abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73619377
foutjeee
pi_73619690
je ne parles pas francais!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_73620478
Nu zag ik de foto's van Stuurloos en de andere van Crazy-M ook, dus nogmaals: Tijgers !
full stops and exclamation marks
pi_73620592
Un pain du stok s.vp.!
pi_73620648
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef Stuurloos het volgende:
Weet er iemand een goedkope kapper in het centrum? Het is namelijk weer erg nodig.
Kappers zat, maar goedkoop.. Mij kost het 29 euro geloof ik, vind ik zelf niet echt goedkoop.
pi_73620729
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef VoreG het volgende:
Un pain du stok s.vp.!
Vorige week nog wat belegde stokbroodjes gehaald bij De Ritz, altijd lekker.
pi_73621107
Ik betaal 18 euro bij Team Kapsalon, altijd erg tevreden over! Tenminste ook leuke kapsters die ook nog eens lekker mee kunnen ouwehoeren!

Ik slik nooit pijnstillers, maar bij hoeveel heb je een overdosis en ga je dood? Vanochtend door m'n rug gegaan en kan echt helemaal niets ...
pi_73621138
Ik betaal niets
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:51:46 #49
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_73621631
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef VoreG het volgende:
Ik betaal 18 euro bij Team Kapsalon, altijd erg tevreden over! Tenminste ook leuke kapsters die ook nog eens lekker mee kunnen ouwehoeren!

Ik slik nooit pijnstillers, maar bij hoeveel heb je een overdosis en ga je dood? Vanochtend door m'n rug gegaan en kan echt helemaal niets ...
Waar zit die VoreG, in de Nieuwlandstraat? Als dat zo is, dan kan ik namelijk lopend
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:52:39 #50
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_73621672
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Oui, je m'appelle hetzusjevan et j'ai 20 ans. J'ai eu six ans français à l'école secondaire mais maintenant.. pfft. Ik kan het echt niet meer. Owja: "je voudrais un kilo de pommes et fifi est un chien et ou est l'syndicat d'initiative?" . Die weet ik nog . Echt zonde, maarja. Lezen gaat me nog wel redelijk af .
Ik wil graag een kilo aardappels en fifi is een hond en waar is het vvv-kantoor? Haha, dat ik het nog weet zeg
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_73621957
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:51 schreef Stuurloos het volgende:

[..]

Waar zit die VoreG, in de Nieuwlandstraat? Als dat zo is, dan kan ik namelijk lopend
Yup, tegenover de It's, althans ik geloof dat het de it's is... Iig een elektronicazaak ...
Leuke meiden en m'n haar zit altijd perfect, maar dat kan ook bijna niet anders .
pi_73622003

Vrijdag en zaterdagavond waren weer slechte avonden in de stad. Ik heb er nu nog last van Vooral de vrijdag was weer prima
pi_73622162
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef existenz het volgende:

Vrijdag en zaterdagavond waren weer slechte avonden in de stad. Ik heb er nu nog last van Vooral de vrijdag was weer prima
Hehe, de laatste tijd is het sowieso zeer goed toeven (heerlijk woord) in de stad, wij staan nu al sinds de TIK elke donderdag stampesvol, helemaal top!
Komende tijd moet ik helaas even rustig aan doen vanwege m'n tentamens, dus ook geen werk... A.s. vrijdag even bijschieten en dan kan ik vanaf volgende week donderdag weer .
pi_73622204
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef VoreG het volgende:

Voor rugpijn werkt voltaren prima! Lees bijsluiter voor dosis, dood ga je niet, maar bij langdurig gebruik kan je maagwand beschadigen (enkele weken elke dag een paar pillen!)
pi_73622300
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Voor rugpijn werkt voltaren prima! Lees bijsluiter voor dosis, dood ga je niet, maar bij langdurig gebruik kan je maagwand beschadigen (enkele weken elke dag een paar pillen!)
Ik heb een huisgenoot vanmiddag maar iets laten halen, hij moest toch naar de winkels. Nu heb ik pijnstillers met paracetamol en coffeïne (namaak koffie oid), na 3 pillen begint het eindelijk te werken .. Waardeloos studeren is dit namelijk. Hele constructie zitten maken om ervoor te zorgen dat m'n boek op ooghoogte kwam te staan waardoor ik niet m'n nek (en dus rug) hoefde te buigen. Eigenlijk ben ik best zielig .
pi_73622395
O ja, die bijsluiters zijn helemaal mooi.
Letterlijk:
"het zou kunnen dat uw rijgedrag wordt beïnvloedt, maar dit is niet bewezen" ..... Er stond nog iets moois in, maar ik ben de bijsluiter kwijt..
pi_73622425
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik heb een huisgenoot vanmiddag maar iets laten halen, hij moest toch naar de winkels. Nu heb ik pijnstillers met paracetamol en coffeïne (namaak koffie oid), na 3 pillen begint het eindelijk te werken .. Waardeloos studeren is dit namelijk. Hele constructie zitten maken om ervoor te zorgen dat m'n boek op ooghoogte kwam te staan waardoor ik niet m'n nek (en dus rug) hoefde te buigen. Eigenlijk ben ik best zielig .
Paracetamol werkt niet (naar eigen ervaring) leuk bij wat hoofdpijn en koorts...
pi_73622548
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Paracetamol werkt niet (naar eigen ervaring) leuk bij wat hoofdpijn en koorts...
Voorlopig werkt het, of het is het placebo effect, maar dat is ook een effect!
Op het doosje staat iig bij koorts en hoofdpijn, maar ook bij menstruatiepijn en zenuwpijn. En dat laatste is waar ik last van heb, denk ik, ik bloed iig niet.
pi_73622729
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef VoreG het volgende:

[..]

Voorlopig werkt het, of het is het placebo effect, maar dat is ook een effect!
Op het doosje staat iig bij koorts en hoofdpijn, maar ook bij menstruatiepijn en zenuwpijn. En dat laatste is waar ik last van heb, denk ik, ik bloed iig niet.
Als het werkt dan werkt het, maar bij mij heeft het nooit gewerkt... Ben redelijke ervaringsdeskundige helaas...
pi_73622887
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:14 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Als het werkt dan werkt het, maar bij mij heeft het nooit gewerkt... Ben redelijke ervaringsdeskundige helaas...
Oeh waardeloos.. Ik weet dat het bij mij in de familie nogal vaak voorkomt, een zwakke rug.
Mijn ma is al tig keer onder het mes geweest voor een behandeling van haar hernia, maar niks helpt. Dan gaat het zo een half jaar goed en dan kan ze weer een paar weken helemaal niets.

Last van je rug is ook een vreemd soort pijn, het is meer alsof je aan een ketting ligt en niet kan bewegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')