iddquote:

dat was ROC bredaquote:

eeeh, waar moeten wij die van kennen dan haha ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:25 schreef Stuurloos het volgende:
Dan kennen jullie Sebastiaan ook wel denk ik, oud collega van mij (werkten samen destijds voor Onze Zaak). En Jurgen Leijten (van Van Horen Zeggen, mijn oom).

Jurgen is een toffe gast!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:25 schreef Stuurloos het volgende:
Dan kennen jullie Sebastiaan ook wel denk ik, oud collega van mij (werkten samen destijds voor Onze Zaak). En Jurgen Leijten (van Van Horen Zeggen, mijn oom).

haha okquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Soms wel, maar het is niet degene die jij bedoeld.

lijkt op elkaar toch ?quote:

http://www.youtube.com/results?search_query=jurgen+leijten&search_type=&aq=fquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:52 schreef Stuurloos het volgende:
Jurgen Lijten, dat is de zanger, maar das alleen met een lange IJ

Gelukkig is dat niet mn oomquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=jurgen+leijten&search_type=&aq=f
eij dus ook
is alleen niet bekend haha

Noees heb ik haar gemistquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:13 schreef Guard het volgende:
Maxima blijkt vanmiddag in Tilburg te zijn geweest
 !
!

woeii... bron?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:13 schreef Guard het volgende:

klopt jah, was op het nieuws gister. bij het stadhuis toch.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:13 schreef Guard het volgende:

Goeiendaaaaagquote:

ff je modem uit zetten, 10 sec wachten en weer aanzettenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:24 schreef Guard het volgende:
prutsers van telfort. Vanochtend tot 7.00 onderhoud aan adsl, en sindsdien heb ik geen internet meer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |