volgens mij heb ik jou 10 jaar geleden niet gezien hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha
ik bedoel, mensen die mij 10 jaar geleden voor het laatst hebben gezien, die herkennen mij nog
echt erg
Als je nou eens hyves of facebook aanmaakt dan kan je iedereen hier toevoegen op hyves en dan weet je meteen hoe iedereen eruit zietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet tof, dat ik niet weet hoe het eruitziet vantevoren.
U mean girl.. rrraauwquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wie weet ben ik daar wel goed in
[..]
Alles kan kapot
nee maar je kunt me op fotos zienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou 10 jaar geleden niet gezien hoor
als jij dan naar de meet komtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als je nou eens hyves of facebook aanmaakt dan kan je iedereen hier toevoegen op hyves en dan weet je meteen hoe iedereen eruit zieteigenwijsje
![]()
Jij hebt iedereen op hyves en je hebt meerdere mensen al gespot! Moet niet moeilijk zijn voor jouquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist! Dan spreek ik liever met iemand af op een concrete plek (lees; daar kan dan niemand anders zijn) en ga er dan heen
ze is onze hyves collectorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jij hebt iedereen op hyves en je hebt meerdere mensen al gespot! Moet niet moeilijk zijn voor jou.
Sorry! Soms is dat mijn "slogan" (of naja, dan zeg ik dat, haha)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
U mean girl.. rrraauw![]()
Nee, ik nog steeds hoteldebotel of je moet een look-a-like van Hayden Panettiere zijn.. dan is het een ander verhaal
Hahaha, maar dan nog! Die mensen spot ik dan in "ongedwongen situaties" en dat is makkelijkerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jij hebt iedereen op hyves en je hebt meerdere mensen al gespot! Moet niet moeilijk zijn voor jou.
Hayden Panettiere, Heroesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
U mean girl.. rrraauw![]()
Nee, ik nog steeds hoteldebotel of je moet een look-a-like van Hayden Panettiere zijn.. dan is het een ander verhaal
zie je nu wel dat je helemaal niet zo aardig bent, zoals je eerder zeiquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry! Soms is dat mijn "slogan" (of naja, dan zeg ik dat, haha)
pfft, voorruit dan maarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hayden Panettiere, Heroes.
En nee crazy ik kom niet, ga al naar Rotterdam die dag. Had ik al eerder afgesproken, helaasch.
Gotta catch them all !!!quote:
Ik ben heel aardig! Vraag maar aan zusjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zie je nu wel dat je helemaal niet zo aardig bent, zoals je eerder zei
Hahahaquote:
Het ging ook om de plek.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als je nou eens hyves of facebook aanmaakt dan kan je iedereen hier toevoegen op hyves en dan weet je meteen hoe iedereen eruit zieteigenwijsje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |