I know rightquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
20 jaar 3e jaars?! Tering he,dan ben je vroeg klaar :p
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hetzusjevanhetzusjevan![]()
(flauw, ik weet het (maar het is dan ook al half twee geweest))
Gefeliciteerd! Lieve fotoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:53 schreef Stuurloos het volgende:
Goede morgen ohne sorgen, en zeker een met 2 zorgen minder:
Mijn vriendin is geslaagd voor theorie-examen auto en mijn kat is na 4 weken weer thuis gekomen. Toen ik mn poes vanmorgen binnen riep om te komen eten kwam hij net voor haar door het kattenluik naar binnen.
[ afbeelding ]
Compliment voor beiden
Ik probeer aan WOG te doen, maar mijn baas werkt niet mee. Die doet liever aan MOG!quote:
ik heb gewoon bijna 32 uur overwerk staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik probeer aan WOG te doen, maar mijn baas werkt niet mee. Die doet liever aan MOG!
Mja heb geen overuren, maar heb ondanks de 3 weken die ik in november en de 2 weken die ik in december opneem nog 4 weken staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb gewoon bijna 32 uur overwerk staan
en nog 2 weken officiele vakantie dagen .....
hahahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja heb geen overuren, maar heb ondanks de 3 weken die ik in november en de 2 weken die ik in december opneem nog 4 weken staan![]()
Uh mn poes is al eens 2 weken weg geweest, dusja.. gelukkig weten ze waar hun baasje woont.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
I know right.
[..]
[..]
Gefeliciteerd! Lieve foto. Doen katten dat vaker, zomaar ineens 4 weken niet thuiskomen?
Jep, ik heb er geen moeite mee. Zolang ik niks hoef te doen en alleen hoef te kijken is alles prima.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je gaat vrijwillig mee naar de manege?
Uh nee, ik ben niets verplicht.. moest er nog eens bijkomenquote:
Nee, moet zelf nog veel te veelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
dat was weer een aflevering Flashpoint.
Zusje, kun je ook niet voor mij gaan leren ?
Verdullemequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, moet zelf nog veel te veel. Sorry
idd, brrr....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 06:51 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen meese
lekker fris deze morgen
moest krabbenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hoefde nog niet te krabben, maar lag wel flinke laag ijs op het dak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |