Nee hoor poppetje , gewoon lekker bemoeienquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar misschien bemoei ik me er wel teveel mee.
Lezen is ook een vak.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een kut opmerking
vergeet je even niet dat MB hier al langer zit dan jou. Kolere eej
Doordat niet iedereen meteen meegaat met jouw verzoek om snel snel lootjes te trekken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
edit: ik denk dat ik me maar terug trek van het geheel
Poppetjequote:Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor poppetje , gewoon lekker bemoeien
Nee het gaat me niet om of mijn verzoek ingewilligd wordt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doordat niet iedereen meteen meegaat met jouw verzoek om snel snel lootjes te trekken?![]()
Ik dacht dat we rekening met elkaar hielden?
Je kunt ook opgeven als je iemand per se niet wil hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alsjeblieft cat, laat dr dr terug trekken. Dan doe ik tenminste mee
Ik ga dus echt niet met DML iets doen heb ik net besloten. Mijn god, wat een wijf. Ze is geen flikker veranderd
Waarom dan wel?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee het gaat me niet om of mijn verzoek ingewilligd wordt.
Ik ervaar redelijk wat crashes en vooral pagina's die er niet uitzien zoals ze horenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er buggy aan Chrome dan? Het werkt prima...
Oh dus daar zijn de sokken ElisaB!quote:
Ik gebruikte een voorbeeld over waarom ik vond dat jouw opmerking over de ziekenhuisopname van mijn lief niet helemaal gerechtvaardigd was. Er wordt immers gevraagd rekening te houden met MB en aangezien de aard van de opname hier niet is besproken vind ik niet dat je het ene leed per definitie zwaarder mag laten wegen dan het andere. Het was zeker niet lullig bedoeld en ik zeg nergens dat ik vind dat er geen rekening gehouden moet worden met MB. Ik vraag alleen ook rekening te houden met nog meer mensen.quote:
Even los van de lootjes en crap, sterkte met de thuissituatiequote:Op maandag 12 oktober 2009 12:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik gebruikte een voorbeeld over waarom ik vond dat jouw opmerking over de ziekenhuisopname van mijn lief niet helemaal gerechtvaardigd was. Er wordt immers gevraagd rekening te houden met MB en aangezien de aard van de opname hier niet is besproken vind ik niet dat je het ene leed per definitie zwaarder mag laten wegen dan het andere. Het was zeker niet lullig bedoeld en ik zeg nergens dat ik vind dat er geen rekening gehouden moet worden met MB.
Gezien Qwea's reactie wist ik wat er nog meer ging volgen aan posts van haar en leek het me daarom beter om me terug te trekken.
quote:Rechter stelt DSB onder curatele
Het einde van de DSB Bank van Dirk Scheringa lijkt nabij.
De bank is door de rechter onder curatele gesteld. En daarmee lijkt de teloorgang van de bank een feit. Minister Bos van Financiën en DNB-president Wellink houden om 13:30 uur een persconferentie over de gang van zaken rond DSB. Die is live op onze site te volgen.
Nachtbrakers
Beetje bij beetje wordt duidelijk wat er zich afgelopen nacht rond DSB Bank heeft afgespeeld.
Overnamepoging
Naar nu blijkt hebben de vijf grootste banken van het land vannacht geprobeerd om, samen met minister Bos van Financiën, DSB Bank over te nemen. De Staat zou dus wederom geld in een particuliere bank steken. Het probleem was echter Neelie Kroes, EU-commissaris van mededinging.
Ingewikkeld
Kroes zou toesteming moeten geven voor een dergelijke constructie en dat werd heel ingewikkeld. Er zouden onoverkomelijke bezwaren zijn ontstaan en daarom ging het niet door. DNB zou toen geen andere uitweg hebben gezien dan het indienen van een verzoek tot een noodmaatregel bij de rechtbank. Daartoe was de rechter aanvankelijk niet bereid. Maar in tweede instantie gebeurde dat wel en is de bank onder curatele geplaatst.
Nee joh!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
Hoe kan het toch dat zoiets gezelligs en knusserigs als Secret Santa nu alweer naar de tering is geholpen.
Echt NIET te geloven.
We laten het wel rusten.
We zien over een paar weken wel of het nog wat wordt.
Ja, maar nu niet lijkt me.quote:
Ik heb geen tel nrquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:58 schreef ElisaB het volgende:
Ja, hoi... nee dus. Doe 'ns ff niet zo opgewonden allemaal
Damn zeg. Niets aan de hand en we gaan weer in de gordijnen. Le-zen en niet meteen achteruit je strot schieten schijnt best lastig te zijn. En toch heb ik geen zin om daar de SC door te laten verzieken. Bel mekaar ff lekker of zo
Mij niet. Dat uitgelatene extreme kan heel gemakkelijk twee kanten op gaan. En zie, daar gaan wequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:08 schreef Morretje het volgende:
Zo! Ik ben eindelijk bijgelezen! Ja echt, ik heb alles gelezen.. Nou ja, behalve dan wat Elies gelukkig ge-edit heeft in de voorgaande topics.. Man man man..![]()
En dan verbaasd het me nog wel meer, dat de sfeer *poef* ineens 180 graden omdraait.
Goed dat ik even jouw aandacht hebquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:09 schreef JJH het volgende:
Mensjes, lief zijn.
En ik snap er maar de helft van geloof ik.Laat maar zitten ook.
Gaat in de brievenbus kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed dat ik even jouw aandacht heb
Van harte met je nieuwe baan. Het siert je dat je je eenigszins onaangenaam voelt tov je oude werkgever. Maar ga er niet te erg mee zitten; hij overleeft het wel en jij moet mooi voor jezelf zorgen
En dan bwv PS: heb je dat horloge nou als eens binnengekregen
Je had het maar weer druk hierquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mij niet. Dat uitgelatene extreme kan heel gemakkelijk twee kanten op gaan. En zie, daar gaan we
Ja!quote:
Kan ik jou mijn kadolijstje ook mailen dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je had het maar weer druk hier![]()
![]()
Verder go ik wif Grees, laat eerst maar ff lekker wezen en dan zien we ergens in november wel weer.
Ik schijn gezegend te zijn met het feit dat ik er maar 1 middag voor nodig heb om voor de hele familie en schoonfamilie kadootjes te halen, dus die voor hier past daar ook nog wel bij
Dank je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:14 schreef MrSubtle het volgende:
JJH: Sorry, ik had het even gemist, maar je hebt een nieuwe baan lees ik?proficiat!
Ik ben opeens bang dat Ing het héél druk gat krijgen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik jou mijn kadolijstje ook mailen dan?
Ja hoor, dan maak ik er gewoon een heel dagje vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik jou mijn kadolijstje ook mailen dan?
Niet zo heel lang, ik geloof dat ik vrijdag nog gekeken heb.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang heb je die brievenbus dicht gelaten?
Succes! Dat je poekies maar mooi mogen poseren!quote:
In mijn vorige huis (appartement) had ik zo'n brievenbus die ergens beneden hing. Ik liet het ding soms wel eens een maand dichtquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet zo heel lang, ik geloof dat ik vrijdag nog gekeken heb.
Ik ben niet zo snel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had er vorige week al moeten zijn heur
Ja,quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:22 schreef Morretje het volgende:
JJH gefeliciteerd met je nieuwe baan! Uit nieuwsgierigheid, je rijdt in Zwolle toch? Deed je ook wel eens vervoer van speciaal onderwijs?
En ik heb helemaal geen laminaatquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef MrSubtle het volgende:
Oh dus daar zijn de sokken ElisaB!onder het laminaat
Ik heb ook zo'n bak bij de voordeur hangen, beneden dus in het portiek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
In mijn vorige huis (appartement) had ik zo'n brievenbus die ergens beneden hing. Ik liet het ding soms wel eens een maand dichtNu zit er gewoon een gleuf (jaaaaaaaaaaja, kom er maar in
) (nee, niet in die gleuf
) in de deur dus kan ik mijn post niet meer ontlopen. Al laat ik sommige post nog wel eens wat weken ongeopend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |