Maar in dit geval weet je dan niet van wie het cadeautje komt dus dan is het toch zeker Sinterklaas wel!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is me laatst ter ore gekomen dat Sinterklaas heul niet bestaat
Neuj, die lust is dankzij mijn geliefde katjes al een paar dagen verdwenenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Hey Nok kom op we gaan nu niet weer over sex beginnen he, tis maaaaaaaaandag
60 minquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Q had je lessen van een uur of van 50 minuten?
jamaar daarom neem ik jou als voorbeeld in de hoop dat ik het dan sneller zou kunnenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
60 min
Maar ik had veel proberen om mn aandacht er bij te houden/ik was chaotisch (adhd) dus ik ben geen goed voorbeeld
kutte is dat je nu pas begint/gaat beginnen. Nu krijg je bij je theorie klote inzicht vragenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
jamaar daarom neem ik jou als voorbeeld in de hoop dat ik het dan sneller zou kunnen![]()
Maar ik ben een ramp in het verkeer hoor
Pilaf!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:52 schreef Morretje het volgende:
Blegh, het regent hier pijpenstelen, terwijl ik net klaar was om de wekelijkse boodschappen te doen.
Weet je wat pas ruk is: aan eten moeten denken voor het lijstje, maar daar elke keer zo misselijk van worden dat je nergens zin in hebt..![]()
Dus iemand nog een snel gerecht, met groente? Niet te ingewikkeld of speciaal...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:36 schreef Pagan het volgende:
Leuk middagje zo, koffie met appeltaart en cabaret met Wout en Nout.
Bloemkoolquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:55 schreef Qwea het volgende:
Ik weet niet wat ik wil eten. Ik heb nog ;
Bloemkool
Hutspot
Zuurkool
Wie helpt
Kloten - inzicht is nie zo moeilijk tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
kutte is dat je nu pas begint/gaat beginnen. Nu krijg je bij je theorie klote inzicht vragen
Ik had ze allemaal fout maar bij mij telden ze gelukkig nog niet mee
En je moet als je je theorie hebt gehaald binnen 1 jaar je rijbewijs halen, anders kun je opnieuw theorie doen. Dus eerst lessen, en halverwege examen voor theorie doen
35/40 lessen is echt geen uitzondering hoor, zeker niet nadat het voor de zoveelste keer weer is aangepast en verzwaard. En die extra theorie vragen zijn idd hatelijk, gelukkig telden ze bij mij ook niet meequote:Op maandag 12 oktober 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
jamaar daarom neem ik jou als voorbeeld in de hoop dat ik het dan sneller zou kunnen![]()
Maar ik ben een ramp in het verkeer hoor
Je klinkt nu als die 'wijven' van je kantoor die geen zin hebben om te leren hoe het kopieerapparaat werktquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kloten - inzicht is nie zo moeilijk toch![]()
Blegh ja theorie en zo, das al allemaal te schools voor mij, daar mag ze wel een eindeloze geldstroom voor beschikbaar stellen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je klinkt nu als die 'wijven' van je kantoor die geen zin hebben om te leren hoe het kopieerapparaat werkt
Dat dacht ik eerst ook 'oh dat doe ik wel ff, die paar verkeersbordjes weet ik wel'quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Blegh ja theorie en zo, das al allemaal te schools voor mij, daar mag ze wel een eindeloze geldstroom voor beschikbaar stellen
Oke, picture this ;quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vergeet niet hoeveel mm profile je banden moeten hebben, en je moet alles weten over het nieuwe rijden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook 'oh dat doe ik wel ff, die paar verkeersbordjes weet ik wel'
![]()
Dat word gewoon ouderwetst blokken over hoeveel mg/ml alcohol er per liter uitgeademde lucht mag zijn, hoe ver je lading uit mag steken, hoeveel profiel je in je banden mag hebben, welke colonnes je wel en niet mag onderbreken, wat allerlei vlag- en handsignalen betekenen, wat voor spoorwegovergang het is als er 3 streepies op een wit bord staan.
En dan hebben we het nog niet eens over die enorm hatelijke inzichtvragen waar je een situatie ziet en dan bv. moet kiezen of je gaat afremmen, gas bijgeven, of van baan gaat verwisselen. En het eigenlijk allemaal wel een beetje zou kunnen
Geen ideequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, picture this ;
Je rijdt in een woonwijk, je rijdt 40 km/u en links van je fiets een fietser (voor je) 300 meter verderop heb je een drempel.
Wat doe je?
A) Niks
B) Remmen
C) Gas loslaten
Dus je wordt ingehaald door een fietser?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, picture this ;
Je rijdt in een woonwijk, je rijdt 40 km/u en links van je fiets een fietser (voor je) 300 meter verderop heb je een drempel.
Wat doe je?
A) Niks
B) Remmen
C) Gas loslaten
NEEEEEHEEEEquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je wordt ingehaald door een fietser?
gok eens, en vertel je motivatiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |