Ik heb idd al een poosje geen rookworst meer gehadquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet zo van de hollandse pot
Maar Q, neem lekker die zuurkool met rookworst dan, je hebt er duidelijk trek in!
Dan zou ik maar eens snel een stiekeme controle houden of er nog wel eentje in je voorraadkast ligt!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb idd al een poosje geen rookworst meer gehad
Ik mag door de weeks geen makkelijke dingen makenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
Ik ga zelf een kant en klaar gegrilld kippie halen bij de Appie met een salade er bij en een broodje met tzaziki ofzo. Of misschien wat Indo-voer bij de toko
Nope, ligt niks meer. Ik denk dattie meegenomen isquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens snel een stiekeme controle houden of er nog wel eentje in je voorraadkast ligt!
Misschien moet je het woord 'makkelijk' eens met hem overleggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag door de weeks geen makkelijke dingen maken
dan wordt de mr boos
Chinees is ook niet goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je het woord 'makkelijk' eens met hem overleggen.
Hij denkt dan misschien dat 'makkelijk eten' meteen inhoudt dat ie patat, kroketten en frikandellen krijgt.
Maar je kunt ook makkelijk eten en toch wel enigszins verantwoord doen hoor
- Salade met allerlei meuk er in (cashewnoten, walnoten, appel, ei, bleekselderij, gedroogde tomaatjes, reepjes gerookte kip of biefstuk!).quote:
Ik heb ze zelf net binnen, altijd weer een drama vind ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:11 schreef JJH het volgende:
Niemand die de boodschappen wil doen? Dan doe ik ze zelf wel.
Ik wil straks best je boodschapen halen als ik die van mezelf ook ga halen, maar ophalen in mijn woonplaats is voor jou meer werk dan zelf even boodschappen doen. Denk ik zomaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:11 schreef JJH het volgende:
Niemand die de boodschappen wil doen? Dan doe ik ze zelf wel.
Ja, weet jij wel hoe kieskeurig mijn kerel is ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
- Salade met allerlei meuk er in (cashewnoten, walnoten, appel, ei, bleekselderij, gedroogde tomaatjes, reepjes gerookte kip of biefstuk!).
- Tosti's van bruin brood met brie met mangochutney en dan daar een lekkere salade bij.
- Toko-hap, lekker indo-voer
- Kipfiletjes grillen in de grillpan, sweet chili sausje er bij, krieltjes bakken en rabarber ofzo.
- Ovenschotel maken van pasta met salami/champignons/courgette/kaas.
Allemaal makkelijk, maar niet het typische aardappels-groenten-vlees gebeuren en toch geen snacks
Klinkt stuk voor stuk heerlijk, vooral die brie-tostiesquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
- Salade met allerlei meuk er in (cashewnoten, walnoten, appel, ei, bleekselderij, gedroogde tomaatjes, reepjes gerookte kip of biefstuk!).
- Tosti's van bruin brood met brie met mangochutney en dan daar een lekkere salade bij.
- Toko-hap, lekker indo-voer
- Kipfiletjes grillen in de grillpan, sweet chili sausje er bij, krieltjes bakken en rabarber ofzo.
- Ovenschotel maken van pasta met salami/champignons/courgette/kaas.
Allemaal makkelijk, maar niet het typische aardappels-groenten-vlees gebeuren en toch geen snacks
" Nasi??? Op een door de weekse dag? Doe eem normaal"quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Nou als je chinees of zo zelf maakt is het verre van makkelijk en dat mag vast wel.
Je hebt toch ook vakantie?
Dan kun je best ff wat tijd in een fatsoenlijke maaltijd steken hoor
same here. MM wil eigenlijk elke aaf aardappels met groente en vlees + vlaquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Klinkt stuk voor stuk heerlijk, vooral die brie-tosties![]()
Alleen houdt meneer I. daar niet van, dies meer van de Hollandsche pot, op de Toko-hap na dan.
En salades ziet ie als bijgerecht, wat er ook in zit![]()
Nou ja, het "dwingt" mij iig tot gezond koken
Chinees is zoveel meer dan nasiquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
" Nasi??? Op een door de weekse dag? Doe eem normaal"
Daarbij vind hij chinees niet te kanen. Net zoals pasta, shoarma, rode kool, broccoli, salade, ect
Misschien vreet ie de salades wel als ze bomvol lekkere zooi zitten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, weet jij wel hoe kieskeurig mijn kerel is ?
Tosti is geen normaal eten want hij wil warm
Overnschotel is prima, maar geen pasta want dat lust ie niet. Champignons ook niet.
Salade vreet ie ook niet.
Ik meestal op maandag overdag of dinsdagavond.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mijn boodschappen al gedaan, ik doe dat 1 keer in de week, en dan het liefst op donderdag of vrijdagavond, dan zijn er zo weinig mogelijk mensen in de supermarkten
Ja, maar hij vind het niet te kanenquote:
Dan leert ie maar andere dingen eten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
same here. MM wil eigenlijk elke aaf aardappels met groente en vlees + vla
Dan gaat ie zeiken dat er bv noten in de salade zitten en dat de salade niet warm is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien vreet ie de salades wel als ze bomvol lekkere zooi zitten?
Ik zou normaal ook niet van salade, da's saai. Maar niet als er van alles in zit![]()
En verder is het wel een lastige eter, die MM van jou
Nou, ehm.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan leert ie maar andere dingen eten.
Het is toch geen kleuter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |