Punt 1:quote:
Punt 2: Opletten!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja!en helemaal heel ook.
En voor de rest wat je zei: Ik heb er wel bijna twee jaar rondgelopen, en heb gewoon erg goed contact met de collega's. Ze overleven inderdaad ook wel zonder mij, dat is het probleem niet. Ik had er net ook m'n moeder even over aan de lijn en die zij dat ook al. Mama is lief.
Het was weer zover hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef ElisaB het volgende:
FiPo
Maar ik had ook al door het slotje gepost
Wat een verrássing nou toch weer!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef ElisaB het volgende:
FiPo
Maar ik had ook al door het slotje gepost
Wel mijn antwoord op je badvraagquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb weinig gemist in het vorige topic zie ik?![]()
Sowieso was ik niet deelnemer aan de SS-actie dus ik hou wijselijk mijn mondje
Gaan we samen in bad dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel mijn antwoord op je badvraag
En dat laatste daar moeten we het nog eens over hebben inderdaadWhy?
Moet je ff RTL-Z aanzetten. Zo persconferentie van Bos en Wellink.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef Ml-etje het volgende:ben even op de bank gecrasht niet mijn dagje vandaag.
Ben benieuwd wat je ervoor moet doen om je geld vd DSB terug te krijgen (had er nog 1500 euro staan als 2e pinmogelijkheid).
Op een spaarrekening?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef Ml-etje het volgende:ben even op de bank gecrasht niet mijn dagje vandaag.
Ben benieuwd wat je ervoor moet doen om je geld vd DSB terug te krijgen (had er nog 1500 euro staan als 2e pinmogelijkheid).
Dat ligt eraan denk ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef nokwanda het volgende:
Heeft er iemand een antwoord op mijn volgende vraag:
Ik heb net een spotprent gemaakt over een actuele politieke situatie. Nou wil ik die gepubliceerd zien. Kan ik het maken om deze aan verschillende krantenredacties te sturen of is dat not done?
Betaal, met sparen was ik allang gestopt daarquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op een spaarrekening?
Dan zul je helaas de bericht geving moeten afwachten en val je onder het garantiestelsel.
Als je het op een normale rekening hebt staan, moet je als een idioot naar de pin automaat rennen en iig max opnemen wat je kan. En morgen weer. Dat kan tot woensdag 00:00
Je kan 1000 a 500 euro per dag pinnen bij een gastbamk, toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Dan kan je precies je 1500 opnemen
Gelijk pinnenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Betaal, met sparen was ik allang gestopt daar
Zo meteen dan maar even pinnen.
Volgens mij 250 euro per dag bij andere banken.quote:
En wil je er knaken voor? Als jij hem zo opstuurt kan je denk ik er vanuit gaan dat je géén knaken ervoor krijgt. Anders moet je ze anders benaderen imho.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb net een spotprent gemaakt over een actuele politieke situatie. Nou wil ik die gepubliceerd zien. Kan ik het maken om deze aan verschillende krantenredacties te sturen of is dat not done?
Ga me zo maar eens omkleden zodat ik op weg naar huis nr 2 even kan gaan pinnen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gelijk pinnenik zou niet wachten maar gelijk doen
ik ff persco kijken
Lijkt me geen slecht planquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga me zo maar eens omkleden zodat ik op weg naar huis nr 2 even kan gaan pinnen.
Het was/is idd 250, maar volgens mij heb ik ergens gehoord dat die limiet verhoogd was ivm de situatie?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mij 250 euro per dag bij andere banken.
Ik ga eff googlenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was/is idd 250, maar volgens mij heb ik ergens gehoord dat die limiet verhoogd was ivm de situatie?
Dat kan me geen moer schelen. Het is immers mijn mening. Wat ik me meer afvraag is of het not done is om het aan meerdere kranten te sturen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ligt eraan denk ik.
Als je namen zoals de vvd erin hebt genoemd, kun je ze wel eens aan je broek krijgen
Nee hoor, al zou ik ze niet weigeren als ze werden aangebodenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wil je er knaken voor? Als jij hem zo opstuurt kan je denk ik er vanuit gaan dat je géén knaken ervoor krijgt. Anders moet je ze anders benaderen imho.
Via een geldautomaat van een gastbank kunt u maximaal ¤ 250 per dag opnemen. ...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mij 250 euro per dag bij andere banken.
Ik zou niet weten waarom niet. Des te meer kans heb je op publicatie lijkt mijquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kan me geen moer schelen. Het is immers mijn mening. Wat ik me meer afvraag is of het not done is om het aan meerdere kranten te sturen.
Nu ja dan wacht ik vervolgens wel op de andere helft (750 euro).quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Via een geldautomaat van een gastbank kunt u maximaal ¤ 250 per dag opnemen. ...
aaaaai
Hmm je kan/mag volgens mij wel zo 'het beestje bij de naam noemen' (partijen/poltici), zolang je niet iets strafbaars erin roept ofzo. Verder is het natuurlijk knap lullig als een krant hem wil publiceren en ze hem daarna ook bij de concurrent zien staan. Dus óf vermelden dat je het naar meedere stuurt óf je pijlen op één krant richtenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kan me geen moer schelen. Het is immers mijn mening. Wat ik me meer afvraag is of het not done is om het aan meerdere kranten te sturen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nu ja dan wacht ik vervolgens wel op de andere helft (750 euro).
Alweer? Of is het nog steeds om 14u ?quote:
Ja ga ik zo ook wel even doen en di en wo ook even.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]ik zou iig opnemen wat je kan opnemen.
Ja. Das erg kut. Ik ben dan ook blij dat ik mn geld er weg heb en tegen MM heb staan drammen hetzelfde te doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ga ik zo ook wel even doen en di en wo ook even.
Tsjonge je zal daar maar al je geld hebben staan zegdat is sneu.
I'll take my chances. Heb het naar 3 kranten gemaildquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Des te meer kans heb je op publicatie lijkt mij
Nog steeds 14u?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alweer? Of is het nog steeds om 14u ?
Dat heb ik wel gedaan, hoewel ik het wel in BCC verstuurd heb.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm je kan/mag volgens mij wel zo 'het beestje bij de naam noemen' (partijen/poltici), zolang je niet iets strafbaars erin roept ofzo. Verder is het natuurlijk knap lullig als een krant hem wil publiceren en ze hem daarna ook bij de concurrent zien staan. Dus óf vermelden dat je het naar meedere stuurt óf je pijlen op één krant richten
Straks staat ie in 3 kranten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
I'll take my chances. Heb het naar 3 kranten gemaild
Ja klopt. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog steeds 14u?
Het laatste wat ik daarvoor hoorde was 13:40.
Tijdens de rukhuttenmeet toch?quote:
quote:
Die katten vliegen alle kanten op, en Ynske duikt er iedere keer met de camera achteraan. Zonder resultaat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:58 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het in huize Cat gaat met de fotoshoot!
quote:AMSTERDAM - Klanten van DSB kunnen met hun betaalpas nog tot donderdag pinnen bij andere banken. In totaal kunnen ze 750 euro opnemen, 250 euro per dag. De spaartegoeden zijn bevroren.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik ben verven en pinnen natuurlijk vanavond even lezen wat ze zeidenfijne middag nog!
Ja dat gaat toch ook heul niet door. Laatste keer kwam het er eigenlijk op neer dat hoop volk het niet zag zitten met relatief onbekenden in een hutje te gaan zitten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens de rukhuttenmeet toch?
En ik bedoelde waarom jij je (nog) niet opgegeven had voor SSanta.
Als jullie in bad zitten, ga ik stiekem de Scrabblesteentjes verleggenquote:
Lees ik net op Twitter!quote:RT @Marcofrissen #tip voor de #DSB klanten nabij de grens: in het buitenland kan je tot ¤500 per dag pinnen ipv ¤250 in nederland. #DNB
Per dagquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:02 schreef Qwea het volgende:
je kan maximaal 250 euro tot woensdag 24:00 van je betaalrek opnemen
Nee joh, dat is toch echt al jaren niet meer ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zitten wel kosten aan toch? Pinnen in het buitenland?
quote:Het bedrijf
DSB Bank is een ambitieuze bank. Het doel is om de beste consumentenbank van Nederland te worden. Lees meer over de historie en de plannen voor de toekomst.
Volgens mij is dat ook al niet meer, maar mocht dat een tientje kosten, je wint er veel meer mee!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, dat is toch echt al jaren niet meer ?
Ook dat ja haha.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook al niet meer, maar mocht dat een tientje kosten, je wint er veel meer mee!
Ja hoi, ik wil graag een zakkie M&M's en 1500 euro!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:23 schreef Qwea het volgende:
maar maar maar. Je kan het ook anders doen toch?
Naar de duitse lidl gaan, wat kopen, en dan extra geld opnemen. Doe ik ook altijd als ik te lui ben om naar de bank te gaan
Klinkt meer als een overvalquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoi, ik wil graag een zakkie M&M's en 1500 euro!
Dan organiseer ik mijn eigen rukhuttenmeet wel. Ga je mee?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat gaat toch ook heul niet door. Laatste keer kwam het er eigenlijk op neer dat hoop volk het niet zag zitten met relatief onbekenden in een hutje te gaan zitten.
En ik ben niet zo van de kerst...
Je kunt 'm ook op de FP laten publiceren als hij leuk is?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef nokwanda het volgende:
Greys, jij en ik in een bubbelbad, gewoon zonder pottenkijkers, dat moet gewoon ooit esquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan organiseer ik mijn eigen rukhuttenmeet wel. Ga je mee?
Het gaat toch niet om de Kerst, het gaat om iets leuks doen met dit setje ongeregeld.
Maar het staat je vrij om niet mee te doen hoor, al voorspel ik je dat je jaloers gaat zijn als we hier straks een hoop lol hebben met raden en foto's plaatsen zodra de pakjes zijn verstuurd
Ik stuur je wel een Marlies Dekkertje zo rond de kerst, kan je die meteen aan op de rukhuttenmeet voordat we die jacuzzi induikenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan organiseer ik mijn eigen rukhuttenmeet wel. Ga je mee?
Het gaat toch niet om de Kerst, het gaat om iets leuks doen met dit setje ongeregeld.
Maar het staat je vrij om niet mee te doen hoor, al voorspel ik je dat je jaloers gaat zijn als we hier straks een hoop lol hebben met raden en foto's plaatsen zodra de pakjes zijn verstuurd
De foto's lukken wel. Het duiken ook (ik ben zo blij dat ik de vloer had gedweild!)quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Die katten vliegen alle kanten op, en Ynske duikt er iedere keer met de camera achteraan. Zonder resultaat.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook op de FP laten publiceren als hij leuk is?
Goed idee!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat staat los van alles, dat gaat sowieso een keer door!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys, jij en ik in een bubbelbad, gewoon zonder pottenkijkers, dat moet gewoon ooit es
Dit klinkt dan weer ietwat dubieusquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een Marlies Dekkertje zo rond de kerst, kan je die meteen aan op de rukhuttenmeet voordat we die jacuzzi induiken![]()
Je maakt toch wel foto's van het foto's maken he?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De foto's lukken wel. Het duiken ook (ik ben zo blij dat ik de vloer had gedweild!)
Maar Ynske lacht ze uit.![]()
rond de 35 a 40, wiezo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, hoeveel rijlessen heb jij gehad?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoi, ik wil graag een zakkie M&M's en 1500 euro!
Gewoon ik zit me af te vragen hoeveel ik dr nodig zal hebben.quote:
Nou alleen tijd kun je je beter afvragen of je het geld er voor hebt. Godver wat een dure zooi eej. Ik was 34 euro per les kwijt, en dat was goedkoop!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon ik zit me af te vragen hoeveel ik dr nodig zal hebben.
En of ik daar wel tijd voor heb
Als je tijd hebt om in de dag top 10 van posters te komen heb je ook tijd voor rijlesquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
K hoef t niet zelf te betalenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou alleen tijd kun je je beter afvragen of je het geld er voor hebt. Godver wat een dure zooi eej. Ik was 34 euro per les kwijt, en dat was goedkoop!
Geen idee, maar ik heb em wel naar Senesta gemaildquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee man, dat doe ik onder werktijdquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om in de dag top 10 van posters te komen heb je ook tijd voor rijles
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
Ynske is ze aan het regisseren!![]()
'Doe dat nog eens!'
Ja, en nu met je kop naar me toe en niet je kont'
Er is me laatst ter ore gekomen dat Sinterklaas heul niet bestaatquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, we kunnen er ook gewoon Secret Sinterklaas van maken
Zou ik Ynske ook kunnen inhuren om de poezen hier te regiseren als wij bezigzijn met ons liefdesspel? Zo van: als je nu eens niet over het bed heen speert als die twee erop liggen. of: nee, niet nu op bed naar je vrouwtje gaan zitten staren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
'Doe dat nog eens!'
Belangrijkste vraag: werkt het?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
'Doe dat nog eens!'
Wellus. En dit jaar kan ik hem vanaf mijn balkon bestoken met waterballonnetjes en zo bij de officiele binnenkomst.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is me laatst ter ore gekomen dat Sinterklaas heul niet bestaat
Maar in dit geval weet je dan niet van wie het cadeautje komt dus dan is het toch zeker Sinterklaas wel!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is me laatst ter ore gekomen dat Sinterklaas heul niet bestaat
Neuj, die lust is dankzij mijn geliefde katjes al een paar dagen verdwenenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Hey Nok kom op we gaan nu niet weer over sex beginnen he, tis maaaaaaaaandag
60 minquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Q had je lessen van een uur of van 50 minuten?
jamaar daarom neem ik jou als voorbeeld in de hoop dat ik het dan sneller zou kunnenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
60 min
Maar ik had veel proberen om mn aandacht er bij te houden/ik was chaotisch (adhd) dus ik ben geen goed voorbeeld
kutte is dat je nu pas begint/gaat beginnen. Nu krijg je bij je theorie klote inzicht vragenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
jamaar daarom neem ik jou als voorbeeld in de hoop dat ik het dan sneller zou kunnen![]()
Maar ik ben een ramp in het verkeer hoor
Pilaf!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:52 schreef Morretje het volgende:
Blegh, het regent hier pijpenstelen, terwijl ik net klaar was om de wekelijkse boodschappen te doen.
Weet je wat pas ruk is: aan eten moeten denken voor het lijstje, maar daar elke keer zo misselijk van worden dat je nergens zin in hebt..![]()
Dus iemand nog een snel gerecht, met groente? Niet te ingewikkeld of speciaal...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:36 schreef Pagan het volgende:
Leuk middagje zo, koffie met appeltaart en cabaret met Wout en Nout.
Bloemkoolquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:55 schreef Qwea het volgende:
Ik weet niet wat ik wil eten. Ik heb nog ;
Bloemkool
Hutspot
Zuurkool
Wie helpt
Kloten - inzicht is nie zo moeilijk tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
kutte is dat je nu pas begint/gaat beginnen. Nu krijg je bij je theorie klote inzicht vragen
Ik had ze allemaal fout maar bij mij telden ze gelukkig nog niet mee
En je moet als je je theorie hebt gehaald binnen 1 jaar je rijbewijs halen, anders kun je opnieuw theorie doen. Dus eerst lessen, en halverwege examen voor theorie doen
35/40 lessen is echt geen uitzondering hoor, zeker niet nadat het voor de zoveelste keer weer is aangepast en verzwaard. En die extra theorie vragen zijn idd hatelijk, gelukkig telden ze bij mij ook niet meequote:Op maandag 12 oktober 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
jamaar daarom neem ik jou als voorbeeld in de hoop dat ik het dan sneller zou kunnen![]()
Maar ik ben een ramp in het verkeer hoor
Je klinkt nu als die 'wijven' van je kantoor die geen zin hebben om te leren hoe het kopieerapparaat werktquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kloten - inzicht is nie zo moeilijk toch![]()
Blegh ja theorie en zo, das al allemaal te schools voor mij, daar mag ze wel een eindeloze geldstroom voor beschikbaar stellen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je klinkt nu als die 'wijven' van je kantoor die geen zin hebben om te leren hoe het kopieerapparaat werkt
Dat dacht ik eerst ook 'oh dat doe ik wel ff, die paar verkeersbordjes weet ik wel'quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Blegh ja theorie en zo, das al allemaal te schools voor mij, daar mag ze wel een eindeloze geldstroom voor beschikbaar stellen
Oke, picture this ;quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vergeet niet hoeveel mm profile je banden moeten hebben, en je moet alles weten over het nieuwe rijden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook 'oh dat doe ik wel ff, die paar verkeersbordjes weet ik wel'
![]()
Dat word gewoon ouderwetst blokken over hoeveel mg/ml alcohol er per liter uitgeademde lucht mag zijn, hoe ver je lading uit mag steken, hoeveel profiel je in je banden mag hebben, welke colonnes je wel en niet mag onderbreken, wat allerlei vlag- en handsignalen betekenen, wat voor spoorwegovergang het is als er 3 streepies op een wit bord staan.
En dan hebben we het nog niet eens over die enorm hatelijke inzichtvragen waar je een situatie ziet en dan bv. moet kiezen of je gaat afremmen, gas bijgeven, of van baan gaat verwisselen. En het eigenlijk allemaal wel een beetje zou kunnen
Geen ideequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, picture this ;
Je rijdt in een woonwijk, je rijdt 40 km/u en links van je fiets een fietser (voor je) 300 meter verderop heb je een drempel.
Wat doe je?
A) Niks
B) Remmen
C) Gas loslaten
Dus je wordt ingehaald door een fietser?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, picture this ;
Je rijdt in een woonwijk, je rijdt 40 km/u en links van je fiets een fietser (voor je) 300 meter verderop heb je een drempel.
Wat doe je?
A) Niks
B) Remmen
C) Gas loslaten
NEEEEEHEEEEquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je wordt ingehaald door een fietser?
gok eens, en vertel je motivatiequote:
Ik zeg niks, je rijdt sloom genoeg om die drempel te nemen en die fietser rijdt daar ook gewoon zn ding te doen, maar ik kan me zo een situatie niet eens visualiserenquote:
Oh, omdat je schreef dat de fietser links van je zitquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEEEEEHEEEE
De fietser fiets voor je, en jij zit erachter.
Neeeeeeeeee, kom op, dat meen je niet!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik haak alweer af hoor.
Ik ga es vragen of ze dat geld echt niet wil investeren in een tegelvloer met vloerverwarming, daar heb ik veel meer trek in!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
Op de site van de CBR kan je een paar oefenvraagjes doen oh-oh, volgens mij ook 1 of 2 inzichtvragen. Probeer die es ff dan
Gas loslaten. Je mag drempels met max 30 km/u nemen en remmen is volgens het nieuwe rijden niet oke want dat kost benzine.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg niks, je rijdt sloom genoeg om die drempel te nemen en die fietser rijdt daar ook gewoon zn ding te doen, maar ik kan me zo een situatie niet eens visualiseren
Geeft niets mop, maar daarom zag ik dus voor me dat je ingehaald werd door een fietser!quote:
Ik heb vet moeite met links en rechtsquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, omdat je schreef dat de fietser links van je zit
[..]
Neeeeeeeeee, kom op, dat meen je niet!
Goed om te weten dat gas loslaten niet hetzelfde is als gas gevenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gas loslaten. Je mag drempels met max 30 km/u nemen en remmen is volgens het nieuwe rijden niet oke want dat kost benzine.
Het zijn echt kut vragen
Een fietser rijdt toch geen 40 ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niets mop, maar daarom zag ik dus voor me dat je ingehaald werd door een fietser!
Ik heb echt 1000 keer liever tegels met vloerverwarming in mijn huis van haar centjes jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, omdat je schreef dat de fietser links van je zit
[..]
Neeeeeeeeee, kom op, dat meen je niet!
Das echt een drama hierquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh en links en rechts gaat bij mij ook niet automatisch goed trouwens
quote:Indeling van het theorie-examen
Het theorie-examen voor de personenauto bestaat sinds 1 maart 2009 uit drie onderdelen.
Een onderdeel over gevaarherkenning (25 vragen);
Een onderdeel over verkeersregels (30 vragen);
Een onderdeel over verkeersinzicht (10 vragen).
quote:Gevaarherkenning
Het onderdeel gevaarherkenning is nieuw. En telt mee per 1 maart 2009 voor de uitslag van je theorie-examen. De gevaarherkenningsvragen beantwoord je door aan te geven wat je in deze situatie zou doen:
remmen (dat wil zeggen flink snelheid verminderen of zelfs stoppen);
gas loslaten (dat wil zeggen extra attent zijn en voorbereid zijn op een andere gedragskeuze);
of niets (dat wil zeggen gewoon door blijven rijden met dezelfde snelheid).
Voor iedere vraag heb je 8 seconden de tijd om te antwoorden. Dat lijkt kort, maar in het echte verkeer moet je vaak nog veel sneller beslissen wat je doet!
Ik ben blij dat ik daar niet de enige in ben haha.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das echt een drama hier
Ik had een hele fijne examinatrice die gelijk vroeg of ik er moeite mee had, en begon te wijzen ipv het alleen te zeggen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou... dát vond ik dus ook het vreemde aan je verhaal!
Het kan ook een wielrenner zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou... dát vond ik dus ook het vreemde aan je verhaal!
Ik dacht een auto met een slakkengangetje en Lance Armstrong die er langs komt racen.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht een auto met een slakkengangetje en Lance Armstrong die er langs komt racen.
Dan kennutnèt!
Ik had 50 vragen waarvan 2 of 3 foutquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het kan ook een wielrenner zijn![]()
Ik had geloof ik 70 vragen, waarvan er 5 fout mochten zijn.
En ik wist al zeker dat ik in de eerst 5 vragen er al 2 fout had.
Maar had uiteindelijk maar 3 fouten
Van de...?quote:
50 volgens mij?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van de...?
Is het nog steeds zo dat ze de tafelnummers van de gezakten opnoemen in oplopende volgorde?
Nein. Gewoon namen van de geslaagden. De rest wordt niet eens genoemdquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van de...?
Is het nog steeds zo dat ze de tafelnummers van de gezakten opnoemen in oplopende volgorde?
Niet woarquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nein. Gewoon namen van de geslaagden. De rest wordt niet eens genoemd
neujquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet woar![]()
Ze noemen eerst de gezakten, die pleuren dan op, en dan krijgen de geslaagden hun uitdraaitje. Toch?
quote:AMSTERDAM - Ruim vierduizend spaarders hebben meer dan 100.000 euro gestald bij DSB Bank. Zij kunnen daardoor niet helemaal aanspraak maken op het depositogarantiestelsel.
© ANP
Dat zei president Nout Wellink van de Nederlandsche Bank maandag. Deze gedupeerde spaarders hebben samen zo'n 140 miljoen euro uitstaan.
Ook hebben meer dan vierduizend spaarders achtergestelde deposito's bij DSB Bank. Zij kregen daarvoor een hoger rendement, maar kunnen nu niet rekenen op het depositogarantiestelsel. Het gaat hier om een totaalbedrag van 110 miljoen euro.
Volgens minister Bos (Financiën) telde DSB in totaal 350.000 tot 400.00 depositohouders.
neequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:Schijnt bij jullie ook zo lekker de zon?
Owwwwwwwwwwwwwquote:
Nou ik weet wel wat ik wil ik weet alleen niet of dat ongeveer even duur is als een rijbewijs, ik gok dat dat duurder isquote:
Misschien is het gewoon overal anders?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet woar![]()
Ze noemen eerst de gezakten, die pleuren dan op, en dan krijgen de geslaagden hun uitdraaitje. Toch?
Idd...en dan mocht je niet al gaan juichen van de CBR-meneerquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
50 volgens mij?
Ja, en dan ben je helemaal happy als je nummertje NIET genoemd word
Ik mocht indiezelfde ijstijd kiezen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
Ik had theorie en praktijk in 1 keer.
Maar goed, dat was dan ook in de ijstijd
Ik was voor mijn rijbewijs veul geld kwijt. Wat zei ik nou love? tegen de 2500 a 3000 euro ofzo toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik weet wel wat ik wil ik weet alleen niet of dat ongeveer even duur is als een rijbewijs, ik gok dat dat duurder is
Blijkbaar niet. Ik vind het zo kneusjes gedrag. Je haalt toch alles boven die ton weg bij de een negatieve geruchten stroomquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwww
Dat die mensen dan bij de eerste tekenen van ellende niet meteen alles boven de ton hebben weggehaald! Hebben ze dan niets geleerd van het IJslandse debacle?
Ik denk dat 80 m2 natuurstenen met vloerverwarming duurder zijn heurquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was voor mijn rijbewijs veul geld kwijt. Wat zei ik nou love? tegen de 2500 a 3000 euro ofzo toch?
Ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...en dan mocht je niet al gaan juichen van de CBR-meneer![]()
Ik had 11 en ze begonnen bij nr. 15 ofzo als eerste gezakte.
Dus ik zat echt te wippen en te hyperen op die stoel in mezelf.
Toen er uit, kwartje gezocht en mams gebeld....ben ik nu oud?
ja, ik ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:31 schreef JJH het volgende:
Als ik zo zou rijden als in die vragen, dan ben ik overal te laat.
En als die fiets 300m voor je rijd, heb ik hem al 16x ingehaald, bij wijze van.
Ik doe rotondes wel altijd in z'n 2, dan heb ik meer toeren en dus vermogen om de rotonde af te knallen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, ik ook
Maar dat is hetzelfde als dat er gezegd wordt bij je rijlessen dat je in en uitrit veplicht in zn 1 moet nemen. Ik neem ze 9 v/d 10x in zn 2, gaat prima.
Of dat rotondes en bochten ALTIJD in zn 2 moeten. Onzin, als het rustig is kunnen rotondes best in zn 3 en sommige bochten ook/
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, ik ook
Maar dat is hetzelfde als dat er gezegd wordt bij je rijlessen dat je in en uitrit veplicht in zn 1 moet nemen. Ik neem ze 9 v/d 10x in zn 2, gaat prima.
Of dat rotondes en bochten ALTIJD in zn 2 moeten. Onzin, als het rustig is kunnen rotondes best in zn 3 en sommige bochten ook/
In het begin reed ik elke week 1x. En ik had een pakket van 25 lessen voor 950 euro. Inc examen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
25 lessen x 30 gulden = 750 gulden.
Aanvragen, theorie en de andere 30 gulden werden door paps en mams betaald.
Maar 120 gulden per maand met alleen een stufi was best veul centjes destijds hoor
Raar woord eiks...gulden
Sinds een maand, jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]Hoor die Q...... ALTIJD doet ze dat! Alsof ze al vier jaar rijdt!
(Nee goed hoor, je voelt je al aardig thuis in de auto zo te horen!)
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]Hoor die Q...... ALTIJD doet ze dat! Alsof ze al vier jaar rijdt!
(Nee goed hoor, je voelt je al aardig thuis in de auto zo te horen!)
1 idd gebruiken bij uit stiltand wegrijden. Maar die in en uitrit is omdat je heeeeeel langzaam die constructie over moet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe rotondes wel altijd in z'n 2, dan heb ik meer toeren en dus vermogen om de rotonde af te knallen.
En word er nog geleerd dat je de 1 alleen gebruikt als je wegrijd uit stilstand? Je hoeft toch helemaal niet stil te staan bij een uitrit?
Dan kan dat inderdaad ook gewoon in z'n twee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 idd gebruiken bij uit stiltand wegrijden. Maar die in en uitrit is omdat je heeeeeel langzaam die constructie over moet.
Flikker op, dat gaan in zn 2 meer dan prima. En wegrijden in zn 2 wil ook makkelijk, want ik vergeet altijd hem uit stilstand in zn 1 te zetten en dan kar ik in zn 2 weg
Heel knap dat je het toch gedaan hebt!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sinds een maand, ja![]()
Ik ben nog wel onzeker hoor. Tering, vrijdag in het donker op de snelweg ook
Je bent zeker niet de enige hierquote:
Heyquote:
Geen vieze praatjes hier he!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Hey Mr!
Gelukkig, ik voelde me zo oudquote:
quote:Klanten haalden miljoenen weg bij DSB
Klanten bij DSB Bank hebben de afgelopen anderhalve week ongeveer 600 miljoen euro van hun rekeningen gehaald.
Het gaat om ongeveer een zesde van het spaargeld dat nu nog bij DSB Bank is gestald. Dat blijkt uit uitspraken van president Nout Wellink van De Nederlandsche Bank (DNB) tijdens een persconferentie.
Afgelopen nacht zijn nog 'enkele tientallen miljoenen euro's' opgenomen. Wellink zei niet dat deze opnames de bank uiteindelijk de das hebben omgedaan. DNB zou al langer in gesprek zijn geweest met DSB Bank over de problemen die speelden bij de bank.
Je zegt toch nog wel ff hoi strakkies?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:44 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga weer file kijken van heel dichtbijtot straks
(hoewel ik niet zeker weet of ik er straks ben, want ik ga een vloertje slopen![]()
)
Wat een eh.... keuzes van de koude grond!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef Qwea het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik moet eten!
Bloemkool
hutspot
zuurkool
Ik heb geen karbo. Ik heb slavinken, kipschnitzel en boomstammen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een eh.... keuzes van de koude grond!
Ik wilde gaan roepen 'heb je niets exotisch' maar ga eerst dit maar eens opeten inderdaad
Ik lust alledrie niet heel graag, maar ik zou dan voor de bloemkool gaan denk ik.
Lekker karbonaadje en aardappeltje er bij en een plens jus
Ik heb idd al een poosje geen rookworst meer gehadquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet zo van de hollandse pot
Maar Q, neem lekker die zuurkool met rookworst dan, je hebt er duidelijk trek in!
Dan zou ik maar eens snel een stiekeme controle houden of er nog wel eentje in je voorraadkast ligt!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb idd al een poosje geen rookworst meer gehad
Ik mag door de weeks geen makkelijke dingen makenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
Ik ga zelf een kant en klaar gegrilld kippie halen bij de Appie met een salade er bij en een broodje met tzaziki ofzo. Of misschien wat Indo-voer bij de toko
Nope, ligt niks meer. Ik denk dattie meegenomen isquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens snel een stiekeme controle houden of er nog wel eentje in je voorraadkast ligt!
Misschien moet je het woord 'makkelijk' eens met hem overleggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag door de weeks geen makkelijke dingen maken
dan wordt de mr boos
Chinees is ook niet goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je het woord 'makkelijk' eens met hem overleggen.
Hij denkt dan misschien dat 'makkelijk eten' meteen inhoudt dat ie patat, kroketten en frikandellen krijgt.
Maar je kunt ook makkelijk eten en toch wel enigszins verantwoord doen hoor
- Salade met allerlei meuk er in (cashewnoten, walnoten, appel, ei, bleekselderij, gedroogde tomaatjes, reepjes gerookte kip of biefstuk!).quote:
Ik heb ze zelf net binnen, altijd weer een drama vind ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:11 schreef JJH het volgende:
Niemand die de boodschappen wil doen? Dan doe ik ze zelf wel.
Ik wil straks best je boodschapen halen als ik die van mezelf ook ga halen, maar ophalen in mijn woonplaats is voor jou meer werk dan zelf even boodschappen doen. Denk ik zomaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:11 schreef JJH het volgende:
Niemand die de boodschappen wil doen? Dan doe ik ze zelf wel.
Ja, weet jij wel hoe kieskeurig mijn kerel is ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
- Salade met allerlei meuk er in (cashewnoten, walnoten, appel, ei, bleekselderij, gedroogde tomaatjes, reepjes gerookte kip of biefstuk!).
- Tosti's van bruin brood met brie met mangochutney en dan daar een lekkere salade bij.
- Toko-hap, lekker indo-voer
- Kipfiletjes grillen in de grillpan, sweet chili sausje er bij, krieltjes bakken en rabarber ofzo.
- Ovenschotel maken van pasta met salami/champignons/courgette/kaas.
Allemaal makkelijk, maar niet het typische aardappels-groenten-vlees gebeuren en toch geen snacks
Klinkt stuk voor stuk heerlijk, vooral die brie-tostiesquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
- Salade met allerlei meuk er in (cashewnoten, walnoten, appel, ei, bleekselderij, gedroogde tomaatjes, reepjes gerookte kip of biefstuk!).
- Tosti's van bruin brood met brie met mangochutney en dan daar een lekkere salade bij.
- Toko-hap, lekker indo-voer
- Kipfiletjes grillen in de grillpan, sweet chili sausje er bij, krieltjes bakken en rabarber ofzo.
- Ovenschotel maken van pasta met salami/champignons/courgette/kaas.
Allemaal makkelijk, maar niet het typische aardappels-groenten-vlees gebeuren en toch geen snacks
" Nasi??? Op een door de weekse dag? Doe eem normaal"quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Nou als je chinees of zo zelf maakt is het verre van makkelijk en dat mag vast wel.
Je hebt toch ook vakantie?
Dan kun je best ff wat tijd in een fatsoenlijke maaltijd steken hoor
same here. MM wil eigenlijk elke aaf aardappels met groente en vlees + vlaquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Klinkt stuk voor stuk heerlijk, vooral die brie-tosties![]()
Alleen houdt meneer I. daar niet van, dies meer van de Hollandsche pot, op de Toko-hap na dan.
En salades ziet ie als bijgerecht, wat er ook in zit![]()
Nou ja, het "dwingt" mij iig tot gezond koken
Chinees is zoveel meer dan nasiquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
" Nasi??? Op een door de weekse dag? Doe eem normaal"
Daarbij vind hij chinees niet te kanen. Net zoals pasta, shoarma, rode kool, broccoli, salade, ect
Misschien vreet ie de salades wel als ze bomvol lekkere zooi zitten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, weet jij wel hoe kieskeurig mijn kerel is ?
Tosti is geen normaal eten want hij wil warm
Overnschotel is prima, maar geen pasta want dat lust ie niet. Champignons ook niet.
Salade vreet ie ook niet.
Ik meestal op maandag overdag of dinsdagavond.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mijn boodschappen al gedaan, ik doe dat 1 keer in de week, en dan het liefst op donderdag of vrijdagavond, dan zijn er zo weinig mogelijk mensen in de supermarkten
Ja, maar hij vind het niet te kanenquote:
Dan leert ie maar andere dingen eten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
same here. MM wil eigenlijk elke aaf aardappels met groente en vlees + vla
Dan gaat ie zeiken dat er bv noten in de salade zitten en dat de salade niet warm is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien vreet ie de salades wel als ze bomvol lekkere zooi zitten?
Ik zou normaal ook niet van salade, da's saai. Maar niet als er van alles in zit![]()
En verder is het wel een lastige eter, die MM van jou
Nou, ehm.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan leert ie maar andere dingen eten.
Het is toch geen kleuter?
Dat gelukkig nog wel en op rode bieten en broccoli na lust ie alle groentes wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
" Nasi??? Op een door de weekse dag? Doe eem normaal"
Daarbij vind hij chinees niet te kanen. Net zoals pasta, shoarma, rode kool, broccoli, salade, ect
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook 'oh dat doe ik wel ff, die paar verkeersbordjes weet ik wel'
![]()
Dat word gewoon ouderwetst blokken over hoeveel mg/ml alcohol er per liter uitgeademde lucht mag zijn, hoe ver je lading uit mag steken, hoeveel profiel je in je banden mag hebben, welke colonnes je wel en niet mag onderbreken, wat allerlei vlag- en handsignalen betekenen, wat voor spoorwegovergang het is als er 3 streepies op een wit bord staan.
En dan hebben we het nog niet eens over die enorm hatelijke inzichtvragen waar je een situatie ziet en dan bv. moet kiezen of je gaat afremmen, gas bijgeven, of van baan gaat verwisselen. En het eigenlijk allemaal wel een beetje zou kunnen
Je bent toch bijna net zo oud als dat ik ben? wanneer heb jij je rijbewijs dan gehaald? Ik had geen inzichtsvragen. Maar dat van die spoorwegkruisen (andreas) die leer je op de basisschool al.
Gas loslaten dat is gewoon logisch nadenken net zoals bij heel veel vragen. Alleen is het vaak de stress die ervoor zorgt dat je het niet meteen weet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, picture this ;
Je rijdt in een woonwijk, je rijdt 40 km/u en rechts van je fiets een fietser (voor je) 300 meter verderop heb je een drempel.
Wat doe je?
A) Niks
B) Remmen
C) Gas loslaten
Geen pasta hier. Zaterdag pizza en vrijdag patat. Daar stopt het welquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat gelukkig nog wel en op rode bieten en broccoli na lust ie alle groentes wel.
En sowieso 1x per week pasta met saus en geraspte kaas. Wel met Smac door de saus voor het extraatje
Dan eet ie bij zn ouders. Groente.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
En als jij dr niet bent, wat vreet ie dan wel?
Ook niet met een gebakken aardappels en sla/boontjes oid?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen pasta hier. Zaterdag pizza en vrijdag patat. Daar stopt het wel
Ook wel dat ik zelf quaterounders maak want die vindt hij HEERLIJK... maar ik zou nu niet met QP's aan hoeven komendat mag enkel op vrijdag en zaterdag
Maar dan blijf je toch in dat cirkeltje hangen, de rest van je leven?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ehm.![]()
Ik vind het ook zo sneu als ik dingen maak die hij niet lekker vindt
Ik denk dattie gaat zeiken ;quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet met een gebakken aardappels en sla/boontjes oid?
En appelmoes
Nou mensen die zelf geen fatsoenlijk maal op tafel kunnen zetten hebben bij mij helemaal geen recht van spreken hoor!quote:
Hoi! Hoe gaat het met de blaasprobleempjes? Beter al?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
[..]
Gas loslaten dat is gewoon logisch nadenken net zoals bij heel veel vragen. Alleen is het vaak de stress die ervoor zorgt dat je het niet meteen weet.
Nee, zie de post boven jequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dattie gaat zeiken ;
Man! Dat is veelste vet! We hadden afgesproken dat we op Zaterdag dit soort dingen zouden doen!
Zal ik het proberen?
Ik heb mn eigen nasi geintrocuceerd. Goddelijk al zeg ik het zelf. Met zelfgemaakte satesaus (nee niet die ik net aangeboden hebquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan blijf je toch in dat cirkeltje hangen, de rest van je leven?
Af en toe eens iets nieuws introduceren QBegin met de gegrillde kipfiletjes (sweet chili saus apart doen dan), daar kan hij toch niets op tegen hebben? Met gebakken krieltjes en een salade met geitenkaas met honing ofzo. Hij MOET het proeven, dan behandel je hem maar als een klein kind ook!
Mondje open MM, daar komt het vliegtuig! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan blijf je toch in dat cirkeltje hangen, de rest van je leven?
Af en toe eens iets nieuws introduceren QBegin met de gegrillde kipfiletjes (sweet chili saus apart doen dan), daar kan hij toch niets op tegen hebben? Met gebakken krieltjes en een salade met geitenkaas met honing ofzo. Hij MOET het proeven, dan behandel je hem maar als een klein kind ook!
Mondje open MM, daar komt het vliegtuig! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Ik kan zelf zo slecht tegen elke dag hetzelfde eten. Bij mijn ouders eet ik de ene keer groente, dan chinees (zelf gemaakt) dan patat, of stoofpannetje/ snert oid.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik zal ook niet snel iets maken als ik weet dat S. dat niet lekker vindt hoor.
Zoals champignons gaat ie van over z'n nek, dus da's altijd al lastig.
Maar als ik wat nieuws probeer dan eet ie het wel en soms vindt hij het nog echt lekker ook![]()
Hij zeurt er nooit over gelukkig, anders zou m'n kookmotivatie nog verder beneden vriespunt raken
En als je de hamburgert als vlees bij z'n bloemkool geeft is het wel goed?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dattie gaat zeiken ;
Man! Dat is veelste vet! We hadden afgesproken dat we op Zaterdag dit soort dingen zouden doen!
Zal ik het proberen?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:24 schreef MrSubtle het volgende:
Er stond geen file
Het blijkt vandaag nog helemaal geen 1 novmeber te zijn(goed bezig MrS). Dan begint de ramp pas echt schijnbaar...
uitstel van executie
Oh en ik maak vanavond spinazie met braadworst
Ja als ik de QP kaal geef dan ist wel goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En als je de hamburgert als vlees bij z'n bloemkool geeft is het wel goed?![]()
Gebakken aardappels hoeven niet vet te zijn met een grillpan en evt. een beetje olijfolie, wat kruiden erover en klaaaal
Hier staat ie op de planning voor vanavond, bij de witte kool.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Braadworst , daar heb ik nu al t hele weekend zin in
Ik had vorige week een BBQ feestje en er waren er 4 over, dus vandaag braadworst en later deze week nog maar esquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik zou het ook niet expres maken, dingen die een ander niet lust.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik zal ook niet snel iets maken als ik weet dat S. dat niet lekker vindt hoor.
Zoals champignons gaat ie van over z'n nek, dus da's altijd al lastig.
Maar als ik wat nieuws probeer dan eet ie het wel en soms vindt hij het nog echt lekker ook![]()
Hij zeurt er nooit over gelukkig, anders zou m'n kookmotivatie nog verder beneden vriespunt raken
Na gisteren geen plas meer in huis gevonden. Ben vanmorgen om 07:00 vertrokken en ben niet voor 18:00 thuis dus ben benieuwd wat we dan vinden. Heb zo overleg en op dit moment even nul energie om nog wat dingen te doen voor de klas. Het is een nogal bewerkelijke klas niet in de zin van super vervelend maar ze kosten veel energie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi! Hoe gaat het met de blaasprobleempjes? Beter al?
Hoe zou dát nou komen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
" keuze zat! ik lust bloemkool, verse rode bieten, zuurkool, prei, spitskool, boontjes, worteltjes, spinazie, ect"quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik zou het ook niet expres maken, dingen die een ander niet lust.
Maar met zó weinig keuze moet je wel toch?
Als 't pruttelt moet de worst erin... zo maak je ook snert toch?quote:
Die eeuwige Hollandse pot, ik zou er strontchagrijnig van worden!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
" keuze zat! ik lust bloemkool, verse rode bieten, zuurkool, prei, spitskool, boontjes, worteltjes, spinazie, ect"
Snert dat is een van de weinige dingen waar ik echt van over mn nek gaquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als 't pruttelt moet de worst erin... zo maak je ook snert toch?
Succes Bob!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef MrSubtle het volgende:
De klus-kleding al weer aangetrokken. Even twee breekijzers pakken en dan het leukste doen wat er is: SLOPEN
Ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Snert dat is een van de weinige dingen waar ik echt van over mn nek ga
Echt die geur alleen al ook hequote:
Jup...en het soort substantie en dan de kleur...*ril*quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup...en het soort substantie en dan de kleur...*ril*
De hele familie is dol op de zelfgemaakt snert van Oma, die gooit er echt ribbetjes en snuiten en staarten en poten in.![]()
Ik krijg dan kippensoep uit blik
Over dit soort eten of over eten in het algemeen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:39 schreef Morretje het volgende:
Kunnen we stoppen met praten over eten alsjeblieft?
Het regent hier nuquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:39 schreef Morretje het volgende:Kunnen we stoppen met praten over eten alsjeblieft?
Dat is dan weer wat jij ervan denktquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes Bob!
En oh god, de url ook weer van dit plaatje dat ik er heel onschuldig bij zocht
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan weer wat jij ervan denkt
Trouwens, stel ik zou voor MM moeten koken (Stel hè) dan heeft ie aan mij een heel slecht. Ik houd juist van buitenlands eten. De enkele keer dat ik hollandsche pot eet is het kant en klaar, of bij mijn moeder.
En dat hele lust ik niet verhaal is nog leuk bij een 4 jarige ofzo, niet bij een volwassen man. Je wilt niet weten wat ik vroeger allemaal niet lustte en tegenwoordig heerlijk vind. Q, je moet gewoon wat meer ballen tonen en lekker maken wat jij lekker vind, op een gegeven moment gaat ie het echt wel eten hoor.
Ik moet weer eens een tandartsafspraak maken!quote:
Oh ja dat moet ik ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet weer eens een tandartsafspraak maken!
(Belachelijk, maar jij zegt zon, ik denk lente en tandartsassistente).
Ben al een jaar niet meer geweest volgens mij. Nou heb ik ook nooit een gaatje *afklopt* wonder boven wonder, dus ik hoef maar eens per jaar, maar ik ben toch geen fan
Ik lustte ook absoluut geen mosselen vroeger.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens, stel ik zou voor MM moeten koken (Stel hè) dan heeft ie aan mij een heel slecht. Ik houd juist van buitenlands eten. De enkele keer dat ik hollandsche pot eet is het kant en klaar, of bij mijn moeder.
En dat hele lust ik niet verhaal is nog leuk bij een 4 jarige ofzo, niet bij een volwassen man. Je wilt niet weten wat ik vroeger allemaal niet lustte en tegenwoordig heerlijk vind. Q, je moet gewoon wat meer ballen tonen en lekker maken wat jij lekker vind, op een gegeven moment gaat ie het echt wel eten hoor.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet weer eens een tandartsafspraak maken!
(Belachelijk, maar jij zegt zon, ik denk lente en tandartsassistente).
Ben al een jaar niet meer geweest volgens mij. Nou heb ik ook nooit een gaatje *afklopt* wonder boven wonder, dus ik hoef maar eens per jaar, maar ik ben toch geen fan
Snert is lekker. Maar dan zonder staart en snuit. Maar wel met ribbetjes, rookworst en droge worstquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup...en het soort substantie en dan de kleur...*ril*
De hele familie is dol op de zelfgemaakt snert van Oma, die gooit er echt ribbetjes en snuiten en staarten en poten in.![]()
Ik krijg dan kippensoep uit blik
Ja maar ik zou zelf ook niet willen dat men spruitjes voor mij maakt en dat ik die dan veplicht moet eten. Maar ik ben wel deels aan zijn wensen tegemoet gekomen. Ik lustte geen hutspot, geen prei, geen spitskool.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dácht ik, want ik vond ze er eng uitzien en vies ruiken. (no pun... en Q, ik waarschuw je![]()
)
En nu
Pfoe, dat had ik gelukkig fout!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak er Peter de Koning van en het is goed!
Meneer lust ook geen vis. Issie op een bedrijfs uitje... staat ie zalm op een toastje te vretenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
Olijven vind ik nog steeds niet lekker, maar olijventapenade dan weer wel
Jaaaaaaaa zie je, het is maar net hoe het voorgeschoteld wordtquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meneer lust ook geen vis. Issie op een bedrijfs uitje... staat ie zalm op een toastje te vreten
Toch blijf ik hem een klein kind vinden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar ik zou zelf ook niet willen dat men spruitjes voor mij maakt en dat ik die dan veplicht moet eten. Maar ik ben wel deels aan zijn wensen tegemoet gekomen. Ik lustte geen hutspot, geen prei, geen spitskool.
Dat eet ik nu allemaal wel. Best lekker ook nog
Hij piept altijd gelijk zo. " heb je wel eens FATSOENLIJKE macaroni gehad?"
-Ja mijn mama maakte dat altijd met tomatensaus uit blik.
Ik zei toch, fatsoenlijk. Maar goed, de spaghetti en macaroni issie af van het gezeur. Dat eet ik niet weer sinds de salmonella. Maar goed, dan kebab of shoarma. Ja, mooi dat je ZEGT dat je het niet lust en VROEGER wel eens hebt gegeten, maar ik maak het heel anders. Netzoals broccoli. Lekker met spek erom in de pan, sausje erover
Maar hij eet ook geen spek
Verder issie wel vet poepig hoor. Hij is alleen een ontzettende moeilijke eter
Nou, no way in hell dat ik mosselen ga eten. Olijven lust ik echt niet. Wel eens gegeten bij de italiaan. Nee, ik vind ze niet lekker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh zoveel van die dingen moet je leren eten.
Mosselen , olijven, ik weet niet wat allemaal, dat lustte ik vroeger vast ook niet en dat zijn nu juist de lekkerste dingen![]()
Ik heb op vakantie heerlijke verse mosselen gehad!
Meisje waarmee ik was vrat trouwens ook zowat niks, echt vervelend vind ik dat, dat zeuren over dit lust ik niet en dat niet.
Alleen maar pasta op dr brood.
Vies gezicht trekken dat IK wel mosselen bestelde.
En dan elke keer als ik dr een uit een schelp in mn mond stak vies kijken.
Sjezus...
Ik heb expres de helft van de pan aan Chico zitten voeren, die zat naast haar
Ik zou hem gelijk de hele week vis voeren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meneer lust ook geen vis. Issie op een bedrijfs uitje... staat ie zalm op een toastje te vreten
In het algemeen..quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Over dit soort eten of over eten in het algemeen?
nah, dat vind ik wel onzin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Toch blijf ik hem een klein kind vinden.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Pfoe, dat had ik gelukkig fout!
*Zoekt op waar Peter Koelewijn ook alweer van was.
Oja
Oké op d't gebied dan een klein kind dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
nah, dat vind ik wel onzin.
Ja, ik geef toe, hij is een moeilijke eter. Maar op basis daarvan enkel zou ik hem niet als klein kind bestempelen.
Het feit meewegend dattie man is....
Nou, mijn moeder kan dus ECHT niet koken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij leer je dat ook van huis uit hoor, dingen proeven en proberen en zo.
Wij aten ook erg gevarieerd thuis al, altijd hollandse kost maar ook indisch of zo, we konden altijd kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |