Ik zeg niks, je rijdt sloom genoeg om die drempel te nemen en die fietser rijdt daar ook gewoon zn ding te doen, maar ik kan me zo een situatie niet eens visualiserenquote:
Oh, omdat je schreef dat de fietser links van je zitquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEEEEEHEEEE
De fietser fiets voor je, en jij zit erachter.
Neeeeeeeeee, kom op, dat meen je niet!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik haak alweer af hoor.
Ik ga es vragen of ze dat geld echt niet wil investeren in een tegelvloer met vloerverwarming, daar heb ik veel meer trek in!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
Op de site van de CBR kan je een paar oefenvraagjes doen oh-oh, volgens mij ook 1 of 2 inzichtvragen. Probeer die es ff dan
Gas loslaten. Je mag drempels met max 30 km/u nemen en remmen is volgens het nieuwe rijden niet oke want dat kost benzine.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg niks, je rijdt sloom genoeg om die drempel te nemen en die fietser rijdt daar ook gewoon zn ding te doen, maar ik kan me zo een situatie niet eens visualiseren
Geeft niets mop, maar daarom zag ik dus voor me dat je ingehaald werd door een fietser!quote:
Ik heb vet moeite met links en rechtsquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, omdat je schreef dat de fietser links van je zit
[..]
Neeeeeeeeee, kom op, dat meen je niet!
Goed om te weten dat gas loslaten niet hetzelfde is als gas gevenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gas loslaten. Je mag drempels met max 30 km/u nemen en remmen is volgens het nieuwe rijden niet oke want dat kost benzine.
Het zijn echt kut vragen
Een fietser rijdt toch geen 40 ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niets mop, maar daarom zag ik dus voor me dat je ingehaald werd door een fietser!
Ik heb echt 1000 keer liever tegels met vloerverwarming in mijn huis van haar centjes jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, omdat je schreef dat de fietser links van je zit
[..]
Neeeeeeeeee, kom op, dat meen je niet!
Das echt een drama hierquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh en links en rechts gaat bij mij ook niet automatisch goed trouwens
quote:Indeling van het theorie-examen
Het theorie-examen voor de personenauto bestaat sinds 1 maart 2009 uit drie onderdelen.
Een onderdeel over gevaarherkenning (25 vragen);
Een onderdeel over verkeersregels (30 vragen);
Een onderdeel over verkeersinzicht (10 vragen).
quote:Gevaarherkenning
Het onderdeel gevaarherkenning is nieuw. En telt mee per 1 maart 2009 voor de uitslag van je theorie-examen. De gevaarherkenningsvragen beantwoord je door aan te geven wat je in deze situatie zou doen:
remmen (dat wil zeggen flink snelheid verminderen of zelfs stoppen);
gas loslaten (dat wil zeggen extra attent zijn en voorbereid zijn op een andere gedragskeuze);
of niets (dat wil zeggen gewoon door blijven rijden met dezelfde snelheid).
Voor iedere vraag heb je 8 seconden de tijd om te antwoorden. Dat lijkt kort, maar in het echte verkeer moet je vaak nog veel sneller beslissen wat je doet!
Ik ben blij dat ik daar niet de enige in ben haha.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das echt een drama hier
Ik had een hele fijne examinatrice die gelijk vroeg of ik er moeite mee had, en begon te wijzen ipv het alleen te zeggen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou... dát vond ik dus ook het vreemde aan je verhaal!
Het kan ook een wielrenner zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou... dát vond ik dus ook het vreemde aan je verhaal!
Ik dacht een auto met een slakkengangetje en Lance Armstrong die er langs komt racen.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht een auto met een slakkengangetje en Lance Armstrong die er langs komt racen.
Dan kennutnčt!
Ik had 50 vragen waarvan 2 of 3 foutquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het kan ook een wielrenner zijn![]()
Ik had geloof ik 70 vragen, waarvan er 5 fout mochten zijn.
En ik wist al zeker dat ik in de eerst 5 vragen er al 2 fout had.
Maar had uiteindelijk maar 3 fouten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |