Punt 1:quote:
Punt 2: Opletten!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja!en helemaal heel ook.
En voor de rest wat je zei: Ik heb er wel bijna twee jaar rondgelopen, en heb gewoon erg goed contact met de collega's. Ze overleven inderdaad ook wel zonder mij, dat is het probleem niet. Ik had er net ook m'n moeder even over aan de lijn en die zij dat ook al. Mama is lief.
Het was weer zover hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef ElisaB het volgende:
FiPo
Maar ik had ook al door het slotje gepost
Wat een verrássing nou toch weer!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef ElisaB het volgende:
FiPo
Maar ik had ook al door het slotje gepost
Wel mijn antwoord op je badvraagquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb weinig gemist in het vorige topic zie ik?![]()
Sowieso was ik niet deelnemer aan de SS-actie dus ik hou wijselijk mijn mondje
Gaan we samen in bad dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel mijn antwoord op je badvraag
En dat laatste daar moeten we het nog eens over hebben inderdaadWhy?
Moet je ff RTL-Z aanzetten. Zo persconferentie van Bos en Wellink.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef Ml-etje het volgende:ben even op de bank gecrasht niet mijn dagje vandaag.
Ben benieuwd wat je ervoor moet doen om je geld vd DSB terug te krijgen (had er nog 1500 euro staan als 2e pinmogelijkheid).
Op een spaarrekening?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef Ml-etje het volgende:ben even op de bank gecrasht niet mijn dagje vandaag.
Ben benieuwd wat je ervoor moet doen om je geld vd DSB terug te krijgen (had er nog 1500 euro staan als 2e pinmogelijkheid).
Dat ligt eraan denk ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef nokwanda het volgende:
Heeft er iemand een antwoord op mijn volgende vraag:
Ik heb net een spotprent gemaakt over een actuele politieke situatie. Nou wil ik die gepubliceerd zien. Kan ik het maken om deze aan verschillende krantenredacties te sturen of is dat not done?
Betaal, met sparen was ik allang gestopt daarquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op een spaarrekening?
Dan zul je helaas de bericht geving moeten afwachten en val je onder het garantiestelsel.
Als je het op een normale rekening hebt staan, moet je als een idioot naar de pin automaat rennen en iig max opnemen wat je kan. En morgen weer. Dat kan tot woensdag 00:00
Je kan 1000 a 500 euro per dag pinnen bij een gastbamk, toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Dan kan je precies je 1500 opnemen
Gelijk pinnenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Betaal, met sparen was ik allang gestopt daar
Zo meteen dan maar even pinnen.
Volgens mij 250 euro per dag bij andere banken.quote:
En wil je er knaken voor? Als jij hem zo opstuurt kan je denk ik er vanuit gaan dat je géén knaken ervoor krijgt. Anders moet je ze anders benaderen imho.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb net een spotprent gemaakt over een actuele politieke situatie. Nou wil ik die gepubliceerd zien. Kan ik het maken om deze aan verschillende krantenredacties te sturen of is dat not done?
Ga me zo maar eens omkleden zodat ik op weg naar huis nr 2 even kan gaan pinnen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gelijk pinnenik zou niet wachten maar gelijk doen
ik ff persco kijken
Lijkt me geen slecht planquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga me zo maar eens omkleden zodat ik op weg naar huis nr 2 even kan gaan pinnen.
Het was/is idd 250, maar volgens mij heb ik ergens gehoord dat die limiet verhoogd was ivm de situatie?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mij 250 euro per dag bij andere banken.
Ik ga eff googlenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was/is idd 250, maar volgens mij heb ik ergens gehoord dat die limiet verhoogd was ivm de situatie?
Dat kan me geen moer schelen. Het is immers mijn mening. Wat ik me meer afvraag is of het not done is om het aan meerdere kranten te sturen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ligt eraan denk ik.
Als je namen zoals de vvd erin hebt genoemd, kun je ze wel eens aan je broek krijgen
Nee hoor, al zou ik ze niet weigeren als ze werden aangebodenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wil je er knaken voor? Als jij hem zo opstuurt kan je denk ik er vanuit gaan dat je géén knaken ervoor krijgt. Anders moet je ze anders benaderen imho.
Via een geldautomaat van een gastbank kunt u maximaal ¤ 250 per dag opnemen. ...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mij 250 euro per dag bij andere banken.
Ik zou niet weten waarom niet. Des te meer kans heb je op publicatie lijkt mijquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kan me geen moer schelen. Het is immers mijn mening. Wat ik me meer afvraag is of het not done is om het aan meerdere kranten te sturen.
Nu ja dan wacht ik vervolgens wel op de andere helft (750 euro).quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Via een geldautomaat van een gastbank kunt u maximaal ¤ 250 per dag opnemen. ...
aaaaai
Hmm je kan/mag volgens mij wel zo 'het beestje bij de naam noemen' (partijen/poltici), zolang je niet iets strafbaars erin roept ofzo. Verder is het natuurlijk knap lullig als een krant hem wil publiceren en ze hem daarna ook bij de concurrent zien staan. Dus óf vermelden dat je het naar meedere stuurt óf je pijlen op één krant richtenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kan me geen moer schelen. Het is immers mijn mening. Wat ik me meer afvraag is of het not done is om het aan meerdere kranten te sturen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nu ja dan wacht ik vervolgens wel op de andere helft (750 euro).
Alweer? Of is het nog steeds om 14u ?quote:
Ja ga ik zo ook wel even doen en di en wo ook even.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]ik zou iig opnemen wat je kan opnemen.
Ja. Das erg kut. Ik ben dan ook blij dat ik mn geld er weg heb en tegen MM heb staan drammen hetzelfde te doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ga ik zo ook wel even doen en di en wo ook even.
Tsjonge je zal daar maar al je geld hebben staan zegdat is sneu.
I'll take my chances. Heb het naar 3 kranten gemaildquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Des te meer kans heb je op publicatie lijkt mij
Nog steeds 14u?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alweer? Of is het nog steeds om 14u ?
Dat heb ik wel gedaan, hoewel ik het wel in BCC verstuurd heb.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm je kan/mag volgens mij wel zo 'het beestje bij de naam noemen' (partijen/poltici), zolang je niet iets strafbaars erin roept ofzo. Verder is het natuurlijk knap lullig als een krant hem wil publiceren en ze hem daarna ook bij de concurrent zien staan. Dus óf vermelden dat je het naar meedere stuurt óf je pijlen op één krant richten
Straks staat ie in 3 kranten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
I'll take my chances. Heb het naar 3 kranten gemaild
Ja klopt. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog steeds 14u?
Het laatste wat ik daarvoor hoorde was 13:40.
Tijdens de rukhuttenmeet toch?quote:
quote:
Die katten vliegen alle kanten op, en Ynske duikt er iedere keer met de camera achteraan. Zonder resultaat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:58 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het in huize Cat gaat met de fotoshoot!
quote:AMSTERDAM - Klanten van DSB kunnen met hun betaalpas nog tot donderdag pinnen bij andere banken. In totaal kunnen ze 750 euro opnemen, 250 euro per dag. De spaartegoeden zijn bevroren.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ik ben verven en pinnen natuurlijk vanavond even lezen wat ze zeidenfijne middag nog!
Ja dat gaat toch ook heul niet door. Laatste keer kwam het er eigenlijk op neer dat hoop volk het niet zag zitten met relatief onbekenden in een hutje te gaan zitten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens de rukhuttenmeet toch?
En ik bedoelde waarom jij je (nog) niet opgegeven had voor SSanta.
Als jullie in bad zitten, ga ik stiekem de Scrabblesteentjes verleggenquote:
Lees ik net op Twitter!quote:RT @Marcofrissen #tip voor de #DSB klanten nabij de grens: in het buitenland kan je tot ¤500 per dag pinnen ipv ¤250 in nederland. #DNB
Per dagquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:02 schreef Qwea het volgende:
je kan maximaal 250 euro tot woensdag 24:00 van je betaalrek opnemen
Nee joh, dat is toch echt al jaren niet meer ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zitten wel kosten aan toch? Pinnen in het buitenland?
quote:Het bedrijf
DSB Bank is een ambitieuze bank. Het doel is om de beste consumentenbank van Nederland te worden. Lees meer over de historie en de plannen voor de toekomst.
Volgens mij is dat ook al niet meer, maar mocht dat een tientje kosten, je wint er veel meer mee!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, dat is toch echt al jaren niet meer ?
Ook dat ja haha.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook al niet meer, maar mocht dat een tientje kosten, je wint er veel meer mee!
Ja hoi, ik wil graag een zakkie M&M's en 1500 euro!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:23 schreef Qwea het volgende:
maar maar maar. Je kan het ook anders doen toch?
Naar de duitse lidl gaan, wat kopen, en dan extra geld opnemen. Doe ik ook altijd als ik te lui ben om naar de bank te gaan
Klinkt meer als een overvalquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoi, ik wil graag een zakkie M&M's en 1500 euro!
Dan organiseer ik mijn eigen rukhuttenmeet wel. Ga je mee?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat gaat toch ook heul niet door. Laatste keer kwam het er eigenlijk op neer dat hoop volk het niet zag zitten met relatief onbekenden in een hutje te gaan zitten.
En ik ben niet zo van de kerst...
Je kunt 'm ook op de FP laten publiceren als hij leuk is?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef nokwanda het volgende:
Greys, jij en ik in een bubbelbad, gewoon zonder pottenkijkers, dat moet gewoon ooit esquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan organiseer ik mijn eigen rukhuttenmeet wel. Ga je mee?
Het gaat toch niet om de Kerst, het gaat om iets leuks doen met dit setje ongeregeld.
Maar het staat je vrij om niet mee te doen hoor, al voorspel ik je dat je jaloers gaat zijn als we hier straks een hoop lol hebben met raden en foto's plaatsen zodra de pakjes zijn verstuurd
Ik stuur je wel een Marlies Dekkertje zo rond de kerst, kan je die meteen aan op de rukhuttenmeet voordat we die jacuzzi induikenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan organiseer ik mijn eigen rukhuttenmeet wel. Ga je mee?
Het gaat toch niet om de Kerst, het gaat om iets leuks doen met dit setje ongeregeld.
Maar het staat je vrij om niet mee te doen hoor, al voorspel ik je dat je jaloers gaat zijn als we hier straks een hoop lol hebben met raden en foto's plaatsen zodra de pakjes zijn verstuurd
De foto's lukken wel. Het duiken ook (ik ben zo blij dat ik de vloer had gedweild!)quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Die katten vliegen alle kanten op, en Ynske duikt er iedere keer met de camera achteraan. Zonder resultaat.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook op de FP laten publiceren als hij leuk is?
Goed idee!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat staat los van alles, dat gaat sowieso een keer door!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys, jij en ik in een bubbelbad, gewoon zonder pottenkijkers, dat moet gewoon ooit es
Dit klinkt dan weer ietwat dubieusquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een Marlies Dekkertje zo rond de kerst, kan je die meteen aan op de rukhuttenmeet voordat we die jacuzzi induiken![]()
Je maakt toch wel foto's van het foto's maken he?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De foto's lukken wel. Het duiken ook (ik ben zo blij dat ik de vloer had gedweild!)
Maar Ynske lacht ze uit.![]()
rond de 35 a 40, wiezo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, hoeveel rijlessen heb jij gehad?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoi, ik wil graag een zakkie M&M's en 1500 euro!
Gewoon ik zit me af te vragen hoeveel ik dr nodig zal hebben.quote:
Nou alleen tijd kun je je beter afvragen of je het geld er voor hebt. Godver wat een dure zooi eej. Ik was 34 euro per les kwijt, en dat was goedkoop!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon ik zit me af te vragen hoeveel ik dr nodig zal hebben.
En of ik daar wel tijd voor heb
Als je tijd hebt om in de dag top 10 van posters te komen heb je ook tijd voor rijlesquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
K hoef t niet zelf te betalenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou alleen tijd kun je je beter afvragen of je het geld er voor hebt. Godver wat een dure zooi eej. Ik was 34 euro per les kwijt, en dat was goedkoop!
Geen idee, maar ik heb em wel naar Senesta gemaildquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee man, dat doe ik onder werktijdquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om in de dag top 10 van posters te komen heb je ook tijd voor rijles
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
Ynske is ze aan het regisseren!![]()
'Doe dat nog eens!'
Ja, en nu met je kop naar me toe en niet je kont'
Er is me laatst ter ore gekomen dat Sinterklaas heul niet bestaatquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, we kunnen er ook gewoon Secret Sinterklaas van maken
Zou ik Ynske ook kunnen inhuren om de poezen hier te regiseren als wij bezigzijn met ons liefdesspel? Zo van: als je nu eens niet over het bed heen speert als die twee erop liggen. of: nee, niet nu op bed naar je vrouwtje gaan zitten staren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
'Doe dat nog eens!'
Belangrijkste vraag: werkt het?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
'Doe dat nog eens!'
Wellus. En dit jaar kan ik hem vanaf mijn balkon bestoken met waterballonnetjes en zo bij de officiele binnenkomst.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is me laatst ter ore gekomen dat Sinterklaas heul niet bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |