Dat gelukkig nog wel en op rode bieten en broccoli na lust ie alle groentes wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
" Nasi??? Op een door de weekse dag? Doe eem normaal"
Daarbij vind hij chinees niet te kanen. Net zoals pasta, shoarma, rode kool, broccoli, salade, ect
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook 'oh dat doe ik wel ff, die paar verkeersbordjes weet ik wel'
![]()
Dat word gewoon ouderwetst blokken over hoeveel mg/ml alcohol er per liter uitgeademde lucht mag zijn, hoe ver je lading uit mag steken, hoeveel profiel je in je banden mag hebben, welke colonnes je wel en niet mag onderbreken, wat allerlei vlag- en handsignalen betekenen, wat voor spoorwegovergang het is als er 3 streepies op een wit bord staan.
En dan hebben we het nog niet eens over die enorm hatelijke inzichtvragen waar je een situatie ziet en dan bv. moet kiezen of je gaat afremmen, gas bijgeven, of van baan gaat verwisselen. En het eigenlijk allemaal wel een beetje zou kunnen
Je bent toch bijna net zo oud als dat ik ben? wanneer heb jij je rijbewijs dan gehaald? Ik had geen inzichtsvragen. Maar dat van die spoorwegkruisen (andreas) die leer je op de basisschool al.
Gas loslaten dat is gewoon logisch nadenken net zoals bij heel veel vragen. Alleen is het vaak de stress die ervoor zorgt dat je het niet meteen weet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, picture this ;
Je rijdt in een woonwijk, je rijdt 40 km/u en rechts van je fiets een fietser (voor je) 300 meter verderop heb je een drempel.
Wat doe je?
A) Niks
B) Remmen
C) Gas loslaten
Geen pasta hier. Zaterdag pizza en vrijdag patat. Daar stopt het welquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat gelukkig nog wel en op rode bieten en broccoli na lust ie alle groentes wel.
En sowieso 1x per week pasta met saus en geraspte kaas. Wel met Smac door de saus voor het extraatje
Dan eet ie bij zn ouders. Groente.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
En als jij dr niet bent, wat vreet ie dan wel?
Ook niet met een gebakken aardappels en sla/boontjes oid?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen pasta hier. Zaterdag pizza en vrijdag patat. Daar stopt het wel
Ook wel dat ik zelf quaterounders maak want die vindt hij HEERLIJK... maar ik zou nu niet met QP's aan hoeven komendat mag enkel op vrijdag en zaterdag
Maar dan blijf je toch in dat cirkeltje hangen, de rest van je leven?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ehm.![]()
Ik vind het ook zo sneu als ik dingen maak die hij niet lekker vindt
Ik denk dattie gaat zeiken ;quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet met een gebakken aardappels en sla/boontjes oid?
En appelmoes
Nou mensen die zelf geen fatsoenlijk maal op tafel kunnen zetten hebben bij mij helemaal geen recht van spreken hoor!quote:
Hoi! Hoe gaat het met de blaasprobleempjes? Beter al?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
[..]
Gas loslaten dat is gewoon logisch nadenken net zoals bij heel veel vragen. Alleen is het vaak de stress die ervoor zorgt dat je het niet meteen weet.
Nee, zie de post boven jequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dattie gaat zeiken ;
Man! Dat is veelste vet! We hadden afgesproken dat we op Zaterdag dit soort dingen zouden doen!
Zal ik het proberen?
Ik heb mn eigen nasi geintrocuceerd. Goddelijk al zeg ik het zelf. Met zelfgemaakte satesaus (nee niet die ik net aangeboden hebquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan blijf je toch in dat cirkeltje hangen, de rest van je leven?
Af en toe eens iets nieuws introduceren QBegin met de gegrillde kipfiletjes (sweet chili saus apart doen dan), daar kan hij toch niets op tegen hebben? Met gebakken krieltjes en een salade met geitenkaas met honing ofzo. Hij MOET het proeven, dan behandel je hem maar als een klein kind ook!
Mondje open MM, daar komt het vliegtuig! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan blijf je toch in dat cirkeltje hangen, de rest van je leven?
Af en toe eens iets nieuws introduceren QBegin met de gegrillde kipfiletjes (sweet chili saus apart doen dan), daar kan hij toch niets op tegen hebben? Met gebakken krieltjes en een salade met geitenkaas met honing ofzo. Hij MOET het proeven, dan behandel je hem maar als een klein kind ook!
Mondje open MM, daar komt het vliegtuig! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Ik kan zelf zo slecht tegen elke dag hetzelfde eten. Bij mijn ouders eet ik de ene keer groente, dan chinees (zelf gemaakt) dan patat, of stoofpannetje/ snert oid.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik zal ook niet snel iets maken als ik weet dat S. dat niet lekker vindt hoor.
Zoals champignons gaat ie van over z'n nek, dus da's altijd al lastig.
Maar als ik wat nieuws probeer dan eet ie het wel en soms vindt hij het nog echt lekker ook![]()
Hij zeurt er nooit over gelukkig, anders zou m'n kookmotivatie nog verder beneden vriespunt raken
En als je de hamburgert als vlees bij z'n bloemkool geeft is het wel goed?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dattie gaat zeiken ;
Man! Dat is veelste vet! We hadden afgesproken dat we op Zaterdag dit soort dingen zouden doen!
Zal ik het proberen?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:24 schreef MrSubtle het volgende:
Er stond geen file
Het blijkt vandaag nog helemaal geen 1 novmeber te zijn(goed bezig MrS). Dan begint de ramp pas echt schijnbaar...
uitstel van executie
Oh en ik maak vanavond spinazie met braadworst
Ja als ik de QP kaal geef dan ist wel goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En als je de hamburgert als vlees bij z'n bloemkool geeft is het wel goed?![]()
Gebakken aardappels hoeven niet vet te zijn met een grillpan en evt. een beetje olijfolie, wat kruiden erover en klaaaal
Hier staat ie op de planning voor vanavond, bij de witte kool.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Braadworst , daar heb ik nu al t hele weekend zin in
Ik had vorige week een BBQ feestje en er waren er 4 over, dus vandaag braadworst en later deze week nog maar esquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Braadworst , daar heb ik nu al t hele weekend zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |