Euh, voor ik wegging, was er sprake van een meet in de Boekanier op vrijdag? Of ben ik helemaal abuis?quote:
waar heb jij het nu over ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Euh, voor ik wegging, was er sprake van een meet in de Boekanier op vrijdag? Of ben ik helemaal abuis?![]()
Heb net ook ff snel 2 topics doorgebladerd...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef krioro het volgende:
Nah KiD heeft gelijk, tenminste, ik weet iig dat ik ook zoiets heb gelezen toen ik een Tilburg topic snel doorbladerde.
Details weet ik verder niet. En ik was vrijdag niet in Tilburg. [ afbeelding ]
idd, niet doorgegaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb net ook ff snel 2 topics doorgebladerd...
Tilburg #136, Branden van verlangen naar een meet
Veel meer zin om verder te zoeken had ik niet, maar hier word er wel iets over geroepen. Ging over afgelopen Vrijdag iig. Maar blijkbaar is die niet doorgegaan
ehm denk welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:53 schreef krioro het volgende:
Zou het ooit nog een keer wel doorgaan?
het helpt ook niet echt dat je hier de hele tijd zit te checkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm denk wel
Woei, hoofdstuk 1 les 1 zit in mn kop
nog 11 hoofdstukken en tig lessen te gaan
jah hoef de rest pas voor 5 nov te kennen ofzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:06 schreef Guard het volgende:
[..]
het helpt ook niet echt dat je hier de hele tijd zit te checken
Dat vind ik nu liefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:13 schreef existenz het volgende:
Maar ik zei net: ik ga een meet organiseren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |