Maar in dit geval weet je dan niet van wie het cadeautje komt dus dan is het toch zeker Sinterklaas wel!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is me laatst ter ore gekomen dat Sinterklaas heul niet bestaat
Neuj, die lust is dankzij mijn geliefde katjes al een paar dagen verdwenenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Hey Nok kom op we gaan nu niet weer over sex beginnen he, tis maaaaaaaaandag
60 minquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Q had je lessen van een uur of van 50 minuten?
jamaar daarom neem ik jou als voorbeeld in de hoop dat ik het dan sneller zou kunnenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
60 min
Maar ik had veel proberen om mn aandacht er bij te houden/ik was chaotisch (adhd) dus ik ben geen goed voorbeeld
kutte is dat je nu pas begint/gaat beginnen. Nu krijg je bij je theorie klote inzicht vragenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
jamaar daarom neem ik jou als voorbeeld in de hoop dat ik het dan sneller zou kunnen![]()
Maar ik ben een ramp in het verkeer hoor
Pilaf!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:52 schreef Morretje het volgende:
Blegh, het regent hier pijpenstelen, terwijl ik net klaar was om de wekelijkse boodschappen te doen.
Weet je wat pas ruk is: aan eten moeten denken voor het lijstje, maar daar elke keer zo misselijk van worden dat je nergens zin in hebt..![]()
Dus iemand nog een snel gerecht, met groente? Niet te ingewikkeld of speciaal...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:36 schreef Pagan het volgende:
Leuk middagje zo, koffie met appeltaart en cabaret met Wout en Nout.
Bloemkoolquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:55 schreef Qwea het volgende:
Ik weet niet wat ik wil eten. Ik heb nog ;
Bloemkool
Hutspot
Zuurkool
Wie helpt
Kloten - inzicht is nie zo moeilijk tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
kutte is dat je nu pas begint/gaat beginnen. Nu krijg je bij je theorie klote inzicht vragen
Ik had ze allemaal fout maar bij mij telden ze gelukkig nog niet mee
En je moet als je je theorie hebt gehaald binnen 1 jaar je rijbewijs halen, anders kun je opnieuw theorie doen. Dus eerst lessen, en halverwege examen voor theorie doen
35/40 lessen is echt geen uitzondering hoor, zeker niet nadat het voor de zoveelste keer weer is aangepast en verzwaard. En die extra theorie vragen zijn idd hatelijk, gelukkig telden ze bij mij ook niet meequote:Op maandag 12 oktober 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
jamaar daarom neem ik jou als voorbeeld in de hoop dat ik het dan sneller zou kunnen![]()
Maar ik ben een ramp in het verkeer hoor
Je klinkt nu als die 'wijven' van je kantoor die geen zin hebben om te leren hoe het kopieerapparaat werktquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kloten - inzicht is nie zo moeilijk toch![]()
Blegh ja theorie en zo, das al allemaal te schools voor mij, daar mag ze wel een eindeloze geldstroom voor beschikbaar stellen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je klinkt nu als die 'wijven' van je kantoor die geen zin hebben om te leren hoe het kopieerapparaat werkt
Dat dacht ik eerst ook 'oh dat doe ik wel ff, die paar verkeersbordjes weet ik wel'quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Blegh ja theorie en zo, das al allemaal te schools voor mij, daar mag ze wel een eindeloze geldstroom voor beschikbaar stellen
Oke, picture this ;quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vergeet niet hoeveel mm profile je banden moeten hebben, en je moet alles weten over het nieuwe rijden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook 'oh dat doe ik wel ff, die paar verkeersbordjes weet ik wel'
![]()
Dat word gewoon ouderwetst blokken over hoeveel mg/ml alcohol er per liter uitgeademde lucht mag zijn, hoe ver je lading uit mag steken, hoeveel profiel je in je banden mag hebben, welke colonnes je wel en niet mag onderbreken, wat allerlei vlag- en handsignalen betekenen, wat voor spoorwegovergang het is als er 3 streepies op een wit bord staan.
En dan hebben we het nog niet eens over die enorm hatelijke inzichtvragen waar je een situatie ziet en dan bv. moet kiezen of je gaat afremmen, gas bijgeven, of van baan gaat verwisselen. En het eigenlijk allemaal wel een beetje zou kunnen
Geen ideequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, picture this ;
Je rijdt in een woonwijk, je rijdt 40 km/u en links van je fiets een fietser (voor je) 300 meter verderop heb je een drempel.
Wat doe je?
A) Niks
B) Remmen
C) Gas loslaten
Dus je wordt ingehaald door een fietser?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, picture this ;
Je rijdt in een woonwijk, je rijdt 40 km/u en links van je fiets een fietser (voor je) 300 meter verderop heb je een drempel.
Wat doe je?
A) Niks
B) Remmen
C) Gas loslaten
NEEEEEHEEEEquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je wordt ingehaald door een fietser?
gok eens, en vertel je motivatiequote:
Ik zeg niks, je rijdt sloom genoeg om die drempel te nemen en die fietser rijdt daar ook gewoon zn ding te doen, maar ik kan me zo een situatie niet eens visualiserenquote:
Oh, omdat je schreef dat de fietser links van je zitquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEEEEEHEEEE
De fietser fiets voor je, en jij zit erachter.
Neeeeeeeeee, kom op, dat meen je niet!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik haak alweer af hoor.
Ik ga es vragen of ze dat geld echt niet wil investeren in een tegelvloer met vloerverwarming, daar heb ik veel meer trek in!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
Op de site van de CBR kan je een paar oefenvraagjes doen oh-oh, volgens mij ook 1 of 2 inzichtvragen. Probeer die es ff dan
Gas loslaten. Je mag drempels met max 30 km/u nemen en remmen is volgens het nieuwe rijden niet oke want dat kost benzine.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg niks, je rijdt sloom genoeg om die drempel te nemen en die fietser rijdt daar ook gewoon zn ding te doen, maar ik kan me zo een situatie niet eens visualiseren
Geeft niets mop, maar daarom zag ik dus voor me dat je ingehaald werd door een fietser!quote:
Ik heb vet moeite met links en rechtsquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, omdat je schreef dat de fietser links van je zit
[..]
Neeeeeeeeee, kom op, dat meen je niet!
Goed om te weten dat gas loslaten niet hetzelfde is als gas gevenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gas loslaten. Je mag drempels met max 30 km/u nemen en remmen is volgens het nieuwe rijden niet oke want dat kost benzine.
Het zijn echt kut vragen
Een fietser rijdt toch geen 40 ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niets mop, maar daarom zag ik dus voor me dat je ingehaald werd door een fietser!
Ik heb echt 1000 keer liever tegels met vloerverwarming in mijn huis van haar centjes jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, omdat je schreef dat de fietser links van je zit
[..]
Neeeeeeeeee, kom op, dat meen je niet!
Das echt een drama hierquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh en links en rechts gaat bij mij ook niet automatisch goed trouwens
quote:Indeling van het theorie-examen
Het theorie-examen voor de personenauto bestaat sinds 1 maart 2009 uit drie onderdelen.
Een onderdeel over gevaarherkenning (25 vragen);
Een onderdeel over verkeersregels (30 vragen);
Een onderdeel over verkeersinzicht (10 vragen).
quote:Gevaarherkenning
Het onderdeel gevaarherkenning is nieuw. En telt mee per 1 maart 2009 voor de uitslag van je theorie-examen. De gevaarherkenningsvragen beantwoord je door aan te geven wat je in deze situatie zou doen:
remmen (dat wil zeggen flink snelheid verminderen of zelfs stoppen);
gas loslaten (dat wil zeggen extra attent zijn en voorbereid zijn op een andere gedragskeuze);
of niets (dat wil zeggen gewoon door blijven rijden met dezelfde snelheid).
Voor iedere vraag heb je 8 seconden de tijd om te antwoorden. Dat lijkt kort, maar in het echte verkeer moet je vaak nog veel sneller beslissen wat je doet!
Ik ben blij dat ik daar niet de enige in ben haha.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das echt een drama hier
Ik had een hele fijne examinatrice die gelijk vroeg of ik er moeite mee had, en begon te wijzen ipv het alleen te zeggen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou... dát vond ik dus ook het vreemde aan je verhaal!
Het kan ook een wielrenner zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou... dát vond ik dus ook het vreemde aan je verhaal!
Ik dacht een auto met een slakkengangetje en Lance Armstrong die er langs komt racen.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht een auto met een slakkengangetje en Lance Armstrong die er langs komt racen.
Dan kennutnèt!
Ik had 50 vragen waarvan 2 of 3 foutquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het kan ook een wielrenner zijn![]()
Ik had geloof ik 70 vragen, waarvan er 5 fout mochten zijn.
En ik wist al zeker dat ik in de eerst 5 vragen er al 2 fout had.
Maar had uiteindelijk maar 3 fouten
Van de...?quote:
50 volgens mij?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van de...?
Is het nog steeds zo dat ze de tafelnummers van de gezakten opnoemen in oplopende volgorde?
Nein. Gewoon namen van de geslaagden. De rest wordt niet eens genoemdquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van de...?
Is het nog steeds zo dat ze de tafelnummers van de gezakten opnoemen in oplopende volgorde?
Niet woarquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nein. Gewoon namen van de geslaagden. De rest wordt niet eens genoemd
neujquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet woar![]()
Ze noemen eerst de gezakten, die pleuren dan op, en dan krijgen de geslaagden hun uitdraaitje. Toch?
quote:AMSTERDAM - Ruim vierduizend spaarders hebben meer dan 100.000 euro gestald bij DSB Bank. Zij kunnen daardoor niet helemaal aanspraak maken op het depositogarantiestelsel.
© ANP
Dat zei president Nout Wellink van de Nederlandsche Bank maandag. Deze gedupeerde spaarders hebben samen zo'n 140 miljoen euro uitstaan.
Ook hebben meer dan vierduizend spaarders achtergestelde deposito's bij DSB Bank. Zij kregen daarvoor een hoger rendement, maar kunnen nu niet rekenen op het depositogarantiestelsel. Het gaat hier om een totaalbedrag van 110 miljoen euro.
Volgens minister Bos (Financiën) telde DSB in totaal 350.000 tot 400.00 depositohouders.
neequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:Schijnt bij jullie ook zo lekker de zon?
Owwwwwwwwwwwwwquote:
Nou ik weet wel wat ik wil ik weet alleen niet of dat ongeveer even duur is als een rijbewijs, ik gok dat dat duurder isquote:
Misschien is het gewoon overal anders?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet woar![]()
Ze noemen eerst de gezakten, die pleuren dan op, en dan krijgen de geslaagden hun uitdraaitje. Toch?
Idd...en dan mocht je niet al gaan juichen van de CBR-meneerquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
50 volgens mij?
Ja, en dan ben je helemaal happy als je nummertje NIET genoemd word
Ik mocht indiezelfde ijstijd kiezen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
Ik had theorie en praktijk in 1 keer.
Maar goed, dat was dan ook in de ijstijd
Ik was voor mijn rijbewijs veul geld kwijt. Wat zei ik nou love? tegen de 2500 a 3000 euro ofzo toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik weet wel wat ik wil ik weet alleen niet of dat ongeveer even duur is als een rijbewijs, ik gok dat dat duurder is
Blijkbaar niet. Ik vind het zo kneusjes gedrag. Je haalt toch alles boven die ton weg bij de een negatieve geruchten stroomquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwww
Dat die mensen dan bij de eerste tekenen van ellende niet meteen alles boven de ton hebben weggehaald! Hebben ze dan niets geleerd van het IJslandse debacle?
Ik denk dat 80 m2 natuurstenen met vloerverwarming duurder zijn heurquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was voor mijn rijbewijs veul geld kwijt. Wat zei ik nou love? tegen de 2500 a 3000 euro ofzo toch?
Ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...en dan mocht je niet al gaan juichen van de CBR-meneer![]()
Ik had 11 en ze begonnen bij nr. 15 ofzo als eerste gezakte.
Dus ik zat echt te wippen en te hyperen op die stoel in mezelf.
Toen er uit, kwartje gezocht en mams gebeld....ben ik nu oud?
ja, ik ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:31 schreef JJH het volgende:
Als ik zo zou rijden als in die vragen, dan ben ik overal te laat.
En als die fiets 300m voor je rijd, heb ik hem al 16x ingehaald, bij wijze van.
Ik doe rotondes wel altijd in z'n 2, dan heb ik meer toeren en dus vermogen om de rotonde af te knallen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, ik ook
Maar dat is hetzelfde als dat er gezegd wordt bij je rijlessen dat je in en uitrit veplicht in zn 1 moet nemen. Ik neem ze 9 v/d 10x in zn 2, gaat prima.
Of dat rotondes en bochten ALTIJD in zn 2 moeten. Onzin, als het rustig is kunnen rotondes best in zn 3 en sommige bochten ook/
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, ik ook
Maar dat is hetzelfde als dat er gezegd wordt bij je rijlessen dat je in en uitrit veplicht in zn 1 moet nemen. Ik neem ze 9 v/d 10x in zn 2, gaat prima.
Of dat rotondes en bochten ALTIJD in zn 2 moeten. Onzin, als het rustig is kunnen rotondes best in zn 3 en sommige bochten ook/
In het begin reed ik elke week 1x. En ik had een pakket van 25 lessen voor 950 euro. Inc examen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:33 schreef Ingetje79 het volgende:
25 lessen x 30 gulden = 750 gulden.
Aanvragen, theorie en de andere 30 gulden werden door paps en mams betaald.
Maar 120 gulden per maand met alleen een stufi was best veul centjes destijds hoor
Raar woord eiks...gulden
Sinds een maand, jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]Hoor die Q...... ALTIJD doet ze dat! Alsof ze al vier jaar rijdt!
(Nee goed hoor, je voelt je al aardig thuis in de auto zo te horen!)
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]Hoor die Q...... ALTIJD doet ze dat! Alsof ze al vier jaar rijdt!
(Nee goed hoor, je voelt je al aardig thuis in de auto zo te horen!)
1 idd gebruiken bij uit stiltand wegrijden. Maar die in en uitrit is omdat je heeeeeel langzaam die constructie over moet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe rotondes wel altijd in z'n 2, dan heb ik meer toeren en dus vermogen om de rotonde af te knallen.
En word er nog geleerd dat je de 1 alleen gebruikt als je wegrijd uit stilstand? Je hoeft toch helemaal niet stil te staan bij een uitrit?
Dan kan dat inderdaad ook gewoon in z'n twee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 idd gebruiken bij uit stiltand wegrijden. Maar die in en uitrit is omdat je heeeeeel langzaam die constructie over moet.
Flikker op, dat gaan in zn 2 meer dan prima. En wegrijden in zn 2 wil ook makkelijk, want ik vergeet altijd hem uit stilstand in zn 1 te zetten en dan kar ik in zn 2 weg
Heel knap dat je het toch gedaan hebt!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sinds een maand, ja![]()
Ik ben nog wel onzeker hoor. Tering, vrijdag in het donker op de snelweg ook
Je bent zeker niet de enige hierquote:
Heyquote:
Geen vieze praatjes hier he!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Hey Mr!
Gelukkig, ik voelde me zo oudquote:
quote:Klanten haalden miljoenen weg bij DSB
Klanten bij DSB Bank hebben de afgelopen anderhalve week ongeveer 600 miljoen euro van hun rekeningen gehaald.
Het gaat om ongeveer een zesde van het spaargeld dat nu nog bij DSB Bank is gestald. Dat blijkt uit uitspraken van president Nout Wellink van De Nederlandsche Bank (DNB) tijdens een persconferentie.
Afgelopen nacht zijn nog 'enkele tientallen miljoenen euro's' opgenomen. Wellink zei niet dat deze opnames de bank uiteindelijk de das hebben omgedaan. DNB zou al langer in gesprek zijn geweest met DSB Bank over de problemen die speelden bij de bank.
Je zegt toch nog wel ff hoi strakkies?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:44 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga weer file kijken van heel dichtbijtot straks
(hoewel ik niet zeker weet of ik er straks ben, want ik ga een vloertje slopen![]()
)
Wat een eh.... keuzes van de koude grond!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef Qwea het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik moet eten!
Bloemkool
hutspot
zuurkool
Ik heb geen karbo. Ik heb slavinken, kipschnitzel en boomstammen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een eh.... keuzes van de koude grond!
Ik wilde gaan roepen 'heb je niets exotisch' maar ga eerst dit maar eens opeten inderdaad
Ik lust alledrie niet heel graag, maar ik zou dan voor de bloemkool gaan denk ik.
Lekker karbonaadje en aardappeltje er bij en een plens jus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |