Van de...?quote:
50 volgens mij?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van de...?
Is het nog steeds zo dat ze de tafelnummers van de gezakten opnoemen in oplopende volgorde?
Nein. Gewoon namen van de geslaagden. De rest wordt niet eens genoemdquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van de...?
Is het nog steeds zo dat ze de tafelnummers van de gezakten opnoemen in oplopende volgorde?
Niet woarquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nein. Gewoon namen van de geslaagden. De rest wordt niet eens genoemd
neujquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet woar![]()
Ze noemen eerst de gezakten, die pleuren dan op, en dan krijgen de geslaagden hun uitdraaitje. Toch?
quote:AMSTERDAM - Ruim vierduizend spaarders hebben meer dan 100.000 euro gestald bij DSB Bank. Zij kunnen daardoor niet helemaal aanspraak maken op het depositogarantiestelsel.
© ANP
Dat zei president Nout Wellink van de Nederlandsche Bank maandag. Deze gedupeerde spaarders hebben samen zo'n 140 miljoen euro uitstaan.
Ook hebben meer dan vierduizend spaarders achtergestelde deposito's bij DSB Bank. Zij kregen daarvoor een hoger rendement, maar kunnen nu niet rekenen op het depositogarantiestelsel. Het gaat hier om een totaalbedrag van 110 miljoen euro.
Volgens minister Bos (Financiën) telde DSB in totaal 350.000 tot 400.00 depositohouders.
neequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:Schijnt bij jullie ook zo lekker de zon?
Owwwwwwwwwwwwwquote:
Nou ik weet wel wat ik wil ik weet alleen niet of dat ongeveer even duur is als een rijbewijs, ik gok dat dat duurder isquote:
Misschien is het gewoon overal anders?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet woar![]()
Ze noemen eerst de gezakten, die pleuren dan op, en dan krijgen de geslaagden hun uitdraaitje. Toch?
Idd...en dan mocht je niet al gaan juichen van de CBR-meneerquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
50 volgens mij?
Ja, en dan ben je helemaal happy als je nummertje NIET genoemd word
Ik mocht indiezelfde ijstijd kiezen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
Ik had theorie en praktijk in 1 keer.
Maar goed, dat was dan ook in de ijstijd
Ik was voor mijn rijbewijs veul geld kwijt. Wat zei ik nou love? tegen de 2500 a 3000 euro ofzo toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik weet wel wat ik wil ik weet alleen niet of dat ongeveer even duur is als een rijbewijs, ik gok dat dat duurder is
Blijkbaar niet. Ik vind het zo kneusjes gedrag. Je haalt toch alles boven die ton weg bij de een negatieve geruchten stroomquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwww
Dat die mensen dan bij de eerste tekenen van ellende niet meteen alles boven de ton hebben weggehaald! Hebben ze dan niets geleerd van het IJslandse debacle?
Ik denk dat 80 m2 natuurstenen met vloerverwarming duurder zijn heurquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was voor mijn rijbewijs veul geld kwijt. Wat zei ik nou love? tegen de 2500 a 3000 euro ofzo toch?
Ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...en dan mocht je niet al gaan juichen van de CBR-meneer![]()
Ik had 11 en ze begonnen bij nr. 15 ofzo als eerste gezakte.
Dus ik zat echt te wippen en te hyperen op die stoel in mezelf.
Toen er uit, kwartje gezocht en mams gebeld....ben ik nu oud?
ja, ik ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:31 schreef JJH het volgende:
Als ik zo zou rijden als in die vragen, dan ben ik overal te laat.
En als die fiets 300m voor je rijd, heb ik hem al 16x ingehaald, bij wijze van.
Ik doe rotondes wel altijd in z'n 2, dan heb ik meer toeren en dus vermogen om de rotonde af te knallen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, ik ook
Maar dat is hetzelfde als dat er gezegd wordt bij je rijlessen dat je in en uitrit veplicht in zn 1 moet nemen. Ik neem ze 9 v/d 10x in zn 2, gaat prima.
Of dat rotondes en bochten ALTIJD in zn 2 moeten. Onzin, als het rustig is kunnen rotondes best in zn 3 en sommige bochten ook/
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, ik ook
Maar dat is hetzelfde als dat er gezegd wordt bij je rijlessen dat je in en uitrit veplicht in zn 1 moet nemen. Ik neem ze 9 v/d 10x in zn 2, gaat prima.
Of dat rotondes en bochten ALTIJD in zn 2 moeten. Onzin, als het rustig is kunnen rotondes best in zn 3 en sommige bochten ook/
In het begin reed ik elke week 1x. En ik had een pakket van 25 lessen voor 950 euro. Inc examen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
25 lessen x 30 gulden = 750 gulden.
Aanvragen, theorie en de andere 30 gulden werden door paps en mams betaald.
Maar 120 gulden per maand met alleen een stufi was best veul centjes destijds hoor
Raar woord eiks...gulden
Sinds een maand, jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]Hoor die Q...... ALTIJD doet ze dat! Alsof ze al vier jaar rijdt!
(Nee goed hoor, je voelt je al aardig thuis in de auto zo te horen!)
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]Hoor die Q...... ALTIJD doet ze dat! Alsof ze al vier jaar rijdt!
(Nee goed hoor, je voelt je al aardig thuis in de auto zo te horen!)
1 idd gebruiken bij uit stiltand wegrijden. Maar die in en uitrit is omdat je heeeeeel langzaam die constructie over moet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe rotondes wel altijd in z'n 2, dan heb ik meer toeren en dus vermogen om de rotonde af te knallen.
En word er nog geleerd dat je de 1 alleen gebruikt als je wegrijd uit stilstand? Je hoeft toch helemaal niet stil te staan bij een uitrit?
Dan kan dat inderdaad ook gewoon in z'n twee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 idd gebruiken bij uit stiltand wegrijden. Maar die in en uitrit is omdat je heeeeeel langzaam die constructie over moet.
Flikker op, dat gaan in zn 2 meer dan prima. En wegrijden in zn 2 wil ook makkelijk, want ik vergeet altijd hem uit stilstand in zn 1 te zetten en dan kar ik in zn 2 weg
Heel knap dat je het toch gedaan hebt!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sinds een maand, ja![]()
Ik ben nog wel onzeker hoor. Tering, vrijdag in het donker op de snelweg ook
Je bent zeker niet de enige hierquote:
Heyquote:
Geen vieze praatjes hier he!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Hey Mr!
Gelukkig, ik voelde me zo oudquote:
quote:Klanten haalden miljoenen weg bij DSB
Klanten bij DSB Bank hebben de afgelopen anderhalve week ongeveer 600 miljoen euro van hun rekeningen gehaald.
Het gaat om ongeveer een zesde van het spaargeld dat nu nog bij DSB Bank is gestald. Dat blijkt uit uitspraken van president Nout Wellink van De Nederlandsche Bank (DNB) tijdens een persconferentie.
Afgelopen nacht zijn nog 'enkele tientallen miljoenen euro's' opgenomen. Wellink zei niet dat deze opnames de bank uiteindelijk de das hebben omgedaan. DNB zou al langer in gesprek zijn geweest met DSB Bank over de problemen die speelden bij de bank.
Je zegt toch nog wel ff hoi strakkies?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:44 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga weer file kijken van heel dichtbijtot straks
(hoewel ik niet zeker weet of ik er straks ben, want ik ga een vloertje slopen![]()
)
Wat een eh.... keuzes van de koude grond!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef Qwea het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik moet eten!
Bloemkool
hutspot
zuurkool
Ik heb geen karbo. Ik heb slavinken, kipschnitzel en boomstammen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een eh.... keuzes van de koude grond!
Ik wilde gaan roepen 'heb je niets exotisch' maar ga eerst dit maar eens opeten inderdaad
Ik lust alledrie niet heel graag, maar ik zou dan voor de bloemkool gaan denk ik.
Lekker karbonaadje en aardappeltje er bij en een plens jus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |