Haha, dat geloof ik wel jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:25 schreef Stuurloos het volgende:
Maandje geleden hadden we het Ned. vrouwen hockeyelftal in huis. Wat een arrogante kutjes zeg.
wie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow!
Ik had zaterdag bijna de deur van Rene van Kooten zijn auto in mijn auto
hockeytrutjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:25 schreef Stuurloos het volgende:
Maandje geleden hadden we het Ned. vrouwen hockeyelftal in huis. Wat een arrogante kutjes zeg.
zitten wel lekkere tussen dacht ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:25 schreef Stuurloos het volgende:
ah vandaar dat ik nog nooit van hem gehoord had.quote:
Haha.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Guard het volgende:
[..]
ah vandaar dat ik nog nooit van hem gehoord had.
Hehe. Sommige zien er wel leuk uitquote:
lolquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Sommige zien er wel leuk uit
en nee, ik ben geen bi ofzo
denk welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha.
Btw; spreken jullie binnen bij de Boekanier af?
Klopt, een aantalquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zitten wel lekkere tussen dacht ik
En waarom niet voor jou?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Klopt, een aantal, maar niet voor mij..
quote:
Ik ben dan altijd bang dat ik mensen niet herken enzoquote:
Wat had je dan in gedachte? Bij de groene afvalbak van de FEBO? De fontein bij het stadhuis?quote:
Wij doen dit allemaal voor jou, dat snap je wel hè?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Leuke gesprekken hebben jullie, is weer goeie SOG voor me, zo meelurken![]()
.
Zoals ik al zei; ik denk dan dat ik mensen niet herken en/of voorbij ga lopen (of bij de verkeerde ga staanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:38 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Wat had je dan in gedachte? Bij de groene afvalbak van de FEBO? De fontein bij het stadhuis?
ik ben niet zo moeilijk te missen hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |