Ik ook!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:42 schreef MaJo het volgende:
Jaaa weekend! Kan dat nog meer waarderen nu ik fulltime werk
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch niet die sukkel waarmee je had gezoend en hij dat vergeten was?of loop ik hopeloos achter?
werken ging lekker, het was super druk. Nu ben ik helemaal klaar om metde rest van het weekend te chillen
Ah Rohypnol?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Jawel. Maar het ligt/lag wat gecompliceerder
Hij weet t nog wèl
Ok, weet er ook het fijne niet vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Jawel. Maar het ligt/lag wat gecompliceerder
Hij weet t nog wèl
Ah okay. Ik heb nooit een Sony telefoon gehad dus ik zou niet weten wat daar in moet....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Memory Stick Micro
Volgens Sony Ericsson zelf tenminste
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok, weet er ook het fijne niet vanmaar kijk wel uit meis, ik heb 2 jaar van mijn leven verspeeld aan een jongen die niet serieus was. Hij moet echt voor je gaan want dat verdien je
Ik heb ook skypequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Thanks
![]()
We moeten binnekort gewoon even bellen ofzo
Ik heb namelijk ook gewoon een skypetelefoonnumer
En ik pas op. We hebben ook niets, maar hij heeft vorige week wel ronduit gezegd dat hij klaar is voor (of toe is aan) een (langere) relatie.
Okee voeg me toequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb ook skypelijkt me leuk om weer goed bij te kletsen
![]()
en dit klinkt al een stuk beter dan eerdere berichtenhebben jullie vaker gezoend of is het bij die ene keer gebleven?
Wat is je skypenaam? Dan gaan we snel uitgebreid bijkletsenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Okee voeg me toe
Nope we hebben niet meer gezoend daarnamaar daar waren de omstandigheden ook niet naar eh, het is ingewikkeld
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Okee voeg me toe
Nope we hebben niet meer gezoend daarnamaar daar waren de omstandigheden ook niet naar eh, het is ingewikkeld
Jij weet iets wat ik niet weet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is erg ingewikkeld ja.....
Dat denk ik wel. Maar in zake PS en haar nieuwe liefde niet. Moet alleen erg lachen om het feit dat hoe meer ze verteld ik er minder van snap.quote:
Zat ik ook aan te denken jaquote:
Moet wel zeggen dat ik dat heel vaak heb als iemand zegt dat iets ingewikkeld isquote:
Nu snap ik er niks meer vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Maar in zake PS en haar nieuwe liefde niet. Moet alleen erg lachen om het feit dat hoe meer ze verteld ik er minder van snap.
Hehe ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik dat heel vaak heb als iemand zegt dat iets ingewikkeld isMoet me vaak inhouden om dan nÃet te vragen of het een mummie is
Sommige zinnen klinken beter als je ze zegt dan schrijft......quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu snap ik er niks meer vanje weet iets wat ik niet weet maar het heeft niks hiermee te maken
![]()
denk dat het ook een verschil tussen mannen en vrouwen is
Het is maar hoe je het bekijktquote:
Nou weet ik niet wat je met dat stickje (en je telefoon) vooral wilt doen, maar ik heb er alleen muziek op staan, zo'n 150 mp3's momenteel, en ik heb 291mb over. Van de 1Gbquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, een nieuw topic alweer
Etc, ik had al wel gevonden welk kaartje ik zou moeten hebben, ik vraag me alleen af of het nou wezenlijk anders is dan zo'n Micro SDWant volgens mij zou ik die nog wel van iemand over kunnen nemen, of m in elk geval goedkoper krijgen dan de gemiddeld 30 euro die je voor een 8 GB memory stick micro betaalt
Ja lekker boeiend tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijktik voel me soms net een klein kind
![]()
Niks mis met kleine kindjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijktik voel me soms net een klein kind
![]()
*rammel* *rammel* *rammel*quote:
Mja, da's ook wel weer zo...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou weet ik niet wat je met dat stickje (en je telefoon) vooral wilt doen, maar ik heb er alleen muziek op staan, zo'n 150 mp3's momenteel, en ik heb 291mb over. Van de 1Gb
[..]
Ja lekker boeiend toch
Ja ok dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, da's ook wel weer zo...maar ik vind het zo zonde om een stickje van 2 GB te kopen en dat ik dan niet genoeg eraan heb ofzo
Maar ik zal maar es checken hoe duur ze van 4 zijn bijvoorbeeld
Jijquote:
Ziehier de reden dat ik nooit spullen van sony of apple koop. Altijd hun eigen (dure) k***er standaarden pushen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, een nieuw topic alweer
Etc, ik had al wel gevonden welk kaartje ik zou moeten hebben, ik vraag me alleen af of het nou wezenlijk anders is dan zo'n Micro SDWant volgens mij zou ik die nog wel van iemand over kunnen nemen, of m in elk geval goedkoper krijgen dan de gemiddeld 30 euro die je voor een 8 GB memory stick micro betaalt
quote:Memory Stick Micro M2, yet another memory format
by Barb Dybwad posted Sep 30th 2005 at 9:30AM
Oh god yes, finally, what consumers have been demanding for nigh on years now — another friggin' memory friggin' format. Sony and SanDisk were showing off the new Memory Stick Micro M2, measuring 15 x 12.5 x 1.2mm (about 1/4 the size of the Memory Stick Duo), designed to compete with MiniSD cards as well as to be increasingly easier to lose. Yes! Apparently the format has a theoretical maximum of a whopping 32GB of storage capacity which, if true, might make us momentarily pause from our normal "but whyyyyyy another goldarn format already?" routine and take notice — but somehow we have a feeling these won't just be popping out during the first days of product rollout, which should be sometime in the first half of 2006. No word on which sizes will be rolling out, neither, so we safely return you to your regularly scheduled bitchfest.
Ah kijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ziehier de reden dat ik nooit spullen van sony of apple koop. Altijd hun eigen (dure) k***er standaarden pushen.![]()
![]()
Je zit echt vast aan m2 kaartje overigens dus, sd kan je wel vergeten.
Zoals engadget zei in 2005:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik er op mn werk te vaak mee te maken hebquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah kijk
Wat een frust trouwens
Maar ik ben het met je eens dat Apple ed irritant zijn met hun speciale standaarden
Ik heb net gebrunchtquote:
Lamsrack met tuinbonen en gepofte aardappel.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eetze
Wat staat er op het menu? Ik krijg zo lekkere prei-kaassoep van mn mammie![]()
Niet voor een pils?quote:
Wil je een bekertje warme chocomel?quote:
Ik heb een 8GB kaartje in mijn telefoon zitten en daar is nog ruim 5 gb van vrij. Ik heb er ruim 200 mp3's op staan, een volledige stand-up show van Bill Bailey en de kaarten van Nederland, België en Duitsland. Je komt vrij ver met een gb'tje of twee hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, da's ook wel weer zo...maar ik vind het zo zonde om een stickje van 2 GB te kopen en dat ik dan niet genoeg eraan heb ofzo
Maar ik zal maar es checken hoe duur ze van 4 zijn bijvoorbeeld
ja en iemand om mijn dekentje mee te delenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wil je een bekertje warme chocomel?
Stuur maar een stukje van je deken op met de post, dan delen wij vanaf nu een dekentjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja en iemand om mijn dekentje mee te delen
Ben bang dat dat me weinig warmer maakt... integendeel!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Stuur maar een stukje van je deken op met de post, dan delen wij vanaf nu een dekentje
Zo kan het ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben bang dat dat me weinig warmer maakt... integendeel!
oh, was dat de insteek?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben bang dat dat me weinig warmer maakt... integendeel!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een 8GB kaartje in mijn telefoon zitten en daar is nog ruim 5 gb van vrij. Ik heb er ruim 200 mp3's op staan, een volledige stand-up show van Bill Bailey en de kaarten van Nederland, België en Duitsland. Je komt vrij ver met een gb'tje of twee hoor
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:01 schreef LadyBlack het volgende:
SanDisk memory stick micro 4 GB gevonden voor E16,40 inclusief verzendkosten..... come to mummy
What is posted on the internets, can not be unpostedquote:
Het gaat goed. Ik hoor ze hier rammelen.quote:
Ik zat het net te lezen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef Etcetera het volgende:
Oh weer een toppertje van een topic hoorModerators van Fok!
quote:Sjutton generade sjätteklassare sjunger Tjeckiska skitsånger - Seventeen embarrassed sixth graders sing Czech crap songs
Charlie skickar skämtsamt charken skämd skinka - Charlie jokingly sends bad ham to the butchers
Skit, schaktmaskinen skenar! - Bloody'ell, the bulldozer broke loose!
Skör sköka sköter sjörövarens schema - Fragile prostitute manages the pirates' schedule
Nee hequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
Prukpe vind je niet meer lief denk ik Etcie.
Die moet al flink in de olie zijn.quote:
Het ligt niet aan mij hequote:
Niet echt nee.quote:
warmer worden? jaquote:
Dat ga je wel nodig hebben de komende maanden.quote:
fuck jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ga je wel nodig hebben de komende maanden.
Je zit in een mooi gebied. Gemiddeld -7 gedurende de wintermaanden.quote:
ugh. Gelukkig is het soccerseizoen over over 4 wekenquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zit in een mooi gebied. Gemiddeld -7 gedurende de wintermaanden.
Dan hoef je alleen nog maar klappertandend naar de lessen en de eetzaal te lopen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ugh. Gelukkig is het soccerseizoen over over 4 weken
Hahaha ja en zijn de voetballers niet meer weg 's weekendsquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen nog maar klappertandend naar de lessen en de eetzaal te lopen.
Hoe gaat het eigenlijk met de inrichting van je kamer? Al helemaal naar je zin?
Weer problemen met 1404?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:07 schreef Etcetera het volgende:
Wil ik een keer gamen he
- Anno 1404 kan ik niet inloggen
- NFS Shift had er geen zin in, emulator deed het niet ofzo
- Wil ik Risen proberen, kan ik de .mdf niet met PowerISO mounten
Láát maar
En zo hoort het. Het is toch jouw thuis voor de komende jaren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hahaha ja en zijn de voetballers niet meer weg 's weekends
Mijn kamer is geweldigVéél gezelliger dan veruit de meeste kamers
Alleen voor dit jaarquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En zo hoort het. Het is toch jouw thuis voor de komende jaren.
quote:
Who cares?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
Prukpe vind je niet meer lief denk ik Etcie.
Mogguh Ofylesquote:
Lekker hè, zo'n weekeind.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oh ja, goedemorgen.![]()
Gestolen SD-kaart, vinger gesneden en Portugal gewonnen: foute bingo.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Krijg je volgend jaar een andere kamer dan?
Dan wel een kamer voor jou alleen?quote:
En weer vakkundig gesloopt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Inderdaad, het kon nog erger.
[..]
En weer vakkundig gesloopt.
Ligt er aan of ik dat wilquote:
Mjah, login wilde niet, dus ik gok dat het iets met de servers isquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ligt er aan of ik dat wilgrote kans dat ik volgend jaar iig met Aga op een kamer kom
Het idee is dat de kamers elk jaar beter worden
Ik nietquote:
jep. En als het onze enderlandse vriendin lukt te blijven langer wordt het wsl een triplequote:Op zondag 11 oktober 2009 03:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met Aga op één kamer.
![]()
Elk jaar een promotie mbt kamers dus.
Je kunt toch gewoon spelen zonder login?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, login wilde niet, dus ik gok dat het iets met de servers isZal wel goed komen
Oh ja er is een patch uitgekomen, deed het bij mij niet
Klinkt alsof jullie een eigen house krijgen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jep. En als het onze enderlandse vriendin lukt te blijven langer wordt het wsl een triple
Jawel, maar dat wil ik dan weer niet hequote:Op zondag 11 oktober 2009 03:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon spelen zonder login?
Pffff...... vrouwen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jawel, maar dat wil ik dan weer niet he
Je kunt beter kippen houdenquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je kunt beter kippen houden
Ik ga slapen![]()
Mwah dàt duurt nog wel evenquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie een eigen house krijgen.
Zou wel makkelijk zijn. Dan heb je tenminste logeerkamers voor bezoek van SC'ers.quote:
SC'ers kunnen hier altijd terechtquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou wel makkelijk zijn. Dan heb je tenminste logeerkamers voor bezoek van SC'ers.
Da's lief.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
SC'ers kunnen hier altijd terecht
Mogguh Yuriquote:
En dat al om 05.00 uur.quote:
Geen after-party ergens?quote:Op zondag 11 oktober 2009 05:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze gingen dicht dus kan niet langen blijven
Trustequote:Op zondag 11 oktober 2009 05:30 schreef Yurithemaster het volgende:
maar ik duik mn bed in slaapse voor later cobra
Ja, nog steeds.quote:Op zondag 11 oktober 2009 06:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben je er nog C?
Ik ben bijna klaar. Dan thuis nog even een filmpje kijken met een zak chips in m'n hand en een biertje op tafel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 07:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aan het werk? Ik ga maar eens wat feesten checken hier, ookal ben ik totaal niet in de stemming
Je had het gewoon kunnen voorkomen door nooit te gaan voetballen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zometeen maar eens richting Zaandam, voetballen,om 11 uur al, wie verzint dat!
Ja, maar voetbal kan nog steeds een heel leuk spelletje zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je had het gewoon kunnen voorkomen door nooit te gaan voetballen.
Daar verschillen de meningen over.quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar voetbal kan nog steeds een heel leuk spelletje zijn
Doe dat, want het ontbijt heb ik al geplunderdquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.
Maar ik wens je voor straks veel plezier.
Nu eens kijken of ik de SC Brunch op tafel kan zetten.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef Etcetera het volgende:
want op je 33 in je slaap overlijden is heel gewoonquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:33 schreef Etcetera het volgende:
Aan slapen, blijkbaarHij is in z'n slaap overleden, en volgens de politie was er niets verdachts.
Vooral als je ergens bent gaan drinken en dan niet meer wakker wordt inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
want op je 33 in je slaap overlijden is heel gewoon
lijkt me meer iets met pilletjes ofzoquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1+1=alcoholvergiftiging?
Picsquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hahaha ja en zijn de voetballers niet meer weg 's weekends
Mijn kamer is geweldigVéél gezelliger dan veruit de meeste kamers
Oh, ja hoor, die komen snelquote:
quote:
soitquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, het is hier al bijn avond hoor
Zeker welquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed weekend gehad?
want dat is praktisch ten einde hier
Ik heb de hele dag ziek en slapend op de bank doorgebracht. Maar nu heb ik wel een beetje trek in soep.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
WTF is er aan de hand!? Het is al 13.00 uur en er in nog niemand verschenen voor de Brunch.
Ik zet nog eens een tafel vol eten klaar.
![]()
Oh ja, had me nog zo voorgenomen om je niet te vergetenquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeker wel
Gisteren is onze nieuwe wasmachine geleverd, en die doet het uitstekend
En vanochtend ben ik lekker wakker gemaakt door mijn vrouw en zoontje, die hebben gezongen (nou ja, Tinuviel heeft gezongen en Jair heeft gekwijld) en vanmiddag zijn m'n ouders en jongste broer op verjaardagsvisite geweest
Dankquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:22 schreef Soempie het volgende:
Red, je bent jarig vandaag. Gefeliciteerd dan!![]()
Heb je nog iets van je verlanglijst gekregen die je pas hebt gepost?
Dankquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wooeeep, sorry red!!! Gefeliciteeerd!!
Thanksquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh ja, had me nog zo voorgenomen om je niet te vergeten![]()
Gefeliciteerd!!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dank
Helaas, er stond vanochtene geen nieuwe auto beneden
Dank, dat is heel attentquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:Gefeliciteerd Red
![]()
Alsjeblieft, een taart (hij is Kosher)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wooeeep, sorry red!!! Gefeliciteeerd!!
Kunnen de evrjaardagen terug in de OP?
Nee, lekker binnen, bij de open haardquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we gaan toch niet buiten zitten he? Er is hier op het moment een complete wolkbreuk gaande inclusief onweer.
pas op dat je dus niet je eigen woonkamer in de fik steektquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, lekker binnen, bij de open haard
Ik heb al genoeg raars gehad voor één weekend, dank je.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pas op dat je dus niet je eigen woonkamer in de fik steekt
In de cola.quote:
Oeh! Doe mij er daar maar een van.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, ik heb helaas geen bier in huis, maar lust zometeen wel een lekkere borrel. Iemand anders ook een glaasje Glenmorangie?
Bij mij mogen jullie kiezen uit een Talisker 12 en een Laphroaig 15, de laatste overigens inclusief stukje grond in Schotland. Maar daar kan ik jullie helaas niet uitnodigen omdat dit stukje maar 30 vierkante centimeter groot is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook daar doe ik graag aan mee
Ik heb hier ook nog een Glenmorangie staan (18 jaar), die moet je dan ook even proberen.
Done, hij staat klaarquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oeh! Doe mij er daar maar een van.
Oeh, de mijne is ook 18, oud genoeg om zichzelf te bestellenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook daar doe ik graag aan mee
Ik heb hier ook nog een Glenmorangie staan (18 jaar), die moet je dan ook even proberen.
Jij hebt glazen van 30 vierkante centimeter?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je net een glas Whisky op zetten.
ik heb toch al zeker 4 van die stukjes grondquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij mij mogen jullie kiezen uit een Talisker 12 en een Laphroaig 15, de laatste overigens inclusief stukje grond in Schotland. Maar daar kan ik jullie helaas niet uitnodigen omdat dit stukje maar 30 vierkante centimeter groot is.
Kwartetquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb toch al zeker 4 van die stukjes grond
Ik dacht dat je er maar één per persoon mocht registreren? Of heb je het stiekem op andere namen gezet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb toch al zeker 4 van die stukjes grond
ben er nog nooit geweest, maar wel een goed idee, minimeet moet geen probleem zijn met die oppervlaktesquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er maar één per persoon mocht registreren? Of heb je het stiekem op andere namen gezet?
Misschien een keer een minimeet houden, ieder op zijn eigen stukjeBen je er al ooit geweest?
Misschien heb ik te veel lekkere oude drank op inmiddels en doe ik het helemaal fout, maar 30 vierkante centimeter is 30 centimeter bij 30 centimeter, is een vierkant gevormd door vier linialen.. Toch? Daar kun je een best groot glas op zetten lijkt mequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
30 cm2 is niet veel oppervlak. Ik zou 2 glazen vragen
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De wereld van De Hertog stort nu in.
Dacht groot grondbezitter in Schotland te zijn, is er ineens nog maar 10 % van over.
Daar gaan alle verhuisplannen
Nu je het zegt... ik ben benieuwd of ik mm tegen kom op het whisky festival in leiden volgende maand....quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:26 schreef iamredleader het volgende:inderdaad.
Hm, die Glenmorangie smaakt uitstekend
quote:
Ik vestig alle hoop wel op PS.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ben er nog wel even maar verder zul je het alleen moeten doen
fijnquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
fijn
Net de kamer uitgevluchtNu weer teurg
Je roomie heeft weer bezoek?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
fijn
Net de kamer uitgevluchtNu weer teurg
hàd...quote:
En? Nog wezen feesten gisteren?quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hàd...
Ze zijn bijna weer terug
Thx. Weltrustenquote:
Ja maar er was geen zak aan. Alleen misschien dat een knappe jongen mn nummer heeft opgeslagen en vandaag gebeld heeftquote:
Dan was het in ieder geval de moeite waard om te gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar er was geen zak aan. Alleen misschien dat een knappe jongen mn nummer heeft opgeslagen en vandaag gebeld heeft
hmm misschien wel. hij heeft een vriendin alleenquote:Op maandag 12 oktober 2009 02:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan was het in ieder geval de moeite waard om te gaan.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmm misschien wel. hij heeft een vriendin alleenNiet dat dat mij wat kan schelen
quote:
Ga dan even een stukje lopen/fietsen. Het is toch lekker fris buiten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik blijf maar in slaap vallen...![]()
Het is heeel soezig warm in mijn kamer en ik luister naar fijne muziek,,,,
hmmneuh wil mn bedje niet uitquote:Op maandag 12 oktober 2009 02:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga dan even een stukje lopen/fietsen. Het is toch lekker fris buiten?
Of zet gewoon de verwarming uit en het raam open.
Ben je dan niet bang dat je vannacht geen oog dicht doet?quote:Op maandag 12 oktober 2009 03:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmneuh wil mn bedje niet uiten ik wil niet koud zijn...
ik ben ook niet aan het slapen echt, ik ben gewoon gekleed, lig niet onder de dekens, lig verkeerd om en heb mn laptopquote:Op maandag 12 oktober 2009 03:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je vannacht geen oog dicht doet?
Ah, op die manier. Klinkt niet slecht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 03:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben ook niet aan het slapen echt, ik ben gewoon gekleed, lig niet onder de dekens, lig verkeerd om en heb mn laptopIk doezel alleen de hele tijd weg voor een paar minuten...
Hmmm tis weinig productiefquote:Op maandag 12 oktober 2009 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Klinkt niet slecht.
Als je aan het studeren bent is het idd niet handig.quote:
probeer huiswerk te doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 03:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je aan het studeren bent is het idd niet handig.![]()
Of ben je een film aan het kijken?
Ai.quote:
valt wel mee...quote:
Ok, dan ga je zo zeker nog naar een feestje.quote:
Neuh, ga wel wsl ergens een filmpje kijkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 03:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dan ga je zo zeker nog naar een feestje.
Leuk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 03:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, ga wel wsl ergens een filmpje kijken
gewoon op campus hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 04:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Met je vrienden of in een bios?
Hebben jullie een bioscoop op de campus?quote:
ja eigenlijk wel, maar ik bedoel natuurlijk gewoon in een kamerquote:Op maandag 12 oktober 2009 04:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben jullie een bioscoop op de campus?
Waar is de bioscoop dan voor?quote:Op maandag 12 oktober 2009 04:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, maar ik bedoel natuurlijk gewoon in een kamer
en die bioscoop is niet voor pleziergebruik
Wat denk je zelfquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 04:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat denk je zelfhet is een universiteit, daar worden lectures gehouden en kijken wij wekelijks onze verplichte documentaire voor het gehate eerstejaars vak over conversatie...
is op zich ook daar, maar met een groot scherm. Voor zover ik weet hebben we twee grote zalen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 04:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel in een auditorium zou gebeuren.
I see.quote:Op maandag 12 oktober 2009 04:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
is op zich ook daar, maar met een groot scherm. Voor zover ik weet hebben we twee grote zalen...
We gaan een voetbalfilm kijken voor zover ik weet... Ik ga er nu vandoor, succes met de rest van je dienstquote:Op maandag 12 oktober 2009 04:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
I see.
Heb je al een film in gedachten voor zo? Wij hebben net "Airplane" opgezet. Eens kijken of ik daar nog zo om kan lachen als toen ik 'm in '80 voor het eerst zag.
Dank je wel. Doeiquote:Op maandag 12 oktober 2009 04:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We gaan een voetbalfilm kijken voor zover ik weet... Ik ga er nu vandoor, succes met de rest van je dienst
Gelukkig niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:09 schreef iamredleader het volgende:
Hier iemand nog geld bij de DSB?
binnenkort bij Wouter B af the halen, toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:09 schreef iamredleader het volgende:
Hier iemand nog geld bij de DSB?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:17 schreef iamredleader het volgende:
De DSB staat binnenkort op de Veluwe. Onder StaatsBosBeheer
Van der Hoop onlangs nogquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:19 schreef Cobra4 het volgende:
Zou het? Zal dit niet de eerste bank zijn die op zijn gat gaat?
Lekker gefeest afgelopen weekeind?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:32 schreef MaJo het volgende:
Meuningik ben weer eens veel te gaar voor een maandagochtend
![]()
Oh, dan kunnen ze dus gewoon in de rij aansluiten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:30 schreef iamredleader het volgende:
2005 dus.
En in 1982 de Amsterdam-American bank, 1966 Texeira de Matos.
Ingrijpen? Deels. Maar geen redding zoals bij Aegon / Fortis+ABN / INGquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen ze dus gewoon in de rij aansluiten.![]()
Of zal DNB toch ingrijpen?
Het is dus nog niet De Staats Bank ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:17 schreef iamredleader het volgende:
De DSB staat binnenkort op de Veluwe. Onder StaatsBosBeheer
Pakt DNB dan alleen de teugels en doet het een reddingspoging?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ingrijpen? Deels. Maar geen redding zoals bij Aegon / Fortis+ABN / ING
Ik denk eerder dat ze de bank opknippen en in stukken gaan verkopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pakt DNB dan alleen de teugels en doet het een reddingspoging?
Dat hebben ze zelf al proberen te doen. Geen enkele bank wil de DSB.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze de bank opknippen en in stukken gaan verkopen.
Zwaai maar met het handje naar DSB.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:51 schreef Whiteguy het volgende:
Nieuws: DSB nu onder curatele bij DNB
das al oud nieuws jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:03 schreef Etcetera het volgende:
Tof, Brief voor de Koning is verfilmd
Oh wacht, ik loop al achter zelfs![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:03 schreef Etcetera het volgende:
Tof, Brief voor de Koning is verfilmd
Oh wacht, ik loop al achter zelfs![]()
Slaapsequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, mijn aflossing.Nu kan ik gaan snurken.
Gefeliciteerd, dat zou heel mooi zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder heeft waarschijnlijk haar huis verkocht![]()
![]()
![]()
Er is een bod uitgebracht, dus nog 3 dagen bedenktijd en dan kan er getekend worden
Huis staat dan zowat op de kop af 2 jaar te koopdus blijheid blijheid
Dat is inderdaad vervelend, maar als het goed is is de rente nog wel aftrekbaar geweest. Dat laat niet onverlet dat het een dure, ongewenste situatie moet zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ja echt wel![]()
Het is echt zuur, mijn moeder heeft nog niet volop van dr nieuwe huis kunnen genieten (was een buitenkansje, relatief goedkoop huis met mooi uitzicht over weilanden... precies wat ze zochten), doordat ze dus 1,5 jaar dubbele hypotheek heeft moeten betalen
Mis je de buik van je vrouw al?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:46 schreef iamredleader het volgende:
Het was heel gezellig met DaviniaHR (en buik) eerder, die is langsgeweest voor koffie en lunch
Ik ga zo verder met de pompoentaarten bakken
wlecome to the real worldquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oh dat met rente enzo dat weet ik allemaal niethuizen kopen is nog een vervanmijnbedshow
Huren bevalt hier nog heel primaSociale woningbouw FTW
Ben net dit weekend in het nieuwe huis van een vriendin geweest, die betaalt in Enschede voor een 3kamer appartement meer dan 700 euro!
Wel nieuwbouw, dus mooie keuken met afwasmachine enzo erin, maar toch
Ik betaal 450
Ik vond Vogelaarwijk een mooiere termquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja en mijn prachtwijk is ook best tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |